Helle

Yleinen lätinä jä kitinä

Rakastan hellettä!

No meneehän se...
4
36%
Lomalla jees, töissä ei.
4
36%
Liian kova ja pitkä helle ahdistaa.
3
27%
 
Ääniä yhteensä: 11

ninnithequeen

Helle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tykkäätkö? Vihaatko?

Haluatko maata vain rannalla vai seistä tuskaisena kylmässä suihkussa?


Minä VIHAAN näillä helteillä tuota saatanan tulipalloa ja nautin kun sataa. En ole ikinä tajunnut ihmisiä jotka palvovat aurinkoa tai kaiken päälle suuntaavat aurinkorannoille kärvistymään +50 asteessa. HULLUT!
ninnithequeen

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja miks tää ei näytä kaikkia vastausvaihtoehtoja, häh?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tykkää kovin kuumasta ja painostavasta ilmasta. Semmoinen 22 astetta ja aurinkoa ja pieni tuulenvire on paras keli.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Ja miks tää ei näytä kaikkia vastausvaihtoehtoja, häh?
Klikkaa yksi tyhjä rivi/vaihtoehto loppuun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aina sais olla helle. Töissä/autossa ei haittaa, koska ilmastointi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja miks tää ei näytä kaikkia vastausvaihtoehtoja, häh?
Klikkaa yksi tyhjä rivi/vaihtoehto loppuun.
Eipä näytä enää antavan muokata.

Oh well.

Mä otan niin suuresti osaa sille rassukalle joka tuohon mun vanhaan kämppään muuttaa. KOKO päivän paistaa aurinko. Täällä vaan aamuaurinko ja ilta-aurinko vähän makuuhuoneeseen, mutta silti aamupäivät ovat täälläkin tuskaa. Yäk yäk yäk! +20 ja puolipilvistä, kiitos.

EDIT. pojan huoneessa pimennysverho mutta voi kissaparkoja.... :(
AngryBird

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ei haittaa sitten vähääkään. Olkoon vaikka vuoden ympäri.
Oon sanonut tän ennekin, mutta sanotaan taas: tässä maassa ei ole vielä ollut niin kuuma, että olisi minua haitannut.
CeDell Davis

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:tässä maassa ei ole vielä ollut niin kuuma, että olisi minua haitannut.
Juuri näin! Ja lisään siihen itsekäyttämäni fraasin; olen syntynyt väärään maahan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^Ihanaa, kun tarkenee ja komp tipulle!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Aina sais olla helle. Töissä/autossa ei haittaa, koska ilmastointi.
Ääni tälle. Suomen kesä on liian lyhyt ja kylmä. Lämpötila on sopiva, kun varjossa on mukava istua shortseissa ja t-paidassa. Parhaimmillaan siinä 30-35C. Myös yöllä pitäis tarjeta shortseissa, mutta pitkähihaisen paidan voin tarvittaessa laittaa päälle :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

CeDell Davis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:tässä maassa ei ole vielä ollut niin kuuma, että olisi minua haitannut.
Juuri näin! Ja lisään siihen itsekäyttämäni fraasin; olen syntynyt väärään maahan.
Fyysinen työ auringon paahteessa kosteassa +40C lämpötilassa oli mulle jo vähän liikaa. Chillailuun kyllä ihan passeli keli 8)
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haluan seistä Tukiaisena suihkussa. Eiku..

Tykkään lämmöstä.
CeDell Davis

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vagabondo kirjoitti:Fyysinen työ auringon paahteessa kosteassa +40C lämpötilassa oli mulle jo vähän liikaa.
Epäilemättä ainakin hidastaa tahtia ja nestettä kuluu. Kuulostaa haastavalta ja olenkin aina valmis uusiin haasteisiin!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaikka vuodenajat onkin ihan jees, yhdyn AB:iin(ja näköjään muutamaan muuhunkin samalla, uuh...) siinä ettei Suomen kuumuus oo koskaan ollu liikaa. Kämppä on täysin asumiskelpoinen kuumimpinakin aikoina, suorastaan täydellinen. Tuuletin oli käytössä joitain vuosia sitten, viime kesänäkään muistaakseni ei tarvittu?? Kuumimpinakaan päivinä merenrannalla ei yleensä ole liian kuumaa, ainakaan saarissa.

Suosikkiasioita sisältävän lovelistin kärkeen meneekin ehdottomasti aurinko, lämpö(min +23) ja vähintään samanlämpöinen uimakelpoinen vesi, jossa voi lillutella tunteja jäähtymättä liikaa :h:

Ja kesä-, heinä- ynnä elokuut on yleensä pyhitetty lomalle. Jos duunia, niin siinä pitäis pystyä hengaileen ulkosalla mahd. paljon. Jotenkin oon onnistunu näin järkkään :wink:
Prepare for the worstest.
CeDell Davis

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^ Juhannuksena jäi uimiset nolliin, vaikka aurinko paistoikin koko ajan hyvällä sykkeellä. Myrsky sekoitti meriveden niin perusteellisesti, ettei se ollut pintavedessä kuin tuossa 14 asteen kieppeillä. Ei pystynyt. Onneksi on palju :) :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ennen kaikki yli 21 oli liikaa. Nyt toleranssi lämmön suhteen on noussut, mikä on hyvä.
Pidän kaikista vuodenajoista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän nautin helteestä (ja inhoan talvea). Meillä on onneksi kotona viileää ja makuuhuoneen puolelle ei paista aurinko ollenkaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vihaan talvea. On kylmä, kostea, pimeä, vittumainen kävellä siinä valkoisessa mössössä, mitä lumeksi sanotaan :evil: ...
Kesä hyvä. +25 sopiva. Jos vähemmän, tarvitsee pitkähihaista päälle. Kesä :h:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Niba »

CeDell Davis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:tässä maassa ei ole vielä ollut niin kuuma, että olisi minua haitannut.
Juuri näin! Ja lisään siihen itsekäyttämäni fraasin; olen syntynyt väärään maahan.
Tästä voimme olla varmasti yhtä mieltä?

Ja asiaan palatakseni, niin ihan sama onko kylmä vai kuuma, se on ainoastaan vaatetus ja asenne kysymys..
On aivan turhaa ja lapsellista parkua säähän liittyviä kysymyksiä, niihin ei voi vaikuttaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Niba kirjoitti:On aivan turhaa ja lapsellista parkua säähän liittyviä kysymyksiä, niihin ei voi vaikuttaa.
Eikö??? Mutku vihreet on luvannu, että kun ajaa oikein paljon autolla, niin lämpenee :?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ei ahdista tippaakaan, sen verran harvinaista herkkua se kuitenkin täällä on. Ja töissä on ilmastointi, kotona ilmalämpöpumppu. :] Enemmän pelottaa, ettei sää jatku yhtä aurinkoisena tarpeeksi pitkään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
Niba kirjoitti:On aivan turhaa ja lapsellista parkua säähän liittyviä kysymyksiä, niihin ei voi vaikuttaa.
Eikö??? Mutku vihreet on luvannu, että kun ajaa oikein paljon autolla, niin lämpenee :?
Kyllä säähän voi vaikuttaa. Paskanpuhujia ja toteuttajia...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vagabondo kirjoitti:
Niba kirjoitti:On aivan turhaa ja lapsellista parkua säähän liittyviä kysymyksiä, niihin ei voi vaikuttaa.
Eikö??? Mutku vihreet on luvannu, että kun ajaa oikein paljon autolla, niin lämpenee :?
Olet väärässä, ei sellaista ole luvattu? Ainoastaan on luvattu että Arinko polttaa kuummemmin, sataa toisaalla liikaa(tulvat), ilmastojärjestelmät menee sekaisin, ei voi olla varma mitä juuri sinun asuinalueellasi tapahtuu, olosuhteet muuttuvat vain ääreisemmmiksi, jne. No jos viisi astetta maapallon keskilämpötila nousee niin merien pinta nousee 7-6o metriä ja rantatonttisi patinoituu..Kato ite?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Niba kirjoitti:Olet väärässä, ei sellaista...
:facepalm:

EDIT: Pahoittelen liiallisesta fysiikanopiskelusta johtuvaa huonoa huumoria. Taas.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Helle

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos helle vaivaa, kannattaa lopettaa syöminen kokonaan. Kroppa alkaa kummasti heti tykkäämään noin 3-5 astetta tavallista korkeammasta huonelämmöstä kun sisäinen uuni menee säästöliekille.
Vastaa Viestiin