Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Yleinen lätinä jä kitinä

kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Kylven/saunon ilman mitään zeksuaalisuutta
12
55%
Tod näk jotain pientä viritystä on ilmassa
8
36%
Totta munassa on viritystä. Kohta saadaan pillua/munaa!
2
9%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Väitätkö nää että sinä ET olisi halunnut nähdä Marthafockerin (vai oliko hän ennen sinun aikaasi?) tissejä? Hyvät tissit.
Kyllä kai ne oli cityaikaan ihan julkisesti nähtävissä galleriastaan hyvän tovin kelle vain?.
:shock: Mitä? Ei ole minun kokoelmissani! Ja Martta kieltäytyi luovuttamasta Kyypon meistä ottamia kuvia. Tämä on väärin!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kylpyhommissa ollaan ainakin normiammeessa jo ihan iholla, joten siihen en lähtisi kyllä kaveripohjalta. Sekasauna on sen sijaan ihan OK, kaksin tietysti vähän harkiten. Saunaan ei automaattisesti liity mitään erotiikkaodotusta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: :shock: Mitä? Ei ole minun kokoelmissani! Ja Martta kieltäytyi luovuttamasta Kyypon meistä ottamia kuvia. Tämä on väärin!
No siihen saattaa olla hyvä syy, että se kuva otettiin pois..
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: Saunaan ei automaattisesti liity mitään erotiikkaodotusta.
No ei tietenkään tarvitse liittyä odotusta seksiaktista, muuten kuin ehkä treffien yhteydessä. Mutta silti minä ja arvaan moni muukin mies haluaisi nähdä sinut alastomana, ihan panemattakin. Jos se sauna-alastomuus niin epäeroottista on, todista se ja lähetä minulle oitis alaston saunakuva itsestäsi osoitteeseen [email protected]
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:En tiedä sainko opiskeluaikana jonkin saunaerotiikan saturaatiotason täyteen, mutta pakko vähän komppailla Vagabondoa siinä, että joku randomtisu ei juurikaan mitään jännitettä luo. Se nyt on ihan selvää että heteromiehen katse kiinnittyy alastomaan tissiin, tussuun ja pyllyyn olosuhteista riippumatta mutta että siitä automatic jotenkin innostuisi? Itsellä se jännitteen syntyminen vaatii jotain enemmän, eli ainakin lupauksen siitä että jotain saattaisi tapahtua ja vähän intiimimmän tilanteen kuin puolijoukkueellisen porukkaa samassa saunassa.
Öö, tota. Lukee Daven kysymyksenasettelun uudestaan: Kylpyyn kahdestaan skoretuskohteen kanssa - värähtääkö vai eikö värähdä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti:En tiedä sainko opiskeluaikana jonkin saunaerotiikan saturaatiotason täyteen, mutta pakko vähän komppailla Vagabondoa siinä, että joku randomtisu ei juurikaan mitään jännitettä luo. Se nyt on ihan selvää että heteromiehen katse kiinnittyy alastomaan tissiin, tussuun ja pyllyyn olosuhteista riippumatta mutta että siitä automatic jotenkin innostuisi? Itsellä se jännitteen syntyminen vaatii jotain enemmän, eli ainakin lupauksen siitä että jotain saattaisi tapahtua ja vähän intiimimmän tilanteen kuin puolijoukkueellisen porukkaa samassa saunassa.
Öö, tota. Lukee Daven kysymyksenasettelun uudestaan: Kylpyyn kahdestaan skoretuskohteen kanssa - värähtääkö vai eikö värähdä?
Keskustelu ja Davekin irtosivat kysymyksenasettelusta jo aikaa sitten. Jos kitinässä pysyttäisiin aina aloituksen aiheessa tai kysymyksenasettelussa, eihän täällä olisi mitään keskustelua koskaan.
NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Kyllä mussa sen verran naturistia on, että osaan saunoa ja kylpeä täysin aseksuaalisesti, jos seksuaalisia virityksiä ei ole ilmassa ennen saunaan tai kylpyyn menoa. Kylpemisessä tietenkin allaskoko vaikuttaa suhtautumiseen, enkä oikein näe minkätakia tunkisin aseksuaalisesti sellaiseen altaaseen, johon kaksi ihmistä ei kunnolla mahdu.
Oot kaappijuristi.
Kyllä täytyy olla valan tehnyt donkeyrider, että pystyy olemaan täysin aseksualinen, jos esim menee sekasaunaan kurssin håttiksien kanssa. Totta munassa sitä täytyy tsekata, miltä luentosalissa ihailtu vartalo näyttää au naturel.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti: Ajatuskoe: Jos olisi varmaa, että en voisi säilyttää/levittää kuvaa, näyttäisitkö, siis vain näyttäisitkö minulle kuvan, pelkän kuvan itsestäsi alastomana saunomassa? Siis saunahan on pyhä paikka! Ei kai kuvan otto sitä eroottiseksi muuta? Arvaan että et näyttäisi.
Öö, ei, en minä saunakuvia lähettele kelleen muullekaan.
Gat kirjoitti: Mutta kuitenkin, jos olisimme livekavereita, etkä tietäisi minua netin perusteella tirkistelijärunkkariksi, ilman muuta sallisit minun nähdä itsesi alastomana saunassa ihan fyysisesti.,lähes tappituntumalla in corpore?
No enhän nytkään tiedä onko joku kavereistani tirkistelijärunkkari eikä nekään tiedä oonko minä. Siis ymmärränkö nyt oikein että että jos sulla ois kaveri, joka ois nainen ja johon et muuten tuntisi mitään vetoa, hän olisi vain hauskaa seuraa ja tunteet olisivat lähinnä sisarellisia, niin saunassa alkaisit automaagisesti häntä himoita koska hän olisi alasti? Mun mielestä tuo on aika kipiää.
Gat kirjoitti: Tietty saatat olla niin ruma, etten kiihoitu kumminkaan :D
Kyllä. Rumienko kanssa voi mennä saunaan eikä siinä mitään?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Siis ymmärränkö nyt oikein että että jos sulla ois kaveri, joka ois nainen ja johon et muuten tuntisi mitään vetoa, hän olisi vain hauskaa seuraa ja tunteet olisivat lähinnä sisarellisia, niin saunassa alkaisit automaagisesti häntä himoita koska hän olisi alasti? Mun mielestä tuo on aika kipiää.
Unohdat nyt, että kyseessä on kaveri joka on nähnyt irl alasti lähinnä oman äitinsä. Meille nussivan maailman ihmisille alaston vastakkaisen sukupuolen edustaja ei ole yhtä tavaton ilmiö.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
annepa kirjoitti:Siis ymmärränkö nyt oikein että että jos sulla ois kaveri, joka ois nainen ja johon et muuten tuntisi mitään vetoa, hän olisi vain hauskaa seuraa ja tunteet olisivat lähinnä sisarellisia, niin saunassa alkaisit automaagisesti häntä himoita koska hän olisi alasti? Mun mielestä tuo on aika kipiää.
Unohdat nyt, että kyseessä on kaveri joka on nähnyt irl alasti lähinnä oman äitinsä. Meille nussivan maailman ihmisille alaston vastakkaisen sukupuolen edustaja ei ole yhtä tavaton ilmiö.
En unoha, tämä oli vain uusi ulottuvuus tohon kipeyteen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ajatuskoe: Jos olisi varmaa, että en voisi säilyttää/levittää kuvaa, näyttäisitkö, siis vain näyttäisitkö minulle kuvan, pelkän kuvan itsestäsi alastomana saunomassa? Siis saunahan on pyhä paikka! Ei kai kuvan otto sitä eroottiseksi muuta? Arvaan että et näyttäisi.
Öö, ei, en minä saunakuvia lähettele kelleen muullekaan.?
Pointti että miksi kuva sinusta saunassa olisi tuhmempi tai hävettävämpi, kuin että kuitenkin näyttäydyt niille ihan karvasillaan livenä? Sellanen viaton kesäkuva... Siis kumma ristiriita miksi nakuilulla ja nakuilulla on eroa.
annepa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta kuitenkin, jos olisimme livekavereita, etkä tietäisi minua netin perusteella tirkistelijärunkkariksi, ilman muuta sallisit minun nähdä itsesi alastomana saunassa ihan fyysisesti.,lähes tappituntumalla in corpore?
No enhän nytkään tiedä onko joku kavereistani tirkistelijärunkkari eikä nekään tiedä oonko minä. Siis ymmärränkö nyt oikein että että jos sulla ois kaveri, joka ois nainen ja johon et muuten tuntisi mitään vetoa, hän olisi vain hauskaa seuraa ja tunteet olisivat lähinnä sisarellisia, niin saunassa alkaisit automaagisesti häntä himoita koska hän olisi alasti? Mun mielestä tuo on aika kipiää.?
No minähän haluaisin panna kaikkia tietämiäni hyvännäköisiä tsybyjä, mutta vaikka tiedän ettei se ole mahdollista... edes nähdä heidät nakuna olisi minulle eroottisesti värähtelevää. Mitä se sulle kuuluu, jos olet alasti niin viattomasti ettet tajua?
annepa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Tietty saatat olla niin ruma, etten kiihoitu kumminkaan :D
Kyllä. Rumienko kanssa voi mennä saunaan eikä siinä mitään?
No ainakaan se ei ole sitä kysyttyä viisarin värähdystä. Sama sitten olla saunassa vaikka koiran kanssa. Meidän koira kävi saunassa mielellään.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:
Keskustelu ja Davekin irtosivat kysymyksenasettelusta jo aikaa sitten. Jos kitinässä pysyttäisiin aina aloituksen aiheessa tai kysymyksenasettelussa, eihän täällä olisi mitään keskustelua koskaan.
Senkin ketku juristi, saatana!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Keskustelu ja Davekin irtosivat kysymyksenasettelusta jo aikaa sitten. Jos kitinässä pysyttäisiin aina aloituksen aiheessa tai kysymyksenasettelussa, eihän täällä olisi mitään keskustelua koskaan.
Senkin ketku juristi, saatana!
Kiitos! :juristi:
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gat kirjoitti: No ei tietenkään tarvitse liittyä odotusta seksiaktista, muuten kuin ehkä treffien yhteydessä. Mutta silti minä ja arvaan moni muukin mies haluaisi nähdä sinut alastomana, ihan panemattakin. Jos se sauna-alastomuus niin epäeroottista on, todista se ja lähetä minulle oitis alaston saunakuva itsestäsi osoitteeseen [email protected]
Siellä on, sä varmaan hoidat levityksen niille muille halukkaille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: Siellä on, sä varmaan hoidat levityksen niille muille halukkaille?
:cry: Eikä ole. Joko kirjoitit osoitteen väärin tai huijaat vanhaa likaista miestä. Hyi. Ja minähän säilytän niitä salaisina aarteina.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

Tota, tota, exsu, sä lähetit vissiin vahingossa taas jotain pyllykuvia mun sähköpostiin [email protected]
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti:Joskus taisi teoreettinen humanismikin lipsahtaa käytännön puolelle.
Että kokeilit sormella jonkun sammuneen opiskelijatoverin pyllyreikää?

Yrjö tulee.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti:En tiedä sainko opiskeluaikana jonkin saunaerotiikan saturaatiotason täyteen, mutta pakko vähän komppailla Vagabondoa siinä, että joku randomtisu ei juurikaan mitään jännitettä luo. Se nyt on ihan selvää että heteromiehen katse kiinnittyy alastomaan tissiin, tussuun ja pyllyyn olosuhteista riippumatta mutta että siitä automatic jotenkin innostuisi? Itsellä se jännitteen syntyminen vaatii jotain enemmän, eli ainakin lupauksen siitä että jotain saattaisi tapahtua ja vähän intiimimmän tilanteen kuin puolijoukkueellisen porukkaa samassa saunassa.
Öö, tota. Lukee Daven kysymyksenasettelun uudestaan: Kylpyyn kahdestaan skoretuskohteen kanssa - värähtääkö vai eikö värähdä?
Sain juuri sähköpostiin mainoksen jostain pillereistä, jotka kuulemma voisivat auttaa. Eivät olleet edes kalliita.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

^Etkö sä nyt voi kirjoittaa itsellesi tropit?

Diplomi-insinöörin koulutuksella ja sosiopatian approbaturilla suosittelen jotain seuraavista:
1) LD50 cialilsta
2) kemiallinen kastraatio
3) Molemmat edelliset kerralla naamariin ja kyytipojaksi pullo absinttia

Nähdäkseni tilanteesi ei juurikaan voi heiketä, jos seuraat reseptiäni.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti:Tota, tota, exsu, sä lähetit vissiin vahingossa taas jotain pyllykuvia mun sähköpostiin [email protected]
Ah, sori. Tää tekniikka on välillä niin hankalaa meille naisille, varsinkin saunassa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä heitän vähän löylyä kiukaalle, olen pannut naista sekä saunassa että suihkussa, silloisia tyttöystäviä siis(10v eroa tapauksilla), en random naisia.
Saunassa panemnen ei ole kivaa, en tule tekemään sitä koskaan uudelleen, nyt alkaa olla uhkana jo kohtaus..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vagabondo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Onhan se nyt epäkohteliasta seinille tuijotella, mutta ei siellä mitään ennennäkemätöntä ole näytillä.
Alastiko te siellä kursseilla kävitte?
Onko tämä tulkittava niin, että et tiedä mitä naisen vaatteiden alta löytyy?
Kyllä nyt jokainen nainen on hieman eri näköinen vaatteidensa alla, kuten postimerkeissäkin on eroavaisuutensa. Eikä sitä koskaan tiedä, josko vaatteiden alta löytyisikin pippeli.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Alastiko te siellä kursseilla kävitte?
Onko tämä tulkittava niin, että et tiedä mitä naisen vaatteiden alta löytyy?
Kyllä nyt jokainen nainen on hieman eri näköinen vaatteidensa alla, kuten postimerkeissäkin on eroavaisuutensa. Eikä sitä koskaan tiedä, josko vaatteiden alta löytyisikin pippeli.
Tai jos vaikka kikkeli? :roll:
Oot ihan väärässä paikassa mee Thailandiaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Joskus taisi teoreettinen humanismikin lipsahtaa käytännön puolelle.
Että kokeilit sormella jonkun sammuneen opiskelijatoverin pyllyreikää?
Yrjö tulee.
Mä olen vissiin elänyt sitten jotenkin erilaista nuoruutta: jos Gattacan opiskeluelämäkokemukset olivat minulle vieraita, niin vielä vaikeampi minun on eläytyä kokemuksellisesti tähän sinun opiskelijabilekäsitykseesi ja, arvaan, -kokemukseesi. Mun kokemuksieni pohjalta ei tuollaista assosiaatiota kerta kaikkiaan voisi tulla mieleen. Mä luulen, että sä alat löytää sisäisen dp-heterosi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Joskus taisi teoreettinen humanismikin lipsahtaa käytännön puolelle.
Että kokeilit sormella jonkun sammuneen opiskelijatoverin pyllyreikää?
Yrjö tulee.
Mä olen vissiin elänyt sitten jotenkin erilaista nuoruutta: jos Gattacan opiskeluelämäkokemukset olivat minulle vieraita, niin vielä vaikeampi minun on eläytyä kokemuksellisesti tähän sinun opiskelijabilekäsitykseesi ja, arvaan, -kokemukseesi. Mun kokemuksieni pohjalta ei tuollaista assosiaatiota kerta kaikkiaan voisi tulla mieleen. Mä luulen, että sä alat löytää sisäisen dp-heterosi.
Insinöörit ovat niin vapaamielisiä.

Joskus olen dipolissa saunonut, mutta onnekseni en ilmeisimmin osunut samalle saunavuorolle elcon kanssa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Joskus olen dipolissa saunonut, mutta onnekseni en ilmeisimmin osunut samalle saunavuorolle elcon kanssa.
Ihailtavasti sulla on kuitenkin jonkinlaisena automaattisena taustaoletuksena, että saunaillassa sä joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin sammut, vaikka elco-riski olisikin ilmeinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin