Daa-a, tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pesin siten kipporvaaren kaulimen koneessa. huuuono idea. nyt se nimittäin on litteä :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mielenkiintoinen sivu, jota ja josta löytyviä linkkejä lueskelin. hyviä juttuja.
hebuli

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Etköhän sä Rollo synkistele nyt kuitenkin vähäs liikaa? Kuka nainen on muka sanonut että sinut pitäisi kastroida, kuten linkkisi takana näkyvissä kuvissa näytetään?
aimohaiku

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Halusin kertoa teille, että mulla on uus avatar. :)

Ja vähän asiaa. Hyvää tiistaita!
ElanorRaven

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

aimohaiku kirjoitti:Halusin kertoa teille, että mulla on uus avatar. :)
Ihanaa! Mikko Mallikas!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:pesin siten kipporvaaren kaulimen koneessa. huuuono idea. nyt se nimittäin on litteä :(
Siis mitä, eikös kaikkien tuon virman tuotteiden pitäisi nykyään olla konepesun- ja mikronkestäviä???
no tässä luulossa minäkin sen koneeseen laitoin. lähettäskö ne mulle uuden?
Me transmitte sursum, Caledoni!
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti:Etköhän sä Rollo synkistele nyt kuitenkin vähäs liikaa? Kuka nainen on muka sanonut että sinut pitäisi kastroida, kuten linkkisi takana näkyvissä kuvissa näytetään?
yksi nainen sanoi kerran, että hänen mielessään olen eunukki, että hän kokee minut eunukkina.

ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain? ja mikä on kastraatti, jolla on vielä pallit tallella? ihminen, jolla on jotain ylimääräistä, ja valitettavasti sellaisessa paikassa, jossa ovat hieman tiellä.
aimohaiku

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ElanorRaven kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Halusin kertoa teille, että mulla on uus avatar. :)
Ihanaa! Mikko Mallikas!
Mä oon ihana. Ja Mallikas. ;)
killkill

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain?
Eiii, vaan "ystävä". Tosin naisen ajattelumallissa tämä on vähän sama kuin kastraatti tai "seksuaalisesti kiinnostamaton".
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kahviaaa!

Mahtava ilma! Ulos! Syntiä olla sisällä. :cheer:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Eiii, vaan "ystävä". Tosin naisen ajattelumallissa tämä on vähän sama kuin kastraatti tai "seksuaalisesti kiinnostamaton".
uskommeko demokratiaan?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

RolloTomasi kirjoitti: ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain? ja mikä on kastraatti, jolla on vielä pallit tallella? ihminen, jolla on jotain ylimääräistä, ja valitettavasti sellaisessa paikassa, jossa ovat hieman tiellä.
juust. eli mun miespuoliset kaverit, joiden kanssa en harrasta seksiä pitäs kastroida? sillä taas ei ole mitään väliä, että suurin osa ei edes haluais mua? tai mun yksi ehdottomasti parhaita kavereita on luonteeltaan niin samanlainen, että me ei kestetä toistemme yhtäjaksoista seuraa viikkoa enempää. kuuden päivän jälkeen jompikumpi pyytää, että voisitko mennä pois?

siis tältä pitäisi leikata pallit pois, koska en hänen kanssaan seksiä halua. se, että toiset naiset himoitsevat pääsyä kainaloiseksi kanaksi ei vaikuta asiaan mitenkään?
Me transmitte sursum, Caledoni!
hebuli

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain?
Pitääpä kertoa tuo niille naispuolisille ystävilleni, joille en kelpaa niin seurustelusuhteeseen kuin seksiinkään (otaksun näin; en ole vongannut heitä). Tosin jos joku heistä kutsuisi minua eunukiksi, saattaisi ystävyys loppua siihen.
Noriyumi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mustaenkeli tuli tänne aamupalalle :) Kiva saada kahvi- ja jutusteluseuraa :)
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

par-sky kirjoitti: siis tältä pitäisi leikata pallit pois, koska en hänen kanssaan seksiä halua. se, että toiset naiset himoitsevat pääsyä kainaloiseksi kanaksi ei vaikuta asiaan mitenkään?
vain yhden ihmisen vuoksi? tuskin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

