Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Yleinen lätinä jä kitinä

Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Tuntuu vaikeammalta kuin se on
3
30%
Tuntuu yhtä vaikealta kuin se on
5
50%
Tuntuu helpommalta kuin se on
2
20%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yritetäänpä uudestaan, kun edellinen kyssäri meni ns. vituiksi, koska kirjoitin epäselvästi. Epäselvyys oli osittain tarkoituksellista, mutta sitten alkoikin kiinnostaa, miten asia kitinäläisten mielestä on, jos muotoilen kysymyksen, kuten sen tarkoitin.

Eli tuntuuko elämäsi vaikeammalta, kuin sen pitäisi tuntua?

Käyttötapaus Dave: objektiivisesti arvioiden mun elämän kait pitäis tuntua nami namilta, koska mulla on kaikki hyvin.

Tästä huolimatta välillä ahistaa. Aika harvoin on sellainen fiilis, että ei oo mitään huolia. Vaikka objektiivisesti ei pitäisi olla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Välillä näin ja toisinaan noin.
Vastaan siltä väliltä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Äänestin... sitä paskaa, miltä tuntuukin... tai jotain :D

Mulla on siis oikein hyvä nyt. Mulla on myös vertailukohde siihen, mitä todella paskimmillaan voi olla (siis omalla kohdalla, maailmanluokan mittakaavassa sekin oli pientä). Siihen aiempaan verraten, olen paratiisissa :D

Jokaisellahan on niitä huonoja kausia. Ei aina voi olla vaaleanpunaista ihqua. Mulla ainakin joku asia (esim. oma fyysinen olemus) voi pudottaa nopeastikin alas, mutta siitä sitten noustaan taas lyhyelläkin aikavälillä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elämäni tuntuu juuri yhtä vaikealta kuin sen pitäisi tuntua, koska muutenhan se ei olisi minun elämäni vaan jonkun toisen tai minä olisin joku toinen.

Tätini sanoi puhelimessa vähän aikaa sitten, että minulla on kaikki asiat hyvin. Hänelle elämäni nykytilanne olisikin hyvä, mutta hän onkin keskinkertaisuus. Omasta mielestäni asiani vaikuttavat keskeneräisiltä. Koska tajuan kuinka "vaikeaa" niiden saaminen valmiiksi pitäisi olla, elämäni vaikeus tuntuu juuri siltä, mitä sen pitäisi olla. En vain osaa haluta tyytyä viheltämiseen tai halua osaa haluta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Uskon, että tuntuu ihan yhtä vaikealta kuin se on.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Tuntuuko elämäsi vaikeammalta kuin se on?

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

joskus
Vastaa Viestiin