Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:Näin viime yönä unta, että Rollo oli kirjautunut facebookiin ja pyysi minua ystäväkseen. Kävi ilmi, että Rollon nimi on oikeastikin Rollo! :o
Jaa-a. No, olen ollut facebookissa jo varmaan pari vuotta, mutta nimeni ei oikeasti ole Rollo enkä voi pyytää sinua ystäväksi, koska en tiedä oikeaa nimeäsi. :D
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Näin viime yönä unta, että Rollo oli kirjautunut facebookiin ja pyysi minua ystäväkseen. Kävi ilmi, että Rollon nimi on oikeastikin Rollo! :o
Jaa-a. No, olen ollut facebookissa jo varmaan pari vuotta, mutta nimeni ei oikeasti ole Rollo enkä voi pyytää sinua ystäväksi, koska en tiedä oikeaa nimeäsi. :D
No mitäs ROLLO pitkästä aikaa! Arska tässä MORJENS. Me ollaan nääs laitettu virallisemmin pystyyn Arskalaiskerho! Sinun oletan myös olevan Arskalaisissa muistaen vanhoja aikoja!

Olet sitten muuttanna avattaresi! JUURI kun aloin tottua siihen edelliseen tosi Psykoon juttuun!

MUTTA MUN on pidättäydyttävä aiheessa eli unissa! Et voisi laittaa paria unta peräkkäin, jossa minä esiintyisin! Ei välii vaikket ole nähnyt. Päätä vaan että se on SA. Sitten kerrot mitä mä oon tehnyt. Olen jo kerran kuulemma Homeboyn unessa pokannut AitoJohannaa!

Please, jos vaan pystyt! Pystytkö sinä muuten hyvin nykyään? Miten on laitasi, parahin nettikaverini Rolloe Rollous! Onkohan oikea nimesi Risto. Se on jollain tavalla psyko-nimi! :P

SA
olikohan tämä liikaa Arskan vanhaa tyyliä!? Hui.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: Olet sitten muuttanna avattaresi! JUURI kun aloin tottua siihen edelliseen tosi Psykoon juttuun!
Tämä "uusi" on kyllä ihan ikivanha avatarini. Otin vain takaisin käyttöön.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12489
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarskan näin unessa jossain puistossa. Huusin hänelle mutta oli vaikeaa saada hänen huomiotaan. Sitten hän huomasi minut ja tuli luokseni ja näytti jotain hilavitkutinta (väkivipu?) joka hänellä oli pussissa. Siihen se uni loppui. 8) :P

A_J ei ollut tällä kertaa mukana. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:Heräsin elcon kämpältä (obs! olimme elcon kanssa eri sängyissä). Olimme olleet ryyppämässä porukalla: ND, elco ja SikaMika.
Obs! Kai minäkin heräsin eri sängyltä kuin kumpikaan teistä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Stadinarskan näin unessa jossain puistossa. Huusin hänelle mutta oli vaikeaa saada hänen huomiotaan. Sitten hän huomasi minut ja tuli luokseni ja näytti jotain hilavitkutinta (väkivipu?) joka hänellä oli pussissa. Siihen se uni loppui. 8) :P

A_J ei ollut tällä kertaa mukana. :(
Erinomaista, Homie!!!
Joo, se oli se Viiskulman puisto. Kuulin kyllä äänesi parahin Homie, mutta kun unessa käy niin että tahdonvaltainen lihaksisto ei toimi ja näin en saanut itseäni käännettyä. Sitten kuitenkin sain otteen ja kuten muistat tulin varsin iloisena luoksesi ja mulla oli tietysti pussissa väkivipu oman perustvarustusvipuni lisäksi.
Mulla on aina väkivipu eli veivi mukana tietysti ja propelli myös, jonka laitan aika ajoin päähän.

Mutta sun muistis unesta loppuu ennen kuin minun!
Kyllähän me siinä unessa menimme vielä loistoravintolaan, jossa söimme tosi pitkän kaavan mukaan ja mä maksoin kaikki viulut.

A_J hyökkäsi puskasta ja pokasi minut ja sinä jouduit valitettavasti hipsimään häntä koipien välissä kotiin. Olen kovin pahoillani.

MUTTA ei syytä suruun HOMIE! Seuraavassa unessa voit kääntää kaiken päälaelleen! Kokeillaan molemmat löytää voita molemmille puolille! Monistetaan A_J !!

Homieterveisin SA

P.S NÄET ERINOMAISIA unia ja olen sinuun hyvin tyytyväinen! :)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
NuoriDaavid

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Heräsin elcon kämpältä (obs! olimme elcon kanssa eri sängyissä). Olimme olleet ryyppämässä porukalla: ND, elco ja SikaMika.
Obs! Kai minäkin heräsin eri sängyltä kuin kumpikaan teistä?
Sinua ei näkynyt, en tiedä mihin olit kadonnut.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12489
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Erinomaista, Homie!!!
Joo, se oli se Viiskulman puisto. Kuulin kyllä äänesi parahin Homie, mutta kun unessa käy niin että tahdonvaltainen lihaksisto ei toimi ja näin en saanut itseäni käännettyä. Sitten kuitenkin sain otteen ja kuten muistat tulin varsin iloisena luoksesi ja mulla oli tietysti pussissa väkivipu oman perustvarustusvipuni lisäksi.
Mulla on aina väkivipu eli veivi mukana tietysti ja propelli myös, jonka laitan aika ajoin päähän.

Mutta sun muistis unesta loppuu ennen kuin minun!
Kyllähän me siinä unessa menimme vielä loistoravintolaan, jossa söimme tosi pitkän kaavan mukaan ja mä maksoin kaikki viulut.

A_J hyökkäsi puskasta ja pokasi minut ja sinä jouduit valitettavasti hipsimään häntä koipien välissä kotiin. Olen kovin pahoillani.

MUTTA ei syytä suruun HOMIE! Seuraavassa unessa voit kääntää kaiken päälaelleen! Kokeillaan molemmat löytää voita molemmille puolille! Monistetaan A_J !!

Homieterveisin SA

P.S NÄET ERINOMAISIA unia ja olen sinuun hyvin tyytyväinen! :)
:rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitkästä aikaa Kity-uni. Olin siis unessa ihan tässä koneella, olin laittanut jonkun videon galleriaani (!!!) ja joku uus hyypiö oli käynyt haukkumassa mut miehen ja transun näköiseksi. Geetzu oli kirjoittanut sinne että "Ninnistä ei saa tranzua tekemälläkään :D"

Pitäsköhän vähentää taas Kityilyä...
Geetz

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Ihana! Kyllä susta sais! Yritänkin nähdä transuninnistä unta ens yönä! :D

Huutomerkitön osuus alkaa tästä:
Oon nähny epäseksisiä unia EW:stä ja Crowbarista, jotka parissakin eri setissä kiskoivat minun kantamaa kaljaa Kalliossa. Väittelivät kumpi on vittumaisempi; prosessi vai elco. Muistan unessakin tunteneeni itseni vähän ulkopuoliseksi kun en jaksanut kiinnostua väittelyistään, eivätkä osoittaneet mitään seksikiinnostusta muhun. Olin tarjoilijana siinä baarissa, eikä edes viiskymppiset osoittanu seksikiinnostusta muhun. Ja mä sentään parantelen naamaani aina unissa.

Rankkoja aikoja.
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetz kirjoitti:Oon nähny epäseksisiä unia EW:stä ja Crowbarista, jotka parissakin eri setissä kiskoivat minun kantamaa kaljaa Kalliossa. Väittelivät kumpi on vittumaisempi; prosessi vai elco. Muistan unessakin tunteneeni itseni vähän ulkopuoliseksi kun en jaksanut kiinnostua väittelyistään, eivätkä osoittaneet mitään seksikiinnostusta muhun. Olin tarjoilijana siinä baarissa, eikä edes viiskymppiset osoittanu seksikiinnostusta muhun. Ja mä sentään parantelen naamaani aina unissa.

Rankkoja aikoja.
Tästäpä tuli taas mieleen se kaikkien aikojen hauskin tapa tulkita unia, jonka idea on se, että jokainen unen elementti edustaa unennäkijää itseään, eli tuossa unessa olit EW, Crowbar, Kallio, tarjoilija, kaljaa, prosessi, elco ja ne viiskymppiset. Esimerkkinä siitä, miten tuota tulkintatapaa käytetään, voisi pitää vaikka tuota keskustelua minusta ja elcosta. Ideana siinä on, että vaikka me molemmat omilla tavoillamme ärsytämme sinua, tunnistat kuitenkin joitakin meidän ärsyttävimmistä piirteistämme myös itsessäsi, ja se tietenkin häiritsee mielenrauhaasi niin paljon, että joudut käsittelemään asiaa unessa. Saatat esimerkiksi alitajuisesti yrittää pähkäillä, pitäisikö moisista piirteistä hankkiutua eroon, ja jos pitäisi, mistä kannattaisi aloittaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hei mitäs jos hullut a) ette kirjoittaisi crowbaria EW:n yhteydessä samaan internettiin b) ette näkisi noin sairaita unia c) ette näkisi unta minusta missään muussa tilanteessa kuin Kyypon kulli poskeeni painautuneena d) antaisitte mun suoritua, pliis.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Crowbar kirjoitti:Hei mitäs jos hullut a) ette kirjoittaisi crowbaria EW:n yhteydessä samaan internettiin b) ette näkisi noin sairaita unia c) ette näkisi unta minusta missään muussa tilanteessa kuin Kyypon kulli poskeeni painautuneena d) antaisitte mun suoritua, pliis.
Nauttisit nyt vaan siitä ajatuksesta, että Geetzu käyttää sinua hyväkseen unissaan.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Joo. Sen hämähäkki on vieläkin ihmeellisempi. Sieltä on tullut jonkun pää. Very many scary. En kohta enää uskalla liikkua ulkona. Kaikkialla on vain huulensa maalanneita hämähämäkin ajoneuvoja, joista ei voi yhdestäkään tietää onko sieltä tullut pää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elämä on.
Geetz

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Haluun nähdä Crowbarista seksiunta! Hämähäkkini ansaitsis edes yhden makeen unen tälle viikolle! Ajattelen siis limaa nukkumaan mennessä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetz kirjoitti:Ja mä sentään parantelen naamaani aina unissa.

Rankkoja aikoja.
mun unissa sä oot aina paljon rumempi kuin oikeasti, siis todellinen pettymys! ihan innoissani nään sut unissa, ja joka kerta harmittelen kun on väärä naama ihmisellä :(

mut toisaalta, jos oisit oma ittes, niin mä en kehtais liikkua sun kaa edes siellä unimaassa...

edit: laita paljon kuvia tulemaan, jos sit saisin sen oikean nassun uniini, pliiiiis :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Geetz

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetz »

alja kirjoitti:edit: laita paljon kuvia tulemaan, jos sit saisin sen oikean nassun uniini, pliiiiis :D
Sori ei heru, tosin toi finninen rasvaletti -kuvatus eiliseltä on niin bueno, että hieman houkuttaa lähetys. Kuvafiksauksella sai muuten kaiken hyväks mut silmänaluset mustu entisestään, uh! :D
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hemmetti, oli ihan pakko tulla raportoimaan, sen verran levottoman kitinäunen näin. Siinä Vadim ja urpiainen kävivät kitinäkeskustelua aiheesta "vasemmistoliittolaisten kollektiivinen aivovaurio, joka estää heitä puhumasta totta". Minua ärsytti suunnattomasti, että myös urpiainen piti tuota aivovauriota kyseenalaistamattomana faktana, ja olisin halunnut sanoa jotain, mutta en keksinyt mitään sanottavaa. Lisäksi Vadim oli vaihtanut avatar-kuvansa Lohikäärme Justukseksi ja nimimerkkinsäkin joksikin kaksi ä-kirjainta sisältäväksi sanaksi (jota en muista enää), mutta jonka minä aina luin vahingossa väärin ja kuvittelin siinä lukevan "Tättärää!"

(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12489
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän aikaa sitten näin unta elcosta. Hän suuttui kun söin hänen eväänsä... :roll: :mrgreen: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Geetz

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetz »

prosessi kirjoitti:(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Nouuuuuuuu! Aivan surkea! Surkeaaaa!
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetz kirjoitti:
prosessi kirjoitti:(Jos päädyn toteuttamaan uudenvuodenlupaukseni kitinöinnistä luopumisesta, tämä on kieltämättä loistava viimeinen viesti...)
Nouuuuuuuu! Aivan surkea! Surkeaaaa!
Teinkin sitten päinvastaisen lupauksen, kun tajusin, että Kitinä on äitini, isäni, sisarukseni, paras ystäväni, rakastettuni, viholliseni ja lähes kaikkeni.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viime yönä näin unta, että avasin täällä topikin "Kumpaa rakastat enemmän, äitiäsi vai tyttöystävääsi?" Sweet Jesus...

Uni jatkui sillä, että oltiin porukalla jossain, missälie, ja ainakin Dumari ja Betty olivat paikalla. Betty auttoi minua keräämään tusseja lattialta, ihan samanlaisia tusseja muuten mitä Pukki toi Nitskulle. Sitten porukka lähti Mäkkiin syömään, mutta minä en lähtenyt mukaan kun ei ollut rahaa, vaan lähdin kotiin katsomaan Frendejä.

Tämä uni taitaa kertoa aika paljon mun viime aikaisesta elämästäni :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tämän illan päiväunet olivat täynnä äksöniä!

Ensimmäisessä pätkässä olin Rouva Numban luona tekemässä haastattelua kodinhoidosta ja sisustuksesta. Rva N. vei mua kameroineni pitkin kämppää ja selosti sisustustermein katosta lattiaan kaiken mitä asunnossa oli. Lopuksi pesi kasvonsa ja meikkikerroksen alta paljastui hirmuisesti söpöjä pisamia :D Whooot?

Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.

Heräsin, ja mies pelasi edelleen pleikkaa. Argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
PICS!