Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dave kirjoitti:Mä tarvin lisää rahaa.
Niinpä. Ei tuolla eilisen euron lottovoiton hehkuttamisella taida päästä minkään hameen alle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti: Mä tarvin lisää rahaa.
Luuletko tosissaan, että lisäraha tekisi sinut onnellisemmaksi. Vaikea kuvitella.

Tosin jos itse saisin lisää rahaa niin olen täysin vakuuttunut, että se lisäisi onnellisuuttani merkittävästi.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti: Mä tarvin lisää rahaa.
Luuletko tosissaan, että lisäraha tekisi sinut onnellisemmaksi. Vaikea kuvitella.

Tosin jos itse saisin lisää rahaa niin olen täysin vakuuttunut, että se lisäisi onnellisuuttani merkittävästi.
Olen filantrooppi. Enemmän rahaa mulle =>enemmän orgasmeja naisille.
Manaaja

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
elco kirjoitti:
Dave kirjoitti: Mä tarvin lisää rahaa.
Luuletko tosissaan, että lisäraha tekisi sinut onnellisemmaksi. Vaikea kuvitella.

Tosin jos itse saisin lisää rahaa niin olen täysin vakuuttunut, että se lisäisi onnellisuuttani merkittävästi.
Olen filantrooppi. Enemmän rahaa mulle =>enemmän orgasmeja naisille.
Onko tullut jo montakin?
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
We aim to please. Sä olet kyllä niiin naisjouden kuin vain olla saattaa.
Tosi kiva että vaivauduit kommentoimaan tätä tulvauntani, koska olin vähän minimaalisen paljon että eikö tule irtoa mitään sieltä suunnalta.

Mä en kyllä tiedä tuosta naisjoudenista, onko se kohteliaisuus vai loukkaus, mutta annan simpukkani päättää tämän asian. Valitettavasti se on tänään hyvin ansaitulla lomalla, ellei se nyt satu kokemaan pakottavaa tarvetta keskustella asiasta siitä huolimatta. Kuulostelen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:
Tosi kiva että vaivauduit kommentoimaan tätä tulvauntani, koska olin vähän minimaalisen paljon että eikö tule irtoa mitään sieltä suunnalta.
En mä huomannut sitä aikaisemmin.

Onhan tämä tietty jossain määrin imartelevaa, että päätyy kuumottavaan uneen, mutta etupäässä se on vaan outoa kun emme tietääkseni ole tavanneet. Jos tollaset on unet niin voi kyllä olla parempi, ettemme tapaakaan - siis siinä mielessä, että todellisuus lienee mielikuvitusta valjumpi.
RP kirjoitti: Mä en kyllä tiedä tuosta naisjoudenista, onko se kohteliaisuus vai loukkaus,
En minäkään.
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

No ei siinä mitään outoa ole, spesialisoitunut itseni mindfuckaamiseen (ajoittain myös toisten, pahat tavat pysyy tiukassa), joten en mä tarvi mitään fyysistä kontaktia (näkemistä) tehdäkseni näin. Siihen riittää ihan palstapersoona. Sun. Onhan se tietenkin aika ilkeää käyttää sua tolleen seksuaalisten himojen tyydyttämiseen. Oops.

Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.

Mulla saattoi olla sormet ristissä tuon kirjoittaessa, mutta se on jo toinen tarina.

Mut siis, kivaa oli! Otetaan joskus uusiks!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.
Olen ilman muuta mukana. Kysymys vain kuuluukin, että riittävätkö sulla kivet.

Mä olen muutenkin vähän ajatellut, että kesällä voisi olla taas privamiitin paikka.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.
Olen ilman muuta mukana. Kysymys vain kuuluukin, että riittävätkö sulla kivet.

Mä olen muutenkin vähän ajatellut, että kesällä voisi olla taas privamiitin paikka.
Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.
Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana. Koettaisin olla katsomatta elcoa alastomana, Ja ymmärrettävistä esteettistä syistä vice versa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana.
Voit luottaa siihen, etteivät tiemme miiteissä enää kohtaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana.
Voit luottaa siihen, etteivät tiemme miiteissä enää kohtaa.
Joo.
Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen psykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
Viimeksi muokannut Gat, 17.04.2011 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen pykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
So? Mielestäni esitin melko hyvää tilannetajua tuossa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen pykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
So? Mielestäni esitin melko hyvää tilannetajua tuossa.
No jos siellä ei olisi nussittu, en olisi yrittänyt tappaa ketään. (ja siis saanut turpiini) Muistaakseni olit huolestunut tiedänkö osoitteesi. jos päästät Sisään . Mutta en vieläkään muista edes missä kaupunginosassa se rautaporttisi oli. Kantastadia jotain. Olin känishä.

Ja hei, minähän äänestin Persuja!!
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

Gat kirjoitti:Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.
Mitä perverssejä juttuja sun päässä liikkuu, kysyy hän. Eiku unohda koko kysymys.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:
Gat kirjoitti:Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.
Mitä perverssejä juttuja sun päässä liikkuu, kysyy hän. Eiku unohda koko kysymys.
En unohda kysymystä.
Jos sun mies (joka lienee joku Kitinäläinen) suostuu, niin minulla ei ole moraalista ongelmaa threesomeen. Vain ei-vapaisiin suhteisiin. kiilaamiseen.. Elcokin saa Tulla, kunhan koetan olla kätsomasta häntä nakuna.
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

Vetää hiljaiseksi, saanko hiukan funtsia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Näin unta jossa AngryBird meni naimisiin. Näin sen miehen myös ja jollain tasolla tunnistinkin sen, mutta herättyäni en enää millään muistanut, kuka tai mistä tai millainen se oli. Joku tumma ja komea kuitenkin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin viime yönä unta Nibasta. Hän ajoi kerrostalon rapun pohjakerroksesta (!) autolla ulos oven läpi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Näin viime yönä unta Nibasta. Hän ajoi kerrostalon rapun pohjakerroksesta (!) autolla ulos oven läpi.
Tämän täytyy olla b-rapun kakkoskerros mistä tätä katselit. :)
Niba tuli unessa Homien b-rappuun?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tämäkin vähän aikaa sitten.

Näin unta, että elco saapui laivalla satamaan. Yritti salakuljettaa jotain tullin ohi. Hän oli myös jotenkin naamioitunut... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Näin unta että asuin samassa taloyhtiössä Masan ja ND:n kanssa. Joku kolmaskin oli, mutten enää muista. No, nämä kolme käyttivät taloyhtiön saunoja kuin omiaa, milloin mielivät, mutta ns. salaa. Osa taloyhtiöstä oli vihaisena ja päättivät yrittää narauttaa pojat saunojen "salakäytöstä".
Pojat sitten tulivat vastaan rappukäytävässä matkalla saunaan, jokaisella mukanaan saunaeväät: kolmannella makkaraa, Masalla kaljaa ja ND:llä suklaata.

Jotenkin se meni siihen että yritin viedä piiloon taloyhtiön kaikki ruuvimeisselit että pojat ei jäisi kiinni...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:Näin unta että asuin samassa taloyhtiössä Masan ja ND:n kanssa. Joku kolmaskin oli, mutten enää muista. No, nämä kolme käyttivät taloyhtiön saunoja kuin omiaa, milloin mielivät, mutta ns. salaa. Osa taloyhtiöstä oli vihaisena ja päättivät yrittää narauttaa pojat saunojen "salakäytöstä".
Pojat sitten tulivat vastaan rappukäytävässä matkalla saunaan, jokaisella mukanaan saunaeväät: kolmannella makkaraa, Masalla kaljaa ja ND:llä suklaata.

Jotenkin se meni siihen että yritin viedä piiloon taloyhtiön kaikki ruuvimeisselit että pojat ei jäisi kiinni...
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja masa »

Masa ja ND kuulostavat homoparilta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Masa ja ND kuulostavat homoparilta.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viimeyön unen muistan harmittavan huonosti, mutta olin kylässä Vesperin luona. Paikalla oli joku kolmas kitinäläinen, jota en muista.

Katsoimme videota, joka oli kuvattu 80-luvulla (uneni ei ottanut huomioon, että Vesper oli irl silloin vielä lapsi, vaan unessa hän oli parikymppinen). Ko. videolle Vesperillä oli hyvin lihaksikas, matalarasvaprosenttinen vartalo. Ei kuitenkaan mikään naisbodari, vaan enemmän tämän tyylinen:

Kuva

Äkkiä vaimoni tuli paikalle ja piilouduin vaatekappiin, josta vaimoni löysi minut. Uni päättyi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.