Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Clay kirjoitti:
Holisti tuskin näkee/tunnustaa itselleen niitä ongelmia.
*reps*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pitäsköhän mun luetella loputkin niin saadaan lisää jengiä barrikaadeille.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Tulihan se meidän viinisieppommekin paikalle? :)
No joo, mut arvaa mitä?!?!11
Ihan hirvittävää kyllä, mutta mun valkoviinitörppö alkaa olee ihan finaalissa. Pakko siirtyä kohtapuoliin punaviiniin. Ja sitäki on olemassa vaan yks pullo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän mun luetella loputkin niin saadaan lisää jengiä barrikaadeille.
Hei, olen Pertti ja olen... :yo:

Ei vaiskaan. Minulla ei ole alkoholiongelmaa. Harvoin on jäänyt mitään juomatta. Ainoastaan Move-ananassiideri meinasi jäädä kesken.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän mun luetella loputkin niin saadaan lisää jengiä barrikaadeille.
Ei kaikki välttämättä oo yhtä idiootteja ku minä. Siis et ei kaikki välttämättä jaksa tarttua mihinkään turhuuksiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sipsi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Tulihan se meidän viinisieppommekin paikalle? :)
No joo, mut arvaa mitä?!?!11
Ihan hirvittävää kyllä, mutta mun valkoviinitörppö alkaa olee ihan finaalissa. Pakko siirtyä kohtapuoliin punaviiniin. Ja sitäki on olemassa vaan yks pullo.
Sekoittamalla juomisia ei saa kuin pöntön sekaisin. :)
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Clay kirjoitti: Älä ole tylsä, vaan nimeä toki ne neljä.
Kalasteletko huomiota ;) En nimeä, se on hyvien käytöstapojen vastaista toimintaa. Voin jopa olla väärässä, sepä olisikin jo jotakin.
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän mun luetella loputkin niin saadaan lisää jengiä barrikaadeille.
Säästän vaivan: toipuva tapajuoppo, prognoosi tällä hetkellä varsin valoisa ja elämä maistuu mainiolle selvänä. Jos joku saa päivänsä paremmaksi sillä, että sättii keskustelupalstalla itselleen käytännössä tuntematonta ihmisiä hänen alkoholiongelmiensa perusteella, olkaa hyvä vaan - sana on vapaa :)
Viimeksi muokannut Sheetlord, 17.04.2007 12:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Ei vaiskaan. Minulla ei ole alkoholiongelmaa. Harvoin on jäänyt mitään juomatta.
Ei mullakaan. Mulla on asenneongelma, tosin se ei häiritse omaa elämääni ;)
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Ei vaiskaan. Minulla ei ole alkoholiongelmaa. Harvoin on jäänyt mitään juomatta.
Ei mullakaan. Mulla on asenneongelma, tosin se ei häiritse omaa elämääni ;)
Muitten kummallisuudet ovat asenneongelmia, omat osa karakteeriä. :)
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No kylläpäs täällä nyt sätitään viestintuojaa! Vituttaa vaan tää normiluimuilu, eli jauhetaan jotain muttei usklalleta ottaa vastuuta sanoistaan. Jos minä sanon että jollain on mielestäni ongelma/rumat viikset/iso perse, niin sehän on vaan minun mielipiteeni, jonka jokainen voi ohittaa olkaansa kohauttamalla. Helppoa, eikö totta.
Viimeksi muokannut BettyB., 17.04.2007 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän mun luetella loputkin niin saadaan lisää jengiä barrikaadeille.
Totta munassa. Täällä on viimepäivinä ollut niin tylsää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Sheetlord kirjoitti:Jos joku saa päivänsä paremmaksi sillä, että sättii keskustelupalstalla itselleen käytännössä tuntematonta ihmisiä hänen alkoholiongelmiensa perusteella, olkaa hyvä vaan - sana on vapaa :)
Joo, tässä oli asennetta. Allekirjoitan.
Aijoo, ja voin luvata että kesällä tulee dokattua vähintään yhtä paljon..tai itseasiassa huomattavasti enemmänkin kuin nyt.

Oon muuten tosi ihqudaa-symppis kännissä. Harjoitan parisuhdeterapiaa ja muuta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:No kylläpäs täällä nyt sätitään viestintuojaa! Vituttaa vaan tää normiluimuilu, eli jauhetaan jotain muttei usklalleta ottaa vastuuta sanoistaan. Jo minä sanon että jollain on mielestäni ongelma/rumat viikset/iso perse, niin sehän on vaan minun mielipiteeni, jonka jokainen voi ohittaa olkaansa kohauttamalla. Helppoa, eikö totta.
No älä nyt pihtaa. Tuohan on, kuin laittaisi tamperelaisen pyöreään huoneeseen, ja sanoisi, että nurkassa on mustaa makkaraa.

Siis Gattaca, hellu, sipsi ja ?
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sheetlord kirjoitti: Jos joku saa päivänsä paremmaksi sillä, että sättii keskustelupalstalla itselleen käytännössä tuntematonta ihmisiä hänen alkoholiongelmiensa perusteella, olkaa hyvä vaan - sana on vapaa :)
Ja jos tällä viittasit minuun (etkä esim. Ripuliin joka asian pinnalle nosti), voitko olla ystävällinen ja osoittaa kohdan missä olen ketään sättinyt?

Eiköhän meillä kaikilla ole "ongelmia". Itselläni ei nyt sattumoisin ole sitä alkoholin kanssa, mutta varmasti keksitte jotain minkä alle voitte tämänkin nimimerkin kirjoittaa.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Pitäsköhän mun luetella loputkin niin saadaan lisää jengiä barrikaadeille.
Totta munassa. Täällä on viimepäivinä ollut niin tylsää.
En ehkä lähtisi oikeesti niinQ arvioimaan tällaisia palstalla. Kiinnostavampaa olisi vaikka Bettyn laittaa neljä tissikuvaa galleriaansa ja tehdä arvuutteluketju mitkä ovat hänen omansa.

(kaikkea sitä mieleen pälkähtääkin :) )
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:No kylläpäs täällä nyt sätitään viestintuojaa! Vituttaa vaan tää normiluimuilu, eli jauhetaan jotain muttei usklalleta ottaa vastuuta sanoistaan.
Palstaa näinkin pitkään seuranneena olettaisin sinun jo huomanneen, että tuo on erittäin tavallista tälläkin palstalla. Internetin näennäinen anonymiteetti on ylellisyys jota väärinkäytetään varsin runsaasti.

Älähdykseni johtui siitä, että inhoan syvästi norsunluutorneistaan moraalinuolia ammuskelevia besserwissereitä ja "tekouskovaisia"*, joilla ei elämässään tavallisesti ole ollut mainittavampia vastoinkäymisiä - ellei sellaiseksi lasketa ala-asteella sai joskus polttopallosta nenäänsä. Olen tullut siihen tulokseen, että kyetäkseen aitoon empatiaan sekä olemaan tuomitsematta toisten heikkouksia vaahto suupielessä ihmisen on koettava joskus itsekin elämässään vastoinkäymisiä. Teennäisiä "voi harmi, olipa ikävä kuulla" pystyy syytämään kuka tahansa.

* Ei ollut suunnattu nimenomaisesti sinulla, puhun yleisellä tasolla.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti: Älähdykseni johtui siitä, että inhoan syvästi norsunluutorneistaan moraalinuolia ammuskelevia besserwissereitä ja "tekouskovaisia"*, joilla ei elämässään tavallisesti ole ollut mainittavampia vastoinkäymisiä - ellei sellaiseksi lasketa ala-asteella sai joskus polttopallosta nenäänsä. Olen tullut siihen tulokseen, että kyetäkseen aitoon empatiaan sekä olemaan tuomitsematta toisten heikkouksia vaahto suupielessä ihmisen on koettava joskus itsekin elämässään kovia. Teennäisiä "voi harmi, olipa ikävä kuulla" pystyy syytämään kuka tahansa.
Tämä nyt oli ihan samanlainen heitto sinulta, mistä molotat yllä ;)
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:rumat viikset
Tämä oli siis provo! Ei nimittäin ole olemassa rumia viiksiä.

Nimiä, und schnell!
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lakanaloordille kommentoitakoon sen verran, että vaikka joku henkilö ei kerro eteensä sattuineita ikävistä asioista keskustelupalstalla, se ei poissulje sitä etteikö niitä olisi voinut tapahtua.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Lakanaloordille kommentoitakoon sen verran, että vaikka joku henkilö ei kerro eteensä sattuineita ikävistä asioista keskustelupalstalla, se ei poissulje sitä etteikö niitä olisi voinut tapahtua.
Sulkeepas. Sellaista, mitä ei ole kerrottu netissä, ei ole olemassa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:rumat viikset
Tämä oli siis provo! Ei nimittäin ole olemassa rumia viiksiä.
On vain liian vähän viinaa?

Huomatkaa, miten keskustelun säikeet kietoutuvat toisiinsa.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Sulkeepas. Sellaista, mitä ei ole kerrottu netissä, ei ole olemassa.
Vai oliko se juuri toisinpäin? Vrt. deitti-ilmoitukset. :)
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Tämä nyt oli ihan samanlainen heitto sinulta, mistä molotat yllä ;)
Sori, nyt en ymmärrä mitä ajat takaa?
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Tämä nyt oli ihan samanlainen heitto sinulta, mistä molotat yllä ;)
Sori, nyt en ymmärrä mitä ajat takaa?
Jätkä on kännissä... :)
Vastaa Viestiin