Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

sipsi kirjoitti:Joo, näin sanoo järkikin.
Mut tää on siltikin suurehko ongelma. Koska mulla ei ole mitään muuta ku negatiivista sanottavaa mun nykyisestä työnantajasta. Jos meen nyt työhaastatteluun, ja ne kysyy, että miksi haluan vaihtaa työpaikkaa, niin mitä mä vastaan?
Oon miettinyt tätä oikeesti vaikka kuinka paljon.
"Joo, onhan mulla vakituinen työpaikka, mutta mun lähin esimies on hullu natsiakka, kenen kanssa ei vaan pysty tulla toimeen." ?!?? (Joopajoo.)
Tietty voi sanoa, että tuntui siltä, ettei vanha työpaikka tarjoa haluamiasi etenemismahdollisuuksia. Sitte voi satuilla halusta kehittää itseään ja osaamistaa jne. Uusia tuulia ja sen semmoista.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
MIten olisi seuraava: harrastit seksiä pomosi kanssa ja hänen vaimonsa sai kuulla asiasta?
YÖK YÖK YÖK! Nyt meni kyllä loppuvuoden yöunet, kiitos hirvittävästi.
Et sit lukenu mun viestiä, "mun lähin esimies on hullu natsiAKKA.."
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
MIten olisi seuraava: harrastit seksiä pomosi kanssa ja hänen vaimonsa sai kuulla asiasta?
YÖK YÖK YÖK! Nyt meni kyllä loppuvuoden yöunet, kiitos hirvittävästi.
Et sit lukenu mun viestiä, "mun lähin esimies on hullu natsiAKKA.."
Sorry! No jospa sä haet töihin esim. Nalle-pubiin.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
MIten olisi seuraava: harrastit seksiä pomosi kanssa ja hänen vaimonsa sai kuulla asiasta?
YÖK YÖK YÖK! Nyt meni kyllä loppuvuoden yöunet, kiitos hirvittävästi.
Et sit lukenu mun viestiä, "mun lähin esimies on hullu natsiAKKA.."
Sorry! No jospa sä haet töihin esim. Nalle-pubiin.
Eihän se voi mihkään Pubiin töihin mennä!

Hitto eihän se ehtis kotona käymäänkään :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Eihän se voi mihkään Pubiin töihin mennä!

Hitto eihän se ehtis kotona käymäänkään :D
Joo. Työ ja huvi erikseen.
(Tosin tällä hetkellä mun työ tuntuu niin vastenmieliseltä, että voisin melkeen mennäki pubiin töihin.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

sipsi kirjoitti: " mutta mun lähin esimies on hullu natsiakka, kenen kanssa ei vaan pysty tulla toimeen."
Otan osaa, kohtalotoveri!
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

sipsi kirjoitti:Mut tää on siltikin suurehko ongelma. Koska mulla ei ole mitään muuta ku negatiivista sanottavaa mun nykyisestä työnantajasta. Jos meen nyt työhaastatteluun, ja ne kysyy, että miksi haluan vaihtaa työpaikkaa, niin mitä mä vastaan?
Oon miettinyt tätä oikeesti vaikka kuinka paljon.
"Joo, onhan mulla vakituinen työpaikka, mutta mun lähin esimies on hullu natsiakka, kenen kanssa ei vaan pysty tulla toimeen." ?!?? (Joopajoo.)
Etkö tosiaan keksisi mitään muuta syytä? Toki tuohon kysymykseen pitää keksiä vastaus, kaksi yleisintä kysymystä on juuri miksi haluat lähteä ja miksi haluat tulla juuri meille. Pienellä luovalla ajattelulla ei ole lainkaan vaikea keksiä perusteluja. Esimerkkeinä vaikkapa

- työpaikan sijainti/työmatkan pituus
- etenemismahdollisuuksien puute/parantaminen
- halu saada uusia haasteita tai kehittää itseään
- vaihtelunhalu
- uuden työnantajan hyvä maine työnantajana

Kaikkein huonoin temppu on vedota huonoihin henkilösuhteisiin jonkun henkilön kanssa, ellei ole ehdottoman varma, että haastattelija on ko. henkilön vihamies. Saattaa nimittäin olla kurssikaveri, serkku, naapuri tai muuten vain miettiä, että noinkohan tuo ei vain tule toimeen ihmisten kanssa kun tuollaisia juttelee.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa, niin huono työilmapiiri on sellainen joka ei henkilöidy itseen niin voimakkaasti ja yrityksen heikko taloustilanne ja/tai työttömyyden uhka on tietysti sellainen epävarmuustekijä joka ymmärretään.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Pienellä luovalla ajattelulla ei ole lainkaan vaikea keksiä perusteluja. Esimerkkeinä vaikkapa

- työpaikan sijainti/työmatkan pituus.
Hihi. Tää ei kyllä käy.

"Eiku mä haluun et mun työmatka kestää kauemmin ku 2 minuuttia kävellen" :lol:
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:
Tix kirjoitti:Pienellä luovalla ajattelulla ei ole lainkaan vaikea keksiä perusteluja. Esimerkkeinä vaikkapa

- työpaikan sijainti/työmatkan pituus.
Hihi. Tää ei kyllä käy.

"Eiku mä haluun et mun työmatka kestää kauemmin ku 2 minuuttia kävellen" :lol:
Bzzzt. "En tykkää kun työpaikka on niin lähellä kotia, joutuu lomallakin olemaan työpaikan lähellä."
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Tix kirjoitti: 1. etenemismahdollisuuksien puute/parantaminen
2. halu saada uusia haasteita tai kehittää itseään
3. uuden työnantajan hyvä maine työnantajana
1. Tuosta on turha käydä selittämään koska niin suuri osa duuneista on sellaisia, joissa ei etenemismahdollisuuksia ole. Ja on hyvin arvelluttavaa jos joku haluaa edetä.

2. Tuo on juuri sitä sairainta työhaastattelu-jargonia. Tarkoita yhtään mitään. Jos ikinä missään olisi asiansa osaavia haastattelijoita he näyttäisivät haasteista ja itsensä kehittämisestä puhuvat saman tien ulos.

3. Vielä sairaampaa kuin edelinen. Ei kait nyt kukaan halua olla tyypin kanssa samassa huoneessa, joka käy säveltää firman maineesta. Ei hyvää työnantajaa olekaan. Varsinkin jos sillä on duunissa jannu, joka näkee hyvänä asiana että omaa työnantajaa kehutaan. Hyvä työnantaja ymmärtää, että 8h myytyä aikaa lähtee reilulla pelillä min 200€ tunti.

Mä olen ottanut sellaisen että puhun totta. En osaa myydä itseäni lainkaan enkä edes yritä. Jos sanotaan "kerro itsestäsi" niin vastaus on "haen duunia, kysy lisää". On helvetin paljon yksinkertaisempaa kun ei sävellä mitään shittiä. Työhaastatteluissa toiminut joka kerta (saanut kasan enemmän duuneja kuin mihin mennyt), mutta duunipaikoilla ne pyytää sanoo "oon kuumeessa, on vatsa kipeä" ennemmin kuin "hillitön darra, ei pysty liikkuu". Ja kyllä minä siis sanoisin suoraan mikä edellisessä paikassa mättää. En tosin "en tullut toimeen esimieheni kanssa" vaan "esimies ei tule toimeen kenenkään kanssa ja järjestelmällisesti savustaa käytöksellään jengiä pihalle".
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

sipsi kirjoitti: Koska mulla ei ole mitään muuta ku negatiivista sanottavaa mun nykyisestä työnantajasta. Jos meen nyt työhaastatteluun, ja ne kysyy, että miksi haluan vaihtaa työpaikkaa, niin mitä mä vastaan?
Tixin neuvot oli oikein hyviä. Olin itse juuri samanlaisessa tilanteessa. Aloin olla valmis kävelemään auton alle päästäkseni pois duunista jota pitävät vallassaan keski-ikäiset muutosta pelkäävät pönkeät matroonat. Lähiesimiehet ovat kouluttamattomia oman edun tavoittelijoita, osastonhoitaja lisäksi täysin osaston vahvojen (lue psykoottisten) persoonien oikkuilun ohjailema. Hoito ei ole ajantasalla, ei näyttöön perustuvaa, työn organisointi on kuin pakkauslinjastolta, osastolla on työpaikkakiusaamista, sietämättömän huono työilmapiiri ja jämähtänyt, tunkkainen asenne joka estää kaiken kehityksen.

Tämä kanavoitui työnhakuilmoitukseen haluna laajentaa osaamista uudelle alalle, kehittymismyönteisyytenä ja intona heittäytyä uusiin haasteisiin. Lisäksi mainitsin arvostavani erityisesti työhyvinvointia ja henkilökohtaisen potentiaalin hyödyntämistä.

Ilmeisesti tunne välittyi melko hyvin, sillä sain vakituisen paikan heti haastattelun jälkeen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tix kirjoitti:
Edith kirjoitti:
Tix kirjoitti: Melko laitonta. Elämä on.
Ala vastarintaan! Hesarista just luin, että Helsingin yliopisto on tuomittu korvauksiin henkilölle, joka oli yhteensä seitsemän vuotta töissä 18 eri pätkällä.
Korvauksia saa vasta siinä vaiheessa, jos työsuhde päättyy. Ei siinä tilanteessa että se jatkuu.
Tavallaan se loppuikin. Sitä ei uusittu ajoissa ja ehdin jo saada ilmoituksen käyttäjätunnuksien ym. loppumisesta aprillipäivänä; saattavat mennäkin huonolla tuurilla väliaikaisesti viikonloppuna. Seuraava päivänä saikin miettiä tarvitseeko sinne töihin mennä, kun ei ole työsopimustakaan.

Mutta joo, ei korvauksia tuon perusteella. Uusi kolmen kuukauden sopimus iskettiin samanmoisen perään. Loppuvuodeksi lupailtiin alustavasti puolta vuotta \o/. Kuukauden soppareita on ollut kolme ja pisin oli vuosi ja kuukausi (mutta muista poiketen se oli toistaiseksi, mutta korkeintaan x.y.z asti...)
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

nokkaelain kirjoitti:Mutta joo, ei korvauksia tuon perusteella. Uusi kolmen kuukauden sopimus iskettiin samanmoisen perään. Loppuvuodeksi lupailtiin alustavasti puolta vuotta \o/. Kuukauden soppareita on ollut kolme ja pisin oli vuosi ja kuukausi (mutta muista poiketen se oli toistaiseksi, mutta korkeintaan x.y.z asti...)
Jos oot samaa duunia tehny koko ajan ja et oo esim. joku äitiyslomasijainen tms. niin voit sanoo ettei tässä mitään uutta määräaikaispaperia tarvitse tehdäkään, mulla on lain mukaan toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja sillä mennään.
isohaara

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Suvinen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Vituttaa, ettei Prinsessa-munia löydy enää kaupasta. Heti pääsiäiseenkö niiden myynti piti lopettaa??!!!
Ne on varmaan myyty loppuun. Ainakin meidän molemmista lähikaupoista oli silloin sunnuntaina kun ne sai olla pari tuntia auki loppu kaikki suklaamunat. Ihan kaikki. Eiköhän siinä vaiheessa oltu jo varaston perätkin putsattu myyntiin. Ensi pääsiäistä odotellessa..
Korson Ass-marketissa on vielä noita munia. Jos ostan kaikki jemmaan ja myyn teille törkyhintaan kun vieroitusoireenne ovat pahimmillaan.
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tix kirjoitti:Jos oot samaa duunia tehny koko ajan ja et oo esim. joku äitiyslomasijainen tms. niin voit sanoo ettei tässä mitään uutta määräaikaispaperia tarvitse tehdäkään, mulla on lain mukaan toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja sillä mennään.
Hauskaa olisikin, jos joku lähtisi tuohon. Ensimmäiset neljä vuotta meni assarina, jolloin kertyi kymmenkunta pätkää. Tuo pisin pätkä oli kyllä viransijaisuus - siitä tuo ehdollisuus. Sen jälkeen oli kolmen vuoden projekti, joka pilkottiin "vain 4 pätkään". Nyt sitten alkoi muutaman vuoden projekti, jossa on rahoitus useammalekin henkilölle.

Projektiasioissa kyllä yhdeltä työkaverilta löytyy loputtomasti energiaa. Hallinnon ylimmiltä tasoilta lähtien jarrutetaan projektityöntekijöiden palkkausasioissa. Jos joku hankkii miljoonaluokan ulkoisen rahoituksen, josta yliopisto höylää suoraan kivan siivun, ei luulisi vastustuksen olevan ensimmäinen tavoite. (Joskaan tuo ei ole itseäni mitenkään koskenut.)

Mutta ei tuo määräaikaisuus ole se mikä vituttaa - se on enimmäkseen huvittavaa byrokratiaa. Vitutus: (EDIT) työprojekti.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 14.04.2007 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksi kukaan ei kertonut mulle eilen, että Neloselta tulee Battle Royale? Jäi sit näkemättä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:HAA HAA!
IsoHunt pelastaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Nysse deittimies vastasi tiistaina lähettämääni viestiin. Taktiset viisi päivää, saman verran kuin mun viestiväli viimeksi.
Jos ymmärsin viestin oikein, se on vetänyt viikonlopun mittaisen ryyppyputken :shock: Täten voinemme todeta, että AJ:n arvostelukyky miesasioissa ei aina ihan pelaa. Hmm.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Aito_Johanna kirjoitti:Nysse deittimies vastasi tiistaina lähettämääni viestiin. Taktiset viisi päivää, saman verran kuin mun viestiväli viimeksi.
Jos ymmärsin viestin oikein, se on vetänyt viikonlopun mittaisen ryyppyputken :shock: Täten voinemme todeta, että AJ:n arvostelukyky miesasioissa ei aina ihan pelaa. Hmm.
Harrastelkoon ukkeli vaan hidastettua pingis-pallottelua itsekseen, kun sä Johanna kuitenkin olet rakkauden kannalla.. niin ei tommoinen harrastelu siihen sovi. Se on sitten tasapelipallo, kun Oikea matsi käy.. Ko. pallo pomppaa molempien ♥:iin ja se on siinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aito_Johanna kirjoitti:Nysse deittimies vastasi tiistaina lähettämääni viestiin. Taktiset viisi päivää, saman verran kuin mun viestiväli viimeksi.
Jos ymmärsin viestin oikein, se on vetänyt viikonlopun mittaisen ryyppyputken :shock: Täten voinemme todeta, että AJ:n arvostelukyky miesasioissa ei aina ihan pelaa. Hmm.
Taktiset välit hiiteen. Kun kupeissa kuumottaa, ei tarvitse taktikoida, vaisto ajaa tikanpojan ja -tytön puuhun (lähes) omasta halusta riippumatta. Myöhemmin voi sitten joutua miettimään tekosiaan, mutta alkukantaiselle himolle EI VOI (lähes) MITÄÄN!!!
Paras päivä ikinä.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Riemumieli kirjoitti: Myöhemmin voi sitten joutua miettimään tekosiaan, mutta alkukantaiselle himolle EI VOI (lähes) MITÄÄN!!!
Onko se tosiaan Kitinän umpirutikuiva moralisti varajeesus, joka noin puhuu? :shock:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Terveisiä koululta. Odottelen edelleen poikia, jotta saadaan matikkatalkoot käyntiin. Vituttaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aito_Johanna kirjoitti:Onko se tosiaan Kitinän umpirutikuiva moralisti varajeesus, joka noin puhuu? :shock:
Olihan siinä varaus eli sana lähes, joten mikäs ihme tuo. Lähes voi viitata esimerkiksi parisuhteessa elämiseen, puutteelliseen koulutus- tai tulotasoon ja niin edelleen. Sivuhuomautuksena kerrottakoon, että karsastan termien umpikuiva ja moralisti käyttöä itseäni luonnehdittaessa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:Terveisiä koululta. Odottelen edelleen poikia, jotta saadaan matikkatalkoot käyntiin. Vituttaa.
Mokomat Tuhmat. Kun tulevat, isket karttakepillä ja viivoittimella näpeille! Derivaattaa päähän! :twisted:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Terveisiä koululta. Odottelen edelleen poikia, jotta saadaan matikkatalkoot käyntiin. Vituttaa.
Mokomat Tuhmat. Kun tulevat, isket karttakepillä ja viivoittimella näpeille! Derivaattaa päähän! :twisted:
Otin jägermeisterpullonkin mukaan, jotta laskeminen sujuisi sutjakasti. No, eiköhän ne kohta tule.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin