Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stinky kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Värikästä tekstiä
Ollaan vaan kamujen kanssa huomattu että annat pillua tai et, niin tyypeistä 5% on niitä jotka sit oikeesti vaan soittaa. Plussaa niille viidelle prossalle! Hyvin toimittu :]
Mulle kävi tossa aikaa sitten niin, että vietin yhen hemmon kanssa aikaa, juttu luisti ja seksikin oli hyvää. Tein kundille selväks että kävi miten kävi, mä arvostan suoraa puhetta ja jos ei nappaa nähdä, niin sanoo sit suoraan. Myönteli kovin ja sanoi olevansa ihminen joka kyllä sit ilmottaa suoraan. Juuh, ei ilmottanut vaan hävis vaan johonki. Kuukauden kuluttua vikasta tapaamisesta tuli viesti tyyliin "sori".
Tajuuhan sitä tyhmempikin että toista ei kiinnosta jos siitä ei mitään kuulu, mut just tosta jää paska maku.
Eli en edelleenkään tajuu :roll:
Stinky hyvä!
Kiitos vastauksesta. Kysymyksesi oli erittäin hyvä. Siis tämä lisäkysymyskin. LUPAAN kirjoittaa siitä kunhan jaksan ajatella asiaa. Nythän on tietenkin niin, että kysymys sivuaa vahvasti pelkoa vapaudenmenetyksestä Miksi se kuitenkin halutaan tapahtuvan joskus, joskus ei. Miksi sitä tai sen pienempääkin astetta kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Käsittelen asiaa myöhemmin. Kenties jopa huomenna. Siihen asti sitten tyydyn kiittämään sinua konkreettisesta otteestasi ongelmaan, joka ei ole sinun omasi eikä sinun syysi. Se asia on hyvin olennainen parisuhteissa ja yleensäkin suhteissa ja vaatii tarkempaa pohdintaa. Triviaali ja hyvin proosallinen asia minulla on tällähetkellä kamala väsymys ja uni ja kömmin oman peiton alle, jossa ei sielläkään ole naista eikä eläintä eikä pehmoeläintäkään koska olen jo uloskasvanut siitä.

Yötä hyvää tai jos on aamu kun luet niin arvaa minkä toivotuksen sanon. Palaan siis asiaan myöhemmin.
. :)

