Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaalisti?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaalisti?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iltis avasi keskustelun asiasta mutta minkälaista seksuaalista häirintää olet kokenut?

Itselläni viimeksi tänään metrossa rojahti Kulosaaresta ikinuori lady viereeni, hänellä oli paksu toppatakki, tunsin musertuvani rouvan alle, vaikka takki paksu lie, ei se estänyt tuntemasta hänen lantiotaan, makkaroitaan ja kyynerpäätään kyljessäni, hengityskin vaikeutui, ei ihan vahingossa voi joutua niin ahtaalle? Toissa aamuna 506 busissa joku nuori tyttö kuulokkeet päässä nukahteli olkapäätäni vasten, en tietenkän kokenut asiaa aivan yhtä epämiellyttäväksi. Joskus 102 bississa joku tyttö sai jonkun hepulin eikä meinannut pysyä ollenkaan istuallaan, välilä nosti jalkansa melkein lähempänä olevan jalkani päälle. Eli naisten aiheuttama harrassmentti on ihan todellinen asia, ainakin oman kokemukseni mukaan.Normaalisti keväisin tällainen käytös on yleisempää, nyt taas josk´tain selittämättömästä syystä. Voi tietenkin olla että minusta on tullut yliherkkä näissä asioissa. Väitetään naisten olevan verbaalisti lahjakkaampia mutta ei se aina siltä tunnu. Työkavereilta voi hyväksyä vähän enemmänkin kaksimielisyyttä mutta vieraitten kanssa en.

Koska kekustelut lopulta johtavat siihen, on parempi todeta heti alkúun ettei mikään voita anaaliseksiä naisenkin kanssa. ;)
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja masa »

Olen peukut pystyssä joka päivä että joku häiritsisi seksuaalisesti. Hiljasta on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voisi luulla että naisten jalkapallojoukkoeen miesvalmentajalla olisi taivas hyppysissään? Tietenkin iloa pienentää se että puolet joukkoeesta on lespoja. ;)
Kannattaa siis jatkaa valmentajana pitkään niin pääseen käsiksi tasokkaampaankin looraan vanhemmilla päivillä?
Niin taidettiin parantaa arvosanoja yliopistossakin?
Tietenkin jos yhteisymmärryksessä tehdään eikä kyseessä 13 vuotiaat naisvoimistelijanalut? =)
Hainkin enemmän MC alkumainintaa liian tuttavallisesta harjoittelusta, itsekin joskus lapsena pukupelleilin, valmentajat kyllä oli vaan miespuolisia. joten seksuaaliesta häirinnästä ei kokemuksia tai sitten en rekisteröinyt niitä.;)
Voihan nämä kuulostaa vähän pshslta, mutta näitä tapahtuu, 5% urheilijapiireissä, onhan tietenkin urheilijoilla kunto ja hormonit hyvinkin kunnossa, lisäksi kätevää, saa varmasti eikä tarvi kaukaa hakea.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

McJanne kirjoitti:Joo, TKD-typsyille, varsinkin niille vähän nuoremmille ei ilmeisesti mahdu kaaliin, että joku voi treenata ihan sen treenaamisen ja opettamisenkin riemusta.
LOL! Voittamaton panomies.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:Olen peukut pystyssä joka päivä että joku häiritsisi seksuaalisesti. Hiljasta on.
Sä liikut väärissä paikoissa selvästi.

Mua on häiritty seksuaalisesti viimeeksi kun olin yökerhossa. Omituisia lähmijöitä liikkeellä. Töissä on kans lähmitty asiakkaan toimesta, laitoin tyypin ojennukseen. Niin ja jotkut teinipojat huuteli jotain "kuuma puuma"- juttuja viikko takaperin, mutta en kokenut sitä kovin ahdistavaksi. Vähän hihitin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti: Niin ja jotkut teinipojat huuteli jotain "kuuma puuma"- juttuja viikko takaperin, mutta en kokenut sitä kovin ahdistavaksi. Vähän hihitin.
Olisit vastannut "minä olen pitänyt mulkkua enemmän suussani kuin te kädessänne".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Olisit vastannut "minä olen pitänyt mulkkua enemmän suussani kuin te kädessänne".
Miksi sä olisit halunnut tuollaista paljastettavan itsestäsi joillekin Mansen junnuillekin?
masa

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti:Olen peukut pystyssä joka päivä että joku häiritsisi seksuaalisesti. Hiljasta on.
Sä liikut väärissä paikoissa selvästi.

Mä taas veikkaan että mun 42 vee perheen isä -look vaan ei enää pure.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Voivoi. Ei enää moneen vuoteen :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Mä taas veikkaan että mun 42 vee perheen isä -look vaan ei enää pure.

Kyllä se ainakin Shemar Moorella toimii.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Eikös tämä kuuluisi erotiikka-osioon?

Olen niin harmaa tosikko nykyään että ajattelin järjestystä!

Mutta :on: jälleen:

Varsinaista seksuaalista häirintää en ole kokenut. Poikana ja miehenä olen pitänyt vanhempienkin naisten vihjailuista ja lähelläolosta. Sehän on ollut vain kivaa. Mutta kaikkein ikävimpiä ovat olleet ne asiat kun omat kiinnostukset ja toisen kiinnostukset eivät lyö yhteen vaan minusta on usein pitänyt sellainen, josta minä en ole välittänyt ja sitten se josta välittäisin ei olekaan ehkä ollut minusta kiinnostunut. Naisista on joskus vaikea silti sanoa. Kerran oli parikymppisenä tyttö, jota mielestäni monellakin tavalla lähestyin eri miehisin saalistuskonstein ja hän parautti joskus mulle, etten minäkään ollut yhtään kiinnostunut vaikka HÄN kuinka koetti mua innostumaan!

SILLOIN minäkin jäin sanattomaksi! (En helpolla jää sanattomaksi enkä kirjoittamattomaksi (tahallinen hauska virhe)

Eli se on ikävää kun tyttö yrittää ja sä et oo kiinnostunut ja pitäis olla tahdikas...

STADIN HARMAUS on tosiasiaa ainakin näin marraskuulla!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Stadinarska kirjoitti:Eikös tämä kuuluisi erotiikka-osioon?
Mistä lähtien seksuaalinen häirintä on ollut eroottista?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kiukkutipu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Eikös tämä kuuluisi erotiikka-osioon?
Mistä lähtien seksuaalinen häirintä on ollut eroottista?
Turska tykkää että sedät hipelöi häntä?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimeksi muokannut Niba, 14.11.2012 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja masa »


Etkös sä jossain ketjussa joskus kertonut että kourit naisia yökerhoissa kun tilaisuus tulee?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Etkös sä jossain ketjussa joskus kertonut että kourit naisia yökerhoissa kun tilaisuus tulee?
Tästä on myös luotettavaa näyttöä kitinämiiteistä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti: Etkös sä jossain ketjussa joskus kertonut että kourit naisia yökerhoissa kun tilaisuus tulee?
Tästä on myös luotettavaa näyttöä kitinämiiteistä.
Ei kai meidän nipa nyt tuollaista :shock:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Eipä ole nyt viimeaikoina, tai sitten mä en oo vaan tajunnu häiriintyä. Töissä on aika ronskia läppää välillä, joten jos aikoo loukkaantua kaikesta niin sitten ei kerkiä muuta tekemäänkään. Ja ihan oikeasti: nää on tosi kilttejä, eivät suin surminkaan tahtoisi pahottaa mun mieltä ja ovat valmiina syöksymään tueksi jos joku sanoo mulle rumasti.

Välillä kyllä mietin että teenkö ite jotain minkä joku muu kokee häirinnäksi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja MrM »

par-sky kirjoitti:Välillä kyllä mietin että teenkö ite jotain minkä joku muu kokee häirinnäksi.
Joskus vuosia sitten laitoit galtsun puolelle kuvan, joka meinasi aiheuttaa puntissa surinaa. Koin sen vähän häirinnäksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja par-sky »

MrM kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Välillä kyllä mietin että teenkö ite jotain minkä joku muu kokee häirinnäksi.
Joskus vuosia sitten laitoit galtsun puolelle kuvan, joka meinasi aiheuttaa puntissa surinaa. Koin sen vähän häirinnäksi.
Meinasi aiheuttaa? Kuva oli selvästi epäonnistunut.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja MrM »

par-sky kirjoitti:
MrM kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Välillä kyllä mietin että teenkö ite jotain minkä joku muu kokee häirinnäksi.
Joskus vuosia sitten laitoit galtsun puolelle kuvan, joka meinasi aiheuttaa puntissa surinaa. Koin sen vähän häirinnäksi.
Meinasi aiheuttaa? Kuva oli selvästi epäonnistunut.
Nimenomaan meinasi. Herrasmies pysyy (mopokerho)liiveissään viimeiseen asti.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:

Etkös sä jossain ketjussa joskus kertonut että kourit naisia yökerhoissa kun tilaisuus tulee?
Tule apuun Arja siis Dave!

Wäärin meni olen yhtä "tuttua" tarjoilijaa olutpaikassa joskus kerrran, mutta yleensä enkä koskaan tule naista viittä senttiä lähemmäs, ihan pusikkoväite..
Yleensä vältän kaikkia kosketuksia mihinkään ihmiseen..
Niin oli täällä kitinässäkin joku herkkäpeppuinen.. ;)

BTW en ole käynyt yökerhoissa pitkään aikaan en ehkä kahteen vuoteen, Tallinnan Yökerho "bordellissa" viime talvena kävin kaitsemassa erästä ystävääni mutta mitään en ostanut enkä saanut. Piti kyllä maksaa niille naisille pari kymppiä että sai odottaa rauhassa kun kaveri kävi hoitamassa "asiansa", 40€ sai pitää kädestä, private show oli kuulema 80€ ja sitten "loppu" oli sopimuksen mukaan. Joten jos haluaa naista muutenkin kuin alistaa niin ei muuta kuin Tallinnaan! Jos hinku on liian kova niin ei muuta kuin sinne, ettei tarvi naisia tai tyttöjä täällä häiritä.
"Kova kuin kivi"
Olen menossa Tallinnaan huomenna, mutta ei minulla ole "asioita" hoidettavana siellä.
Viimeksi muokannut Niba, 15.11.2012 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mun "musta kirja" on rekisteröinyt ainakin kaksi erillistä tapausta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:^ Mun "musta kirja" on rekisteröinyt ainakin kaksi erillistä tapausta.
Laskutaitosi on kunnioitettavalla tasolla. :hail:
Toinen oli tarkoituksellinen, toinen toiveunta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja MrM »

exsu kirjoitti:^ Mun "musta kirja" on rekisteröinyt ainakin kaksi erillistä tapausta.
Sama, eivätkä reaktiot olleet muistaakseni kovin kevyitä tai humoristisia.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin