Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

McJanne kirjoitti:Noh, se nyt vaan on niin ettei kaikkia voi mielyttää, right?
Siis nyt oot asian ytimessä.

Mitä vittua te luette jos saatte pahaa oloa siitä? Ääliömäistä! Kyllä nyt keskustelupalstalla saa saatana sentään kirjoittaa perheestään juuri sillä hemmetin tavalla, jolla (perheessä) halutaan. Apinat painaa sitä vitun norea ja lopettaa vinkumisen juoruakkailusta. Vää vää vinku vinku piip piip kyllä nyt on niiiiin taaaaas miehen tunteita loukattu sniiiiiisk!

Itse haluaisin lukea kyllä enemmän kaikesta oikeasti kiinnostavastakin, eli jos exänne on nähty staadenissa lutkaseurassa yms yms. tai kun vaimo ei innostukaaan siitä tutuksi käyneestä "nuolen pimppiä 5 minuuttia ja sitten lasken sisälle ennen yöunia" seksielämästä. Eli ei nyt ihan pelkkiä näitä tavanomaisia "piru sit se meni ja kolhi mun Audin, ttu!". Koittakaa nyt laittaa järjestykseen näitä asioita.

Ai niin, tässä taitaa olla kyse siitä, että hyvin suuri osa teistä muista on tavanneet toisenne Kitinän ulkopuolella. Niiiiiiiin vaikeaa, voi että.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetz kirjoitti:tai kun vaimo ei innostukaaan siitä tutuksi käyneestä "nuolen pimppiä 5 minuuttia ja sitten lasken sisälle ennen yöunia" seksielämästä. .

Tä. Ei innostu vai? Mitä vitua se sit on vailla? Johan mä vien roskapussit, tiskaan ja siivoan. Eiks noi muka riitä esileikeiksi. Mitä sille pitää vielä tehdä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Geetz kirjoitti:tai kun vaimo ei innostukaaan siitä tutuksi käyneestä "nuolen pimppiä 5 minuuttia ja sitten lasken sisälle ennen yöunia" seksielämästä. .

Tä. Ei innostu vai? Mitä vitua se sit on vailla? Johan mä vien roskapussit, tiskaan ja siivoan. Eiks noi muka riitä esileikeiksi. Mitä sille pitää vielä tehdä?
Jälkiruokaa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:Mitä sille pitää vielä tehdä?
No kysy! Emminävoitietää! Voit vaikka ilostuttaa meitä huomisessa vp-ketjussa ja kertoa mitä se akka haluais sulta. No jos se mainitsee keskustelemisen tai muuta kuraa niin älä turhaan skriivaile. Viihdearvo sama ku rutatulla Audilla.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetz kirjoitti:No kysy!
No E!

Odotan että se nukahtaa ja tuikkaan sit kylkiasennosta sisään. Ei se ehdi herätä sen 15 sekunnin suorituksen aikana lainkaan 8)
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:Odotan että se nukahtaa ja tuikkaan sit kylkiasennosta sisään. Ei se ehdi herätä sen 15 sekunnin suorituksen aikana lainkaan 8)
Senkin Mies, tiedät jo mitä haluan lukea milloinkin. 8)
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Noh, se nyt vaan on niin ettei kaikkia voi mielyttää, right?
Kyllä nyt keskustelupalstalla saa saatana sentään kirjoittaa perheestään juuri sillä hemmetin tavalla, jolla (perheessä) halutaan.
Elukka ei ole prosessin perhettä.
Ai niin, tässä taitaa olla kyse siitä, että hyvin suuri osa teistä muista on tavanneet toisenne Kitinän ulkopuolella. Niiiiiiiin vaikeaa, voi että.
Tosiasiassa mua ei kauheasti kiinnosta onko Elukan tunteita loukattu vai ei, enkä ole närkästynyt kenenkään puolesta. Elukka on harvinaisen yhdentekevä ihminen meikäläiselle.

Totesin enemmänkin yleisellä tasolla olevani samaa mieltä siitä, että ei ole sopivaa puida muiden irl-tunteman ihmisen asioita ilman tämän suostumusta. Jos kyse oliskin vaan jostain anonyymistä tyypistä jossain nettipalstalla niin tilanne olis vähän eri. Sun tilanne on vähän eri, ymmärtääkseni olet tavannut 0 kitisijää ja ukkosi vielä vähemmän (paitsi ne joita se on pannu, eh eh.) Kyse on enemmän periaatteesta kuin jostain yhdestä asiasta - samalla lailla kaikki nää ex-eParien puiminen on tuntunut epäsopivalta.

Syy miksi edes asiaa kommentoi johtui enemmälti kylläkin siitä, että munsta (huom. henk. koht mielipide) prosessilla tuntuu hiukan menevän liiankin intensiivisesti nettielämä ja elämä sekaisin ja vois olla jees sulkea netti joskus sen sijaan että raportoi elämänsä kaikkine sivuhahmoinene tädeistä, kummeista, mummeista aina palstaexmiehiin asti ikään kuin kyse olisi päiväkirjasta eikä keskustelupalstasta.

Ajatuksena ei ollut huutaa, että teit kamalan väärin vaan että pysähdy miettimään.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Joo kai mä ton tajusinkin noin, en vaan keksinyt muuta puuhaa tai sanoja muihin ketjuihin. :wink:

En oo ees jaksanu lukea prosessin (tai arskan, iik!) juttuja nyt aikoihin mut silloin kun luin, niin en kyllä säpsähtyny miettimään viettääkö liikaa elämää netissä. Mun nettiaikani sen kun lisääntyy taas mutta lupaan ettiä muita palstoja tän rinnalle, voitte kirjotella iiiiiihan mistä haluatte. Enhän mä pahalla niin ku.

Täytyy kyl keskittyy vähän vaihteeks kehumaan sitä omaa äijää täällä, yks ex-panonsa lueskelee! Ties vaikka innostuis korjailemaan mua iloksenne, draamaa iih!
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nakunakupäläpäläpuup.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Elukka ei ole prosessin perhettä.
No hei, on se sentään vielä jopa aviomies, kun joku juristinretku on keksinyt sellaisenkin jekun kuin pakollinen piiitkä harkinta-aika!
Syy miksi edes asiaa kommentoi johtui enemmälti kylläkin siitä, että munsta (huom. henk. koht mielipide) prosessilla tuntuu hiukan menevän liiankin intensiivisesti nettielämä ja elämä sekaisin ja vois olla jees sulkea netti joskus sen sijaan että raportoi elämänsä kaikkine sivuhahmoinene tädeistä, kummeista, mummeista aina palstaexmiehiin asti ikään kuin kyse olisi päiväkirjasta eikä keskustelupalstasta.

Ajatuksena ei ollut huutaa, että teit kamalan väärin vaan että pysähdy miettimään.
Olen miettinyt kovastikin, ja päätynyt siihen lopputulokseen, että netille on hauskempaa puhua kuin seinille, koska seinät eivät vastaa koskaan. Sama kai se on mitä tänne kirjoittaa, joku kirjoittaa mummista, joku sladeista, joku taulutelkkareista, joku sisällissodasta ja joku siitä, mistä muiden pitäisi kirjoittaa. Huvinsa kullakin.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Meinasin kirjottaa tähän jotain palstalla muiden asioiden retostelusta, mutten sitten kirjoittanutkaan. Matskua olis mutta pikku suukki pysyy kiinni ja sormet pois näppikseltä. Järjetön määrä sossupokea jää kertomatta, mutta ei pysty, omatunto muuten teloittaa!
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Jumalalle kiitos nore-napista!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti:Jumalalle kiitos nore-napista!
Jumalalla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.

...enkä ainakaan tunne oloani kovin kaikkivoipaiseksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Elukka ei ole prosessin perhettä.
Mä olen tästä hiukka eri mieltä. Jos on yhteinen lapsi niin on ja pysyy perheenä, halusi tai ei.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:Elukka ei ole prosessin perhettä.
Mä olen tästä hiukka eri mieltä. Jos on yhteinen lapsi niin on ja pysyy perheenä, halusi tai ei.
Niinkö? Jos sinulla olisi lapsi kolmoismurhaajan kanssa, joka istuisi vankilassa, pitäisitkö häntä oman perheesi jäsenenä? Vanhemmat pysyvät lapsen perheen jäseninä (paitsi jos hylkäävät jälkikasvunsa) mutta eivät ex-puolison. Kyllä se on jämpti niin.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Niinkö? Jos sinulla olisi lapsi kolmoismurhaajan kanssa, joka istuisi vankilassa, pitäisitkö häntä oman perheesi jäsenenä?
Jos olisi lapseni isä, niin kyllä. Olen tosin pyrkinyt tietoisesti välttämään tuollaista skenaariota.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:Niinkö? Jos sinulla olisi lapsi kolmoismurhaajan kanssa, joka istuisi vankilassa, pitäisitkö häntä oman perheesi jäsenenä?
Jos olisi lapseni isä, niin kyllä. Olen tosin pyrkinyt tietoisesti välttämään tuollaista skenaariota.
Hullua. Jos minä menisin naimisiin naisen kanssa jolla on lapsi jonkun toisen kanssa, en minä missään olosuhteissa katsoisi hyvällä jos nainen kutsuisi ex-ukkoa perheenjäsenekseen. Siinähän tulisi ihan aisankannattajafiilis. Onko naisella jolla on 3 miehen kanssa lapsi ja naimisissa 4. miehen kanssa sitten 4 perheenjäsenmiestä, riippumatta siitä miten pitävät yhteyttä?

Onko sinulle vaikeaa eritellä käsitteellisesti lapsen perhe ja oma perhe? Musta perhe muodostuu yhdessä elävistä tai jatkuvasti yhteydessä olevista toisistaan syvästi välittävistä ihmisyksilöistä. Ei geenien suhteista tai avioliittohistoriasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:Musta perhe muodostuu yhdessä elävistä tai jatkuvasti yhteydessä olevista toisistaan syvästi välittävistä ihmisyksilöistä. Ei geenien suhteista tai avioliittohistoriasta.
Eli siis se osa "perheestä" / suvusta johon ei ole kokoajan yhteydessä ei ole enää perhettä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:
Tix kirjoitti:Musta perhe muodostuu yhdessä elävistä tai jatkuvasti yhteydessä olevista toisistaan syvästi välittävistä ihmisyksilöistä. Ei geenien suhteista tai avioliittohistoriasta.
Eli siis se osa "perheestä" / suvusta johon ei ole kokoajan yhteydessä ei ole enää perhettä?
Suku on eri asia kuin perhe. En pitäisi perheenjäsenenä jotain yksilöä, johon minulla on geneettinen linkki mutta ei läheisiä suhteita. Jos esim. isä olisi minut hylännyt 3-vuotiaana, pitäisin häntä varmaan biologisena isänä ja veren kautta sukuna mutta en osana perhettä.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Onko naisella jolla on 3 miehen kanssa lapsi ja naimisissa 4. miehen kanssa sitten 4 perheenjäsenmiestä, riippumatta siitä miten pitävät yhteyttä?
Kiva lähiöbaarikuvaelma :)

Kyllähän tuo yhteydenpidosta riippuu. Lähdin kuitenkin oletuksesta, jossa lapsen vanhemmat pitävät toisiinsa yhteyttä, kuten lapsen kannalta parasta on.
Onko sinulle vaikeaa eritellä käsitteellisesti lapsen perhe ja oma perhe? Musta perhe muodostuu yhdessä elävistä tai jatkuvasti yhteydessä olevista toisistaan syvästi välittävistä ihmisyksilöistä. Ei geenien suhteista tai avioliittohistoriasta.
Ilmeisesti on, koska jos olen lapseni kanssa perhettä, niin silloin olen mielestäni myös lapseni perheen kanssa perhettä. Lapsi on minusta yhdistävä tekijä jopa isommassa määrin kuin avioliitto. Uskoakseni tulisin aina myös välittämään lapsen isästä, koska välitänhän existänikin edelleen, ja tuossa olisi lisäksi vaakakupissa myös tieto siitä, että kyseessä on ihminen, joka on lapselleni erittäin tärkeä, eli sitä kautta myös minulle tärkeä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Tix kirjoitti:Musta perhe muodostuu yhdessä elävistä tai jatkuvasti yhteydessä olevista toisistaan syvästi välittävistä ihmisyksilöistä. Ei geenien suhteista tai avioliittohistoriasta.
Eli siis se osa "perheestä" / suvusta johon ei ole kokoajan yhteydessä ei ole enää perhettä?
Suku on eri asia kuin perhe. En pitäisi perheenjäsenenä jotain yksilöä, johon minulla on geneettinen linkki mutta ei läheisiä suhteita. Jos esim. isä olisi minut hylännyt 3-vuotiaana, pitäisin häntä varmaan biologisena isänä ja veren kautta sukuna mutta en osana perhettä.
Tämä on erittäin totta, samoin ajattelen omasta isästäni: en perheenä missään tapauksessa, vain biologisena isänäni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Chap

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:Onko naisella jolla on 3 miehen kanssa lapsi ja naimisissa 4. miehen kanssa sitten 4 perheenjäsenmiestä, riippumatta siitä miten pitävät yhteyttä?
Tuo olisi loistava tilaisuus antaa lapsille sama etunimi, esim. Homo-Petteri ja erottaa heidät toisistaan sukunimen perusteella.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:Lähdin kuitenkin oletuksesta, jossa lapsen vanhemmat pitävät toisiinsa yhteyttä, kuten lapsen kannalta parasta on.
Rohkea oletus, jota empiria ei oikein tue. Käytännössä erityisesti uusperheytyminen etäännyttää sekä lapsia että aikuisia toisistaan varsin tehokkaasti. Exät eivät vain istu kuvioon.
Ilmeisesti on, koska jos olen lapseni kanssa perhettä, niin silloin olen mielestäni myös lapseni perheen kanssa perhettä. Lapsi on minusta yhdistävä tekijä jopa isommassa määrin kuin avioliitto. Uskoakseni tulisin aina myös välittämään lapsen isästä, koska välitänhän existänikin edelleen, ja tuossa olisi lisäksi vaakakupissa myös tieto siitä, että kyseessä on ihminen, joka on lapselleni erittäin tärkeä, eli sitä kautta myös minulle tärkeä.
Sinussa on melkoista optimistin vikaa :) Ajatteles nykyisiä exiäsi - onko sinulla heihin kovinkin läheiset ja lämpimät, perheenjäsenoloiset välit? Jos ei ole, miksi luulet asian olevan toisin vain siksi, että se siittiö josta olisit tullut raskaaksi on jostain heistä lähtöisin?
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Ajatteles nykyisiä exiäsi - onko sinulla heihin kovinkin läheiset ja lämpimät, perheenjäsenoloiset välit? Jos ei ole, miksi luulet asian olevan toisin vain siksi, että se siittiö josta olisit tullut raskaaksi on jostain heistä lähtöisin?
On :) (Ei ehkä ihan perheenjäsenenoloiset, mutta ystävänoloiset.) Luullakseni vielä läheisemmät, jos olisi yhteinen lapsi. Olen kyllä kuullut tietyistä suunnista tämän olevan omituista. Minusta taas ihmiset, jotka pysyvästi ja kokonaan häipyvät toistensa elämästä kerran väitettyään jopa rakastavansa, ovat niitä omituisia.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:On :) (Ei ehkä ihan perheenjäsenenoloiset, mutta ystävänoloiset.) Luullakseni vielä läheisemmät, jos olisi yhteinen lapsi. Olen kyllä kuullut tietyistä suunnista tämän olevan omituista. Minusta taas ihmiset, jotka pysyvästi ja kokonaan häipyvät toistensa elämästä kerran väitettyään jopa rakastavansa, ovat niitä omituisia.
Eiväthän nuo ole ainoat vaihtoehdot. Kyllä minusta on ihan mukava kuulla miten exillä menee, mutta en minä heidän häihinsä silti haluaisi kutsua :)