Millainen oli murrosikäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Re: Millainen oli murrosikäsi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä vedin mutsiani turpaan 15-veenä euroviisuvoittajan edessä.

Beat that :oops:
Kenen?
Lordin basistin. Joka oli äiteellä töissä. Äitillä oli joku hiivatin tarve päteä ku tultiin ryyppyreissulta teineinä meille syömään vähän iltapalaa. Thats it.

Ja edelleen, en ole ylpeä. Olin vaan tyhmä teini joka hermostui äitin ryyppäämiseen ja pätemiseen ja vittuiluun. Meil oli vieraita ni pitää aukoa - olkoonkin hänen firmansa työntekijä (johon mie hänet hommasin töihin)

UGH.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millainen oli murrosikäsi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Skippasin murrosiän, pentujen touhuja.
Samikset, mulla näyttäis oireilevan vasta nyt. Ja niin sullakin.
Lähinnä olen kai vihainen nuori, mutta sellainen olin silloin ja nyt olen vain vihainen tai ainakin ärsynyt tai ehkä sarkastinen realisti. Tuhmuuksia en ole tehnyt, olen siihen liian empaattinen.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millainen oli murrosikäsi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin kohtuu hankala. Kolttostelin, kiroilin ja haaveilin pillun perään. Harrastelin myös kohtuu paljon urheilua. Koulussa olin ihan semihyvä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millainen oli murrosikäsi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä olen vieläkin murrosikäinen, kuten edellisellä sivulla selitin. Miksei kukaan vittuile siitä? Jotain 12 vuotta sitten raivoissani mm. kuristin äitiäni silleen hellästi ilman tappotarkoitusta ja heitin litran maitotölkillä isääni. Oli muuten melko efektit, maitoa lienee vieläkin katossa. Kumma etteivät toimittaneet hoitoon.
Avatar
Afsana
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 25.11.2011 18:11
Viesti:

Re: Millainen oli murrosikäsi?

Viesti Kirjoittaja Afsana »

Kiitos linkistä, oli ihan mielenkiintoinen.
Uskon, että totta onkin; "Enemmistö murrosiläisistä elää tasapainoista elämää, teini-iän myrskyt ovat pitkälti myyttiä."
Se on oikeasti yllättävän syvään juurtunut käsitys, että murrosikä on sellaista ja tällaista, ja se koskee kaikkia edes vähän - missään nimessä murrosiän kuohuihin tai muuhun ei voi olla syynä kasvatus tai muut ympäristötekijät.

Omaa teini-ikää ei kyllä voi tasapainoiseksi kutsua, mutta siihen nyt oli muut syyt kuin ikä. Vaikka se on kyllä totta, että ongelmani olisivat olleet hieman lievempiä (tai jopa kovempia) ja käsittelytavat niihin olisivat olleet jossain määrin erilaiset, jos olisin kohdannut ne jossain toisessa ikäkaudessa.
Vastaa Viestiin