eli mun mies olisi siis pitänyt kastroida jo aikaa sitten, koskapa muut naiset pitää sitä yleensä lähinnä kalakavereista parhaimpana. ja koska yleinen mielipide on, että se on kaveri, niin sitten minun pieni mielipiteeni jossa haluan häntä aamusta iltaan ja välillä pitää herätä oikein öisinkin haluamaan ei paina mitään, vaan pallit veks, vaikka niille keksinkin paljon käyttöä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Noriyumi kirjoitti:Mustaenkeli tuli tänne aamupalalle :) Kiva saada kahvi- ja jutusteluseuraa :)
Aamupalaa? Tässähän on oltu jo 5,5h hereillä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mylwin kirjoitti:Jahas. Espalla seisty ja Latvian shaahiwhatever otettu vastaan.
Olipa jännää.
En sit ehtinyt kattomaan ja kurkkimaan. Mulla on huilipuilitauko keskustassa kirjastossa just meneillään. Mut olitte varmasti tosi komeita.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

par-sky kirjoitti:eli mun mies olisi siis pitänyt kastroida jo aikaa sitten, koskapa muut naiset pitää sitä yleensä lähinnä kalakavereista parhaimpana. ja koska yleinen mielipide on, että se on kaveri, niin sitten minun pieni mielipiteeni jossa haluan häntä aamusta iltaan ja välillä pitää herätä oikein öisinkin haluamaan ei paina mitään, vaan pallit veks, vaikka niille keksinkin paljon käyttöä?
ei, et vieläkään ymmärrä. mutta sinä oletkin nainen.

miehesihän seurustelee sen naisen kanssa, jonka kanssa haluaa seurustella, ja tämä nainen ilmeisesti haluaa, että miehellä on pallit tallella?
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 25.04.2006 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

:cheer: Varasin Pinkin konserttiin liput :cheer:
Durasel

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Onko luvallista jännittää uusia autoleluja kuin pikkupoika joululahjoja? On vaan pienoinen kuumotus päällä :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Edith kirjoitti:En sit ehtinyt kattomaan ja kurkkimaan. Mulla on huilipuilitauko keskustassa kirjastossa just meneillään. Mut olitte varmasti tosi komeita.
Jännäsin lähinnä siitepölyn aiheuttaman nenälimaskan venymistä jojoksi. Sitä kun ei saa oikein pyyhittyäkään.
Mutta joo, tietysti oltiin. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pehmovanukas

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain? ja mikä on kastraatti, jolla on vielä pallit tallella? ihminen, jolla on jotain ylimääräistä, ja valitettavasti sellaisessa paikassa, jossa ovat hieman tiellä.
Mies, joka kelpaa kaveriksi muttei poikaystäväksi on sellainen, jolta puuttuu jokin asia jota poikaystävältä toivoo tai sitten vain sex appeal tai sitten kemiat ei toimi. Siihen on ihan biologisia syitäkin, että kaikki eivät kiinnostu kaikista seksuaalisesti.

Jos joku puhuu kastraatista, niin silloin on syytä puhua kastraatista eikä kaverista. Vedä nyt se pää sieltä pusikosta - se, että joku tietty nainen ei halua että työnnät pippelisi hänen pimppaansa ei muuta ihmisarvoasi, sukupuoltasi tai seksuaalisuuttasi mihkään. Tuontyyppiset pettymykset ovat osa elämää ja Ihan Tavallinen Tapahtuma jokaiselle miehelle. Ei ole ketään, joka voisi miellyttää kaikkia. Paitsi Johnny.
RolloTomasi

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain? ja mikä on kastraatti, jolla on vielä pallit tallella? ihminen, jolla on jotain ylimääräistä, ja valitettavasti sellaisessa paikassa, jossa ovat hieman tiellä.
Mies, joka kelpaa kaveriksi muttei poikaystäväksi on sellainen, jolta puuttuu jokin asia jota poikaystävältä toivoo tai sitten vain sex appeal tai sitten kemiat ei toimi. Siihen on ihan biologisia syitäkin, että kaikki eivät kiinnostu kaikista seksuaalisesti.

Jos joku puhuu kastraatista, niin silloin on syytä puhua kastraatista eikä kaverista. Vedä nyt se pää sieltä pusikosta - se, että joku tietty nainen ei halua että työnnät pippelisi hänen pimppaansa ei muuta ihmisarvoasi, sukupuoltasi tai seksuaalisuuttasi mihkään. Tuontyyppiset pettymykset ovat osa elämää ja Ihan Tavallinen Tapahtuma jokaiselle miehelle. Ei ole ketään, joka voisi miellyttää kaikkia. Paitsi Johnny.
ja sitten on meitä, jotka emme miellytä ketään.
Kid

Re: Daa-a, tiistai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti: ja sitten on meitä, jotka emme miellytä ketään.
Taitaa johtua vaan tosta sun asenteesta. Otappa itteäs niskasta kiinni ja lakkaa olemasta nuin negatiivinen elämän ja naisten suhteen.
Vastaa Viestiin