Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitä uusia ongelmia uskoisit kohtaavasi miljoonat tililläsi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En yhtikäs mitään.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Töissä käynnissä ei olisi järkeä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hännystelijät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kävisit silti?
Prepare for the worstest.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ryyppäisin ja huoraisin liikaa.

edit: tai liian vähän.
Viimeksi muokannut Dumiz, 15.09.2011 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:Töissä käynnissä ei olisi järkeä.
Sä voisit auttaa ihmisiä.

Pelkäisin unohtavani millaista "normaali" elämä on, en haluaisi sokaistua ystävien tavallisille arkisille ongelmille. (rahat loppu, visa miinuksella, kissa sairaana) Tosin näissä tilanteissa kyllä sitten auttaisin kavereita. Toivottavasti niistä ei tuntuis että ne on kiitollisuuden velassa.
Viimeksi muokannut Georgina, 15.09.2011 12:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mitä uusia ongelmia uskoisit kohtaavasi miljoonat tililläsi?
Käsi ojossa olevat kerjäläiset faija mukaanlukien.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Kävisit silti?
Vaikea kysymys. Tod. näk. en kävisi, koska en voisi käydä, jos siinä ei olisi järkeä.

Tietysti saattaa olla, että kävisin Pro bono, eli tukeakseni U2:n toimintaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eihän sitä nyt mihinkään tarvis julkistaa(edes kavereille)(tai no, voin tasan arvata kuka haluais iltiksen lööppeihin lottovoittajana ja kuka ei.. )
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Töissä käynnissä ei olisi järkeä.
Miten niin ei olisi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Työnteko ei muuttuisi tarpeettomaksi koska pitää olla mielekästä tekemistä.
+1 Mielekästä, omanarvontuntoa kohottavaa ja merkityksellistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Valinnan vaikeuden, mistä maista ostaa pysyvät asunnot. Kateelliset ruinaajat. Jonkinlaisia sijoituspäätöshankaluuksia. Eli ei todellisia ongelmia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

nowaysis kirjoitti:Eihän sitä nyt mihinkään tarvis julkistaa(edes kavereille)(tai no, voin tasan arvata kuka haluais iltiksen lööppeihin lottovoittajana ja kuka ei.. )
Mä en haluais että siitä sais kovin moni tietää mutta vängälläkin lähipiiri huomais kun jäis töistä pois, ostas uuden auton ja pätkäsis maneesin tuohon pihamaalle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Georgina kirjoitti:Mä en haluais että siitä sais kovin moni tietää mutta vängälläkin lähipiiri huomais kun jäis töistä pois, ostas uuden auton ja pätkäsis maneesin tuohon pihamaalle.
Katat sen maneesin, niin kukaan ei huomaa mitään.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

sivustahuutaja kirjoitti:
Katat sen maneesin, niin kukaan ei huomaa mitään.
:D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Manaaja

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Töissä käynnissä ei olisi järkeä.
Olen 100% päinvastaista mieltä. Töissäkäymisessä alkaisi vihdoin olla järkeä, kun työnsä voisi valita pelkästään mielekkyyden ja oman jaksamisensa perusteella ilman taloudellisia pakotteita.

Itse valitsisin jonkun sellaisen duunin jota tarvitsisi tehdä 4 päivää viikossa max 6h päiviä, ja jota ei tarvitsisi koskaan tuoda kotiin. Lähinnä sen vuoksi että päiviin sisältyisi ns. sosiaalinen arki sosiaalisin ihmissuhtein ja jonkinlainen itsensä tarpeelliseksi tunteminen. Liksa voisi ihan hyvin olla jotain nollan ja tuhannen euron välillä, kun sillä ei olisi enää primus motor -roolia.

Oikeastaan voisin lähteä tutkimusmatkailijaksi, soronoo!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Samaa mieltä kuin Manaaja. Davekin voisi lottovoiton jälkeen tehdä lääkärin töitä missä kiinnostaa. Vaikka ihan oikeasti auttaa köyhiä sairaita, ilmaiseksi.