STINKARSKY :)
Käsittääkseni ja uskoakseni maailman luotettavin elävä olento
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onko sosiologeilla hauskempaa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Sillon jos ne onnistuu saamaan apurahan tutkimusaiheeseen, jonka varjolla voivat esim. istua baarissa vuoden ajan. (Tämä on sitten tositarina. Kukaan ei muista ko. tenttikirjasta muuta kun että siellä ne sosiologit istuskeli lähiöbaarissa "tutkimassa" kanta-asiakkaita.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti:Onko sosiologeilla hauskempaa?
Jos niillä on parhaat lääkkeet?
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Lilo kirjoitti:^ Sillon jos ne onnistuu saamaan apurahan tutkimusaiheeseen, jonka varjolla voivat esim. istua baarissa vuoden ajan. (Tämä on sitten tositarina. Kukaan ei muista ko. tenttikirjasta muuta kun että siellä ne sosiologit istuskeli lähiöbaarissa "tutkimassa" kanta-asiakkaita.)
Loistavaa! Tahtoisin baarihavainnoinnin peruskurssille avoimeen!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16742
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:
Lilo kirjoitti:^ Sillon jos ne onnistuu saamaan apurahan tutkimusaiheeseen, jonka varjolla voivat esim. istua baarissa vuoden ajan. (Tämä on sitten tositarina. Kukaan ei muista ko. tenttikirjasta muuta kun että siellä ne sosiologit istuskeli lähiöbaarissa "tutkimassa" kanta-asiakkaita.)
Loistavaa! Tahtoisin baarihavainnoinnin peruskurssille avoimeen!
Lisäksi nämä samat tyypit kirjoittivat lähiö-tutkimuksensa tutkimusraportin lisäksi vielä laadullisten menetelmien oppikirjan, jossa kertoivat tutkimuskysymyksen valintaa käsittelevässä luvussa oman, varsin suurta huomiota herättäneen lähiötutkimuksensa saaneen lähtölaukauksensa siitä, että olivat pohtineet, mitä kaikkein mieluiten haluaisivat tehdä jatkossa - ja vastaus oli lähikapakassa notkuminen. Häpeämätöntä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Minkä nimisiä noi tyypit on? Pakko saada nähdä toi kirja! Lainasin pari päivää sitten yhden sosiologian väitöskirjan, jonka tarkkaa nimeä en nyt muista, mutta joka käsittelee siivoojaksi ja naiseksi kasvamista puhdistuspalvelualan oppilaitoksessa, ja se on varsin jänskä ja yllätyksekseni jopa aivan ymmärrettävä alaa entuudestaan tuntemattomalle.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16742
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Minkä nimisiä noi tyypit on? Pakko saada nähdä toi kirja! Lainasin pari päivää sitten yhden sosiologian väitöskirjan, jonka tarkkaa nimeä en nyt muista, mutta joka käsittelee siivoojaksi ja naiseksi kasvamista puhdistuspalvelualan oppilaitoksessa, ja se on varsin jänskä ja yllätyksekseni jopa aivan ymmärrettävä alaa entuudestaan tuntemattomalle.
Lähiö-kirjan kirjoittaja, tai ainakin yksi kirjoittajista (muisti reistailee, sosiologian opinnoistani tuntuu olevan ikuisuus), taisi olla nykyinen kaupunkisosiologian professori Matti Kortteinen. En muista, mistä oppikirjasta tuo muistelemani juttu tutkimuksen taustoista on peräisin: veikkaan Pertti Alasuutarin tai Martti Grönforsin tuotantoa.

Pitää myös muistaa, että rahoittaja ohjaa tutkimusta - ja suomalaisen yhteiskuntatieteen rahoituskentän iso tekijä oli 70-80-luvuilla Alko ja Alkoholitutkimussäätiö.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

urpiainen kirjoitti: Lisäksi nämä samat tyypit kirjoittivat lähiö-tutkimuksensa tutkimusraportin lisäksi vielä laadullisten menetelmien oppikirjan, jossa kertoivat tutkimuskysymyksen valintaa käsittelevässä luvussa oman, varsin suurta huomiota herättäneen lähiötutkimuksensa saaneen lähtölaukauksensa siitä, että olivat pohtineet, mitä kaikkein mieluiten haluaisivat tehdä jatkossa - ja vastaus oli lähikapakassa notkuminen. Häpeämätöntä!
Ah, ennakkoarvioni aiheenvalinnan syistä osuivat siis täsmälleen oikeaan.

Itse olisin kyllä valinnut tutkimusaiheeksi vaikkapa sosiologisen tutkimuksen kansainvälisestä jet-set -elämästä. Apurahan olisi toki täytynyt olla huomattavan suuri, jotta soluttautuminen onnistuu vaivattomasti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onko normaalia, jos toisen käden pikkurilli kämmenselkä/sivu semipuutuu jatkuvasti?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miks maalipurkit tehdään liian vaikeasti mun avattavaksi? Ähisen ja puhisen ja mitään ei tapahdu :shock: .
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti:Miks maalipurkit tehdään liian vaikeasti mun avattavaksi? Ähisen ja puhisen ja mitään ei tapahdu :shock: .
Eiks toi vespa oo maalaillut ihan simona, sen täytyy tietää konstit monet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Miks maalipurkit tehdään liian vaikeasti mun avattavaksi? Ähisen ja puhisen ja mitään ei tapahdu :shock: .
Eiks toi vespa oo maalaillut ihan simona, sen täytyy tietää konstit monet.
Vesper? Hjälp! Tää on ihan naurettavan noloo!


Edit: Siis ois ollut jos en ois saanu sitä auki omin voimin ja neuvoin. Jei!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Onko normaalia, jos toisen käden pikkurilli kämmenselkä/sivu semipuutuu jatkuvasti?
Ei. Ellet istu sen päällä.
En ole lääkäri, mutta jos on vasen käsi, epäilisin sydäntä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:En ole lääkäri, mutta jos on vasen käsi, epäilisin sydäntä.
Oikea, epäilet maksaa?

ND, Zeb, joku? Onko mun leikkauksessa voinut mennä jotain vituralleen ja nyt joku aiheuttaa puutumista? Pitääkö hermostua heti vai odotella tilanteen kehittymistä/turvotuksen laskua? Ei siis puudu ihan kokonaan, mutta menee sellaiseen semipuutuneeseen tilaan.

Ja toinen kysymys: miten suoristusraudalla tehdään kiharoita? :]
Edit: kaitoinkin (v*ttu) jo Googlesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Veikkaisin, että kyse on ulnaris-hermoalueen puutumisesta, jolloin ko. hermo olisi (ollut) jostain kohdin (käsivarren alueelta) pinteessä. Oletkohan voinut maata käden päällä jotenkin pahasti niinkuin pidempää aikaa että hermo olisi ehtinyt ottaa nokkiinsa? Tai sitten ehkä leikkausalue huomioiden voisi ehkä ylempänäkin, eli hartiapunosalueella (olkapään etupuolella) olla turvotusta, eli siellä ne käteen menevät hermot risteilee keskenään niin ettei Erkkikään ota asiasta selvää. Oon ihan paska näissä hermojutuissa. En kyllä usko, että kukaan on onnistunut leikkaamalla noita hermoja vahingoittamaan, sen verran kaukana kuitenkin kulkevat haavakohdista. Noin paikallinen puutuminen ei mihinkään sydän/aivojuttuunkaan oikein sopisi, varsinkaan jos puutuminen on ainoa oire, eli ei ole halvausoireita tai kipuja. Oletetaan nyt myös, että käsi on lämmin, normaalin värinen ja ranteessa pulssi tuntuu, eli veri kiertää kädessä ok.

Itsellä puutunut ja muutenkin vihoitellut kanssa jo monta viikkoa keskimmäiset sormet. Tää on medianus-hermopinne ranteen alueella ja johtuu raskaudesta.

Ehkä sun kannattaisi käydä näyttämässä räpylää jossain jos tuo jatkuu, niin voisi paremmin arvioida sitä hermoaluetta, tuntoa, liikettä jne. Jos ei mitään em. hälyttävää oiretta ole, niin en lähtis ehkä päivystykseen rynnimään, mut vähän paha täältä etäältä sanoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Käsi on ihan ok muuten, eli odottelen rauhassa. Jos pahenee tai ilmenee jotain muuta, huolestun sitten enemmän ja näytän juttelen lääkärille.
Enemmän mä nyt olen huolissani tosta vasemmasta rinnasta, joka näyttää sille kun se olisi jäänyt rekan alle ja siihen päälle piesty pesismailalla. Oikea on oikein nätti. Mä vaan TODELLA toivon, että ton vasurin muoto ja olemus muuttuu samaksi ton oikean kanssa, muuten tulee murhia. Mä en nimittäin aio elää eriparitissinä. Prkl. Systerikin nauro sille niin että meinas pissiä housuihinsa. Tekis mieli soittaa sille kirurgillekin, että MITÄ VITTUA, ootko nyt ihan varma tästä vasurista??!! Mut oon häveliäs, en soita. Tehkööt uuden silikonista, jos ei oo seuraavaan tarkistukseen mennessä korjaantunut parempaan suuntaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Zeb

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Eiköhän se oo niin, että hyvinkin ovat tässä vaiheessa karmeen näkösiä. Siinä vasemmassa on sit varmaan enemmän verenvuotoa haava-alueella tai jotain. Herkästi kyllä soittaisin itse sinne leikanneelle taholle ja varmistaisin et on normaalia eriparisuus tässä vaiheessa. Tissit on arka asia!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stinky kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Värikästä tekstiä
Ollaan vaan kamujen kanssa huomattu että annat pillua tai et, niin tyypeistä 5% on niitä jotka sit oikeesti vaan soittaa. Plussaa niille viidelle prossalle! Hyvin toimittu :]
Mulle kävi tossa aikaa sitten niin, että vietin yhen hemmon kanssa aikaa, juttu luisti ja seksikin oli hyvää. Tein kundille selväks että kävi miten kävi, mä arvostan suoraa puhetta ja jos ei nappaa nähdä, niin sanoo sit suoraan. Myönteli kovin ja sanoi olevansa ihminen joka kyllä sit ilmottaa suoraan. Juuh, ei ilmottanut vaan hävis vaan johonki. Kuukauden kuluttua vikasta tapaamisesta tuli viesti tyyliin "sori".
Tajuuhan sitä tyhmempikin että toista ei kiinnosta jos siitä ei mitään kuulu, mut just tosta jää paska maku.
Eli en edelleenkään tajuu :roll:
No niin parahin Stinky. Otetaan asiasi käsittelyyn. Kuule tyttö hyvä, minulla olisi täysin varma analyysi, jos olisin kanssasi hetken aikaa, mutta nyt joudun käsittelemään asioita erittäin vahvan oletuksen mukaan. Sellaisen keskiarvokäyttäytymisen. Mitä nyt empiirisesti olen huomannut, siis kokemusperäisesti.

NYTHÄN on niin, että mies on saalistaja. Sääntö, ikivanha, on sellainen, että kun saalistus on onnistuneesti saatu päätökseen ja saalis "pantu" niin sitten sellaisilla pojankoltiaisilla, hyvin usealla, on tyydytetty se viettely ja markkinakoetarve. Mikseivät he kuitenkaan sitten jatka sitä ja ikäänkuin käytä vanhaa pakkaa. Kyllä he käyttäisivätkin, mutta oletan, että he omaavat oikeasti sen asenteen että kerran kokeillaan tuota ja sitten ei enää ETTEI SE luule turhia. ETTEI VAAN tule sitoumustilannetta ja ettei se VAADI tai KIINNY liikaa. NIMITTÄIN YHTÄ SUURI TAI MELKEIN YHTÄ SUURI ONGELMA MIEHELLE ON SUHTEEN ALOITUS JA SUHTEEN LOPETUS KAUNIISTI. Ja kun se pääasia on saatu niin välttääkseen lopettamasta suhdetta, jonka he ovat päättäneet tehdä kohteesta huolimatta (huom. ei ole sinun syysi Stinky), he häipyvät sitten vaikka lupaavat soittaa. Miksi ne lupaavat soittaa? Vastaus on varma. Ilman muuta se on siinähetkessä helpoin tie tehdä ettei dramatisoida tilannetta. ANIHARVA on tosiaan rehellinen päin naamaa.
Ei siihen auta sun pyyntösi suorasta puheesta. Ei se vaan sitten suju sitä sanoa, sillä suora puhe sisältäisi myös totuuden, joka olisi vain sen pillun metsästys. Eikä hän tätä lopullista totuutta sano. JOS HÄN sanoisi, ettet sinä kiinnosta, se olisi myös valhe. Häntä ei kiinnosta SUHDE kenenkään kanssa, vain se juttu. Sitä ei kehtaa toiselle sanoa päin naamaa.
Se on ikäänkuin sanoisi vastaantulijalle tutulle: @joo en tervehtinyt sinua koska et ole juuri sen arvoinen".

SITTEN on sellainen asia, joka on kovin inhottava, mutta jos et ole rakas Stinky sitä ottanut huomioon niin sanottakoon se sitten sinulle. Asia on hyvin EPISTÄ, kertakaikkiaan!
Asia nyt vain on niin, että miehet eivät arvosta naista joka antaa helposti. VARSINKAAN he eivät halua missään tapauksessa suhdetta sellaisen kanssa. NYT YLEISTÄN. Tottakai joku suhde voi alkaa yhden illan suhteesta, mutta siinä voi olla juuri se, että mies tai nainen on liian kiltti sanoakseen ettei suhde oikein nappaa, että jatketaan styylausta. Näitä on ainakin jokunen prosentti, kilttejä, se on varmaa.
MIES AJATTELEE ASIAA, tulevaisuutta, usko pois. Ajattelee niin pirun paljon. Hänelle arvokasta on kaksi erisuuntaista asiaa. Tyttö, joka jakelee helposti on aina suuriarvoinen. Tyttö, joka on hieman yksinkertainen kelpaa myös. Tyttö joka pihtaa on aina mielenkiintoinen (saalishimo, pakko vietellä). Jos tyttö antaa ja hän on liian älykäs miehelle niin mielenkiinto häviää ensinnäkin siitä että saalis on annettu ja siitä että älykkäät tytöt jäävät aina paitsioon koska valtaisa valtaosa miehistä haluaa yksinkertaisen naisen. Joka ei mahdollisesti ala "kasvaa suhteessa". Miehelle vaimon älykkyys, joka menee yli oman älykkyyden ei ole millääntavalla tärkeää vaan yleensä vain uhka. Sitten naisen aktiivisuus on myös miinusta miehille. MIES AJATTELEE aina JOS HÄNEN PITÄISI OLLA TOSISSAAN SUHTEESSA, minkälainen nainen on!!
JOS hän on seksuaalisesti yliaktiivinen, mies ajattelee, että hän ei aina jaksa tuon kanssa ja että hänelle tulee paineita. Sitten hän, jos on vähänkin älykäs, ajattelee, että tuo on seksuaalisesti aktiivinen mahdollisesti myös minun "ulkopuolellani". MUTTA sitten tähän liittyen mies ei tosiaankaan arvosta liian helppoja naisia OMANA KULTANAAN. OMAN KULLAN pitää yleensä olla herttainen ja sellainen kotoinen ja sitten ne muut tytöt tuhmia. Tämä on ikuinen paradoksi.

TÄMÄN JUTUN TARKOITUKSENA ei ole muuttaa sinua, Stinky, ollenkaan. Aina pitää olla oma itsensä. Sinussa ei ole mitään vikaa. Kyse on vanhoista rooleista ja ajattelutavoista ja eri sukupuolten käytöstavoista.

Voidaan yksinkertaisesti sanoa, että kiva, herttainen nainen, joka antaa noin 8 treffin jälkeen ILMAN mitään suuria erikoisuuksia seksissä, saa miehen taipumaan uudelleen tapaamiselle ja myöhemmin avioliittoon.

Mitäs sitten aktiivisen älykkään naisen tulisi tehdä. Tietenkin näytellä tyhmempää, mutta se ei ole kestävä ratkaisu, koska sitä pitäisi näytellä koko elämä, ja ennepitkää liitto ratkeisi eroon.

Aktiivisen ja älykkään naisen tulisi katsoa aika paljon itseään vanhempia miehiä, jotka ovat saaneet jo elämänkasvatusta ja ymmärtävät arvostaa naista myös hänen omien ajatustensa mukaan. Jos sitten kemiat eivät käy tai nainen haluaa vain jotenkin korostaa omaa nuoruuttaan ja vehtaa keskenkasvuisten kanssa, niin hänelle ei oikein taida suurempaa antoisuutta siitä tulla JOS HÄN haluaa suhdettakin.

SE on niin, että jos vanhemmat miehet kiinnostaa esim. seksuaalisessakin mielessä niin he olisivat ihan järjellä ajateltuna paljon parempi vaihtoehto kuin pettymykset. Vanhemmat miehet myös arvostavat naisen nuoruutta. Tämä viimeksimainittu ja sen mukanaantuoma pieni tympeyden ajatus miksei asia voisi olla toisinpäin, pitää vain kestää. Se ei ole toisinpäin koskaan.

On olemassa kilttejä miehiä, jotka jatkavat suhdetta kiltteyttään. Tässä on myös mahdollisuus, jos miehet ovat kilttejä suhteen jatkuessakin, mutta valtava riski, koska perin vuoden päästä ne kiltit ovat rohkeampia ja sitten nainen saa kuullakin olevansa ikävä... ja ero tulee.

Yksi perivanha tapa on saada lapsi, jolloin osa miehistä on lapsirakkaista ja ottaa oikean asenteen omaan parisuhteeseen. Hyvin mahdollisesti uhraa oman seksuaalihaaveensa tai naishaaveensa, mutta lapsi ja oma perhe on KUITENKIN hyvä.

Sitten on se pikkuinen promille pareja, joille kaikki menee auvoisesti!!

Ei, Stinky, ei tässä elämässä ole muuta kuin mietintää. Ei tätä aina tajuu, mutta ei ole määrättykään tajuttavaksi. Nämä asiat pitää sisäistää, että käytöksen ymmärtää. Voitaisiin sanoa että ne sitten tajuuuu, vaikkei voikaan tajuta.
Epäoikeudenmukaista on usein ja tuntuu siltä!

Sovitaanko kuitenkin niin, että kannattaa yrittää mennä mukavasti virran mukana ja toivoa sitä kultakimpaletta, mutta ei kannata olla esim. ikärasisti. Pahimpia virheitä nimenomaa naiselle on etsiä kultaa "juoksuaikaa" elävistä pojista. Myös ajattelun puutetta naisilla, jota en itse ole koskaan käsittänyt, on eronneitten miesten ottaminen KULLAKSI senkin jälkeen vaikka mies on eronnut juuri uuden naisen takia. Tässä tapauksessa naisen umpityhmä käytös TÄYTYY olla selitettävissä sille että seksuaalinen vetovoima miehellä on niin vahva!
MUTTA MINÄ INHOAN sitten senjälkeistä itkemistä että miksi se mies (ennen eronnut) minut jätti!!

Katso Stinky ympärillesi! Näe poikamiehiä. Näitä ujoja ja kilttejäkin on olemassa. heistä voisi tulla vaikka minkälainen tiikeri. Bongaa heidät, jotka aluksi eivät uskalla tehdä mitään tai lähestyä. Jos haluat selkeästi pidempää suhdetta, älä herran nimessä usko rohkeasti naista pyytäviin miehiin sokeasti. he käyttävät ominaisuuttaan moniin muihinkin.

Minä olen siitä hyvä esimerkki, että myönnän olevani hyvin varovainen, ja en halua sitoutua ilman varmuutta. Ja minulle tekee kipeää sanoa naiselle, ettei jatko tunnu hyvältä. Siksi aina ei välttämättä jaksa metsästää. Mutta jos minun tielle osuu se kulta, se jolle kemiat menee yhteen niin en jarruta yhtään, sen olen päättänyt.

Stinky. Miksi olen varma, että pärjäät. Siksi koska osaat tuoda omat toiveesi esille ja ajatukset ja osaat kirjoittaa ja ajatella. Tee niin vastakin. kannustan sinua, ole oma itsesi ja älä hankkiudu vaikeuksiin. AISTI ne ajoissa. Oikein hyvää onnea sinulle. Ajattele. Minä olen ihan mukava mies ja olen sinua varten laittanut aikaa näin paljon ja omia ajatuksiani elämän varrelta. Ole siitäkin mieluummin ylpeä! :)


Toivoo Stadinarska 8)
Seksin ja suhteiden maisteri SSM
Filosofian maisteri FM
Värien maisteri VM
Uimamaisteri UM

