Kitinä Foorumin päävalikko Kitinä
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  PhotoshoppauksetPhotoshoppaukset   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi vonkauksetKirjaudu sisään tarkistaaksesi vonkaukset   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hyvää palvelua?
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kitinä Foorumin päävalikko -> Yleiskeskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
bliss
Vieras

LähetäLähetetty: 02.03.2010 18:16    Viestin aihe: Hyvää palvelua? Vastaa lainaamalla viestiä

Etsin mutten löytänyt. Tämmöstä vanhaa ketjua nimittäin...

Kävin päivällä Lauttasaaren apteekissa ja se pikku reissu sai minut hyvälle tuulelle koko päiväksi. Palvelun laatu oli ihan ylivertaista, varsinkin kun vertasin viisi minuuttia aiempaan kokemukseen Larun S-marketista.

Asiakkaita oli paljon mutta silti henkilökunta ehti huomioimaan jokaisen ovesta sisään tulleen uuden asiakkaan. Lisäksi farmaseutti haki kysymäni tuotteen hyllystä eikä vain osoittanut vähän siihen suuntaan (kuten esim. Ison Omenan apteekissa tapahtuu).

Mikä on hyvää palvelua? Missä sellaista saa? Vaaditko? Mitä jos palvelun laatu on heikkoa? Reklamoitko?
Areena on vapaa.
Takaisin alkuun
ninnithequeen
Mamasmurf, Vuoden Kityläinen 2008

LähetäLähetetty: 02.03.2010 18:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mäkin sain hyvää palvelua tänään.

Etsin kaukodäädintä tuohon digiboksiin mutta tuon merkkiseen ei vaan käy ne halpismerkit niin myyjä sanoi ihan suoraan että elä osta tämmöstä 70 e megavekotinta jolla voi jääkaappiakin ohjata että samalla hinnalla sais uuden digiboksin Very Happy

Eli siis inhimillinen palvelu on hyvää.

*muistelee kauhulla miten karjui kännisille kantiksille baaritiskin takaa*
"Ninnin tuntee ainaki jos siihen törmää. Upee tukka taskuunlaitettavalla varrella, ääntä ja asennetta enemmän kun keskivertotaloudessa yhteensä kuorrutettuna äärimmäisen tarttuvalla naurulla. " - Saika

Viimeinen muokkaaja, ninnithequeen pvm 02.03.2010 18:40, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen vonkaus Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
NuoriD
Zenon Kitionilainen

LähetäLähetetty: 02.03.2010 18:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sellon Dresmannista ostin muutama viikko sitten mm. puvun ja kasan muita vaatteita. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. En koskaan muista, mikä kokoni on, heebo auttoi ystävällisesti.
elco
Bipolaarinen porschemies

LähetäLähetetty: 02.03.2010 19:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

NuoriD kirjoitti:
Sellon Dresmannista ostin muutama viikko sitten mm. puvun ja kasan muita vaatteita. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. En koskaan muista, mikä kokoni on, heebo auttoi ystävällisesti.

Eikö sulla ole pätäkkää ostaa vähän parempia pukuja?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen vonkaus
NuoriD
Zenon Kitionilainen

LähetäLähetetty: 02.03.2010 19:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:

Eikö sulla ole pätäkkää ostaa vähän parempia pukuja?

Mä käytän pukuja niin äärimmäisen harvoin, ehkä frekvenssillä kerran viidessä vuodessa. Tuokin oli hautajaisia varten. Eli jos sukulaiset eivät vainajoidu, ei ole puvulle käyttöä.

Tuokin puku on vielä käyttämättä, kun emme menneetkään hautajaisiin, kun vaimo sairastui (oli vaimon sukulainen, en ilman häntä lähtenyt).

Haluaisin kyllä ostaa kalliin puvun, mutta missä mä käyttäisin sitä?

