Haluaisin toteuttaa

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Miksi vitussa ei?
Kerro sä. Siis kun ilmeisesti et tällä hetkellä ole ko. reissulla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Kerro sä. Siis kun ilmeisesti et tällä hetkellä ole ko. reissulla.
Parisuhde, ura, riskin kaihtaminen, pääoman tuhlaamisen välttely.

En mä ikinä ole liiemmin syönyt pääomaa. Parin vuoden granulariteetilla kassavirta on ollut positiivinen vuodesta 1998 lähtien. Olen kyllä aika huolella tuhlannut sen mitä on tullut sisään. Jos pistäisin satatonnia haisemaan niin lähtisi 40% omaisuudesta.

Mitä enemmän tätä pyörittelen niin sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut, että yrittäjyys olisi järkevin tie eteenpäin.

Muistutan kuitenkin vielä, että tämä on paskanpuheketju eikä toteutusketju.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kerro sä. Siis kun ilmeisesti et tällä hetkellä ole ko. reissulla.
Parisuhde, ura, riskin kaihtaminen, pääoman tuhlaamisen välttely.

En mä ikinä ole liiemmin syönyt pääomaa. Parin vuoden granulariteetilla kassavirta on ollut positiivinen vuodesta 1998 lähtien. Olen kyllä aika huolella tuhlannut sen mitä on tullut sisään. Jos pistäisin satatonnia haisemaan niin lähtisi 40% omaisuudesta.

Mitä enemmän tätä pyörittelen niin sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut, että yrittäjyys olisi järkevin tie eteenpäin.

Muistutan kuitenkin vielä, että tämä on paskanpuheketju eikä toteutusketju.
Mun mielestä on fiksua, että et lähde ko. reissulle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haluaisin irtisanoutua vakituisesta työpaikastani (ei siis tästä nykyisestä työstä, vaan siitä, mikä mua tän vuoden jälkeen odottaa) ja tehdä ihan toisenlaista työtä. Plussana mielenkiintoinen ja haastava työ, miinuksena aiempaa epävarmemmat tulot ja selvästi huonompi turva esim. äitiysloman ja hoitovapaan ajaksi/ jälkeen, jos tässä joskus vaikka tiineytyisi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mun mielestä on fiksua, että et lähde ko. reissulle.
Mun mielestä taas olis fiksua lähteä tollaselle reissulle (siis jos haluaa). Eletään täällä kuitenkin vain kerran, ja sen hetken ja mahdollisuuden tuhlaaminen on rehellisesti sanoen paskaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mun mielestä on fiksua, että et lähde ko. reissulle.
Mun mielestä taas olis fiksua lähteä tollaselle reissulle (siis jos haluaa). Eletään täällä kuitenkin vain kerran, ja sen hetken ja mahdollisuuden tuhlaaminen on rehellisesti sanoen paskaa.
Aina ei oo fiksua tehdä sitä, mitä juuri sillä hetkellä huvittaa. Elco on kuitenkin jo sen verran palloa kiertänyt, että tuskin uusi kierros mitään oleellista uutta toisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Elco on kuitenkin jo sen verran palloa kiertänyt, että tuskin uusi kierros mitään oleellista uutta toisi.
Kuten tuossa yllä yritin sanoa niin en oikein tiedä kuinka paljon tämä kiertämättömyyskään tuo.

Edellisen postaukseni innoittamana: haluaisin perustaa IT-konsultointifirman, jossa kiteytyy tinkimätön Toteuttaja-asenne, kokemus ja kyvykkyys. Firman ramp-upin jälkeen noin 46-vuotiaana toimarin palkkaus, parin sadan tonnin osinkojen nosto vuosittain ja siirtyminen paskanpuhetoivomuslistan toiveeseen #1.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Edellisen postaukseni innoittamana: haluaisin perustaa IT-konsultointifirman, jossa kiteytyy tinkimätön Toteuttaja-asenne, kokemus ja kyvykkyys. Firman ramp-upin jälkeen noin 46-vuotiaana toimarin palkkaus, parin sadan tonnin osinkojen nosto vuosittain ja siirtyminen paskanpuhetoivomuslistan toiveeseen #1.
Ei huono.

I can subscribe to that.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti: Aina ei oo fiksua tehdä sitä, mitä juuri sillä hetkellä huvittaa.
Riippuu kaiketi ihmisestä ja huvituksen asteesta.

Mulla on käsikirjoitus seuraavalle seitsemälle vuodelle valmiina, ja toteutus etenee aikataulun mukaisesti.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

RolloTomasi kirjoitti:Mulla on käsikirjoitus seuraavalle seitsemälle vuodelle valmiina, ja toteutus etenee aikataulun mukaisesti.
Kuuluuko siihen käsikirjoitukseen manifesti?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aasi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Mulla on käsikirjoitus seuraavalle seitsemälle vuodelle valmiina, ja toteutus etenee aikataulun mukaisesti.
Kuuluuko siihen käsikirjoitukseen manifesti?
:D Nou.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RolloTomasi kirjoitti:
aasi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Mulla on käsikirjoitus seuraavalle seitsemälle vuodelle valmiina, ja toteutus etenee aikataulun mukaisesti.
Kuuluuko siihen käsikirjoitukseen manifesti?
:D Nou.
:)

Jos kuitenkin julkaiset jonkun juutuubivideon/manifestin, niin älä mainitse mua siinä. Sano vaikka, että antakee pillua gattikselle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun pitäisi kyllä harpata tästä pikkukalojen lammikosta valtamereen. En pitäisi sitä aivan mahdottomana, että poppisfilosofien sarjassa Saarista ja Himasta seuraa urpiainen. Täytyy vain sitten muistaa pukeutua seeprakuosiin, kasvattaa hassu parta tai keksiä joku oma koukku, mistä köyhä kansa muistaa mut kun unohtaa saman tien Seurasta lukemat horinani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja huima »

^ :jee: :jee: :jee:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Mun pitäisi kyllä harpata tästä pikkukalojen lammikosta valtamereen. En pitäisi sitä aivan mahdottomana, että poppisfilosofien sarjassa Saarista ja Himasta seuraa urpiainen. Täytyy vain sitten muistaa pukeutua seeprakuosiin, kasvattaa hassu parta tai keksiä joku oma koukku, mistä köyhä kansa muistaa mut kun unohtaa saman tien Seurasta lukemat horinani.
Imagokonsulentti Elco on kyllä oikeilla jäljillä siinä, että täytyy olla joku koukku, josta porukka muistaa sut.

Mikähän se olisi? Hassut silmälasit on jo Elton Johnin ja Mikko Alatalon käytössä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Mikähän se olisi? Hassut silmälasit on jo Elton Johnin ja Mikko Alatalon käytössä.
Jos sillä on käkkärä tukka niin hiroshimafleda toimii aina.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mikähän se olisi? Hassut silmälasit on jo Elton Johnin ja Mikko Alatalon käytössä.
hiroshimafleda
:?:

Oma ehdotukseni on goottifilosofi. Se oli siinäkin mielessä kätevä, että halutessaan meikit voisi aina pestä pois, ja silloin kukaan ei tuntisi. Jos niinQ haluaisi liikkua välillä kansan parissa.

Goottifilosofi on myyvä jo nimenä. Jos Urpiainen soittaisi Maarit Tastulalle tai Timo Harakalle ja esittäytyisi "Täällä goottifilosofi Urpiainen päivää" niin studio varattaisiin välittömästi.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.08.2011 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Jos sillä on käkkärä tukka niin
No just nelisen vuotta sittenhän mä kerroin, ettei ole:
urpiainen kirjoitti:tällaiset perinteiset jukola-hiukset (siis paksut, karkeat ja piikkisuorat) omistavana henkilönä
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Goottifilosofi on myyvä jo nimenä. Jos Urpiainen soittaisi Maarit Tastulalle tai Timo Harakalle ja esittäytyisi "Täällä goottifilosofi Urpiainen päivää" niin studio varattaisiin välittömästi.
Nääh. Sofi Oksanen tekee ton paremmin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti: hiroshimafleda
:?:
http://bristle.com/~fred/afro.jpg
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:tällaiset perinteiset jukola-hiukset (siis paksut, karkeat ja piikkisuorat) omistavana henkilönä
No tässä selvä vaihtoehto goottifilosofille-lookille:

Kuva

vs.

Kuva

Mutta kummalla skorettaisi paremmin?

Joka tapauksessa goottiifilosofi on mielestäni parempi myyvempänä terminä. Toisaalta Seitsemän veljestä - filosofi saattaisi myydä ulkomailla paremmin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Haluaisin toteuttaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti: hiroshimafleda
:?:
http://bristle.com/~fred/afro.jpg
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin