Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tässä nyt tuli vielä jaanattua (mm.) sitä, että ko. jätkä tuntuu pitävän itseään hyvinkin avokätisenä ja väittää, etten oikeudessa ois saanut mitään korvauksia. Oon eri mieltä. Sen asenne on suurinpiirtein "oisin saanu pikku sakot, so what, mitä se sua ois lämmittäny". Mulle tää on pääosin jotain ihan muuta kuin rahakysymys, mutta silti toi ärrrrrsyttää nivvitusti.
Mielipiteitä korvausten osalta, anyone?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Siitäkö tuo laastari tuli? Onneks silmälasit on ehjät! Kyllä se siitä :paijaa:
Kun nainen (Lapitii) joutuu väkivallan kohteeksi, on kyseessä oikeasti vakava ja valitettava asia.

Kun mies joutuu väkivallan kohteeksi, on kyseessä (miehen kannalta) lähinnä säälittävä ja huvittava asia.

Se siitä tasa-arvosta.
Älä nyt leikistä suutu kun sun avataria vaan kommentoin. Vaihda tilalle joku herkempi!
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lapitii kirjoitti:Tekijä oli tässä tapauksessa siis tuttu ja läheinenkin
Piti eilen jo yv:llä udellakin tätä oliko tuttu. Niin arvelinkin kyllä. Silloin ilmoituksen tekeminen on vaikeampaa.

Terveisin Nimim. Kokemuksen Syvä Rintaääni
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lapitii kirjoitti:Eikä tullut varsinaisesti nyrkistä (kai), pääosin vammat tuli toistuvasta pään hakkaamisesta lattiaan hiuksista repien.
Hyi hitto, olisit voinut päästä hengestäsi. Älä ainakaan ikinä enää päästä 100 m lähemmäs tota tyyppiä.
Hermann Hoth

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Lapitii kirjoitti:...
:shock:
Tyyppi varmaan nyt sitten tuntee olevansa miehinen mies ... Joopa joo, vellihousu.
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lapitii kirjoitti:Mielipiteitä korvausten osalta, anyone?
Oikeastaan päällimmäisenä se, että korvausasia ja rikosasia ovat kaksi eri asiaa. Poliisi tutkii sen pahoinpitelyn ja korvausmenettely kulkee siinä sivussa, jos osapuolet niin haluavat.

Rikosilmoituksen tekemisestä päätät sinä itse. Mielestäni tämä palsta ei ole oikea foorumi sen asian puntaroinnille. Hyödyt ja haitat kun tiedät itse niin paljon paremmin. Virkamiehenä kehoittaisin vieläkin ilmoituksen tekemään (ainakin vakavasti harkitsemaan), mutta ymmärrän hyvin, ettei siihen välttämättä ole voimia ja tahtoakaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pyry-Matias kirjoitti:Rikosilmoituksen tekemisestä päätät sinä itse. Mielestäni tämä palsta ei ole oikea foorumi sen asian puntaroinnille.
En mä sitä tässä puntaroikaan, vaan ketjun topicin mukaisesti vitutustani. Joka muuten alkaa osoittaa jo laantumisen merkkejä. Nyt vituttaa melkein jo eniten se, kuinka paljon aikaa ja ajatuksia on mennyt sen vitutuksen pähkimiseen. =P

[Kiitos kommentistasi kuitenkin. Edit: YV, pim!]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Mutta se siitä. Minulle jäi tapauksesta todisteeksi hienon näköinen pieni arpi poskeen, onpahan jotain näytettävää lapsenlapsille. Taidan vielä hieman hioa kertomusta siitä miten sen sain.
Mitä sitä turhaan muuttamaan tarinaa, se on jo noin "hyvä". Tosimies lähtee kävelemään, ei lyömään jos suinkin mahdollista. Ei miehisyyden mitta siitä tule antaako takaisin vai ei. Mielessäni on myös ajatus siitä, että todennäköisesti olisit pystynyt antamaan takaisin kovemmalla kädellä, pääasia ettet antanut. Ajattele itsekin niin :)
1108

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Nyt vituttaa melkein jo eniten se, kuinka paljon aikaa ja ajatuksia on mennyt sen vitutuksen pähkimiseen.
Kuten olen ilmaissut aikaisemmin: Naisia ei lyödä ja jos lyödään tullaan lyödyksi (jos sitä ei kukaan muu hoida niin mie hoidan).

Mars tekeen rikosilmoitus.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voihan vitura:

Kaakuna on ollut pari viikkoa kipiä kaiken maailman pääkipujen, kuumeilujen, naistentautien ynnä muiden kera... Nyt se oli naistenlekurilla toimenpiteessä ja taas hirvittää/hirvitti.

Eikä tässä vielä kaikki; se on tosi stressaantunut siitä että on kipeä ja pois töistä. Sit mä stressaannun siitä kun se on kipeä ja stressaantuu siitä että on poissa töistä... ja sitten se stressaantuu siitä kun mä olen melkein huolesta kipeä. Kevyt oravanpyörä?

Voi aaaaaargh!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kolmatta päivää hedari.. nyt alkaa vituttaan. Relakstantteja (mitä tähän tarttis) ei saa syödä, joten pitää vaan kärsiä ja yrittää kokoajan voimistella.
The great club outshines the individual, always and forever.
sanctus

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Salilla käyminen Radio Rockin paahtaessa pytimen ytimestä ronkittua soittolistaansa. Voi kristus. Voiko mitään väsyneempää kanavaa ollakaan, kuin tuo "särökitara on heviä" -osaston äänenkannattaja. Toki onhan se hilpeää, kun valmistautuu nousemaan jalkakyykystä ylös ja soimaan pärähtää Steve Harrisin bassonsoittomaneeri tai verbaalinen esitys siitä, mitkä ovat stereotypiahevin reunaehdot.
Mulli75

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kyllä tekisi mieli manata yhdelle naapuriosaston ämmälle mahahaava josta se on kärsinyt ennenkin. Ämmä kuuntelee toisten juttuja, hihittää ja juoruaa. Loppuu se hihitys ja hyvän olon tunne kun mahahaava tulee.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tyhmät ihmiset. Kirjoitustaidottomat ihmiset. Taulukko-ohjelma.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Taidan olla itse tyhmä ihminen ja siten vituttaa itseäni. Sotken vaan koko ajan kaiken tuossa taulukko-ohjelmassa. Ei pitäis olla niin vaikeeta, ei. En ehkä sittenkään ole konttoriin luotu. Odotan jo innolla helmikuuta, että pääsen tämän homman ohella iltapuhteikseni opettamaan ruotsia peruskoulupudokkaille. Pitää kokeilla, jos se opettaminen sittenkin olis enemmän mun heiniä.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

"Äiti, mikä on g-piste?"

Siinä se tuli! ttu. Eka kysymys 3-vuotiaalta, johon en halunnut alkaa ihan suorilta kertomaan vastausta (enkä edes sanonut, että mene kysymään isiltä - tietenkään, sehän on mies, daah). Hemmetin nelonen kun pyörittää tota paskaohjelmansa paskamainosta ttu joka helvetin paska-aikaan! Pitäshän nyt 3-vuotiaan saada katella Dr Philinsä rauhassa. :(
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nyt vituttaa:

1. Ryminällä suomen kieleen pesiytynyt termi "pendelöinti"

2. Kansalaisten kyky olla käyttämättä oikein illatiivimuotoa, kun kyseessä on Thaimaa

3. Että en muista juuri nyt toista sanaa, joka vituttaa ihan suunnattomasti aina kun kuulen sen

4. Se, että lähes kaikki vituttaa.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vituttaa toi kalorilaskuri niin että lähetän sinne kohta napalmia!!
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetz kirjoitti:"Äiti, mikä on g-piste?"
Kokeile tätä:
- Amerikka-nimisessä maassa on valtiollinen poliisilaitos, jossa poliisisetiä sanotaan "G-miehiksi". Aina kun G-mies on ollut töissä oikein kiltti ja ahkera, hän saa työkavereiltaan "g-pisteen".

Kannattaa siis olla kiltti ja ahkera!
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:"Äiti, mikä on g-piste?"

Siinä se tuli! ttu. Eka kysymys 3-vuotiaalta, johon en halunnut alkaa ihan suorilta kertomaan vastausta (enkä edes sanonut, että mene kysymään isiltä - tietenkään, sehän on mies, daah). Hemmetin nelonen kun pyörittää tota paskaohjelmansa paskamainosta ttu joka helvetin paska-aikaan! Pitäshän nyt 3-vuotiaan saada katella Dr Philinsä rauhassa. :(
ÖY NÖY!

Onneks Disney Channelilla ei tommoset mainokset pyöri.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ei ole Elukan viikko ei. Koiranpurema ei näköjään ollut tarpeeksi, kun lisäksi tänään auto meni kuulemma lunastuskuntoon. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Vituttaa kun en voi tehdä asioille yhtään mitään.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:Oikein pelottaa, mitä tapahtuukaan jos saan kämppäni kaupaksi ja voitot käteen.
Älä sure. Ne sulavat kuin kaste auringossa. Nimimerkillä "kokemusta on".

Itseä vituttaa oma saamattomuus tällä viikolla. Alkuvuosi meni terveiden elämäntapojen merkeissä, ja nyt olen taas luistanu vanhoihin huonoihin tapoihini. Liikunnan ja punttien nostelun skippaaminen kostautuu saatanan kipeinä yläraajoina ja tissuttelusta saa vääntää vaimon kanssa.
Mulli75

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

killkill kirjoitti:Itseä vituttaa oma saamattomuus tällä viikolla. Liikunnan ja punttien nostelun skippaaminen kostautuu saatanan kipeinä yläraajoina ja tissuttelusta saa vääntää vaimon kanssa.
Koita sinnitellä ukko. Kohta jälkikasvusi nostelu korvaa punttien nostelun.
Oli muuten rankkaa treeniä kun kummipoikani opetteli kävelemään ja vanhemmat antoi juniorin minun treenattavaksi. Poika olisi halunnut tehdä ruokailujen ja nukkumisen välissä jalkakyykkyä koko ajan niin että joku pitää siitä kiinni. Alkoi yläraajat olla koetuksella ja hiki valua poikaa pidellessä.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei ole Elukan viikko ei. Koiranpurema ei näköjään ollut tarpeeksi, kun lisäksi tänään auto meni kuulemma lunastuskuntoon. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Vituttaa kun en voi tehdä asioille yhtään mitään.
Jostain itselle tuntemattomasta syystä on alkanut vituttaa tuollainen toisten asioiden raportoiminen kun ominaan. What gives?
:komp:

Vittu sentään. Olitte joskus. Jos ette ole enää eikä varsinkaan toinen ole enää edes koko palstalla, kirjoita mieluummin vaikka mutsisi elämästä.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vituttaa tää paskaläppäri, jonka volyymivalikot on perseestä! Yritän kuunnella kuulokkeilla musaa ja hiljasin vaihtoehto on niin hiljanen ettei kuule mitään ja seuraava vaihtoehto aiheuttaa pysyvää kuulonalenemaa. Perkele!!