Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mikä paras kondomimerkki?

Lidlin mausteiset
0
Ei ääniä
Sultan Conture
3
33%
Näkki
1
11%
Black Jack
0
Ei ääniä
Manaajan XXL
1
11%
SA super
1
11%
Joku muu kumi, mikä??
3
33%
 
Ääniä yhteensä: 9

NuoriD

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En usko, että pillu huomaa, onko gondooli päällä vai ei.
Huomaa se.
Olisko lumevaikutus? Miten sellainen seitinohut voisi tuntua? En mä ainakaan huomaa mitään eroa.
Gaia

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En usko, että pillu huomaa, onko gondooli päällä vai ei.
Huomaa se.
Olisko lumevaikutus? Miten sellainen seitinohut voisi tuntua? En mä ainakaan huomaa mitään eroa.
Sun pillu on viallinen.
NuoriD

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Huomaa se.
Olisko lumevaikutus? Miten sellainen seitinohut voisi tuntua? En mä ainakaan huomaa mitään eroa.
Sun pillu on viallinen.
Paskan möivät.
Manaaja

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En usko, että pillu huomaa, onko gondooli päällä vai ei.
Huomaa se.
Olisko lumevaikutus? Miten sellainen seitinohut voisi tuntua? En mä ainakaan huomaa mitään eroa.
Wat?? Et huomaa mitään edes miehenä? Totta helvetissä sen huomaa naisenakin vaikka ohut onkin, onhan se ihan erilaista materiaalia, jossa on ihan erilaiset kitkaominaisuudet.

Vielä enemmän ihmetyttää jos et miehenä huomaa mitään eroa: naisilla sentään jotain liikkuu edelleen omia pintoja vasten, mutta miehen vehkeen pintaa vasten ei liiku enää mikään, koska siinä on paikallaan istuva kumi välissä.
Zeb

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En usko, että pillu huomaa, onko gondooli päällä vai ei.
Huomaa se.
Olisko lumevaikutus? Miten sellainen seitinohut voisi tuntua? En mä ainakaan huomaa mitään eroa.
Täytyy sanoa että aika puutunut kaveri olet sitten.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:En ole tullut raskaaksi kortsun kanssa, mutta ilman kortsua kylläkin. En tykkää kumeista, ne haisee ja hiertää pillua niin, että pillulimat kuivuu. Ei kiva. Onneks ei tarvi käyttää!
Kreitsu, parahin rakas tissikäs Cityammumme!

Miksi ei tarvi kartonkeja käyttää? Onko sinulla siellä jokin tulppa tai muu ehkäisy?
Ei kai kummi nyt sitä...sitä ..no sitä ilorasiaa... hierrä. Eikös se ole liukastettu että vallan hyvää pitäisi tehdä iloaukossa/kammiossa.

Oletko nyt joulun aikana tullut raskaaksi edes teoriassa? Teoria on mikä tahansa juttu, millä tiskiveden näköistä olisi päässyt kammioon. Myös kummien käyttö.

Sitten yksi kysymys: Pidätkö sinä minusta, Kreitsu rakas?
Minä nimittäin saatan hyvinkin pitää sinusta... :oops:


Stadinarska
Manaaja

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Miksi ei tarvi kartonkeja käyttää? Onko sinulla siellä jokin tulppa tai muu ehkäisy?
Ei kai kummi nyt sitä...sitä ..no sitä ilorasiaa... hierrä. Eikös se ole liukastettu että vallan hyvää pitäisi tehdä iloaukossa/kammiossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Niba »

En oo käyttänyt kumia kymmeneen vuoteen, mulla ollut vagikumppaneita, mutta jos vueraita polkisin voisin harkita vakavasti.. Et kysely ei oo mulle, tämä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:En oo käyttänyt kumia kymmeneen vuoteen, mulla ollut vagikumppaneita, mutta jos vueraita polkisin voisin harkita vakavasti.. Et kysely ei oo mulle, tämä..
Joo, tää kehuskelu on niin tuttua diivailua kouluajoilta. Kyllä minä ainakin rehellisesti tunnustan, että silloin tällöin virheitä sattuu opiskellessa kun kynäilee ja kumi sitten käryää. 8)
Minusta asiaan ei kyllä kumppanit tai polkupyörä vaikuta suuntaan tai toiseen, mutta ainahan ihmisiä on pantu eri hisseihin ja joskus myös itsesensuuri. :o
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No eiköhän se sentään ole vanha kunnon SULTAN CONTURE.

Miten varmistaisi, ettei kummi mee rikki ja tule laitettua äidiksi oman elämäni todennäköistä tuhoajaa?


Kysyy Stadinarska näin ihmeessään kuin kuva osoittaa. Eikö kuva olekin hauska? Nauroin ihan hervottomasti kun näin tänään tämän kuvan. Kuinka voi ollakaan näin hauska?? Ihana olis ottaa lemmikiksi!! Onkohan muuten kortsu pettänyt tässäkin vanhemmilla, huh.
On kuulemma eläintarhan suosikki oopursassumi. Voi kun saisi omaan akvaarioon!!


Kuva
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

^ Hämmentävä kuva.

Hyvin miellyttävä on Durexin lämmittävä kortsu. En muista nimeä, löytyy nystyrää ja on punertavassa paketissa. MySize ja Sultan ilman sen suurempia juomuja menee myös oikein kivasti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuon eläimen nimi on Heidi ja se oli jo ajat sitten Manalan avatarkuvana. Tätä se on, kun ei huomioi muita :cry:
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Juu, Heidi Leipzigin eläintarhasta. Superpopular!

Laitoin trailerin eli elokuvanpätkän Heidistä "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketjuun" äsken.

En tiedä tehdäänkö siitä jopa elokuvaa, mutta aiankin tämä ilm. vitsitraileri---

Oli ennen lihava! Ja laihdutus aiheutti sitten Manalan avattaren.

Katsokaa ja naurakaa!

Tähän omaan kortsuketjuuni ei ole lisättävää. Ehkä se, että kunpa keksittäisiin pomminvarma kortsu. Kaikki naiset eivät tosiaankaan kelpaa äidiksi niin, että isätkin voisivat elää. Tämä oli ihan irrallinen huomautus.

Rauhan Arskainen Turska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä paras kondomimerkki? Ja muutakin aiheeseen liittyvää.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kottarainen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kaikki naiset eivät tosiaankaan kelpaa äidiksi niin, että isätkin voisivat elää.
Pitääkö niitä kaikkia sitten panna? Eipä silti että uskoisin valinnanvaraa hirveästi olevan. Kokeile vaihdevuosi-ikäisiä?
Niin, Kottis hyvä! :) Se todellakin oli irrallinen huomautus. Siinä oli empiiristä kokemusta myös lukuisista lähiympäristöistä. Eihän se minua koske, koska minulla ei ole lapsia, Muutamatkin tuntemani isät ovat vain melkoiessa tuulimyrskyssä ja epätoivoisia.

Mutta meitä on erilaisia. Itse olen aina ollut hiukan liiankin valitseva, mutta sitten en ole valinnutkaan vääränlaisia vaan kivan tervehenkisiä naisia, niinkuin useimmat naiset onneksi ovat. Se miksi minulla ei ole lapsia onkin iihan toinen juttu. TIETENKÄÄN kaikkia ei panna. Minulla on runsaasti jo harrastuksienikin takia varattuja naisia hyvinä ystävinä ja en tietenkään heitä lähentele seksuaalisesti. Se pilaisi ystävyyden.

Poikamiehenä en ole kokenut mitään vaikeutta saada mukavaa naisseuraa myös sekusaalisesti, koskaan, mutta kuten sanottu, en ole ihan spontaanisimmasta päästä kun en halua ikävää naista ja niin spontaanisimmat naiset saattavat ihmetellä, heh.

Huh, se on tämän kirjoittamisen vaikeus varmasti lapsikirjoittajasta kirjailijamaestroon, että kirjoituksia peilataan kirjoittajaan itseensä aina...

Hyvät päivänjatkot Kottaraiselle. Oletkos kevätkottarainen vai minkälainen, meinaan mikä on toivevuodenaikasi?

SA
Vastaa Viestiin