Töissä joutuu aina pukeutumaan asianmukaiseen valepukuun ja sohvalla maatessa ei ole puvulle käyttöä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

LähetäLähetetty: 02.03.2010 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

NuoriD kirjoitti:

Häät, rippijuhlat, ylioppilasjuhlat?
Nykymiehet eivät saa olla enää sellaisia kuin pohjimmiltaan ovat, vaan heidät pakotetaan löytämään itsestään feminiinisiä piirteitä. Jos niitä ei löydy, feministien mielestä mies on heti hirveä sikajuntti.
Takaisin alkuun
Lilo
KityPimp

LähetäLähetetty: 02.03.2010 20:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

NuoriD kirjoitti:

Seuraavassa Kitinä-miitissä, tietty. Et kai niinQ halua että sut bongataan vakoilemasta jossain Dressmannista ostetussa..?
elco
Bipolaarinen porschemies

LähetäLähetetty: 02.03.2010 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lilo kirjoitti:

Seuraavassa Kitinä-miitissä, tietty. Et kai niinQ halua että sut bongataan vakoilemasta jossain Dressmannista ostetussa..?

Nyt me tiedetään, mistä sen tunnistaa!
Takaisin alkuun
Vaola
kikkaperse

LähetäLähetetty: 02.03.2010 21:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Stockmann on monesti pettämätön. Ihan sama mille osastolle päätyy. Tykkään siitä että saan haahuilla siellä rauhassa, mutta heti kun kysyn apua niin sitä kyllä löytyy.
Asie Payton
Vieras

LähetäLähetetty: 02.03.2010 21:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En nyt erikseen kotimaasta muuta muista kuin nämä normipaikat joissa itse käyn. Olemalla itse hyväntuulinen, positiivinen, iloinen, ellei peräti flirttaava (130%), niin aika harvoin nää kaamoslaiset jaksaa murjottaa. Toisinpäin paska palvelu on taattua. Sitä saa mitä tilaa.
Takaisin alkuun
Vaola
kikkaperse

LähetäLähetetty: 09.03.2010 17:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämä selän prakaaminen on johtanut tiettyjen asioiden uudelleen organisointeihin. Ainakin Hairstorelta ja Helsingin Tanssiopistolta olen saanut ymmärrystä ja joustoa, jopa sopimuskoukeroiden yli.
Dumis
Ei mikään fitness-ahma

LähetäLähetetty: 09.03.2010 17:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaola kirjoitti:
Tämä selän prakaaminen on johtanut tiettyjen asioiden uudelleen organisointeihin. Ainakin Hairstorelta ja Helsingin Tanssiopistolta olen saanut ymmärrystä ja joustoa, jopa sopimuskoukeroiden yli.

Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.
Vaola
kikkaperse

LähetäLähetetty: 09.03.2010 17:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolla on semmoiset hyvitys-käytännöt ja irtisanomisajat, että mitään isompaa damagea ei kyllä kukkarolle pysty tekemään, muutakuin olemalla piittaamaton. Mutta nyt sitten tultiin sen päälle vielä vastaan. Smile
Lapitii
Elämäntapavauva

LähetäLähetetty: 09.03.2010 17:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dumis kirjoitti:
Kiva että ovat ymmärtäväisiä. Itse en kyllä viitti ostaa mitään salikorttia pitkäksi aikaa jos paikat hajoaa... jokaisesta polven/vatsan oikuttelusta kun ei saa saikkua, jolla sitten voisi saada hyvitystä saikun saliajasta.

Ai niin, multa verenmyrkytyksen jälkeen sairaanhoitaja kysy oma-alotteisesti, että ootko sellasella salilla et tarvisit lääkärintodistuksen taukoon (olin harmitellu liikuntakieltoo muuten vaan). Olin kuitenki sillon niin väsyny etten jaksanu edes sen vertaa säätää, joten sanoin et ei sen välii, antaa olla. Mut aika huomaavaista.
Dumis
Ei mikään fitness-ahma

LähetäLähetetty: 09.03.2010 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:

Ai niin, multa verenmyrkytyksen jälkeen sairaanhoitaja kysy oma-alotteisesti, että ootko sellasella salilla et tarvisit lääkärintodistuksen taukoon (olin harmitellu liikuntakieltoo muuten vaan). Olin kuitenki sillon niin väsyny etten jaksanu edes sen vertaa säätää, joten sanoin et ei sen välii, antaa olla. Mut aika huomaavaista.