Näistä kaksi oli virallista totuutta, mutta kaikki mielestäni totta, heh
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stadinarska kirjoitti: Asia nyt vain on niin, että miehet eivät arvosta naista joka antaa helposti. VARSINKAAN he eivät halua missään tapauksessa suhdetta sellaisen kanssa. NYT YLEISTÄN. Tottakai joku suhde voi alkaa yhden illan suhteesta, mutta siinä voi olla juuri se, että mies tai nainen on liian kiltti sanoakseen ettei suhde oikein nappaa, että jatketaan styylausta. Näitä on ainakin jokunen prosentti, kilttejä, se on varmaa.
Älä nyt jauha paskaa. Et puhu miehistä vaan pojista. Ihan vaan vinkiksi, ei kannata ottaa poikaa joka ajattelee noin peelosti. Paitsi, että ne on tylsiä, ne on myös valitettavan usein huonoja paneskelemaan. Ne tietää sen itsekin, ei niin helpolla antava ei välttämättä ole juuri paljon ehtinyt eri miesten kanssa heiluttamaan peittoa, näin poikien herkkä itsetunto ei saa kolausta. Voivat sitten elää leikkien seksimasteria. Lisätään listaan vielä tylsyys.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Älä nyt jauha paskaa.
Tuun tähän rämpyttelemään komppikitaraa koko rahalla. Mä luulen Pupsteri että me ollaan sairaalassa erotetut kaksoset tjtn. Eli oonki siis paljon nuorempi ku luulin olevani, jee! :]

Tähän vois kertoa yhden jutun yhdestä tyypistä, joka pokas mut lakanoihin n. 10h tuntemisen jälkeen tyttöystävänsä silmien alta. No, ihan siihen kaikkein pyhimpään asti ei menty, mutta ihan tarpeeks pitkälle enikeis. Sen tyttis on vähän sellanen, no, sellanen, eikä ne sekstanneet tavattuaan VIITEEN KUUKAUTEEN.
Oon siis vissiin tosi lutkahtava.

Ps. se tyttis nukku siellä samassa sängyssä. Tai siis ei just sillon. Mut kävi kyttäämässä. Onneks oltiin ovelampia.

t:narttu
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos pitäisi vastata kysymykseen, että arvostatko enemmän naisia, jotka antavat helposti vai naisia, jotka pihtaavat niin vastaus on monessakin mielessä helppo.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Asia nyt vain on niin, että miehet eivät arvosta naista joka antaa helposti. VARSINKAAN he eivät halua missään tapauksessa suhdetta sellaisen kanssa. NYT YLEISTÄN. Tottakai joku suhde voi alkaa yhden illan suhteesta, mutta siinä voi olla juuri se, että mies tai nainen on liian kiltti sanoakseen ettei suhde oikein nappaa, että jatketaan styylausta. Näitä on ainakin jokunen prosentti, kilttejä, se on varmaa.
Älä nyt jauha paskaa. Et puhu miehistä vaan pojista. Ihan vaan vinkiksi, ei kannata ottaa poikaa joka ajattelee noin peelosti. Paitsi, että ne on tylsiä, ne on myös valitettavan usein huonoja paneskelemaan. Ne tietää sen itsekin, ei niin helpolla antava ei välttämättä ole juuri paljon ehtinyt eri miesten kanssa heiluttamaan peittoa, näin poikien herkkä itsetunto ei saa kolausta. Voivat sitten elää leikkien seksimasteria. Lisätään listaan vielä tylsyys.
Hei Pupu. Olen toki huomannut sinut eri kausina erilaisen seksuaalisen aktiviteetin omaavaksi naiseksi. Ja ehkä erääksi Kitinän halukkaimmaksi tai sanotaan toiseksi rohkeimmaksi naiseksi ja hiukan tai aikalailla feminististä otetta ainakin, olenko väärässä?

Niin. Nimenomaa olet oikeassa. Juttusi alkaa ihmeekseni liian kehnolla lauseella jossa ikäänkuin teilataan koko kirjoitus, vaikket sitä tarkoitakaan. Toivottavasti porukka ei saa sitä käsitystä. Pyydän hippaisen enemmän tilanneälyä!
Olen todennut pitkässä kirjoituksessani juuri nuorten miesten ajatukset. Kyllä se jatkuu se ajatusmaailma oikeasti myös aika vanhaan, noin nelikymppiseen, MUTTA mies ottaa aikuisemman pintatyylin eikä enää sanoin kehuskele. Oletkos koskaan nähnyt ja kuullut 30-45 vuotiaiden miesten keskinäistä huumoria ja yleensäkin huumoria ja ajatuksia. Et koskaan voi kuulla koska niitä ei puhuta yhdenkään naisen kuullen. Ne ovat hyvin valaisevia. Ja aivan muuta kuin pintapuheet. Ja täysin tosia. Niissä heijastuu vastustamaton toive ja se on sitä jota olen myös kuvaillut.
Olen juuri aikuisista ts. sitä vanhemmista miehistä kirjoittanut eritavalla.
Heillä on arvokkaita syvempiä arvoja ajatuksissaan ja kumppanistaan ja kokemus seksissäkin antaa ymmärtääkseni paremman nautinnon ainakin keskimäärin.
Kyllä, siis sähellys on yleensä synti vielä nuorella tai kokemattomalla mutta minun ymmärtääkseni se jossain tapauksessa voi jopa kiihottaakin.
Siinä ei ole liukuhihnameininki silloin. Itse nautinnosta en viitsinyt kirjoittaa vaikka se onkin yleensä se voima, ts vaikeuksiinkin vievä voima jos ajattelee pyrkimyksenä vakavaa suhdetta, sillä tuo kiihko ei kestä tietenkään. Mutta tosin tuona intohimoaikana saattaa kiinnesiteet muotoutua niin pitäviksi, että suhde olisikin pysyvä.
Nautinto on niin monimutkainen asia, että sen kun ymppää vielä tähän niin soppa on valmis ja entistäkin harvemmat suhteet ovat enää ongelmattomia. Jos mitkään. :x . Ei se ole elämää se että kaikki on ongelmatonta. Sekin on aina epäilyttävää...
Olisi HITSIN mielenkiintoista nähdä pareja, jotka olisivat olleet onnellisia oikeasti läpi seurustelun, arvostaneet toisiaan ja pitäneet toisesta ja oikeasti ovat vielä nauttineet seksistä ilman vaikeuksia siinä ja ovat vanha pariskunta. Onko niitä? Emme saa koskaan tietää koska jos haastattelet vanhaa pariskuntaa, moniko sanoo että ongelmia on ollut jos kaikki on ollut sellaista, ettei ongelmia ole toiselle edes tunnustettu...


SA
SSM
Viimeksi muokannut Stadinarska, 02.09.2009 22:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse arvostan naista, joka pihtaa muilta mutta joka antaa mulle vaikka samantein. Ihan yleisellä tasolla siis tämän kerron juu. Mun on kyllä vaikea kuvitella, et tytsän arvostus silmissäni riippuisi piiruakaan siitä saanko vartin herutuksella vaiko vasta joskus tokilla treffeillä.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 02.09.2009 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti: Tuun tähän rämpyttelemään komppikitaraa koko rahalla. Mä luulen Pupsteri että me ollaan sairaalassa erotetut kaksoset tjtn. Eli oonki siis paljon nuorempi ku luulin olevani, jee! :]
Soot nuorempi ja mä hotimpi, joten win-win :)

Sanon, että joskus tekee hyvää narttuillakin. Antaa muiden sitten pyhistellä sen edestä! Mä en tajua tuota pihtausta, no ehkä joskus teininä neitsyenä oli jalat ristissä pidempään, mutta että aikuisiällä pitäis jotain helvetin pelejä pelailla.

Kyl noit saakutin seksi-issue äijiä on muutama tullut vastaan elämän aikana. Ja on se jälkikin sen mukaista. Kaupasta saa itsetuntoo vitosel!

Nojuu, miehen kellistin tunnissa. Oli vaan niin hotti! Pyöräytin kyllä kunnolla ja näytin mist suunnast panee. Ihmetteli se hiukan et mikä hitto se oli, mut hei se olin minä! No sehän olis vienyt mut jo saman iltan vegasiin naitattaan ittellensä, mut sillo oltiin köyhii opiskelijoi. Mut se onki semmonen kiltti, juunous.

Älkää ottako tommosii seksiongelmaisii, en jaksa Elleist sit lukee ruikutuksii jälkikäteen!