Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Olisittekskte tullu?
Onksulla viinaa? Entäs tyttären kavereita?
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Olisittekskte tullu?
Onksulla viinaa? Entäs tyttären kavereita?
Mä kyllä aattelin siinä unessa Kallea.

Ei nyt ihan eka treffeillä kotiin..
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

Hah hah. Herra elco oli viime yönä mun unessa, kiitoksia vaan taas. Itseasiassa aika turn on nyt kun muistelen tätä.

Siellä me oltiin baarin nurkassa, ja herra elco kuiski korvaan "huora, huora, huora". Olin aika valmista kauraa. Räjähdys ja tulvavaaraa, mutta ei se kyllä heruttanut kuitenkaan koska on niin kiltti mies. Mut ei väliä melkein tulin tuostakin!

Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
Manaaja

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Olisittekskte tullu?
Onksulla viinaa? Entäs tyttären kavereita?
Mä kyllä aattelin siinä unessa Kallea.
Ilman sukunimeä ei ainakaan soita mitään kelloa.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Onksulla viinaa? Entäs tyttären kavereita?
Mä kyllä aattelin siinä unessa Kallea.
Ilman sukunimeä ei ainakaan soita mitään kelloa.
Ons se susta väärin ajatella jotain muuta?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12470
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CeDell Davisin kanssa väittelin eräässä unessani bluesista. (?) En muista tarkemmin... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
RP kirjoitti:Hah hah. Herra elco oli viime yönä mun unessa, kiitoksia vaan taas. Itseasiassa aika turn on nyt kun muistelen tätä.

Siellä me oltiin baarin nurkassa, ja herra elco kuiski korvaan "huora, huora, huora". Olin aika valmista kauraa. Räjähdys ja tulvavaaraa, mutta ei se kyllä heruttanut kuitenkaan koska on niin kiltti mies. Mut ei väliä melkein tulin tuostakin!

Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
Siis kiihoittaako sinua ja misuja yleensä, jos teitä huoritellaan? Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Viimeksi muokannut Gat, 15.04.2011 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

Gat kirjoitti: Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sinä huora, turmeltunut lutka, kohta panen sun huorapillua, sitä sää tarttet!
Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
Johtuisiko paskanpuhuja toteuttaja -ilmiöstä? :)
En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
Mä muistelisin, että sen nimenä oli "Gay kansan omat sivut". En muista. Ei ollut kivoja joo.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti: Ei värähtänyt viisari täällä suunnassa. En sitten oo ihan varma riippuuko sanojasta, maybe.
Johtuisiko paskanpuhuja toteuttaja -ilmiöstä? :)
En mä siihenkään usko, koska ei tuo elco herra oikeasti heruttais ja se kyllä toimi niinku unessa ihan kympillä. Itse asiassa taas pieni turn on kun muistelen. Et kyllä se joku muu tekijä on.
Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
CeDell Davis

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12470
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

CeDell Davis kirjoitti:Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(
Älä järkyty, syö vesimelonia. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:Onhan tää nyt jumalauta!! Joku Homie näkee musta unia ja hottikset nartut kuolaa unissaan kaljun insinöörin perään. Jesus fucking christ!! Tätä ne maanjäristykset, tsunamit ja nälänhädät aiheuttaa! Maailma on ihan viturallaan :(
No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi Gat. Jos simpukkamme sykkisi pelkästään ulkonäölle, olisi yhtälö melko yksinkertainen. Usein ne kuitenkin sykkii eniten ihan muille ominaisuuksille.

No okei, myönnetään, saattaa mun simpukka satunnaisesti sykkiä pelkästään nätille pojallekin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.
Do dii. Heti tuli parempi mieli :) Voitaiskin taas soitella ens viikolla kun noi vaalitulokset on kirjattu. Vaikö?
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.
Do dii. Heti tuli parempi mieli :) Voitaiskin taas soitella ens viikolla kun noi vaalitulokset on kirjattu. Vaikö?
Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
CeDell Davis

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
Äänestän jotain hott.... Eikun ennustan keskustelun olevan kuum... Tai siis mennään asialinjalla? Puretaan sun pettymys ja mun onnistuminen?
RP

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
Äänestän jotain hott.... Eikun ennustan keskustelun olevan kuum... Tai siis mennään asialinjalla? Puretaan sun pettymys ja mun onnistuminen?
Its a deal! Anyway u want it! Sitäpaittee jäi mielenkiintonen juttu kesken viimeks.
CeDell Davis

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
Äänestän jotain hott.... Eikun ennustan keskustelun olevan kuum... Tai siis mennään asialinjalla? Puretaan sun pettymys ja mun onnistuminen?
Its a deal! Anyway u want it! Sitäpaittee jäi mielenkiintonen juttu kesken viimeks.
Puhelinlasku firman piikkiin! Ennustan pitkää sessiota.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti:Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
Mä muistelisin, että sen nimenä oli "Gay kansan omat sivut". En muista. Ei ollut kivoja joo.
Älkää peljätkö, se on nykyään erillinen liite, jonka heittää nopeasti roskiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
Kuten vespa sanoi, ei naisien simpukat lämpene pelkästään ulkonäölle. Sun täytyy löyhytellä vähän enemmän käytettävällä käteiskassalla ja varsinkin luoda mielikuvia naisille siitä mitä voisit käteiskassalla tehdä ja ostaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
We aim to please. Sä olet kyllä niiin naisjouden kuin vain olla saattaa.

G-miehen katkeruutta voidaan höllätä sillä, että olen saanut suunnilleen yhtä paljon pildeä tältä foorumilta kuin hänkin. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen olo, että se miltä näytän ja miten paljon pildeä tulee on minulle hieman pienempi issue kuin hänelle.
Viimeksi muokannut elco, 17.04.2011 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
Kuten vespa sanoi, ei naisien simpukat lämpene pelkästään ulkonäölle. Sun täytyy löyhytellä vähän enemmän käytettävällä käteiskassalla ja varsinkin luoda mielikuvia naisille siitä mitä voisit käteiskassalla tehdä ja ostaa.
Mä tarvin lisää rahaa.