Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Miksi ilman alushousuja olemista kutsutaan kommandoksi?
Se on anglismi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Going_commando
Kiitos.

Lopputulos on siis, että kukaan ei tiedä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

prosessi kirjoitti:Kun ollaan päästy siihen tilanteeseen, että jopa urpiainen käyttää elcon retoriikkaa, täytyy toki mennä itseensä. Maailma näyttää kovin erilaiselta minun silmin, ja ehkä silloin tosiaan olen täällä väärässä porukassa. Kun on tehnyt sairaan paljon töitä palkatta yli kaksi vuotta putkeen, ja lopulta iloitsee siitä, että tuli onnenpotku ja silti vähän kyseenalaistaa sen, voiko kyseistä onnenpotkua oikeasti hyödyntää, ja palaute ei edes liity esitettyyn kysymykseen, vaan on tyyliä "koska olet joskus ehkä epäonnistunut jossain, et kyllä varmasti onnistu tässäkään". Sen kuitenkin haluan taas kerran tuoda esiin, etten hetkeäkään kadu tuota vaaleihin osallistumista, sillä sekin on yksi elämäni mielenkiintoisimmista ajanjaksoista. Minä en tee asioita voittaakseni muut esim. äänten määrissä, vaan uteliaisuuttani. Haluan päästä kokeilemaan miten hyvin erilaiset ajatukseni toimivat. Kun on osallistunut useisiin julkisiin paneeleihin, joissa tyypillisesti on lehdistö paikalla ja joiden pääpointtina on raadella osallistujien henkilökohtaiset mielipiteet kaikista maailman asioista, oppii kestämään aika paljon. Voi olla, etten nyt olisi tässä tilanteessa ilman tuota tempausta, koska pokka ei riittäisi. Nyt riittää. Sen sijaan itsensä raateluttaminen kitinässä alkaa olla hyötysuhteeltaan aika heikkoa, joten taidan lopettaa sen. Lasketaan tämä vaikka sitten KSE:ksi.
Et sinä nyt kyllä mun nähdäkseni kauheasti mennyt itseesi vaan uhriuduit. Sama vaiva kuin pertillä - jos ei saa (vain) haluamaansa palautetta, ruvetaan mielensäpahoittajaksi. Mun nähdäkseni urpiainen teki sulle palveluksen tarjoamalla reality checkin. On ihan helvetin erikoista juttua tulla muina naisina kertoilemaan, että mä tässä omin pikku kätösin pitelen useita teollisuudenaloja heiluttelevia ydinpommeja taskussa, viittisköhän sitä käyttää. Juttujasi leimaa usein hyvin voimakas liioittelun sävy, yltiöoptimismi ja toisinaan ihan todellisuusharhan kuuloiset elementit. Riittävän monta kertaa kun huutaa susi, on hankala ottaa vakavasti vaikka hukka roikkuisi kintussa.

Edit: urpiainen sanoikin kaiken saman jo merkittävästi paremmin ja analyyttisemmin.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Toi oli markkinointikappale, analyysia saa varmasti yv-tilauksella 150 euroa per sivu.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen kerrankin urpiaisen kanssa voimallisesti samaa mieltä tässä kse-editionissa. Tämä on nähtävä niin, että kohta urpo alkaa kannattamaan perussuomalaisia.

prosessin palstapersoonan ongelma on säntäily. Saavutuksiin luetaan seukkailu elukan kaltaisen palstapersoonan kanssa, innolla pulu kaatu-blogin kirjoittaminen mukeloistaan, joiden sarjanumeroista ja isistä ei kukaan oikein pysty pysymään kärryillä, pyrkiminen voitontahtoisena eduskuntaan ja saanut kourallisen ääniä, ja nyt tämä suomen Steve Jobs-kompleksi.

Ei minulla ole mitään syytä toivoa mitään pahaa, jollei sitten hyvääkään. Ei stadinarskalle eikä prosessille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Näin pitkä kolmeen kertaan muokattu viesti ansaitsee toki kunnollisen vastauksen KSE:n tuolta puolen, vaikka sitä ei minulle ollut suunnattukaan, vaan sivusta seuranneelle kitinäyleisölle.
urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kun ollaan päästy siihen tilanteeseen, että jopa urpiainen käyttää elcon retoriikkaa, täytyy toki mennä itseensä. Maailma näyttää kovin erilaiselta minun silmin, ja ehkä silloin tosiaan olen täällä väärässä porukassa. Kun on tehnyt sairaan paljon töitä palkatta yli kaksi vuotta putkeen, ja lopulta iloitsee siitä, että tuli onnenpotku ja silti vähän kyseenalaistaa sen, voiko kyseistä onnenpotkua oikeasti hyödyntää, ja palaute ei edes liity esitettyyn kysymykseen, vaan on tyyliä "koska olet joskus ehkä epäonnistunut jossain, et kyllä varmasti onnistu tässäkään". Sen kuitenkin haluan taas kerran tuoda esiin, etten hetkeäkään kadu tuota vaaleihin osallistumista, sillä sekin on yksi elämäni mielenkiintoisimmista ajanjaksoista. Minä en tee asioita voittaakseni muut esim. äänten määrissä, vaan uteliaisuuttani. Haluan päästä kokeilemaan miten hyvin erilaiset ajatukseni toimivat. Kun on osallistunut useisiin julkisiin paneeleihin, joissa tyypillisesti on lehdistö paikalla ja joiden pääpointtina on raadella osallistujien henkilökohtaiset mielipiteet kaikista maailman asioista, oppii kestämään aika paljon. Voi olla, etten nyt olisi tässä tilanteessa ilman tuota tempausta, koska pokka ei riittäisi. Nyt riittää. Sen sijaan itsensä raateluttaminen kitinässä alkaa olla hyötysuhteeltaan aika heikkoa, joten taidan lopettaa sen. Lasketaan tämä vaikka sitten KSE:ksi.
Oho. Tämä on kyllä siinä mielessä hyvinkin oikeaoppinen ja ansiokkaan perinnetietoinen KSE Kitinässä, että seuraa hienosti menneiden palstasuuruuksien jalanjäljissä. Olen nimittäin lähdön bouquetissa aistivinani ainakin annoksen Ninnithequeenia, hyppysellisen EW:tä ja vielä tuulahduksen exPerttiä.

Tämä viestinvaihto alkoi oikeaoppisella Ninni-postauksella, jossa kontekstittomalla muka-mihinkään-littymättömällä one-linerilla kerjätään huomiota ja tarkentavia kysymyksiä. Suhteellisen pitkän palstakokemuksen perusteella sanoisin, että tämä on yksi takuuvarma keino, joka ei koskaan jätä ärsyttämättä kanssakirjoittajia.
Tässä tuli tulkintavirhe nro. 1. Minä esitin kysymyksen, koska halusin käydä keskustelun tuolla tasolla, enkä halunnut sekoittaa siihen sitä reaalielämän asiaa, jonka takia tuota mietin. En halunnut sekoittaa todellisuutta siihen ihan siitä syystä, että olisi hankalaa, jos joku niistä, joita asia reaalielämässä koskee, jostain sattuman oikusta sattuisi paikalle ja tunnistaisi asian josta kirjoitan. Olisin kuitenkin ihan oikeasti tarvinnut apua asian käsittelyyn, ja valitsin tässä yhteydessä kitinäläiset sopivaksi kohteeksi siitä syystä, että kuvittelin itse asiassa juuri sinulla olevan kiinnostusta ja osaamista asian käsittelyyn tuolla tavalla. Kun sitten päätitkin elcoilla, en ollut osannut odottaa sitä. On aika kuvaavaa, että elcon oma ulostulo tässä keskustelussa oli minusta koominen, kun taas sinun elcoilusi ei sitä ollut.
Siitä on sitten selkeä reitti exPertin tavaramerkkiin, jossa siis ensin provosoidaan holtittomilla viesteillä kanssakirjoittajat vähän vastahankaisiksi, ja sitten tehdään marttyyrinen KSE kun keskustelu ei mene niin kuin itse on halunnut: kanssakirjoittajat kun yhtäkkiä ovatkin kriittisiä ja omapäisiä, vaikka heille oli varattu selkeä rooli komppaajina, kannustajina ja ihailijoina.
Tässä taas tilanne eteni tavalla, jota minä en valinnut. ND puhui ihmiskunnan pelastamisesta, ja minä johdin siitä kysymyksen teollisuusalojen pelastamiseksi. Edelleen toki kyse oli siitä, että kyseenalaistin oman toimintani eettisen pohjan, koska se miltä minusta tuntui ei vastannut sitä miten tulkitsin tilanteen loogisesti päättelemällä, teollisuusalat sun muut olivat pelkkä sivuseikka. Mitä hyötyä minulle olisi ollut komppaamisesta, kannustamisesta tai ihailusta, kun käsillä oli ihan oikea ongelma? On itse asiassa edelleen.
EW:läisyyttä on sitten puolestaan tämä messiasharha, jossa omat arjen toimet nähdään jonkinlaisina maailmoja muuttavina mannerlaattojen siirtymisinä, joiden tekijänä on hämmentävä yli-ihiminen.
Tätäkään en ymmärrä, etenkään kun olen tässä useampaan otteeseen tuonut esiin, etten tee tätä yksin (täysipäiväisiä tekijöitä on 4 ja ostopalveluista yhdistettynä tulee vielä yksi, auttajia on yli 50 ja osakkaitakin lähes 40). Tietenkin jos kuvittelee, että minä oikeasti tekisin kaiken yksin, olisin yli-ihminen, koska olisin suorittanut yksin kokonaisen ihmisjoukon työt. Se, että juuri minä sattumalta sain käsiini tietoa, jota pystyisi hyödyntämään epäeettisesti, ei mitenkään poista kaikkien muiden asiaan osallistuneiden työpanoksia ja muuta niitä minun suorituksiksini.
Ja Prosessi voi kyllä nyt jälkikäteen rationalisoida vaikka vaaliseikkailunsa ihan miten se vain hänen nykyminänsä psykologisia tarpeita parhaiten palvelee, mutta kun tilanne oli päällä, kyseessä ei ollut lainkaan tuollainen henkilökohtaisen kokemuksen hankkimisen perustelema performanssi, vaan aika aidosti suuruudenhullu ja harhainen projekti, joka ei tuntunut ymmärtävän todellisuudesta yhtään mitään.
Kyllä minä muistan, että sinä silloinkin kuvittelit niin, eikä käsitystäsi horjuttanut mikään mitä sanoin. Piti oikein käydä vilkuilemassa miten silloin asioista kirjoitin, ja omien mahdollisuuksieni olemattomuuteen minulla oli selkeä kanta. Tuskin kukaan voi esim. näiden alla olevien viestien pohjalta kuvitella, että olisin uskonut olevani menossa eduskuntaan. Ottaen huomioon, että tuossa jopa mainitsen, että jos olisi alkanut näyttää siltä, että omien käsitysteni vastaisesti olisin ollut saamassa oikeasti ääniä, olisin vetäytynyt koko hommasta estääkseni äänteni koituvan ME:n hyödyksi. Näköjään tuolta löytyy myös noita Tixin tisseilyjä, olin unohtanut, että hän on käyttäytynyt noin aiemminkin. Ehkä hauskinta tuossa hommassa oli suunnitella erilaisia sissimarkkinointistrategioita, joista tosin toteutin vain yhden. Oli keskikohtalaisen fiiniä päästä lehteen Helsingin liberaaleimpana ehdokkaana, ja nähdä J. Kasvin kauhistus siitä, että hän jäi kakkoseksi minulle, kun otti huomioon puolueeni. Naurattaa vieläkin.
prosessi kirjoitti:
huima kirjoitti:
elco kirjoitti:Haluaako joku lyödä vetoa prosessin läpimenon puolesta?
Millaisella kertoimella?
Veit sanat suustani. Taustatietoina voisi mainita, että puolue sai Helsingissä viime vaaleissa vajaat 8 000 ääntä, joista runsaat 2 000 olivan Anne Pohtamon ääniä. Läpimenoon tarvittaisiin puolueelle n. 12 000 ääntä, minkä lisäksi minun pitäisi saada niistä suurin osuus.
prosessi kirjoitti:Todettakoon vielä, että olen kyllä taktikoinut itselleni tarpeen vaatiessa pätevän takaportin poiskin ehdokkuudesta hyödynnettäväksi ennen maaliskuuta, jos alkaa näyttää siltä, että saattaisin oikeasti auttaa jonkun ääliön (=ME) eduskuntaan. Eli luulevat hyväksikäyttävänsä, mutta eivät oikeasti voi.
prosessi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Melkein erehdyin avaamaan sissimarkkinointistrategioitani, mutta taidan kuitenkin jättää väliin.
ND uskoo enemmän tissimarkkinointistrategiaan.
Hmmm... Sissimarkkinointia HUS:in suuntaan, espoolaisen mieslääkärin rohkea kalenteri varustettuna Prossun kuolemattomilla vaalisloganeilla, kuten "Jeesuskin keskittyi terveydenhuoltoon!"
Kokonaisuuteen toki sekoittui terveydenhuoltoon liittyvä puoli, josta oikeasti innostuin ehdokasaikanani, koska silloisin silmin vielä kuvittelin, että poliittisia kanavia pitkin olisi oikeasti mahdollista aikaansaada merkittäviä muutoksia. Vaaleja seurannut vuosi vasta avasi silmäni näkemään, miten poliittinen päätöksenteko oikeasti toteutuu, kun puolue puoliväkisin pakotti minut mukaan erilaisiin luottamustoimiin. Pahin ymmärrys tuli siitä, miten vähän väliä sillä on, ketkä ovat ne henkilöt, jotka istuvat eduskunnassa, ja miten täysin kansanvallan ulottumattomissa kaikki oikeat päätöksentekijät ovat. Ministerit ovat oikeastaan ainoa poikkeus, ja heitäkin virkamiehet pystyvät pompottelemaan mennen tullen.
Muutenkin mä olen sitä mieltä, että sekä tuo Prosessin oma tulkinta kitinäilmapiiristä ("koska olet joskus ehkä epäonnistunut jossain, et kyllä varmasti onnistu tässäkään") että Ylermin arvio siitä, että Prosessin leveily ärsyttää, ovat itse asiassa virhetulkintoja siitä, mistä todella on kyse. Tai ainakin minä koen eri tavalla. Minusta Kitinä ei ole kovin latistava tai kateellinen yhteisö siinä mielessä, että täällä ei osattaisi iloita toisten menestyksestä ja onnistumisista. Ja kyllä täällä kannustetaan yrittämään enemmän ja uudestaan, ja toivotaan, että menestystä tulee.

Sen sijaan täällä on erinomaisen vähän toleranssia keisarin uusille vaatteille. Toisten projekteista kyllä innostutaan ja onnistumisista iloitaan, mutta silmiä ei ummisteta innostuneen kannustuksen nimissä hulluille, perustelemattomille tai epätosille väitteille, analyyseille ja tulkinnoille, vaan niihin tartutaan armotta. Tämän voi käsitteellistää kateellisena ja katkerana kyynisyytenä tai vihamielisyytenä, jos oma psyyke tätä vaatii, mutta minusta se ei sitä ole. Jos tätä ei ymmärrä, ajautuu juuri tuollaisiin Pertsan ja Prosessin kaltaisiin marttyyri-KSE:eihin, kun muut eivät asetukaan heille pedattuun rooliin. Vähän vastaavasti, muut kirjoittajat eivät ole kovin halukkaita näyttelemään heille valmiiksi kirjoitettua sivuroolia kiltin tunnollisesti, ja siksi nuo ninnityyliset huomionhakuavaukset eivät juuri koskaan johda kirjoittajan toivomaan lopputulokseen.
Tulkintani ei ollut yleisestä kitinäilmapiiristä, vaan sinun tekstistäsi. Et sinä ole koko kitinä. Minä en myöskään tietääkseni ole missään vaiheessa epäillyt ketään kateudesta tai katkerasta kyynisyydestä, vaan koko ajan olettanut, että kyseessä on kommunikaatio-ongelma, jota minä en ainakaan osaa ratkaista. Minä nautin asiallisesta kritiikistä, sillä riippumatta siitä, olenko oikeassa vai väärässä, minun on helpompi muuttaa tai vahvistaa käsityksiäni juuri ulkopuolisen kritiikin pohjalta. Ihailu olisi ihan yhtä ahdistavaa kuin epäasiallinen kritiikkikin.
Onnistumisillaan saa kyllä leveillä ja muut ovat vain siitä innoissaan - jos näitä muita siis kohdellaan tasavertaisina keskustelijoina eikä heiltä edellytetä valmiiksi käsikirjoitettuun ihalijakuoron rooliin asettumista. Mun mielestä Prosessilla on ollut niin toistuvasti vaikeuksia ymmärtää näitä perusasioita, että KSE on oikeastaan aika perusteltu.
Minä en halua leveillä, enkä todellakaan halua ihailua. Haluan testata itseäni ja käsityksiäni, ja esim. pulu kaatui -blogini parasta antia olivat teksteistä syntyneet oikeat keskustelut, joissa jouduin perustelemaan päätöksiäni ja valintojani. Se, että varsinaisten keskustelunaiheitten sijaan on liian paljon keskitytty persoonaani, tai monesti vain ignoroitu yritykseni avata keskusteluja, on suurin syy sille, etten enää oikein saa mitään iloa kitinästä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tuu prossu tsättiin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Oon liian hidas. Ei pysty, ei kykene.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:Näin pitkä kolmeen kertaan muokattu viesti ansaitsee toki kunnollisen vastauksen KSE:n tuolta puolen, vaikka sitä ei minulle ollut suunnattukaan, vaan sivusta seuranneelle kitinäyleisölle.
Joo, enhän minä nyt poistuneille kirjoittele, vaan paikalla oleville. Toki KSE, joka keskeytetään omien aivoitusten vieläkin laajemmaksi vatvomiseksi, on hyvin Kitinätraditioiden mukainen sekin.
prosessi kirjoitti:Haluan testata itseäni ja käsityksiäni, ja esim. pulu kaatui -blogini parasta antia olivat teksteistä syntyneet oikeat keskustelut, joissa jouduin perustelemaan päätöksiäni ja valintojani. Se, että varsinaisten keskustelunaiheitten sijaan on liian paljon keskitytty persoonaani, tai monesti vain ignoroitu yritykseni avata keskusteluja, on suurin syy sille, etten enää oikein saa mitään iloa kitinästä.
Oliko tämän nyt tarkoitus vastustaa vai vahvistaa minun pointtiani sun vähän itsekeskeisestä ja oman navan ympärillä pyörivästä Kitinäsuhteestasi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Näin pitkä kolmeen kertaan muokattu viesti ansaitsee toki kunnollisen vastauksen KSE:n tuolta puolen, vaikka sitä ei minulle ollut suunnattukaan, vaan sivusta seuranneelle kitinäyleisölle.
Joo, enhän minä nyt poistuneille kirjoittele, vaan paikalla oleville. Toki KSE, joka keskeytetään omien aivoitusten vieläkin laajemmaksi vatvomiseksi, on hyvin Kitinätraditioiden mukainen sekin.
prosessi kirjoitti:Haluan testata itseäni ja käsityksiäni, ja esim. pulu kaatui -blogini parasta antia olivat teksteistä syntyneet oikeat keskustelut, joissa jouduin perustelemaan päätöksiäni ja valintojani. Se, että varsinaisten keskustelunaiheitten sijaan on liian paljon keskitytty persoonaani, tai monesti vain ignoroitu yritykseni avata keskusteluja, on suurin syy sille, etten enää oikein saa mitään iloa kitinästä.
Oliko tämän nyt tarkoitus vastustaa vai vahvistaa minun pointtiani sun vähän itsekeskeisestä ja oman navan ympärillä pyörivästä Kitinäsuhteestasi?
Ei. Pulu kaatui -blogi sai alkunsa, kun minua kiellettiin kirjoittamasta lapsista viikonpäiväketjuissa, joissa yleensä kerotaan omasta arjesta. Minun arkeni ei saanut lupaa olla siellä, eikä lopulta oikein edes omassa ketjussaan. Siksi lopetin heistä kirjoittamisen tänne kokonaan pari vuotta sitten. Ja puhuessani Pulu kaatui -blogin parhaasta annista en myöskään puhu kitinän parhaasta annista, vaan toin esiin sen, etten sielläkään olisi kaivannut mitään monologiareenaa, vaan keskustelua. Kyllähän yleensä kaikilla keskusteluaiheilla on jokin tarttumapinta keskustelun aloittajan omaan elämään itse kullakin, poislukien ehkä tuo viimeaikainen lentokonekeskustelu, eli se, että minä toimin samoin kuin muutkin ei nähdäkseni ole syy pitää minua vääränlaisena.

Tosin tämäkin keskustelu on käyty jo monta kertaa, joten tilanne tuskin voi muuttua.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

1. Onko musta lammas rasistinen ilmaisu?

2. Miksi Battle Sheep -lautapelin kuvituksessa musta lammas murjottaa kun muut ovat iloisia?
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huuto.net

1) Kokemuksia?
2) Onko rekisteröinti ilmaista?
3) Pitääkö rekisteröityä myös jos haluaa ostaa jotain?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:Huuto.net

1) Kokemuksia?
2) Onko rekisteröinti ilmaista?
3) Pitääkö rekisteröityä myös jos haluaa ostaa jotain?
1)Pääsääntöisesti hyviä kokemuksia. Olen ostanut ja myynyt. Ainoa negatiivinen oli, kun möin XBOX setin postiennakolla ja ostaja ei lunastanut.
2)Ilmaista
3)Joo
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiitos. Kitinästä löytyy kaikki data ja asiantuntemus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Oletetaan, että saatte kuulla, että läheinen ystävä on sairastunut vakavasti ja elinaikaennuste on jotain kahden viikon ja enintään kahden vuoden väliltä.
Kuinka olette ja käyttäydytte ystävän seurassa? Kuten aina ennenkin, jutellen mm. tulevaisuudensuunnitelmista (joihin hän ei kuulu, koska...) vai yritättekö olla tarkkoja sanomisissanne ja silleen hienotunteisia?
Ko. ihminen siis tietää kuolevansa hyvinkin pian ja että sairautta ei voi enää parantaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kiukkutipu kirjoitti:Oletetaan, että saatte kuulla, että läheinen ystävä on sairastunut vakavasti ja elinaikaennuste on jotain kahden viikon ja enintään kahden vuoden väliltä.
Kuinka olette ja käyttäydytte ystävän seurassa? Kuten aina ennenkin, jutellen mm. tulevaisuudensuunnitelmista (joihin hän ei kuulu, koska...) vai yritättekö olla tarkkoja sanomisissanne ja silleen hienotunteisia?
Ko. ihminen siis tietää kuolevansa hyvinkin pian ja että sairautta ei voi enää parantaa.
Jotenkin tuntuisi vaikealta olla kuin ei mitään. Itse lähtisin siitä, että puhutaan tuo(kin) asia halki, se kun on kuitenkin mielessä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei kai tuollaiseen mitään oikeaa kaavaa ole. Joku haluaa ehkä puida tuota asiaa, joku muu keskittyä kivoihin juttuihin. Eiköhän se pitkälti riitä että on läsnä eikä purskahtele itkuun tms.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mistähän Helsingistä löytyisi HALPOJA mikrouuneja?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Eikö noita saa uutena alle viidellä kympillä? Ei ole kallista. Kyläsaaren kierrätyskeskuksesta luulisi löytyvän.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Oletetaan, että saatte kuulla, että läheinen ystävä on sairastunut vakavasti ja elinaikaennuste on jotain kahden viikon ja enintään kahden vuoden väliltä.
Kuinka olette ja käyttäydytte ystävän seurassa? Kuten aina ennenkin, jutellen mm. tulevaisuudensuunnitelmista (joihin hän ei kuulu, koska...) vai yritättekö olla tarkkoja sanomisissanne ja silleen hienotunteisia?
Ko. ihminen siis tietää kuolevansa hyvinkin pian ja että sairautta ei voi enää parantaa.
Jotenkin tuntuisi vaikealta olla kuin ei mitään. Itse lähtisin siitä, että puhutaan tuo(kin) asia halki, se kun on kuitenkin mielessä.
:komp:

Jos sitten kaverista näkisi/hän sanoisi, että ei halua asiasta puhua, niin sitten ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti:^ Eikö noita saa uutena alle viidellä kympillä? Ei ole kallista..
:komp:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -valkoinen
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23546
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En edelleenkään ymmärrä mikroaaltouunin funktiota. Selittäkää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:En edelleenkään ymmärrä mikroaaltouunin funktiota. Selittäkää.
Erilaisten ravintoaineiden ja nesteiden lämmittäminen. Ei kypsentäminen, vaan lämmittäminen.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^En keksi, miten muuten saisin esim. pitsan palan 60 sekunnissa lämpimäksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23546
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:^^En keksi, miten muuten saisin esim. pitsan palan 60 sekunnissa lämpimäksi.
Vanha sähköamiksen käynyt kertoo:

Otetaan kolmivaihe piuha, lyödään nolla keskelle palasta ja vaiheet tasaisesti palasen reunoille. Kytkimestä vain räpäytetään virta päälle alle sekunniksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25816
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^^En keksi, miten muuten saisin esim. pitsan palan 60 sekunnissa lämpimäksi.
Vanha sähköamiksen käynyt kertoo:

Otetaan kolmivaihe piuha, lyödään nolla keskelle palasta ja vaiheet tasaisesti palasen reunoille. Kytkimestä vain räpäytetään virta päälle alle sekunniksi.

Petkuhuiputusta, menee paljon kauemmin!1



Ps. kumpi noista sä oot?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja