Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä.
Miten mä en muista tommosta ollenkaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä.
Miten mä en muista tommosta ollenkaan?
Mun muistaakseni kyseessä oli ns. pataa kattilaa... jne. tapaus.
The great club outshines the individual, always and forever.
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Nyt kaikki kirkasotsat ovat olleet vuorostaan närkästyneitä sekä prosessin että Elukan puolesta, joten tasapaino on saavutettu.

Minua kai vituttaa että varvas on ollut edelleen vähän pipi ja estänyt treenailun, mutta ei sekään ole niin paljoa vituttanut. Tänään koitan varovasti miten kestää. Ainakaan kävelyyn ja panemiseen se ei enää vaikuta.

Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mua ärsyttää, kun kaikki vuorollaan arvostelevat toisiaan.

Vitutusta aiheuttaa tällä hetkellä alkava flunssa ja täydellinen työmotivaation puute, joka on melko katastrofaalinen asia kun töitä on jonossa melko reippaasti.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua vituttaa tänään kaikki liikenneurpåt, joiden takia mun työmatka aina venyy!! AArrrrggghh!!
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Pist netti kii, tätsä jos ei pygee lugee! :)

Hiirikäsi edelleen krempassa ja pahasti.
Samaten ärsyttää suunnattomasti kaveri, joka on näköjään lopettanut kaiken yhteydenpidon, kun tyttöystävänsä maailmalta palasi.
Viimeksi muokannut killkill, 05.02.2008 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:^ Pist netti kii, tätsä jos ei pygee lugee!
Jos mua tarkoitit, niin ei toimi. Nää jutut kun tapahtuu enempi IRL, suhteessa 80/20 tjtn :wink:
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Nää jutut kun tapahtuu enempi IRL, suhteessa 80/20 tjtn :wink:
Välillä kun näitä pitkiä vääntöjä lukee, niin pitää olla samaa mieltä. Välillä tämän palstan jutut elävät AIVAN omaa elämäänsä.
Onneksi on nore-nappula.
Viimeksi muokannut killkill, 05.02.2008 9:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä.
Miten mä en muista tommosta ollenkaan?
Koska olet se poikkeus, joka joko vahvistaa tai koettelee sääntöä. Etkä ole lukenut oikeita ketjuja.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä.
Miten mä en muista tommosta ollenkaan?
Mun muistaakseni kyseessä oli ns. pataa kattilaa... jne. tapaus.
Mun muistaakseni kyseessä oli ns. muna vai kana -tapaus.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Tämä kommentti vasta selvensi minulle, miksi nuo aiheet koettiin niin Elukan henkilökohtaisina juttuina: te pidätte niitä toilailuina. Sitä ne eivät todellakaan ole. Kuinka moni täällä uskaltaisi mennä kahden sudenkokoisen koiran väliin niiden tapellessa, jos se olisi välttämätöntä niiden oman terveyden suojelemiseksi? Etenkin jos nuo koirat leikkiessäänkin näyttävät tältä:

Kuva

Kolari tilanteessa näkyvyys ja pito pyöreä nolla ei myöskään ole toilailua, vaan huonoa tuuria.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Googlebot kirjoitti: Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Ei voi mitään, pistä mut noreen :) (kyllä mies ne lukee ennen julkaisua)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

prosessi kirjoitti:Kolari tilanteessa näkyvyys ja pito pyöreä nolla ei myöskään ole toilailua, vaan huonoa tuuria.
Jos kolarissa ei ollut toista osapuolta aiheuttamassa turmaa niin syy löytyy vain ja ainoastaan ratin ja istuimen välistä. Ilman tippumista rotkoon, autoa tuskin saa lunastuskuntoon niillä nopeuksilla, millä ajetaan jos pito ja näkyvyys on nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bluntly kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kolari tilanteessa näkyvyys ja pito pyöreä nolla ei myöskään ole toilailua, vaan huonoa tuuria.
Jos kolarissa ei ollut toista osapuolta aiheuttamassa turmaa niin syy löytyy vain ja ainoastaan ratin ja istuimen välistä. Ilman tippumista rotkoon, autoa tuskin saa lunastuskuntoon niillä nopeuksilla, millä ajetaan jos pito ja näkyvyys on nolla.
Toinen osapuoli oli osasyyllinen, ja pakettiauto nyt vain menee hyvin helposti lyttyyn ihan nokkarakenteensa vuoksi.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Nyt kaikki kirkasotsat ovat olleet vuorostaan närkästyneitä sekä prosessin että Elukan puolesta, joten tasapaino on saavutettu.
Hyvin tiivistetty. On teillä murheet.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Nyt kaikki kirkasotsat ovat olleet vuorostaan närkästyneitä sekä prosessin että Elukan puolesta, joten tasapaino on saavutettu.
Hyvin tiivistetty. On teillä murheet.
:D Äläs nyt. Ihmettelin noiden murheita ääneen Elukalle, ja hänen freudilaiset selityksensä niille olivat hyvin, tuota, huvittavia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pisti vituttamaan Radio Rockia kuuntelevat urpot isosti.

TOP100:lta jäänyt pois Led Zeppelinin nelonen ja sitten kummiskin kärjestä löytyy jotain tämän hetken kuumia paskabändejä, joita kukaan ei edes muista ensi vuonna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

prosessi kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Tämä kommentti vasta selvensi minulle, miksi nuo aiheet koettiin niin Elukan henkilökohtaisina juttuina: te pidätte niitä toilailuina.
Ehkä alkuperäiset kommentit oli tarkoitettu yleisluontoisiksi, tämä tapaus sai vaan verbaaliset padot murtumaan. Vaikeaa kuvitella (mutta silti kaiketi mahdollista) että kukaan McJanneManalaTix-linjalla oikeasti olisi kokenut närkästystä juuri siitä että kerroit Elukan haaverista. Sikäli heillä oli pointti että yleisesti ottaen tulee tarkkaan harkita mitä muista (ex-)palstalaisista kertoo ainakaan ilman näiden lupaa.

Sinänsä pidin huvittavana että "huolestuneempia" tunnuttiin olevan Elukan tunteista kuin fyysisestä hyvinvoinnista tässä episodissa.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Sikäli heillä oli pointti että yleisesti ottaen tulee tarkkaan harkita mitä muista (ex-)palstalaisista kertoo ainakaan ilman näiden lupaa.
Luonnollisestikin, kuten myös olen tehnyt. Enhän ole juurikaan edes maininnut Elukkaa enää aikoihin ennen tätä vitutusinsidenttiä.

:D Itse asiassa tulikin juuri mieleeni, että jokunen kitinäläinen tietää jopa minun pahimmat luurankoni, joista en ihan heti haluaisi Kitinästä lukea. Mutta nehän ovat tietenkin niin peloittavia, ettei kenenkään pokka riittäisi niiden julkistamiseen.
Sinänsä pidin huvittavana että "huolestuneempia" tunnuttiin olevan Elukan tunteista kuin fyysisestä hyvinvoinnista tässä episodissa.
No älä. Elukan freudilaisissa selityksissä oli kyllä valitettavasti pointtinsa.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vituttaa tää yllä oleva jeesustelu! Oikeesti, ketä kiinnostaa??!!
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Vituttaa tää yllä oleva jeesustelu! Oikeesti, ketä kiinnostaa??!!
Näköjään vaikka kuinka monia. En kyllä käsitä, että miksi.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Minulla on Helsingin kaupungin henkilöstökortti, joka oli voimassa 5.2.2008 asti. Työsuhdettani kuitenkin jatkettiin, joten menin maanantaina pyytämään koulusihteeriltä uutta korttia. Hän oli kuitenkin niin inkuvinkuäksykiukkuisella päällä, että kivahti olevansa kiireinen ja kieltäytyi juuri nyt tekemästä uutta korttia. (Kortin tekemiseen tarvitaan seuraavat liikkeet: ota kortti työpöydän laatikosta, kirjoita siihen kuulakärkikäynällä voimassaolopäivät ja työpaikan ja työntekijän nimet, lyö leima kortin toiselle puolelle ja työnnä kortti muovitaskuun.)

Nyt istun himassa (tänään ei sattumalta tarvitse mennä työpaikalle) ja mietin, että ehkä kuitenkin haluaisin mennä tänään uimaan uimahalliin. Uimahallista saa voimassa olevalla henkilöstökortilla alennusta. Hemmetti! Kysehän ei ole kuin kahdesta eurosta, mutta periaatteesta vituttaa, koska alennus kuuluisi minulle.

Harkitsen, että muutan itse kortissa olevan viitosen kuutoseksi. Mutta sitten vaan nolottaa ikävästi, jos uimahallin kassa huomaa väärennöksen.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Tee kunnolla reilu väärennös ja lisää kakkosen eteen ykkönen. Oikeesti, ei sitä hallin tätiä kiinnosta.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:^ Tee kunnolla reilu väärennös ja lisää kakkosen eteen ykkönen.
Nii i. Kakkonen on ykkönen.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Nii i. Kakkonen on ykkönen.
Eikä ole! Ällöpylly!