Jos Davelle työnsä motiivi on vain raha, se ikävä kyllä minusta paljastaa, että Davea ei itse lääkäröinti kiinnosta paljoakaan. Ja koska intohimo puuttuu, Dave ei voi olla kovin hyvä lääkäri.

Ison fyffen kanssa voisi olla tekemättä mitään. Tai tehdä palkkiottakin sitä, minkä hyödylliseksi itse kukin kokee.

Porvarillisten ammattien lisäksi on melko surku, että monet kirjailijat ja taiteilijat, nyt arvostetutkin, ovat hengenpitimikseen joutuneet tekemään paskaduuneja. Jotka ovat vieneet energiaa varsinaiselta tehtävältään.
RP

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja RP »

No lähinnä miten pitää rahat piilossa. Auttaminen on kivaa, mutta loppujen lopuksi se on loputon kaivo. Valitettavasti kateus ei ole mahdottomuus suhteiden laaduista huolimatta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti: Porvarillisten ammattien lisäksi on melko surku, että monet kirjailijat ja taiteilijat, nyt arvostetutkin, ovat hengenpitimikseen joutuneet tekemään paskaduuneja. Jotka ovat vieneet energiaa varsinaiselta tehtävältään.
Tuskinpa esim. van Gogh olisi sen parempia tauluja maalannut, vaikka olisikin ollut varakkaampi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti: Porvarillisten ammattien lisäksi on melko surku, että monet kirjailijat ja taiteilijat, nyt arvostetutkin, ovat hengenpitimikseen joutuneet tekemään paskaduuneja. Jotka ovat vieneet energiaa varsinaiselta tehtävältään.
Tuskinpa esim. van Gogh olisi sen parempia tauluja maalannut, vaikka olisikin ollut varakkaampi.
No joo. Minusta ei tule van Goghia tai mitään, mutta myönnän että näin jälkikäteen ajatellen duuni nylkypalkalla idioottimerkonomien toimistossa viisi vuotta toi minulle elämänkokemusta ja niiku taiteellista persepektiiviä, niiku.

Kuitenkaan en kokenut sitä yhteiskunnalllisena moraalisena velvollisuutena, koska sellaisiin en usko.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En yhtään mitään. Sen sijaan se toisi vapautta toteuttaa itseään enemmän ja jopa mahdollistaisi bisnesideani.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kaikki kitinäläiset ovat jo nyt hyvin rikkaita historiallisesti ja globaalisti tarkastellen. EI teitä estä toteuttamasta itseänne mikään muu kuin te itse.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Kaikki kitinäläiset ovat jo nyt hyvin rikkaita historiallisesti ja globaalisti tarkastellen. EI teitä estä toteuttamasta itseänne mikään muu kuin te itse.
No mitä vittuu säkin mämmit siellä munat kourassa? :D
Tai sitten elät jo unelmaasi, joo.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä negatiivista uskoisit lottovoiton tuovan elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Kaikki kitinäläiset ovat jo nyt hyvin rikkaita historiallisesti ja globaalisti tarkastellen. EI teitä estä toteuttamasta itseänne mikään muu kuin te itse.
Et kai sä nyt vaan yritä sanoa, että koska Afrikassa on nälänhätä, meidän tulee olla onnellisia? Afrikan nälänhädän tilalle voi valita minkä tahansa kriisin, esimerkkeinä mainittakoon sota, naisten ympärileikkaukset, HIV-raiskaukset, kuivuus, holokausti, tsunami... you name it.

Tää on ajattelutapa jota en oikein käsitä. Omasta elämästä esimerkkinä surullisen kuuluisa rintaleikkaus, johon saatuja kommentteja on ollut mm. "mut sullahan on kuitenkin rinnat, mieti vaikka rintasyöpäpotilaita" tai "niin mutta eihän tota kukaan huomaa päällepäin".
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin