Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Yönmustaritari kirjoitti:En minä sitten lopuksi kuitenkaan malttanut enää vitutukselta jatkaa peliä vaan apinelin prismaan ostamaan kaljaa. Kylläpä vitutti. Mikä lastenhoitopaikka se konsolikauppa muka on?
Ask The Gord, and The Gord shall enlighten you.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näytönohjain tilattu 5.11. eikä vieläkään ole tullut tavaraa. Tyhmänä otin halvimman mallin, hiukan kalliimman olisin saanut jo pari viikkoa sitten.

HTPC-projekti kusee ja vituttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:Näytönohjain tilattu 5.11. eikä vieläkään ole tullut tavaraa. Tyhmänä otin halvimman mallin, hiukan kalliimman olisin saanut jo pari viikkoa sitten.

HTPC-projekti kusee ja vituttaa.
Radeon 3870?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: HTPC-projekti kusee ja vituttaa.
Radeon 3870?
8800GT
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: HTPC-projekti kusee ja vituttaa.
Radeon 3870?
8800GT
Oletko nyt ihan satavarma että haluat HTPC-koneeseen kortin, jossa on meluisa tuuletin ja joka ei puhalla tuulettimen pakokaasuja suoraan ulos kotelosta vaan jättää ne koneeseen pyörimään? Tarvitset nimittäin melkoisesti entisestään lisää ääntä tuovaa kotelotuuletusta sitten. 3870 olisi ominaisuuksiltaan nimenomaan HTPC-koneeseen aika paljon ideaalisempi (osaa mm. syöttää HDMI:n kautta äänenkin ulos mitä 8800GT ei), ja rahtusen halvempi. Pelikoneesta jos on kyse niin juttu on toinen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti: Pelikoneesta jos on kyse niin juttu on toinen.
GT menee pelikoneeseen josta vapautuva näyttö siirtyy HTPC:n. Projekti on täysin kokeiluluontoinen viritelmä kasattuna lattialla pyörivistä kamoista. Ei oikeastaan hajua riittääkö teho ohjelmalliseen purkuun, mutta eipä kai 720p ihan huimia tehoja vaadikkaan. Ainakin Plazan mukaan suunniilleen samanlaisilla rakkineilla on saatu pyörimään kivasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jumalauta. Just nyt voisin tappaa vaikka kaikki.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Jumalauta. Just nyt voisin tappaa vaikka kaikki.
Alota musta. Pliis. Sä tiedät missä mä asun!
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jumalauta. Just nyt voisin tappaa vaikka kaikki.
Alota musta. Pliis. Sä tiedät missä mä asun!
:) Mitäs kaikkia noita olikaan?

- jouluangsti
- jouluahdistus
- jouluvitutus
- jouluapeus

Onneksi olen nopea rauhoittumaan, niin ei tarvitse vankilaan mennä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nyt vituttaa ihan vitusti vittu.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Polveen sattuu, jos sen ojentaa ihan suoraksi tai tekee (sisä-)kiertoliikkeen väärällä tavalla. V*ttuprklstana.
Don't Panic!
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vitutus ehkä turhan voimakas sana, mutta ärsyttää telkusta pursuavat "terveysvaikutteisten tuotteiden" mainokset. Medikalisaatio rules joten heitetäänpä nyt kaikki yhdessä kaikki terve järki roskiin ja turvaudutaan tuohon hinnakkaaseen bullshittiin!
SaintJohnPerse

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Koko päivän on ollut sellaista pientä kaamosmasennusta/vitutusta ja on ahdistanut, kun asiat eivät mene suunnitellulla tavalla. Hetki sitten päätin avata jouluksi ostetun Malbec pullon, mutta se perhana oli hapettunutta.

Eikö vitutukseen saa juoda edes hyvää viiniä?!?
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fiilis on 99.9% ajasta lähes loistava, mutta välillä töissä saan ankaria vitutuskohtauksia, jotka menevät muutamassa minuutissa ohi. Nämä kohtaukset ilmenevät tarpeena paiskoa tavaroita seiniin. Eilen koulutin yhtä kaappia, tänään nakkasin isohkon pöydän seinään kun se alkoi vittuilemaan. Tuolloin koen kyseiset kapistukset lähes eläviksi olennoiksi, joiden ainoana olemassaolon tarkoituksena on pyrkiä hankaloittamaan mun elämääni hangoittelemalla ja vittuilemalla. Minä puolestani pyrin korjaamaan ongelman kuin olisin todellakin tekemisissä elävien olentojen kanssa, eli hakkaamalla ja tappamalla!

Pitäisiköhän pitää taas kohta vähän lomaa... 8)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

100 % enemmän vitutusta. Vituttaa NIIIIIIN paljon, etten tehny rikosilmotusta taannoisesta pahoinpitelystä. Nyt jälkikäteen en tajua, miten vitussa saatoin olla niin tyhmä!!? Jotenkin vaan tilanne oli niin uskomaton ja absurdi, etten kunnolla ees käsittäny sitä moneen päivään, ja sit se olikin jo "sovittu" rahalla. Aivan uskomattoman tymää. Plaaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lapitii kirjoitti:100 % enemmän vitutusta. Vituttaa NIIIIIIN paljon, etten tehny rikosilmotusta taannoisesta pahoinpitelystä. Nyt jälkikäteen en tajua, miten vitussa saatoin olla niin tyhmä!!? Jotenkin vaan tilanne oli niin uskomaton ja absurdi, etten kunnolla ees käsittäny sitä moneen päivään, ja sit se olikin jo "sovittu" rahalla. Aivan uskomattoman tymää. Plaaa.
Luulen, että taitaa aika monen kohdalla mennä niin, että ensimmäisellä kerralla on liian sokissa pystyäkseen itse järkevästi toimimaan. Tarvittaisiin joku läheinen potkimaan persuksille, että nyt, toimi! Otto 2. onnistuisi todennäköisesti jo paremmin, valitettavasti sellaisia ei juuri tunneta elämässä. Sitäkin voi vain toivoa, ettei koskaan toiste joudu vastaavaan tilanteeseen, vaikka vahingosta viisastuneena jo osaisi sen ilmoituksen heti tehdäkin. Eli, älä turhaan syytä itseäsi.

(Oletko muuten ihan varma, ettet enää voi tehdä sitä rikosilmoitusta?)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Zeb kirjoitti:Luulen, että taitaa aika monen kohdalla mennä niin, että ensimmäisellä kerralla on liian sokissa pystyäkseen itse järkevästi toimimaan. Tarvittaisiin joku läheinen potkimaan persuksille, että nyt, toimi! Otto 2. onnistuisi todennäköisesti jo paremmin, valitettavasti sellaisia ei juuri tunneta elämässä. Sitäkin voi vain toivoa, ettei koskaan toiste joudu vastaavaan tilanteeseen, vaikka vahingosta viisastuneena jo osaisi sen ilmoituksen heti tehdäkin. Eli, älä turhaan syytä itseäsi.

(Oletko muuten ihan varma, ettet enää voi tehdä sitä rikosilmoitusta?)
Oon mä joskus tehnytkin, se on ollut ihan itsestäänselvää ettei mun päälle käy kukaan ilman lain sanelemia seurauksia. Nyt vaan... jotenkin... en pystyny käsitteleen asiaa järkevästi ajoissa. Se oli liian ahistavaa. En ois kyllä uskonu, kuinka tärkeetä se ois ollu, monestakin syystä. Itsekunnioitus, moraali, velvollisuus muita kohtaan (~ tuleeko se tekemään sen vielä jollekin muullekin), oikeudenmukaisuus ja mitä näitä nyt on...

Ja joo, en voi tehä sitä enää, täytyy nyt tyytyä valintaansa. Menee se morkkiskin joskus ohi (muistaakseni...). [Tnx viestistäsi.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lapitii kirjoitti:[Tnx viestistäsi.]
Eipä kestä :) Tsemiä! Asioilla on todellakin tapana järjestyä.
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Lapitii kirjoitti:100 % enemmän vitutusta. Vituttaa NIIIIIIN paljon, etten tehny rikosilmotusta taannoisesta pahoinpitelystä. Nyt jälkikäteen en tajua, miten vitussa saatoin olla niin tyhmä!!? Jotenkin vaan tilanne oli niin uskomaton ja absurdi, etten kunnolla ees käsittäny sitä moneen päivään, ja sit se olikin jo "sovittu" rahalla. Aivan uskomattoman tymää. Plaaa.
Raportoin kk sitten risteilyllä yllättäen kasvoihini saamastani tuntemattoman miehen nyrkistä, ja ihan samat ajatukset kävin läpi. Siitä olin tyytyväinen etten heti siinä tilanteessa tuntenut tarvetta kostaa korkojen kera (aggret tosin nousivat pintaan hieman myöhemmin kun aloin miettiä tapahtunutta omassa rauhassa ja tilanteen osittain aiheuttanut humalainen neiti ei ollut enää "vaarassa" eli aiheuttamassa ongelmia itselleen ja muille), mutta sitä en antanut itselleni anteeksi etten jostain syystä tajunnut pyytää jotain silminnäkijää hakemaan infopisteen vahtia paikalle. Se olisi ollut täydellinen win-win-win situation, minulle ei olisi tullut mitään seurauksia mutta tyyppi olisi saatu miettimään tekojaan. Eivät vain aivot osanneet ajatella siinä tilanteessa tarpeeksi selkeästi, enkä laita sitä pelkästään alkoholin piikkiin.

Tosiaankin kuten Zeb sanoi, jos kerran tyyppi on tiedossa, vielä ei liene myöhäistä ilmoittaa tapauksesta, ainakin jos silminnäkijät ovat tiedossa?

(Meinaa tatuoida joka puolelle kämmeniinsä isolla "Muista tehdä rikosilmoitus!!!". Mielestäni tuota olisi hyvä toitottaa kaikenmaailman krav maga- yms. kursseilla joilla muutenkin käydään läpi ip-tilanteiden henkistä puolta.)
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Raportoin kk sitten risteilyllä yllättäen kasvoihini saamastani tuntemattoman miehen nyrkistä, ja ihan samat ajatukset kävin läpi.
City-risteilyt ne vain Toimivat.
nokkaelain

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vuokremäntä korotti alkuviikosta yksiöni vuokraa 17% (60e) alkaen 1.2. Ei oikein tädillä taida olla ymmärrystä, että jollei asunnon kuntoon satsaa, ei huippuvuokriakaan voi periä. (Vesieristyksetön kylpyhuone, keittiökoneet 60-luvulta, repsottavat muovimatot jne...) No, sainpahan syyn muuttaa, vaikka työsopimustilanne on mikä on.

Ja sitten yliopisto työantajana: Piti olla tehtynä 19. peräkkäinen määräaikainen sopimus (viime vuonna neljä 2-4 kk mittaista...:)) Nyt tiedekunta vuorostaan jumittaa, eikä kuun lähestyessä puoliväliä ole mitään tietoa vahvistetusta sopimuksesta. Homma sinänsä ei ole minun ongelmani, kun työantaja on erittäin selkeästi toiminut lain vastaisesti.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

nokkaelain kirjoitti:Ja sitten yliopisto työantajana: Piti olla tehtynä 19. peräkkäinen määräaikainen sopimus (viime vuonna neljä 2-4 kk mittaista...:)) Nyt tiedekunta vuorostaan jumittaa, eikä kuun lähestyessä puoliväliä ole mitään tietoa vahvistetusta sopimuksesta. Homma sinänsä ei ole minun ongelmani, kun työantaja on erittäin selkeästi toiminut lain vastaisesti.
No, hommahan jatkuu jos ilmaannut sopparin jälkeisenä päivänä töihin eikä kukaan nakkaa pihalle. Helppoa, eikö?
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Raportoin kk sitten risteilyllä yllättäen kasvoihini saamastani tuntemattoman miehen nyrkistä...
Siitäkö tuo laastari tuli? Onneks silmälasit on ehjät! Kyllä se siitä :paijaa:
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Raportoin kk sitten risteilyllä yllättäen kasvoihini saamastani tuntemattoman miehen nyrkistä...
Siitäkö tuo laastari tuli? Onneks silmälasit on ehjät! Kyllä se siitä :paijaa:
Kun nainen (Lapitii) joutuu väkivallan kohteeksi, on kyseessä oikeasti vakava ja valitettava asia.

Kun mies joutuu väkivallan kohteeksi, on kyseessä (miehen kannalta) lähinnä säälittävä ja huvittava asia.

Se siitä tasa-arvosta. Myönnän kyllä että osoittaakseni miehekkyyteni minun olisi tullut kostaa nyrkinisku, vain nynnyt lähtevät tuollaisesta tilanteesta pois kostamatta. Kyllähän minäkin mietin jo tilanteen mentyä ohi ainakin pari minuuttia olisiko sittenkin pitänyt etsiä mies käsiinsä ja sanoa "No tapellaan sitten kunnolla jos kerran meinataan tapella. Uraa!". Jos mies ei välittömästi osoita kykyänsä puolustaa itseään, miten voi olettaa hänen tarvittaessa pystyvän puolustamaan kotiluolansa perukoilla piilottelevia naarastaan ja jälkeläisiään ulkoisilta uhkilta?

Kuultuaan joltain toiselta tapauksesta, eräs risteilyllä ollut saman porukan puolituttu mies selitti tohkeissaan mitä hän olisi tehnyt samassa tilanteessa. Kuulemma kunnon headbutt (pääpylly) olisi tipauttanut uhoilijan kanveesiin samantien. Vitsi kun ei heti tullut mieleen.

Mutta se siitä. Minulle jäi tapauksesta todisteeksi hienon näköinen pieni arpi poskeen, onpahan jotain näytettävää lapsenlapsille. Taidan vielä hieman hioa kertomusta siitä miten sen sain.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Googlebot kirjoitti:tuntemattoman miehen nyrkistä
kostaa
silminnäkijät
Joo aattelen nyt, että ehkä oisin voinut välttyä inhottavilta kosto- ja muilta katkerapaska-ajatuksilta, jos oisin toiminut oikein. Tai ainakin niitä ois voinut tulla snadisti vähemmän.
Tekijä oli tässä tapauksessa siis tuttu ja läheinenkin, ei silminnäkijöitä, tapahtunut myönnettiin ja "sovittiin" rahalla ja muutenkin, nyt on henkinen huora -olo.
Eikä tullut varsinaisesti nyrkistä (kai), pääosin vammat tuli toistuvasta pään hakkaamisesta lattiaan hiuksista repien. Tosiaan tarvitsin aika paljon aikaa, ennen kuin tapahtunut meni kunnolla jakeluun, enkä ois uskonut että siitä tulee vielä näin paljon myöhemmin näin paljon paskaa fiilistä. Tää tapahtui siis jouluaatonaattona ja jouluviikko oli mulla sen mukainen, ajoitus varmaan vaikutti toimintaani silloin kans ja näköjään revin vielä siitäkin bonus-katkeruuksia.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.