Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stinky kirjoitti:Lööppien mukaan talossa on harrastettu seksiä vaikka kuinka ja paljon. Onko mun pakko siis katsoa se tänään? Kertokkee kannattaako?
Yksi pari oli sviitissä hommissa, yksi aamulla joko hommasi tai leikki hommaavansa. Saunassa vatkattiin munaa ja maisteltiin parin tyypin katsoessa vieressä. Kaikki suuteli kaikkia. Riitakin nähtiin. Koosteessa näkyykö, jaa-a.

EDIT: mulla katkes nettiyhteys kokonaan yöllä, joten missasin tämän äksönin.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Yksi pari oli sviitissä hommissa, yksi aamulla joko hommasi tai leikki hommaavansa. Saunassa vatkattiin munaa ja maisteltiin parin tyypin katsoessa vieressä. Kaikki suuteli kaikkia. Riitakin nähtiin. Koosteessa näkyykö, jaa-a.
Jaha, tämä tuotantokausi taitaa olla kyllä kaiken huippu näillä markkinoilla. Tosin hyvähän se on, että se Marianneko(?) se pitää testosteronit sekä pussien kireydet sopivilla tasoilla.
Sviitissä Chery/Risto, leikkihommaajat/hommaajat MariannE/Tero, saunapari Johan/MariannA.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Miten vitussa suunnilleen kaikki BB-osallistujat tuntuvat aina olevan jotain seksiaddikteja? Ohjelmaa katsoessa tulee mielikuva että kaikki suomalaiset sekstaavat. "Äääh en oo saanu seksiä koko päivänä, äääh, naikaa mua tähän, äääh...". Tulee ihan geep ja Sikamika mieleen. Säälittävää touhua tuo tuollainen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Semmoinen katsos nostaa katsojalukuja.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Frederik Krueger kirjoitti:Miten vitussa suunnilleen kaikki BB-osallistujat tuntuvat aina olevan jotain seksiaddikteja? Ohjelmaa katsoessa tulee mielikuva että kaikki suomalaiset sekstaavat. "Äääh en oo saanu seksiä koko päivänä, äääh, naikaa mua tähän, äääh...". Tulee ihan geep ja Sikamika mieleen. Säälittävää touhua tuo tuollainen.
Tiedätkö, olet paljon viihdyttävämpi ja informoivampi kun kommunikoit tuon valmiin pohjan kautta. Voisit ottaa sen tavaksi?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ei pysty ei kykene. Ekan jakson kattelin uteliaisuudesta ja siellä viuhahteli ja tursusi liikaa löllötissejä huonolla lauluäänellä ja liialla viinalla... Todettiin miehen kanssa, että ollaan vissiin kalkkistuttu vuodessa liikaa sille kakalle.
Viimeksi muokannut Geep, 02.09.2008 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Geep kirjoitti:Todettiin miehen kanssa, että ollaan vissiin kalkkistuttu vuodessa liikaa sille kakalle...
Mä oon sitten ilmeisesti syntynyt kalsium-patsaaksi, sillä ei ole koskaan kiinnostanut koko BB.
NuoriDaavid

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:Miten vitussa suunnilleen kaikki BB-osallistujat tuntuvat aina olevan jotain nikotiiniaddikteja? Ohjelmaa katsoessa tulee mielikuva että kaikki suomalaiset tupakoivat. "Äääh en oo saanu röökiä koko päivänä, äääh, ampukaa mut tähän, äääh...". Tulee ihan ninni ja Vihtahousu mieleen. Säälittävää touhua tuo tuollainen.
Öö, miksei ne saa röökiä? Onko se osa formaattia? Annetaan viinaa ja seksiä, mutta ei tupakkaa??
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

NegaDuck kirjoitti:
Geep kirjoitti:Todettiin miehen kanssa, että ollaan vissiin kalkkistuttu vuodessa liikaa sille kakalle...
Mä oon sitten ilmeisesti syntynyt kalsium-patsaaksi, sillä ei ole koskaan kiinnostanut koko BB.
Yhtä kautta kattelin kun oli tuttu mukana ja yhtä kun oli komea mies. Tais siinä olla liikaa vapaa-aikaakin, raskaana ja ties mitä muita verukkeita tähän... ;)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Öö, miksei ne saa röökiä? Onko se osa formaattia? Annetaan viinaa ja seksiä, mutta ei tupakkaa??
Heureekka, siinähän se. Taloon nimenomaan pyritään haalimaan pääasiassa moniongelmaisia addikteja (tupakka, viina, seksi, roskaruoka, karkki jne.) joita voidaan sitten kiusata tehokkaasti erilaisilla tupakka-, seksi- ja karkkilakoilla.

Useimmille kitinäläisille luultavasti riittäisi BB-talossai flippaamiseen ettei talossa ole nettiyhteyttä Kitinään. Tai ainakin sitä voitaisiin säännöstellä, esim. arkipäivisin vain klo 03:30-03.35. Viikkotehtävän voittaja saisi ylimääräisen puolituntisen Kitinän parissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sen verta hurjalta menolta kuulostaa että mun sossupokekiintiö saa tänään siis hetkeksi tyydytyksen.
LauraS

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja LauraS »

Olen aikaisempi vuosina ollut aika koukussa, kiinnostava asetelma psykologisesta näkökulmasta. Tänä vuonna en oikein ole jaksanut. Olisivat edes ottaneet jonkun vain tytöistä tykkäävän mukaan. Siinä olisi pojilla ollut ihmettelemistä kun nainen vie niiden naiset.
NegaDuck

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

LauraS kirjoitti:Siinä olisi pojilla ollut ihmettelemistä kun nainen vie niiden naiset.
Ja silti heteromiehet pelkäävät homomiehiä eivätkä lesbonaisia. Loogista.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

LauraS kirjoitti:Siinä olisi pojilla ollut ihmettelemistä kun nainen vie niiden naiset.
Toiseen ketjuun viitaten, eikös tää nyt ole vähän vastaavanlainen olettamus.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ai, siellä on yhden kirjaimen ero. Meinasin tätä MariannAa, hän taitaa olla aikamoinen pussi-imuri paremman termin puutteessa.
Ei kun eikös se eka käsityöläinen ollutkin Minna eikä Marianna? My bad.

Siellähän on oikea vuoroveto menossa. :)
Niin, Minna oli silloin alkuviikosta Johanin munassa kiinni. Nyt ei herunnut kenellekään tai siis ei kelvannut kenellekään. Mian kanssa ottikin sitten kunnolla yhteen.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Toiseen ketjuun viitaten, eikös tää nyt ole vähän vastaavanlainen olettamus.
OOt vähän pölö!!1 Ei heteromies lesbonaista voi käännyttää, mutta lesbonainen kyllä heteronaisen. Daah! Älä arvioi lesbonaisen Mojoo.
LauraS

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja LauraS »

Ei pidä ottaa niin tosissaan, mutta veikkaanpas että tyttöjen välisiä tulisi. Hiukan huppelissa hetskunaisista löytyy yllättävän usein kaikenlaisia yllätyksiä. Minä tiedän faktaksi. ;)
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Viime vuoden voittaja, Sauli, oli ja on hyvä tyyppi. Alusta asti suosikkini. Mutta vaikka kokoan kaikki suvaitsevuuteni voimanrippeet yhteen, en kykene olla ärsyyntymättä tämän vuotisista homoista. Ei sitä lässytystä ja kroonista tunnemyrskyä pysty katsomaan. Ja kropat ovat mallia röntgen. Ei saatana, ryhditäytyisivät.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

BB-taloon tarvittaisiin joku tiukka moraalityyppi, joka työntäisi homopojille kakkosnelosta pertteliin ja heittäisi bb-lutkat katuojaan. Samalla hän pitäisi tiukkasanaisen saarnan siitä, miten ollaan ihmisiksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:BB-taloon tarvittaisiin joku tiukka moraalityyppi, joka työntäisi homopojille kakkosnelosta pertteliin ja heittäisi bb-lutkat katuojaan. Samalla hän pitäisi tiukkasanaisen saarnan siitä, miten ollaan ihmisiksi.
Eikös viime vuonna sellainen pyritty ottamaan taloon, mutta se olikin sitten ihme hiljainen nysväri jörrikkä joka ei suutaan avannut?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:BB-taloon tarvittaisiin joku tiukka moraalityyppi, joka työntäisi homopojille kakkosnelosta pertteliin ja heittäisi bb-lutkat katuojaan. Samalla hän pitäisi tiukkasanaisen saarnan siitä, miten ollaan ihmisiksi.
:) Pistä hakemusta kehiin!
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:BB-taloon tarvittaisiin joku tiukka moraalityyppi, joka työntäisi homopojille kakkosnelosta pertteliin ja heittäisi bb-lutkat katuojaan. Samalla hän pitäisi tiukkasanaisen saarnan siitä, miten ollaan ihmisiksi.
:) Pistä hakemusta kehiin!
Hyviä pointteja, hyviä pointteja. Itse ole sen verran hunsvotti, että näkisin mielummin enempi lääkärileikkejä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Muahahaa!!1! En tiennyt että idioottien katseleminen voi olla näin viihdyttävää. :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kimmen kirjoitti:Muahahaa!!1! En tiennyt että idioottien katseleminen voi olla näin viihdyttävää. :lol:
Todella laimea kooste illan tapahtumista.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Katoin taas koko koosteen ja tärisen vieläkin kun se homopoika oli niin pelottava.