Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näiden urheilijoiden valmennusohjelmaan pitäis ehdottomasti lisätä jonkun juristin pitämä luentosarja aiheesta "miten selittelen uskottavasti jos käry käy". Eihän näistä talonmiehistä, lenkkipoluista ja kaverin pussukoista nyt tule yhtään mitään!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Näiden urheilijoiden valmennusohjelmaan pitäis ehdottomasti lisätä jonkun juristin pitämä luentosarja aiheesta "miten selittelen uskottavasti jos käry käy". Eihän näistä talonmiehistä, lenkkipoluista ja kaverin pussukoista nyt tule yhtään mitään!
Eikö paras selitys olisi perinteinen "sain ne tuntemattomalta mieheltä baarissa. En koskaan katsonut, mitä pussissa oli".
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mitä vielä paljastuukaan PetriFB:stä...?



http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1724552
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Art Ca shin sanoo, että nyt rommaa!

UBS-pankin lattiakaupan johtaja Art Ca shin sanoi NYT:lle, että hänen vaistonsa markkinoista sai hänen myymään joitain osakkeita viime viikolla.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nyt sattu Juhaa leukaan

Kuinka typerä voi olla? Ei aina kannattaisi kertoa kaikkea mitä ajattelee.
elco

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Nyt sattu Juhaa leukaan

Kuinka typerä voi olla? Ei aina kannattaisi kertoa kaikkea mitä ajattelee.
Olen nyt vielä entistäkin vakuuttuneempi siitä, että Audi oli voittava valinta.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Nyt sattu Juhaa leukaan

Kuinka typerä voi olla? Ei aina kannattaisi kertoa kaikkea mitä ajattelee.
Olen nyt vielä entistäkin vakuuttuneempi siitä, että Audi oli voittava valinta.
Pahoin pelkään, että Esko "Swiss Toni" Kiesin ura ei ole nyt kovassa nousukiidossa.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

VV-Auton toimitusjohtaja pahoittelee Audi-pomon puheita naisista

Tämä oli odotettavaa.

En nyt lähtisi Kiesiä kivittämään. Lähinnä ihmettelen alkuperäisen postauksen mukaisesti, miten typerä voi olla. Pitäisi ymmärtää, mitä ei kannata sanoa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:Nyt sattu Juhaa leukaan

Kuinka typerä voi olla? Ei aina kannattaisi kertoa kaikkea mitä ajattelee.
Siis olin ensin ihan että häh ja sitten ajattelin että onpa niin tyhymä että ei kannata päätään vaivata mutta perkele sitten huomasin että minähän olen just ko se Koslan ihanneakka! Ei muutako äkkiä paikat kämpäsä sekasin, silitysrauta ja -lauta partsilta pihalle ja kaikki korkkarit myyntiin. Sviddu ko tuli eilen ostettua kahensaan kengät ja IHAN TUNNEPOHJALTA kun ne on niin kauniit. No, ei voi mitään, ehin käyttää niitä vain kerran, joten kai niistäki saa melkein koko rahan takasin ko myy.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Leevi »

NuoriD kirjoitti:VV-Auton toimitusjohtaja pahoittelee Audi-pomon puheita naisista

Tämä oli odotettavaa.

En nyt lähtisi Kiesiä kivittämään. Lähinnä ihmettelen alkuperäisen postauksen mukaisesti, miten typerä voi olla. Pitäisi ymmärtää, mitä ei kannata sanoa.
Niin no, tyhmähän tuo näyttää olevan, mutta että vielä naisten lukemassa lehdessä sen noin selvästi kertoo, niin ... voi voi. :roll:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16739
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ajattelin ensin, että Hesarin on täytynyt ajaa suoraan harvinaisen läpinäkyvään teekkarijäynään, aprillipilaan tai muuhun provoon: eihän autofirman myyntijohtajan nimi voi olla herra Kiesi kuin josain 50-luvun hullunkuriset perheet -korttipakassa. Ja asenteet ja mielipiteetkin ilmeisesti samalta vuosikymmeneltä - ei tällaisia enää voi olla.

Olisi kuitenkin kiinnostavaa tietää, laskeeko vai nouseeko Audi-ostopäätösten määrä tämän jälkeen. Audin ostajakunta kun voi hyvinkin olla keskimäärin kallellaan Kiesin "ajatteluun" päin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Zeb

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Nyt sattu Juhaa leukaan

Kuinka typerä voi olla? Ei aina kannattaisi kertoa kaikkea mitä ajattelee.
:shock: Yrittikö tää nyt olla jotenkin yybertrendikäs tai ultramoderni vai mitä vittua? En muuten vituttanikaan ostaisi Audia nyt.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:Olisi kuitenkin kiinnostavaa tietää, laskeeko vai nouseeko Audi-ostopäätösten määrä tämän jälkeen. Audin ostajakunta kun voi hyvinkin olla keskimäärin kallellaan Kiesin "ajatteluun" päin.
Nousee. Hyviä mielipiteitä ja erinomaista kansalaisrohkeutta sanoa ne ääneen. Sitäpaitsi oikeasti kauniit naiset tykkäävät pienestä esineellistämisestä, koska se on puhdasta valtaa heidän taskuunsa. Kysy vaikka keneltä kauniilta naiselta Kitinässäkin privaatisti. Julkisesti toki pitää paheksua.
prosessi

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Mutta kyllä sillä sentään on eroa, esineellistetäänkö vai kodinkoneellistetaanko... Jälkimmäinen vie kummasti sitä valtaa, jota ensiksimainittu tuo.
Zeb

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Byää, kutsuit mua juuri rumaksi!
elco

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti:Ajattelin ensin, että Hesarin on täytynyt ajaa suoraan harvinaisen läpinäkyvään teekkarijäynään, aprillipilaan tai muuhun provoon: eihän autofirman myyntijohtajan nimi voi olla herra Kiesi kuin josain 50-luvun hullunkuriset perheet -korttipakassa. Ja asenteet ja mielipiteetkin ilmeisesti samalta vuosikymmeneltä - ei tällaisia enää voi olla.

Olisi kuitenkin kiinnostavaa tietää, laskeeko vai nouseeko Audi-ostopäätösten määrä tämän jälkeen. Audin ostajakunta kun voi hyvinkin olla keskimäärin kallellaan Kiesin "ajatteluun" päin.
Jos toi Kiesi on provo niin se on harvinaisen pitkälle viety provo, kuten heeboa googlaamalla selviää. Ajattelin kyllä itse aivan samaa, etenkin kun edellisessä postauksessa esiintyi pankkipomo Cashin Art.

Enivei, Audin brändi on raketinomaisessa nousussa. Harkitsen tässä, että pitäisikö minun ostaa toinen. Ainoat tyypit joihin tuo voi vaikuttaa ovat ne vasemmistoviheränkyrät, jotka eivät audilla ajaisi muutenkaan.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:^Mutta kyllä sillä sentään on eroa, esineellistetäänkö vai kodinkoneellistetaanko... Jälkimmäinen vie kummasti sitä valtaa, jota ensiksimainittu tuo.
K: Miksi morsian pukeutuu valkoiseen?
V: Jotta hän sopisi paremmin muiden kodinkoneiden joukkoon.
Zeb

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Nykyään ne alkaa onneksi olla enemmän rosteria niin erottuu joukosta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

elco kirjoitti: Jos toi Kiesi on provo niin se on harvinaisen pitkälle viety provo, kuten heeboa googlaamalla selviää. Ajattelin kyllä itse aivan samaa, etenkin kun edellisessä postauksessa esiintyi pankkipomo Cashin Art.
Ja meteorologi Pouta, puutarhuri Kasvi ja lentäjä Kotka. Niinhän? On nuo kyllä hassuja :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Rasismia Lammilla

Vähemmästäkin moniosaaja hermostuu, kun autoa ei tule selvästä käskystä huolimatta. Kyllä hävettää olla suomalainen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täälläpäinkin, maalaispitäjässä, on ollut näitä mamuongelmia. Onkohan se kuitenkaan hyvä idea sulloa neekereitä ja rättipäitä näihin pikku maalaispitäjiin? Mihinkä se lantavarvas punaisesta niskastaa pääsee?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täälläpäinkin, maalaispitäjässä, on ollut näitä mamuongelmia. Onkohan se kuitenkaan hyvä idea sulloa neekereitä ja rättipäitä näihin pikku maalaispitäjiin? Mihinkä se lantavarvas punaisesta niskastaa pääsee?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että muuttuisiko ääni kellossa kun siihen pihapiiriisi pykättäisiin parin sadan paikan vastaanottokeskus? Helppohan se on länkyttää kun ovat poissa silmistä, poissa mielestä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että muuttuisiko ääni kellossa kun siihen pihapiiriisi pykättäisiin parin sadan paikan vastaanottokeskus? Helppohan se on länkyttää kun ovat poissa silmistä, poissa mielestä.
Olen työni puolesta ollut paljon tekemisissä Tampereen (jo edesmenneen) Vastaanottokeskuksen virkailijoiden ja asukkien kanssa. Asiat eivät aina olleet edes negatiivisia. Mun mielessä Vastaanottokeskus integroituu ja sopii paremmin suurempaan kaupunkiin kuin pieneen maalaispitäjään. En tosin osaa ajatella kaikkia mahdollisia ongelmia tai vaikuttimia, mutta näillä tiedoilla näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.