Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:Lueskelin justiinsa vähän deitti-ilmoituksia ja sitten yhdessä pamahti;
Pitäisi olla parhaita kavereita... Jaa-a.
Kukakohan haluaa lähteä mun kanssa hevikeikoille tai lätkämatsiin?

Ehdokkaiden lista lyheni juuri dramaattisesti.
En tajua tästä postauksesta mitään.
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kukakohan haluaa lähteä mun kanssa hevikeikoille tai lätkämatsiin?
o/
Paitti että lätkämatsissa tarttis olla varmaan eri puolilla hallia... :P
Tuskinpa, kyllä sitä kaakunan kanssa pärjättiin vaikka sekin narrifani oli :D

Mutta pointti oli se että jos tarvis olla paras kaveri samalla, niin kyllä ne kiinnostuksen kohteet tarvis olla aika samat. Mullakin on aika äijämäiset, niin tulevien ehdokkaiden lista ei voi olla mikään järjin pitkä.

Sen takia en nyt odottelekaan että toinen olisi mulle "paras kaveri". Olisi aika epärealistista semmoista odottaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dave kirjoitti:En tajua tästä postauksesta mitään.
Ei se mitään, te tuskin päädytte Dumiksen kanssa yhteen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hmm. Mä kyllä ajattelen itsekin että kumppani on samalla paras kaveri, eikä kiinnostuksenkohteidenkaan tarvitse edes olla samat. Ei mulla parhaan mieskaverinikaan kanssa ole ihan samat kiinnostuksenkohteet. Itse asiassa taidamme olla suht samanlaisia "harrastustasolta" ainoastaan silloin kun edessä on alkoholia ja näpeissä tattiohjain. Silloinkin sillä on caliaa ja mulla jotain neitijuomaa, ja se pelais mieluummin CODia ja mä taas GT:tä. :P

Mä taas oon hyvin tekninen tyyppi ja kiinnostunut kaikesta joka kilkattaa, surisee ja pörisee. Sitä taas ei autot ja vastaavat vois vähempää kiinnostaa kunhan ne vie duuniin ja telkkarista näkyy kanavat. Silti meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tuntea samankaltaisuutta ja tulla juttuun. Hassua?

Olis muutenkin aika outoa löytää nainen joka on yhtä nörtti kuin itse olen. Eihän sellaista nyt voi vaatia?
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:En kyllä allekirjoita tuota paras kaveri puolisona- juttua. Ensin rakastutaan niin että jalat menee alta
Sillon joskus 16-vuotiaana, joo...
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Aaaawww. Me ollaan ihan lööv. Mieskin totes mun olevan hänen sielunkumppaninsa ;) namia!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:En kyllä allekirjoita tuota paras kaveri puolisona- juttua. Ensin rakastutaan niin että jalat menee alta
Sillon joskus 16-vuotiaana, joo...
Mä kyllä komppaan Suvista. Sellaiset "paperilla täydelliset", joilla on ollut ne samat mielenkiinnonkohteet, arvot, maailmankatsomus ja lähihistoria, eivät ole käytännössä kuitenkaan toimineet. Ne ovat olleet liian.. no, samanlaisia. Ja vaikka herättäisivätkin jonkun yhteenkuuluvuudentunteen ja sielujen sympatian kokemuksen, niin ne jutut vaan jotenkin lopahtaa. Sellainen tyyppi on parempi kaverina kuin kumppanina.

Jos sellaista alkuräiskettä ei ole ollut, niin ei sitä ainakaan mun kokemuksella tule koskaan löytymäänkään. Tähän en kyllä ole paras asiantuntija, koska oon aika hyvä lähtemään.
RP

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Tarpeeksi samanlaisia, tarpeeksi erilaisia. Thats it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Eikö sulle oo sellaista sattunut teini-iän jälkeen? Sääli.
Sääli kenen kannalta? Sinunko? Itse olen sen verran järki-ihminen, etten koskaan ole rakastunut mitenkään "hullusti". En itseasiassa pidä ollenkaan voimakkaasta ihastumisen tai rakastumisen tunteesta, koska tuolloin olo on levoton ja rauhaton. Ei voi keskittyä olennaiseen, kuten urheiluun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Eikö sulle oo sellaista sattunut teini-iän jälkeen? Sääli.
Sääli kenen kannalta? Sinunko? Itse olen sen verran järki-ihminen, etten koskaan ole rakastunut mitenkään "hullusti". En itseasiassa pidä ollenkaan voimakkaasta ihastumisen tai rakastumisen tunteesta, koska tuolloin olo on levoton ja rauhaton. Ei voi keskittyä olennaiseen, kuten urheiluun.
Mä en muista koskaan olleeni hulluna rakastunut, huumaantuneena rakastunut tai jtn.
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Suvinen kirjoitti: Teidän kannaltanne tilanne on tietysti mitä mainioin. Kukapa itsensä menettämisestä varsinaisesti pitäisi.
Öö?
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Suvinen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Teidän kannaltanne tilanne on tietysti mitä mainioin. Kukapa itsensä menettämisestä varsinaisesti pitäisi.
Öö?
Ylle tuossa mainitsi, kuinka ei pidä rakastumisen tunteesta, koska on levoton ja rauhaton. Monella tuo lienee siis pelkoa siitä, että "hullu" rakastuminen vie kaiken harkintakyvyn ja järjen, eli menettää itsekontrollin. Joidenkin mielestä se varmaan onkin epämukavaa, siis jos ei ajattele rakastumisen positiivisia puolia.
Ok. Ihminenhän ei voi päättää tuleeko hullluksi vai ei.
So Hard

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä kyllä vähän säälin ihmisilä jotka eivät ole hullaantuneet/rakastuneet ikinä. Koettu muutaman kerran ja kertaakaan en vaihtaisi pois. Elämä voi olla yksinkertaisempaa, mutta takuulla myös yksipuolisempaa jos ei kuunaan rakastu. Ihmetyttää miten voi päätyä vihille jos ei ole koskaan mennyt ihan head over heels. Järkiavioliitot rules? Avioliitossahan ei sinällään ole juuri mitään järkeä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Rakastuminenhan on ihan perseestä. Toivon, ettei minulle enää koskaan käy niin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Suvinen kirjoitti:
Dave kirjoitti: Ihminenhän ei voi päättää tuleeko hullluksi vai ei.
Eikä sitä, että rakastuuko vai ei. Omituista edes ajatella, että sitä voisi jotenkin itse kontrolloida.
Sitähän mä just koetin sanoa.
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:Mä kyllä vähän säälin ihmisilä jotka eivät ole hullaantuneet/rakastuneet ikinä. Koettu muutaman kerran ja kertaakaan en vaihtaisi pois. Elämä voi olla yksinkertaisempaa, mutta takuulla myös yksipuolisempaa jos ei kuunaan rakastu. Ihmetyttää miten voi päätyä vihille jos ei ole koskaan mennyt ihan head over heels. Järkiavioliitot rules? Avioliitossahan ei sinällään ole juuri mitään järkeä.
Kyllä mä olen rakastunut vaimooni tälläkin hetkellä.

Mutta en ole kuunaan ollut hullaantuneen rakastunut.

Olen lukenut, että hullaantuneen rakastuneena kävellään päin lyhtypylväitä ja linnut laulavat korvissa ja ruusunlehtiä leijailee ilmassa jne. En ole sellaista koskaan kokenut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kukin reagoi tavallaan, eikä toisen reagointitapa ole toista parempi. Eikä erilaisen tavan pitäisi olla toiselta pois. Se, että yrittää väkisin arvottaa näitä tai pitää omaa reagointia jonain standardina, on nähdäkseni pelkästään tyhmää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Olen lukenut, että hullaantuneen rakastuneena kävellään päin lyhtypylväitä ja linnut laulavat korvissa ja ruusunlehtiä leijailee ilmassa jne. En ole sellaista koskaan kokenut.
Öh, kannetaan tyttö sylissä koko koulun läpi luokkaan asti, tuijotetaan toisia silmiin tuntitolkulla ja silleen. juu nou.
En oo kokenu.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:En kyllä allekirjoita tuota paras kaveri puolisona- juttua. Ensin rakastutaan niin että jalat menee alta
Sillon joskus 16-vuotiaana, joo...
Eikö sulle oo sellaista sattunut teini-iän jälkeen? Sääli.

Mä en kyllä jaksaisi/haluaisi olla loppuikääni sellaisen ihmisen kanssa, johon en olisi koskaan ollut päättömästi ja selittämättömästi rakastunut. Harvemmin sitä rakastuu vasta pitkällisen kirjeenvaihdon jälkeen, vaikka varmaan sellaistakin joillekin tapahtuu.
On toki mutta kyllä se iän myötä vaikeutuu. Iän myötä on tuntunut siltä että on antanut rationaalisten asioiden ja ongelmien vaikuttaa paljon enemmän kuin aiemmin. Psyykkaantuu paljon helpommin "no eipä varmaan kannata tosiaan edes yrittää" -moodiin pikkuhiljaa vaikka alkuunsa olisikin ollut kovin ihastunut. Vähän hankala pukea sanoiksi.
AngryBird

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Psyykkaantuu paljon helpommin "no eipä varmaan kannata tosiaan edes yrittää" -moodiin pikkuhiljaa vaikka alkuunsa olisikin ollut kovin ihastunut. Vähän hankala pukea sanoiksi.
Tää on hyvin totta.

Nyt kun oikein alkaa kaivella viime vuosia niin mulle meinas käydä juuri noin tossa pari-kolme vuotta sitten.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
ja mä taas toivon olevani tosta yli reilun 10 vuoden jälkeen!
Tää toimii vaan ilman sitä oikeaa naista vähän heikosti..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kauheit kalkkiksia täällä jotka näkee suheissa vain ongelmii!!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Kauheit kalkkiksia täällä jotka näkee suheissa vain ongelmii!!1
Siis on olemassa sinkkuja ja on olemassa pariutuneita. Ihmisellä on usein kova taipumus nähdä oma valintansa tai olosuhteensa oikeampana, koska miksi muuten hän niin olisi tai valitsisi. Pitemmän päälle oikeutusta olosuhteeseensa täytyykin hakea, koska muutenhan ihminen ihan jopa masentuu ja katkeroituu. Eikä se näytä ulospäin houkuttelevalta märehtiä elämänsä huonoutta, kun voi vaikka valehdella myös muille asian olevan juuri päin vastoin kun se onkaan. Yksineläjät näin ollen puhuvat mitä sattuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis on olemassa sinkkuja ja on olemassa pariutuneita. Ihmisellä on usein kova taipumus nähdä oma valintansa tai olosuhteensa oikeampana, koska miksi muuten hän niin olisi tai valitsisi. Pitemmän päälle oikeutusta olosuhteeseensa täytyykin hakea, koska muutenhan ihminen ihan jopa masentuu ja katkeroituu. Eikä se näytä ulospäin houkuttelevalta märehtiä elämänsä huonoutta, kun voi vaikka valehdella myös muille asian olevan juuri päin vastoin kun se onkaan. Yksineläjät näin ollen puhuvat mitä sattuu.
Sä et taas yllättäen voisi olla enemmän kuutamolla kun on kyse tällasista monimutkaisista tunneasioista. Ei kai kukaan täällä ole sanonut ettei olisi mieluummin toimivassa parisuhteessa kuin sinkkuna, sinkutkaan. Se ettei nyt vaan jaksa olla pillu kiimassa enää jokaisesta vastaantulijasta, ei taida olla ihan sama asia.

Vähän ihmeellinen selvitys kun se tulee jantterilta, joka on itse taaempana sanonut ettei ole kokenut juuri mitään Suuria Tunteita koskaan, ja joka on muutenkin purkanut oman suhteensa aiheuttamia sosiaalisia ongelmatilanteita ja ahdistuksia täällä ehkä enemmän kuin kukaan muu.
RP

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti: Öh, kannetaan tyttö sylissä koko koulun läpi luokkaan asti, tuijotetaan toisia silmiin tuntitolkulla ja silleen. juu nou.
Awwww. Tämä oli aikamoisen söpöä.