Piuhat poikki?

Yleinen lätinä jä kitinä

Piuhat poikki?

Olen mies, ei käy
5
25%
Olen mies, kyllä se käy
5
25%
Olen mies, poikkaistu jo
2
10%
Olen nainen, ei käy
3
15%
Olen nainen, kyllä se käy
4
20%
Olen nainen, poikkaistu jo
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miten on? Jos olisit 99.99%:n varma, että lapsiluku on täynnä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ei käy
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tällä hetkellä ajatus tuntuu vieraalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olettaen, että tuo 99,99 % pitäisi varmasti paikkansa, niin olisiko silloin enää mitään järjellisiä perusteita pidättäytyä toimenpiteestä? Tai siis kuinka todellisia (internetin kauhukertomusmaailman ulkopuolella) ovat komplikaatio- tai muut haittavaikutusriskit? 99,99 %:n oletuksella asia varmasti riippuu niistä todennäköisyysluvuista, ainakin muilla kuin kastraatioahdistusta potevilla Davella ja Ylermillä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Olettaen, että tuo 99,99 % pitäisi varmasti paikkansa, niin olisiko silloin enää mitään järjellisiä perusteita pidättäytyä toimenpiteestä? Tai siis kuinka todellisia (internetin kauhukertomusmaailman ulkopuolella) ovat komplikaatio- tai muut haittavaikutusriskit? 99,99 %:n oletuksella asia varmasti riippuu niistä todennäköisyysluvuista, ainakin muilla kuin kastraatioahdistusta potevilla Davella ja Ylermillä.
Kukas nyt väitti, että tässä on järjellä mitään tekemistä tämän kysymyksen kanssa?

Naisillahan on kenties eri näkökulma asiaan, koska he menettävät hedelmällisyytensä joka tapauksessa. Viimeksi mainittu virke ei viitannut Urpiaiseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jos toimenpiteeseen oikeasti tulisi painostusta puolison taholta, niin luultavasti suostuisin leikkauttamaan, vaikka panokset tuntuu olevan sen verran tuhnuja, ettei keskeytetty yhdyntä ole pettänyt vielä kertaakaan vuosien käytöstä huolimatta. Galluppiin vastaan kuitenkin, ei käy, koska neulakammo. Kaikki piikittäminen tuntuu epämiellyttävältä ajatustasolla ja pyrin välttämään myös puudutuspiikkejä, jos vaan mahdollista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olettaen, että tuo 99,99 % pitäisi varmasti paikkansa, niin olisiko silloin enää mitään järjellisiä perusteita pidättäytyä toimenpiteestä? Tai siis kuinka todellisia (internetin kauhukertomusmaailman ulkopuolella) ovat komplikaatio- tai muut haittavaikutusriskit? 99,99 %:n oletuksella asia varmasti riippuu niistä todennäköisyysluvuista, ainakin muilla kuin kastraatioahdistusta potevilla Davella ja Ylermillä.
Kukas nyt väitti, että tässä on järjellä mitään tekemistä tämän kysymyksen kanssa?

Naisillahan on kenties eri näkökulma asiaan, koska he menettävät hedelmällisyytensä joka tapauksessa. Viimeksi mainittu virke ei viitannut Urpiaiseen.
Kukas nyt väitti, että joku oli väittänyt, että jne. Koetin omalla epäselvällä tavallani vastata ketjun aiheena olevaan kysymykseesi: minulla on liian vähän dataa kannan muodostamiseksi ja arvelin, että olisit ehkä osannut tätä vajetta paikata - jos ei ole mieheydestään irrationaalisen epävarma, jääkö jäljelle kuinka paljon asiaperusteita operaatiota vastaan? Varmasti niitäkin on (yleisesti ottaen pyrin välttelemään kirurgisia operaatioita noin niinkuin yleisen mukavuudenhalun ja turvallisuushakuisuuden nimissä).

Ja anna vain virkkeesi viitata Urpiaiseen: pitkällä tähtäimellä olemme kaikki menettäneet hedelmällisyytemme. Ja mistä sitä tietää, ehkä mä olenkin oikeasti nainen. 2010-luvulla ei kuulemma enää kaikkien internet-nimimerkkien takana olekaan teini-ikäinen lähiöpoika.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei. Kyse ei ole siitä ettäkö ajattelisin räkäpäitä laukovana olevani jotenkin vähemmän mies, vaan siitä että pelkään olevani erinomainen kandidaatti kaikenlaisille sinipunakipukiveskomplikaatioille, kun tuo automaattinen tyhjennyskään ei oikein tunnu toimivan, ja jo viikon jälkeen kassikivut ovat melko sietämättömiä.
Johnny Winter

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

No ihan ilman muuta!! Olen omani toimittanut ja hyväksi saattanut. Kipukammo kai tässä se on kynnyskysymys.

Jotenkin tuntuu siltä että kipu juuri tuonne tai hampaisiin asettaa riman melko korkealle. Kävin tässä juurikin hammaslääkärissä ensimmäisen kerran sitten armeijan. Ei mitään vikaa, snadisti hammaskiveä. Mutta siis kipu juuri sinne tai hampaisiin on snadi kammo. Kokovartalopuudutus, niin mua ei kaduta hetkeäkään.

Eikös noita lapsia synny tähän maailmaan ihan tarpeeksi ilman minun edesottamuksia?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: Ja anna vain virkkeesi viitata Urpiaiseen: pitkällä tähtäimellä olemme kaikki menettäneet hedelmällisyytemme.
Eipäs nyt heittäydytä Keynesiläisiksi.

Miehellä hedelmällisyys säilyy niin kauan, kuin veri kiertää. En sitten tiedä, kuinka oleellista tämä on kannaltani. Ylipäätään taidan suhtautua hyvin aversiivisesti kaikkiin kehoani koskeviin toimintakykyä rajoittaviin toimenpiteisiin.

Muistan aikoinaan kun keskustelin parin kaverin kanssa, kuinka helposti esim luopuisin pikkusormen kärkinivelen distaalipuoella olevasta osasta. Kynnys vaikutti olevan mulla isompi kuin parilla kaverilla (tämä huutaa gallupia). Itse toimenpidettä en niin pelkää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja elco »

Lankomiehellä meni piuhaoperaatio ns. päin vittua: housut veressä ambulanssilla sairaalaan.

Itse olen vielä niin nuori, etten tahdo pistää optioita kiinni, vaikken nykyisellään lapsia haluakaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä mulle muuten passaa, mutta kun mun kohdalla ei noilla sairaalareissuilla ole vielä kertaakaan mennyt kaikki niin kuin piti, en uskalla riskeerata. Todennäköisesti poistuisin operaatiosta ilman polvilumpioita ja vasenta korvaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:...kastraatioahdistusta potevilla Davella ja Ylermillä.
Tätätkö se onkin ollut. Juuri äsken lähikaupan kassaneiti ei katsonut silmiin ojentaessaan pankkikorttini, enkä voinut möykyltäni kuin purskahtaa itkuun. Olet henkilökohtainen Jeesukseni tai ainakin Simo Vaatehuoneelta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Tällä hetkellä miehestä kiinni, lupasin odotella vielä pari vuotta ennen kun käyn poikkasemassa, se toivois että mulla mieli muuttuu. Itse olen hyvinkin 99,99%.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Nainen, poikkastu jo ja perusteellisesti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitäpä sitä suotta rahoja heittää kankkulan kaivoon eli tuommoiseen humpuukkiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:...kastraatioahdistusta potevilla Davella ja Ylermillä.
Tätätkö se onkin ollut. Juuri äsken lähikaupan kassaneiti ei katsonut silmiin ojentaessaan pankkikorttini, enkä voinut möykyltäni kuin purskahtaa itkuun. Olet henkilökohtainen Jeesukseni tai ainakin Simo Vaatehuoneelta.
Jep. Internetdiagnoosi á 100 €. Halvempaa kuin Daven vastaanotolle raahautuminen. Tilinumero postilaatikossasi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja masa »

Tekisin uudelleenkin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:kuinka helposti esim luopuisin pikkusormen kärkinivelen distaalipuoella olevasta osasta.
En ole ihan varma, oliko tuo tarkennus siitä, kummalla puolella kärkiniveltä olevasta osasta puhut sitten kuitenkaan niin kovin tärkeä. Tai siis erityisen moni ei varmaan ihan lääkärintaidollisista rajoituksista johtuen luopuisi nimenomaan helposti vain kärkinivelen kämmenenpuoleisesta osasta säilyttäen distaalipuolen ennallaan. Vai ymmärränkö anatomiajargonia jotenkin väärin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:kuinka helposti esim luopuisin pikkusormen kärkinivelen distaalipuoella olevasta osasta.
En ole ihan varma, oliko tuo tarkennus siitä, kummalla puolella kärkiniveltä olevasta osasta puhut sitten kuitenkaan niin kovin tärkeä. Tai siis erityisen moni ei varmaan ihan lääkärintaidollisista rajoituksista johtuen luopuisi nimenomaan helposti vain kärkinivelen kämmenenpuoleisesta osasta säilyttäen distaalipuolen ennallaan. Vai ymmärränkö anatomiajargonia jotenkin väärin?
Distaalinen ja proksimaalinen katsotaan kehon keskiviivasta päin. Eli ensin määritellään paikka, pikkusormen kärkivinel. Sitten mennään siitä distaalisuuntaan eli kauemmas kehon keskiviivasta. Eli amputoidaan siis pikkusormesa se osa, joka on kärkinivelen distaalipuolella. Amputaatio tehtäisiin kärkinivelen kohdalle. Gallup.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:viikon jälkeen kassikivut ovat melko sietämättömiä.
Mites se putkien poikkaseminen kassien tyhjäämiseen vaikuttaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Paljonko maksaisitte?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:viikon jälkeen kassikivut ovat melko sietämättömiä.
Mites se putkien poikkaseminen kassien tyhjäämiseen vaikuttaa?
Kyllähän se ymmärtääkseni vaikuttaa paljonkin. Ei siinä sen jälkeen taideta enää tyhjätä kuin rakkularauhasnesteitä.
masa

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:[ tyhjätä kuin rakkularauhasnesteitä.
No joo, en ole ollut kiinnostunut spekseistä että mitä sieltä tulee. Tulee kuitenkin saman näköisesti ja tuntuisesti kuin ennenkin, joten luulen että huolesi on turha.
Manaaja

Re: Piuhat poikki?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:luulen että huolesi on turha.
Tiedän, ettei se nyt ihan täysin turhakaan ole.

"A phone and postal survey of 172 patients 4 years after vasectomy found that 15% of respondents experienced chronic testicular discomfort that was troublesome and that 33% of respondents experienced some chronic testicular discomfort."

Mulla kun se dump-valve ei luontaisesti toimi unissaankaan (ei ainakaan 3 viikon kokeilujakson perusteella), mutta kiveskipuja alkaa ilmetä jo alle viikossa ellei laakia laita lentoon, voin kuvitella kuuluvani hienosti juuri tähän riskiryhmään.
Vastaa Viestiin