Kiva huomata että jotkut oikeasti jaksaa välittää, joskus tuntuu että asiakaspalvelualalla ole kuin loppuunpalaneita korppuja.
Bernie Madoff
Wannabe-kitisijä

LähetäLähetetty: 09.03.2010 17:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onneksi ahtausalalla on pyyteettömiä ja aina tyytyväisiä kutsumustyöntekijöitä, toisin kuin palvelualoilla.
Takaisin alkuun
Manaaja
The Phoenix Foundation

LähetäLähetetty: 09.03.2010 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Onks toi FK? Ainakin se näyttää ihan siltä.
Takaisin alkuun
elco
Bipolaarinen porschemies

LähetäLähetetty: 09.03.2010 20:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Manaaja kirjoitti:

Huumorin- ja tilannetaju näyttäisi täsmäävän.
Takaisin alkuun
Frederik Krueger
Kohtalon Keskisormi

LähetäLähetetty: 09.03.2010 21:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:

Huumorin- ja tilannetaju näyttäisi täsmäävän.

Kieltäydyn kunniasta ja puolestani epäilen tiksuliinin elcomaisen kosteasilmäistä paluuta.
annepa
Joogaava hirvenmetsästäjä

LähetäLähetetty: 10.03.2010 11:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Malmin terveysasemalla on hyvää palvelua. Soitin sinne maanantaina kysyäkseni että tarvinko rokotusta varten ajan, nuoren kuuloinen ystävällinen herra sanoi että joo ja varasi ajan saman tien ja lisäksi siinä samalla päivitti mun tiedot systeemeihin (kun en ole ikinä ennen käynyt Hgissä terveysasemilla). Tänään kävin sitten piikillä ja terkkarikin oli ystävällinen ja asiallinen!
Vaola
kikkaperse

LähetäLähetetty: 10.03.2010 14:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Espoon kaupungin terveyspalveluiden neuvontanumero on huippujuttu. Yleensä ei tartte jonottaa ja vaikka eivät tietty diagnoosia pysty tekemään, niin kertovat aina missä vaiheessa hankkiudutaan sairaalaan + rutkasti käytännön vinkkejä.
Vaola
kikkaperse

LähetäLähetetty: 10.03.2010 16:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täytynee ihan aavistus palauttaa Hairstorea takaisin maanpinnalle... Olin eilen ollut sinne yhteyksissä, että sattuneesta syystä joudun lähettämään kymmenvuotiaan yksin kampaajalle. Olivat sitten luvanneet että lahjasetelini käy tuolla käynnillä, vaikka se periaatteessa ei mennyt siinä lukevaan aikaraamiin. Ja että kirjaavat sen varaustietoihin.

No, tytär soitti sitten surullisena, että eivät olleet ottaneet häntä asiakkaaksi, koska lahjaseteli ei ole voimassa. Mun täytyi sit soitella perään ja kaipa kaikki on nyt sitten ok, kun ei ole enää mitään kuulunut. Sanoivat vaan että no me selvitellään tätä sitten.
Ann
Lienee Maahinen

LähetäLähetetty: 10.03.2010 16:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaola kirjoitti:
Stockmann on monesti pettämätön. Ihan sama mille osastolle päätyy. Tykkään siitä että saan haahuilla siellä rauhassa, mutta heti kun kysyn apua niin sitä kyllä löytyy.

Soraääni.

"Voinko mä olla jotenkin avuksi?" kajahtaa heti jos erehtyy kosmetiikkaosastolla pysäyttämään etenemisensä. Mikään ei torppaa ostohaluja niin kuin huohotus niskassa. Mutta jos olisi jotain ihan oikeasti ostamassa, niin sitten saa kävellä rahat kourassa huhuilemassa rahastajaa. Tämä siis yleensä kello kahdeksan jälkeen, kun myyjättärillä on jo kiire kotiin kokeilemaan niitä testereitä jotka ovat aina mystisesti lopussa.

Vittujumalauta. Uusi Herkku. Aivan hanurista. Ainakin leipäosaston hikinen asiakaspalvelu.
Vaola
kikkaperse

LähetäLähetetty: 10.03.2010 16:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Olisi pitänyt mainita, että käytän yleensä Tapiolan Stockan palveluita. Sä puhuit ehkä kenties Helsingistä? Smile
Ann
Lienee Maahinen

LähetäLähetetty: 10.03.2010 17:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaola kirjoitti:
Sä puhuit ehkä kenties Helsingistä? Smile

Tai sit näytän sekakäyttäjäromanirölliltä?

Eli joo, eri lokaatio.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kitinä Foorumin päävalikko -> Yleiskeskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa