Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ruukussa.
Se on tuossa parvekkeen seinällä ja on ihan pirun komea ja haluaisin yrittää pitää sen hengissä talven yli :)
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kävin kampaajalla taas hiukan siistimässä tätä kuontaloa ja jälleen kerran piti ihmetellä tätä aineiden kauppaamista. Taas tarjottiin jos jonkinlaista suihketta kaikenmaailman nutturan kiertoihin, joille ei itselläni ole suurtakaan tarvetta tai kaapista jo löytyy. Kun kyselin muista tuotteista niin valiteltiin kallista hintaa ja taas tarjottiin niitä mille ei ole käyttöä. Ostin sitten tarvitsemani kalliit shampoot, hoitoaineet ja suihkeet. Hiustuotteissa en pihistele, saatana menevät niin huonoon kuntoon jos eivät saa just niitä tiettyjä tuotteita. Ja mikään ei ole rumempaa kuin huonokuntoiset hiukset. Ja nehän on kuitenkin niin riittoisia paketteja, jotta ei ne sit kuitenkaan oo kalliita.

No anyway, saako ne provikkaa tjmv. myymistään tuotteista vai mikä juju tässä on? Kai nyt luulisi enemmän kiinnostavan kaupata sitten niitä arvokkaampia tuotteita, jos asiakas niitä kerran haluaa.

??!!1
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Oisko halvemmissa parempi kate, siis euroissakin?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ Tai jospa niin kuin mun kampaajalla, jolle raivosin kun tyrkytti siskolleni ihan turhia tuotteita saadakseen niitä pois tilaa viemästä... Jotkut jää käsiin, prkl eläköön huonon ostopäätöksensä kanssa.

Auttakaa miehet! Tai kuumat naiset.

Mistä tietää toimiiko mikä telkku kaapelissa ilman erillistä digiboxia?
Pelaako esim. tämä LG?

Mun puhelin ei tavota kuin turhia ihmisiä just nyt.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:
Auttakaa miehet! Tai kuumat naiset.

Mistä tietää toimiiko mikä telkku kaapelissa ilman erillistä digiboxia?
Pelaako esim. tämä LG?
Lunttaa sieltä teknisten tietojen viritin-kohdasta. Tuossa kyseisessä aparaatissa on ANTENNIverkkoon sopiva digiboksi sisäänrakennettuna. Jos haluat KAAPELIverkkoon sopivan aparaatin, pitäisi siinä olla DVB-C viritin. Selkiskö? Lähetääx panee?
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:Lähetääx panee?
Ei koska en saanu ton apus takia telkkua tyyppien matkaan HETI ja nyt se pilaa fensuin tääl mul. :(
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Lähetääx panee?
Ei
Homo.
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Lähetääx panee?
Ei
Homo.
No emmä tosissani, lähetään vaan.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Ei
Homo.
No emmä tosissani, lähetään vaan.
Ok. Tuu tänne, paikkahan on se vanha tuttu.
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Homo.
No emmä tosissani, lähetään vaan.
Ok. Tuu tänne, paikkahan on se vanha tuttu.
Kiitti vanhasta tutusta.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:
Kiitti vanhasta tutusta.
Se on hauska tappaa.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten tämmönen karvanen apina pääsis säännöllisesti ja ilman ulkopuolista apua parhaiten eroon noista helvetin selkäkarvoista? Hieman itsetehtyjä huomioita:

- Höylä usein vain sutii tyhjää, kun ei ylety kunnolla kääntämään joka paikkaan sitä järkevään asentoon
- Koneen kanssa hyvin pitkälti sama homma, ja jää vielä ikävämmäntuntuinen sänki kuin höylällä
- Vahaaminen on niinku sillees aika tosi hankalaa tehä yksin, ja selkä tulee täyteen näppylötä

Siis mitä mun niinq pitäis tehä tän asian kans, et mul ois ees teoreettiset mahikset enää naismarkkinoilla?
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Miks ihmeessä ilman ulkopuolista apua? Ite menisin ilman muuta muiden tuunattavaks, muutaman kympin maksaa ja pääsee hyvällä tuurilla jonkun kuuman tsiksin hoidettavaks. Mitä mitä miksei houkuta?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Siis mitä mun niinq pitäis tehä tän asian kans, et mul ois ees teoreettiset mahikset enää naismarkkinoilla?
Mulla yks ihana tuttu tekee sokerointeja, eli sokeroinnin avulla vahausta, sänkeä ei jää ja on hellävaraisempi vaihtoehto kuin vahaus (siis ajatellen näppylöitä).

Käy ihmeessä jossain beuutisaloonissa.

ps. yleensä ne, jotka poistaa karvoja, rakastaa niitä :h: Mistä sitä tietää vaikka SE OIKEA löytyisi juuri sieltä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ulkopuolisen suorittamaaa sokerointia olisin itsekin suositellut. Et sä niistä yksinäs pääse eroon, ja karvaista selkää vielä oksettavampi on teräväsänkinen selkä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Valoimpulssi/laserointi?
Kallista mutta lopullista :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Valoimpulssi/laserointi?
Kallista mutta lopullista :mrgreen:
Ihonsiirre? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis että mun pitäisi vielä maksaa siitä että joku nainen pääsee kopeloimaan mun jumalaista runkoani ja tuottamaan mulle kärsimystä? Kuulostaa ihan parisuhteelta mutta ilman seksiä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi? Ja ei, poikuuden menetys tai muu ha-ha-hauska ei ole vastaus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi?
Toi onkin tosi tosi vaikee. Tääl on kärvistelty saman aiheen parissa. Tarvis tietää hlökoht. kiinnostuksen kohteet, ja otapa noista selvää...

Mut löytyskö tuolta mitään? www.lautapelit.fi
Mä oon lahjonu ainaki Menolipulla ja Carcassonnella, on tykätty.

[Edit/lisäys: Haha, hyvä yhteensattuma, just ku olin painamas lähetä, tuli puhelu aiheena mm. ko. poitsun synttärit. On ny 16, kirjotukset menossa, mitvit mä keksin taas synttärilahjaks ja sit lakkiaisiinki argh. Kyseessä melkonen nörde, koodailee jo Noksulle siinä sivussa, emmä oikein pääse sen pään sisään enää, senkään vertaa ku ennen.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisko tänne koodata sellasen filtterin mistä vois valita ettei esimerkiksi niba, homeboy ja mcmanne näe missä muut järjestävät pikkujoulunsa, jos joku sellaiset päättäisikin järjestää?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23546
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi?
Toimii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Voisko tänne koodata sellasen filtterin mistä vois valita ettei esimerkiksi niba, homeboy ja mcmanne näe missä muut järjestävät pikkujoulunsa, jos joku sellaiset päättäisikin järjestää?
Tähän asti se on toiminut ihan pirun hyvin yksityisviesteillä :]

Ps. olin tylsimys ja annoin lahjaksi rahaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miksi mainoskatkot on synkronoitu joka kanavalla? Ärrrrrrrsyttävää, häiritsee kanavasurffailua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi? Ja ei, poikuuden menetys tai muu ha-ha-hauska ei ole vastaus.
Aivan. Tämän palstan opettamana, poikuuden menettämiseen lahjana noiden numeroiden pitäisi olla toisin päin.