| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Alkava viikko tulee olemaan kesän kuumin? |
| Oli jo aiemmin |
|
100% |
[ 5 ] |
| Kyllä ja pahenee! |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Ääniä yhteensä : 5 |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
Niba
|
Lähetetty: 26.07.2010 1:27 Viestin aihe: |
|
|
|
Niba on norattu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
ninnithequeen Mamasmurf, Vuoden Kityläinen 2008

|
Lähetetty: 26.07.2010 5:43 Viestin aihe: |
|
|
Sadetta ovat luvanneet ainakin kuuroittain eikä muuten haittaa yhtään. _________________ "Ninnin tuntee ainaki jos siihen törmää. Upee tukka taskuunlaitettavalla varrella, ääntä ja asennetta enemmän kun keskivertotaloudessa yhteensä kuorrutettuna äärimmäisen tarttuvalla naurulla. " - Saika |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dumis Ei mikään fitness-ahma

Liittynyt: 08 Lok 2008 Viestejä: 3050 Paikkakunta: Pommit tippuu
|
Lähetetty: 26.07.2010 6:47 Viestin aihe: |
|
|
Eilen illalla oli kivan viileää, muuten tuo sää kiinnosta vittujakaan niin kauan kuin on yli -25 astetta.
Vimoset 7 työpäivää jäljellä ennen loma part II:ta. _________________ Kukkerpallina luokses pompin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
McJanne Daemonic unicorn

Liittynyt: 13 Mar 2005 Viestejä: 5797 Paikkakunta: Masala, Kirkkonummi, Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!
|
Lähetetty: 26.07.2010 8:11 Viestin aihe: |
|
|
Tulis jo pakkaset saatana, hiki kaatuu päästä vaikka ilmastointikone huutaa hoosiannaa. _________________ Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for."
-Bob Marley |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
NuoriD Zenon Kitionilainen

|
Lähetetty: 26.07.2010 8:25 Viestin aihe: |
|
|
Piti jättää mopo kotiin, kun vettä ripottelee. _________________ Joillain on liikaa aikaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 26.07.2010 8:26 Viestin aihe: |
|
|
Höh, tääl on just hyvän viilee nyt, äsken ukkosti, salamoi oikeen kunnolla ja vielä ripottelee sadetta. Tietysti, kun Lintsille pitäs mennä. Mua ei haittais mutta osa laitteista ei ole sateella auki muistaakseni... _________________ "Ninnin tuntee ainaki jos siihen törmää. Upee tukka taskuunlaitettavalla varrella, ääntä ja asennetta enemmän kun keskivertotaloudessa yhteensä kuorrutettuna äärimmäisen tarttuvalla naurulla. " - Saika |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kreitsu Pyhä Lehmä

|
Lähetetty: 26.07.2010 8:45 Viestin aihe: |
|
|
Saa luvan olla kesän kuumin, ei haittaisi ollenkaan. Tännekin perähikiälle on saatu lämmintä tänään  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bluntly Certified moron

|
Lähetetty: 26.07.2010 9:56 Viestin aihe: |
|
|
Tänään palattiin sorvinääreen. Samoiten tehdään paluu punttikselle ja aletan ahtamaan Ehrmannia naamaan. _________________ "Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
swirl Famous Monster.

Liittynyt: 12 Kes 2007 Viestejä: 1948 Paikkakunta: Betoniviidakko.
|
Lähetetty: 26.07.2010 10:09 Viestin aihe: |
|
|
Mä olen ihan hyttysten ja paarmojen syömä ja selkänikin poltin eilen landella, kun juoksin hyönteisten perässä kameran kanssa ja pesin autoa bikineissä. Hyvin on taas varauduttu mökkireissuun - ei hyttysmyrkkyjä, saati sitten aurinkorasvaa. Muuten oli kyllä ihan suunnattoman rentouttava reissu  _________________ I can't wait to hear you scream. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nastamuumio Kitisijä

|
Lähetetty: 26.07.2010 10:11 Viestin aihe: |
|
|
|
Jepjep, varmistui sitten tosiaan sekin, että mun ainoa kesälomani oli yksi viikko, joka oli ja tuli jo kauan sitten ja jonka en silloin todellakaan tiennyt olevan ainoani. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
swirl Famous Monster.

Liittynyt: 12 Kes 2007 Viestejä: 1948 Paikkakunta: Betoniviidakko.
|
Lähetetty: 26.07.2010 10:14 Viestin aihe: |
|
|
Yksi mun kaveri on esiintyvä taiteilija, ei mitenkään kamalan tunnettu sellainen... Friikkisirkustyyppejä. Joku tyyppi on kuitenkin tatuoinut käsivarteensa saatanan ison kuvan siitä  _________________ I can't wait to hear you scream. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
annepa Joogaava hirvenmetsästäjä
|
Lähetetty: 26.07.2010 10:15 Viestin aihe: |
|
|
| nastamuumio kirjoitti: | | Jepjep, varmistui sitten tosiaan sekin, että mun ainoa kesälomani oli yksi viikko, joka oli ja tuli jo kauan sitten ja jonka en silloin todellakaan tiennyt olevan ainoani. |
Miten niin "varmistui"? Eikö lomat ole pitäny ilmoittaa jo ajat sitte? _________________ Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nastamuumio Kitisijä

|
Lähetetty: 26.07.2010 10:17 Viestin aihe: |
|
|
| annepa kirjoitti: |
Miten niin "varmistui"? Eikö lomat ole pitäny ilmoittaa jo ajat sitte? |
Mä oon siis kesätöissä täällä, ja aiemmin ei ollut ihan täyttä varmuutta, oonko elokuun ihan loppuun saakka vai en. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
annepa Joogaava hirvenmetsästäjä
|
Lähetetty: 26.07.2010 10:25 Viestin aihe: |
|
|
| nastamuumio kirjoitti: | | annepa kirjoitti: |
Miten niin "varmistui"? Eikö lomat ole pitäny ilmoittaa jo ajat sitte? |
Mä oon siis kesätöissä täällä, ja aiemmin ei ollut ihan täyttä varmuutta, oonko elokuun ihan loppuun saakka vai en. |
Ahaa ok.
Olen toimistolla ja yritän saada laitteita toimimaan. En osaa. _________________ Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Niba
|
Lähetetty: 26.07.2010 10:40 Viestin aihe: |
|
|
|
Niba on norattu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sipsi Monitasoflipperi
Liittynyt: 15 Elo 2005 Viestejä: 2983 Paikkakunta: Itä-Helsinki
|
Lähetetty: 26.07.2010 11:25 Viestin aihe: |
|
|
Ei helvetti. Nyt alkaa tosissaan mennä hermo siihen HUS:iin. Että jos mun ei kerran tarttekaan mennä niihin verenhyytymiskokeisiin, niin olisko joku voinut ilmoittaa asiasta? Ja vaikka neuvoa että mitähän mun pitäis seuraavaksi tehdä? (Tai sanoa että mikä mua yleensä vaivaa?)
Lisäksi otin kunnolla yhteen eilen poikaystävän kanssa, tekstiviestitse.
Hyvä kai se on sitten muistaa, että ei tää systeemi ehkä ihan niin tiivis paketti ole ku oon luullu. Tavallaan hyvä että lapset tuli, mut on tästä kyllä melko rankka viikko tulossa. (Mut mäkin varmaan pääsen Lintsille, jee!) _________________ Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ylermi Ylihankala Kitisijä

|
Lähetetty: 26.07.2010 11:31 Viestin aihe: |
|
|
Eka lomapäivä pärähti käyntiin aamusiivouksella. Bauhauss, Ikea...siinä päivän niitettävää. Häihin enää vajaa pari viikkoa, onko kaikki kunnossa ja missä ihmeessä on JJ? _________________ Nykymiehet eivät saa olla enää sellaisia kuin pohjimmiltaan ovat, vaan heidät pakotetaan löytämään itsestään feminiinisiä piirteitä. Jos niitä ei löydy, feministien mielestä mies on heti hirveä sikajuntti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ylermi Ylihankala Kitisijä

|
Lähetetty: 26.07.2010 11:34 Viestin aihe: |
|
|
| sipsi kirjoitti: | | Hyvä kai se on sitten muistaa, että ei tää systeemi ehkä ihan niin tiivis paketti ole ku oon luullu. Tavallaan hyvä että lapset tuli... |
Ketterää toimintaa siellä peräpulpetissa. Kaksosetko pukkas? _________________ Nykymiehet eivät saa olla enää sellaisia kuin pohjimmiltaan ovat, vaan heidät pakotetaan löytämään itsestään feminiinisiä piirteitä. Jos niitä ei löydy, feministien mielestä mies on heti hirveä sikajuntti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sipsi Monitasoflipperi
Liittynyt: 15 Elo 2005 Viestejä: 2983 Paikkakunta: Itä-Helsinki
|
Lähetetty: 26.07.2010 11:56 Viestin aihe: |
|
|
| Ylermi Ylihankala kirjoitti: |
Ketterää toimintaa siellä peräpulpetissa. Kaksosetko pukkas? |
Jep. 16- ja 9-vuotiaat.
Tää on kyllä omituisin kesäloma ever. Voisin ottaa pienet päiväunet jahka oon saanu ensin soitettua sinne HUS:iin uudemman kerran. _________________ Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pulkannaru Metsien kaatomies

|
Lähetetty: 26.07.2010 12:40 Viestin aihe: |
|
|
Samaa rataa kuin viime viikolla. Eli liikaa töitä ja panettaa.
Täytynee jatkaa työpäivää kotona neljällä(?) tunnilla. _________________ Sonni, porsas sekä apina. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 26.07.2010 13:02 Viestin aihe: |
|
|
Puolen tunnin päästä bussi lähtee kohti Lintsiä ja mä läkähdyin täysin jo kauppareissusta. Tytön kiltti kummitäti haki ukkelin hoitoon ja mä idiootti meinasin ottaa automaattisesta rattaat kaupoille ja tyttöä hakiessa
Tytsä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tohkeissaan ettei nahoissaan pysy Suunnittelee vaan mihin laitteeseen menee ekana ja ja ja
Ai siel ei oo Rainbowta enää  _________________ "Ninnin tuntee ainaki jos siihen törmää. Upee tukka taskuunlaitettavalla varrella, ääntä ja asennetta enemmän kun keskivertotaloudessa yhteensä kuorrutettuna äärimmäisen tarttuvalla naurulla. " - Saika |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Dumis Ei mikään fitness-ahma

Liittynyt: 08 Lok 2008 Viestejä: 3050 Paikkakunta: Pommit tippuu
|
Lähetetty: 26.07.2010 13:49 Viestin aihe: |
|
|
Mää lähenkin korkeasaareen loppuviikosta ja sitten ehkä lintsille! _________________ Kukkerpallina luokses pompin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SikaMika Egonomi

|
Lähetetty: 26.07.2010 14:36 Viestin aihe: |
|
|
Elämme jänniä aikoja. Nimittäin poikamiesaikoja, laitettiin daamin kanssa paperit vetämään lusikoidemme siirtämiseksi uusiin nurkkiin. Nyt pitäisi päättää, haluanko muuttaa muutaman kilsan päähän ytimestä yksiöön vaiko jatkaa tässä seuraavat 7kk jonkun uusiokämppiksen kera jonka jälkeen muutto joka tapauksessa muualle. Olen toistaiseksi jälkimmäisen kannalla.
Eli nyt voi taas alkaa täyttämään mun yv-lootaa vonkuilla! _________________ - Sex is not an answer.
- You're right, sex is a question. "Yes" is the answer! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kreitsu Pyhä Lehmä

|
Lähetetty: 26.07.2010 14:39 Viestin aihe: |
|
|
No niin, nyt sataa. Huolestuinkin jo, kun oli hetkisen niin kaunis sää. Story of my life  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
NuoriD Zenon Kitionilainen

|
Lähetetty: 26.07.2010 14:40 Viestin aihe: |
|
|
| Kreitsu kirjoitti: | No niin, nyt sataa. Huolestuinkin jo, kun oli hetkisen niin kaunis sää. Story of my life  |
Missä hevon kuusessa sä oikein oot? _________________ Joillain on liikaa aikaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|