Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Quinevere

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Muah. En vahingossakaan katso kyseistä kuraa, mutta pakko oli silti tulla tännekin sössimään. Miten te voitte katsoa sitä???!1
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faija on kesälomalla ja tuijottaa 24/7 kokoajan.

Kaiken päälle sen firma on siinä BB-talon vieressä. Säälittävää, kun 60 vee ukko kattoo BB:tä ja tietää siitä kaiken. Sille aina soitan että mitä siel on tapahtunu :D Tänään joutuu kattoo häädön kyllä. Veikkaan että Marko jää, Rise ja Minna lähtee.

Ja isi kannattaa Paronia. Tietysti.
Herra Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Ja isi kannattaa Paronia. Tietysti.
No nyt alkoi kiinnostamaan ihan eri tavalla.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

"Jutustelu sohvalla pysyi edelleen samassa aihepiirissä. Chreyll totesi jälleen, että hänen pitäisi rakastaa ihmistä, ennen kuin voisi mennä vällyjen väliin hänen kanssaan. Muut keskusteluun osallistuvat ihmettelivät edelleen naisen tiukkaa kantaa seksiin ja irtosuhteisiin."

Oheinen BB-nettivustolta. Siis tää blondihan just köyri Riston kanssa huideltuaan sitä ennen koko illan tissit paljaana. Tulee mieleen, että miettivätkö asukkaat ollenkaan sitä, että katselijat kyllä varmasti huomaavat valehtelun ja kaksinaamaisuuden. Vaikka loisit itsestä kuinka ihkun kuvan asukkaiden kesken, on hinta helposti tippuminen katsojaäänestyksessä.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 07.09.2008 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Sen pitää rakastua ennen ku ottaa pippelin pimppiin, kato! Ihan ku me muutkin helposti rakastuvat nartut. 8)
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

^Tuosta sukeutui muijan kanssa päivällä keskustelu. Tai minä sovinistina naureskelin naisten tunneperäiselle reaktiolle silloin, kun on kännissä paneskeltu edellisiltana ja seuraavana aamuna pitäisi olla niin ihkua ja empaattista. Toin esiin sen, että mies harvemmin jaksaa mielistellä random-panolle tai olla edes mukava. Päällimmäisenä usein on ajatus, miten pääsisi hoidosta eroon. Eihän Riston ja Cherillin tapauksessa heillä ole mielestäni juuri mitään yhteistä henkisellä puolella. Cherill nyt haluaa tunteellisena naisena niin uskotella, jotta saisi itselleen oikeutuksen kännisekoilulleen. Näin.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mut eihän ne mitään köyriny, mä uskon tätä aiemmin postattua: http://kipee.kuuppa.com/Q/cheristo.txt 8)

Eikä BB-talossa pääse niin vaan hoidosta eroon.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti: Eikä BB-talossa pääse niin vaan hoidosta eroon.
Totta. Tuo vaikuttaa, mut Cheryll on kyl hirveän herkkä ja pieniinkin itse kokemiinsa konfliktitilanteisiin välitöntä kompromissia hakeva tyyppi. Jos hänellä on jostain asukkaasta usein mitättömältäkin tuntuva kitka, on se pakko kasvokkain heti purkaa. Sinänsä hyvä piirre, mutta noin voimakkaana häiritsevä. Hän ei siis siedä ollenkaan epäselvyyttä ihmissuhteissa. Liittyykö tämä sitten siihen, että mielestäni haluaa miellyttää liikaa kaikkia ja antaa itsestään parempaa kuvaa kuin onkaan? Tuo ei ole mielestäni aitoa.

Mut ei Cheryll mua pahemmin ärsytä. Perusmukava tytsi ja panisin 8)
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Oon kattonu noin tunnin beebeetä tälle vuodelle, täytyy enempi kommentoidakseen... :]
Quinevere

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Pyry-Matias kirjoitti:Tuo vaikuttaa, mut Cheryll on kyl hirveän herkkä ja pieniinkin itse kokemiinsa konfliktitilanteisiin välitöntä kompromissia hakeva tyyppi. Jos hänellä on jostain ... usein mitättömältäkin tuntuva kitka, on se pakko kasvokkain heti purkaa.
Olen samanlainen rasittava paskiainen. Mitenkään kyseistä naikkosta tietämättä. Ja kuten huomaatte, haluan puhua itsestäni.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geep kirjoitti:Oon kattonu noin tunnin beebeetä tälle vuodelle, täytyy enempi kommentoidakseen... :]
Silti tiesit paremmin tuon kopulaatiojutun 8) ...mut hitostako sitä varmaksi tietää paneeko ne siellä vai ei. Piilottaisivat perkele enempi kameroita, koska joka BB:ssa on näistä peistä taitettu.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Quinevere kirjoitti:Olen samanlainen rasittava paskiainen.
Toivottavasti et silti hypi pöydällä pelkissä pikkuhousuissa pikkujouluissasi, alkusalaatin aikana 8)
Quinevere

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Pyry-Matias kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Olen samanlainen rasittava paskiainen.
Toivottavasti et silti hypi pöydällä pelkissä pikkuhousuissa pikkujouluissasi, alkusalaatin aikana 8)
:shock: En tietenkään! (Vasta jälkiruuan aikaan.)
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Onks nää ainoot söpikset (joista kuitenkin ällöt kuvat) jo pannu jotain tai tehny ittensä tyhmiks?

Kuva

Kuva
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Cheri on kyllä aikamoisen laskelmoiva, välinpitämätön ja rasittava. "Herkkyys" ja siweellisyys on pintakuorta. Mutterit sillä on kyllä tavallisen löysällä. Tämän toteamiseen nyt ei tarvitse kuin viisi minuuttia sitä kaksneljäseiskaa.
Pyry-Matias

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Tämän toteamiseen nyt ei tarvitse kuin viisi minuuttia sitä kaksneljäseiskaa.
Viime..vai olisko se toissa kautena tuttu myyjä tarjos ilmatteeks kolmeksi viikoksi 24/7. Siitä saa kyllä monella tavalla eri kuvan kilpailijoista ja henkilökemioista. Korjaa vaan mun kommentteja, jos ne menee pieleen, koska olen siis koosteiden varassa. Niitäkään en aina ehdi katsoa.

En osaa vastata noihin panosaanteihinkaan, koska eihän niissä koosteissa mitään kunnolla selvitetä.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

24/7 oli hyödyllinen joskus. Nukahdin (ja nukutin lapsen) asukkaiden kuorsausten tahtiin.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Gee: ylimmäinen sanoo selibaatin pitäneen, mutta yksi talon naisista on toista mieltä. Suhdesäätöä siis. Tapetti ja Sveitsi. Alimmainen on bisse, kihloissa ja roikkuu Nikossa liikaa (ainakin Nikon mielestä). Hauska tyyppi kuitennii.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Okei. Voisin täs tilas panna molempia.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voisin anaalisoida asukkaita tässä, nyt kun on ollut aikaa tuon 24/7 pyörimiseen ja seuraamiseen muita hommia tehdessä. Mut mielipiteitä on yhtä monta Q persreikiäkin :) Muutaman ainakin, pelit kutsuu...

Andreas: Naisen kanssa kihloissa oleva bisse. Näyttää olevan enemmän kiinnostunut talon miehistä kuin naisista. Vaikuttaa siltä, että on Nikoon jollain tasolla ihastunut; seuraa, pyrkii lähelle jne. Kuitenkin lohkasee hyviä juttuja ja on viihteellinen persoona. BB- talon oma Dr.Phil niin hyvässä kuin pahassakin. Veikkaan, että Nikon kanssa tilanne voi räjähtää vaikka nyt toimeen tulevatkin.

Cheri: Puhuu niin paljon ristiin ja rastiin, ettei tästä enää tiedä onko lintu vai kala. Taitaa olla ne mutterit oikeasti löysällä tai sitten on roolitettu asukas. Vaihtelee vaatteita useita kertoja päivässä. Ei tajua loukkaavansa, toisaalta haluaa jauhaa pienistäkin asioista ikuisuuksia. Ihastunut Ristoon, mutta kun ei saa vastakaikua niin kipitti takaisin Harrin kainaloon. Seuraavia bileitä odotellessa...

Harri: Aikamoinen vätys mieheksi. Säätöä talon ulkopuolella, mutta itkee ja rypee itsesäälissä päiväkausia bileillan tapahtumien jälkeen. Puheistaan huolimatta jälleen Cherin talutushihnassa. Seuraavia bileitä odotellessa...

Mia: Toimittaa katsojille teiniräjähdyksiä.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lisää....

Minna: Tapaus, isolla T:llä. Tissit ja makkarat nähty, toivottavasti ei Playboissa mihin tähtää viiden vuoden sisään kuiteskaan. Puhuu selän takana paskaa, naamatusten hattaraa. On miesmäinen juttuineen ja nuuskahuulineen. Kerää toisilta asukkailta tietoja inhokeista ja suosikeista. Jakaa porukkaa kahtia. Peluri mikä peluri. On rakastunut vilttiinsä. Inhoaa ihmisissä niitä piirteitä, joita löytyy hänestä itsestäänkin eli kaksinaamaisuutta ja päälle puhumista. Köyhän miehen Tukiainen ;)

Marianna: Erittäin suorapuheinen ihminen niin hyvässä kuin pahassakin. Ei voi ainakaan kaksinaamaisuudesta syyttää. Laimeaa suhtautumista viikko- ja päivätehtäviin. Kasvissyöjä ja absolutisti, joka toisena bileiltana veti sellaiset perseet, että saunan lämpötila nousi satasesta kahteensataan. Ei osaa olla oma itsensä ja repäistä kunnolla.

Maria: Tältä kuulee juttuja suolentoiminnasta (milloin ei toimi, milloin tulee pupun papanoita, milloin lurahtaa housuun), näppylöistä rinnoissa, kohtuvuodoista... ylipäätänsä sairauksista ja ruumiintoiminnoista. Talon piereskelijä.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Kiitos ihana! :D

Se lähiöruusumaria ei oo paljoa kai koosteissa näkyny. Sain ihan väärän kuvan siitä ekana iltana. MariannE, Tero ja Andreas on nyt niin ku jees. Taidan katella illan lähetyksen. Jos kitinöinniltä millään ehdin.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Marianne: Tyttö joka viihtyy poikien seurassa. Joskus on tavannut paskan miehen ja päättänyt, ettei enää toista kertaa. Nyt alkaa pää hajoamaan kun ei päässyt aamulla Teroa karkuun. Pidän fiksuna nuorena naisena, joka on nyt oudossa ja uudessa tilanteessa kun ei voi olla tilanteen herra. En ota selvää onko oikeasti ihastunut Teroon. Tyttö joka tulee nimeämään kanssasisariaan.

Marko: Yksi salatehtävä ja tämä herra on koko kansan suosikki ainoana järkevänä ihmisenä, valitettavasti. Muutama valonpilkahdus on nähty, mutta muuten on hemmo väärässä paikassa. Nukkuu, nukkuu ja nukkuu. Sanoo aina vääriä asioita, väärissä paikoissa. Marko on outo, eikä hyvällä tapaa. Jos Suomen BB:ssä tapahtuisi jotain oikeasti pelottavaa, sen toimittaisi Marko. Asukkaat pitävät outona, kaikki ei ole kohdallaan, saadaan kylmiä väreitä. Täysin uutta palautetta verrattuna normaaleihin ärsyttävä, perverssi ym. joita ollaan totuttu aikaisemmilla kausilla kuulemaan. Järkevä, koska ei bileissä sekoillut. Ei kyllä johtunut yrityksen puutteesta, ei vaan irronnut. Lähennellyt ainakin Mariannea, Mariannaa sekä Cheriä. Jotain puistattavaa siinä on.

Johan: Ei mitään käsitystä vieläkään. Jos pippeliä BB talossa haluaa niin kannattaa suunnata Johanin luokse. Kyllä irtoaa.

Risto: Vahvat mielipiteet, suorasanaisuus, outo huumorintaju yhdistettynä tökeröön ulosantiin. Soppa on valmis. Helposti saa kuvan sovinistisesta ja suvaitsemattomasta miehestä, sitä tuskin normaalia enempää kuitenkaan ole. Asukkaiden inhokki vaikka muutosta on ollut ilmassa, mutta taitaa olla liian myöhäistä sille. Yksinäinen susi, joka ei osaa käsitellä naisia tai sitten ei ollut suurempaa halua siihen (mä veikkaan itseasiassa tätä osasyyksi bileiltafiaskoon). Täynnä itseään, mutta rehdisti sen myöntää.

Tero: Tämän kauden Sveitsi. Kaikkien kaveri ja tapetti. Säätöä Mariannen kanssa. Puhuu toista, tekee toista. Silittelee öisin nukkuvaa Mariannea huulista, kasvoista... Ehkä ihastunut, eikä halua muiden sitä tietävän. Tapettia.

Niko: Vihastuttaa ja ihastuttaa katsojia, talon maskotti. Kunnon stereotypia homosta. Kävely, eleet, puhe, kiljahdukset. Kun nuo kaikki ohittaa niin sieltä löytyy ihan fiksu mies, joka on elämässään selvästikin kokenut hankalia ajanjaksoja. Sanoo ja vasta sitten ajattelee, viihdettä syntyy. Nikon jutuille saa tosissaan naureskella useampaankin otteeseen päivän aikana, mutta myös Nikolle itselleen (onko tämä sitten hyvä vai paha). Ensimmäisenä kautena oli Pertun "pöördismit", tänä vuonna Nikon vastaavat:

* "Mä käyn mun kiinalaisilla piilolihaksilla pieksee."
* "ihmisen pitää ainakin kerran elämässään mennä kännissä naimisiin."
* "Onko siellä ulkona märkää vettä (piti kysyä lämmintä vettä)* "Andreas älä piere, siks sulla on kokoajan nälkä kun sä päästät kaiken ilmoille."
* " tukiainen on niinkuin titanik tai raamattu."
* Niko mietti mitä Big Brother mahtaisi tehdä, jos joku kuolisi talossa. "Varmaan tulisi kuulutus: Tämä on Big Brother, raahatkaa Manta päiväkirjahuoneeseen."
* "Olette risteilyllä" -tehtävän alkupuolella, kun oli epäselvyyttä siitä mihin risteily kohdistui, joku selvensi että Karibialla ollaan, johon Nipsu: "No v*ttu ihan turhaan vaihdoin Ruotsin kruunuja!"
* Cheryll selitti, että yksi syy miksi valitsi Riston VIP tilaan oli,
että pystyi luottamaan Ristoon. Niko siihen, että jaa luottamaan, että
Risto menee loppuun asti.
* "mun mutsin olisi pitäny synnyttää mut sormettomana ja varpaattomana, ku mä v.. toheloin itteni joka paikkaan."
* Mia, Maria ja Niko puhuivat tupakantuskasta... Niko totesi: "Antais nyt
ees sen epilaattorin." Tarkoitti ilmeisesti inhalaattoria.
* "– Ei sanota mua hei jooko huomenna enää shemaleksi. Ettei jengi
oikeasti luule, että mä oon shemale, Niko pyysi muilta suoraan
lähetykseen viitaten. Hän oli päättänyt aiemmin päivällä myös meikata
fritsunsa piiloon, jotteivät maanantai-illan tuotokset pääsisi
televisioon."
* Riston vessakäynnistä: Sä oot eläytynyt niin täysillä tähän tehtävään että sulla tuli oikeesti laivaripuli.
* Cheryllille: Sä oot Tuksumpi kun mä.
* Andreas Nikolle: "Tuleeks noin riutuneesta ruumiista varjokin?"
Nikon vastaus: "Mä oon vähemmästäki syöny pieniä suomenruotsalaisia."
* " Mulla on niin paljon rakkautta, että oon mä sitä joutunut myymäänkin."


Mulla ei ole juurikaan suosikkeja eikä inhokkeja. Mutta Niko ja Ande on :h:
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Aika hassuja! Jospa se ei enää oiskaan silmissäni niin pelottava.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Häätöäänestys meni odotetusti väärin. Illan aikana on paljastunut paljon uusia piirteitä asukkaista. Anaalisoinnit on hiukan jäljessä nykytilanteesta.