Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Voisitko äänestää toista ehdokasta?

-stön äänestäjä, voisin äänestää Haavistoakin
8
30%
-ton äänestäjä, voisin äänestää Niinistöäkin
11
41%
-stön äänestäjä, jättäisin mielummin äänestämättä
4
15%
-ton äänestäjä, jättäisin mielummin äänestämättä
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: Joo kyllä mä ihan innoissani silittelisin paitoja, jos pääsis tästä oravanpyörästä eroon. Enkä edes herää 6.30, kaivele autoa kinoksesta saati kuskaa räkänökkia!
:shock: Oliko tässä sarkasmia, jota en tunnista? Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti: :shock: Oliko tässä sarkasmia, jota en tunnista? Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.
Se on maksullista rakkautta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti: :shock: Oliko tässä sarkasmia, jota en tunnista? Mä oon kuvitellut, että sä rakastat sun työtä.
Rakastankin, tosin viime aikoina hieman entistä vähemmän. Mutta mä en rakasta montaa juttua sen ympärillä enkä sitä, että mun ajasta menee nykyään niin suuri osa työntekoon tai työpaikalle siirtymiseen. Jos tästä maksettais vaikka tuplasti liksaa, ei tämäkän olisi niin suuri ongelma sillä sitten voisin myös vähäisellä vapaa-ajallani rellestää enemmän ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Jos tästä maksettais vaikka tuplasti liksaa, ei tämäkän olisi niin suuri ongelma sillä sitten voisin myös vähäisellä vapaa-ajallani rellestää enemmän ;)
Tämä on hyvin yleinen harha. Jos sulle maksettaisiin tuplasti enemmän niin noin 3kk kuluttua alkaisit ajattelemaan, että tilanne olisi suunnilleen hallinnassa, jos tästä maksettaisiin tuplasti enemmän.

Itse en ole ikinä tienannut näin hyvin ja lisää pitäisi olla tulossa, bonarit olivat 200% ja lisäksi tulee päivärahoja yli tonni kuussa netto. Vastapainoksi lusin arkiviikot maassa, jossa miehet pitävät punaisia housuja ja teen laskutettavaa työtä 50h viikossa minkä päälle 6h työmatkat ja 6h lentoihin. Viikonloppuisin lähinnä nukun.

Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta auttais se edes hetkellisesti. Ja olispahan enemmän fyrkkaa nessuihin.

Mä just juttelin tästä aiheesta maanantaina mutsini kanssa. Että eihän tässä hommassa ole taas mitään järkeä, kun arkipäivät menee töihin valmistautumiseen, työmatkoihin ja töissä olemiseen. Viikonloppuna on sitten jo niin puhki, että eristäytyy himaan kun ei vaan huvita eikä jaksa tehdä oikein mitään muutakaan.

Pakko ehkä tehdä asialle jotain.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Pakko ehkä tehdä asialle jotain.
Tuo Burger King tai Taco Bell Suomeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Pakko ehkä tehdä asialle jotain.
Tuo Burger King tai Taco Bell Suomeen.
Meinaat että voisin sitten jäädä himaan paitoja silittämään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mutta mun sievään pikku päähäni ei kyllä mahdu, miksi kokkarit jotenkin olisivat sitä sietämätöntä pahuutta ja köyhät kyykkyyn -mentaliteettia, kun kyseessä on mitä tavallisimpien palkansaajien puolue, joka kannattaa hyvää sosiaaliturvaa, kunnallista päivähoitoa, maksutonta kolutusta jne.
Vasemmiston ylläpitämä mielikuva jota halutaan pitää yllä. Että eivät saisi ruojat liikaa kannatusta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:
Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.
Downsiftaus on itsekästä. Kokeile degrowthia, sillä pelastat samalla maailman.
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.

Mitä toteuttaja tekisi?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti: Downshiftaus tai potkut olisivat parasta mitä voisi sattua.

Mitä toteuttaja tekisi?
Lapsia ja hehkuttaisi sitten kuinka hienoa oli ennen ja kuinka hienoa on nykyään ja kuinka kaikki jotka tekevät nykyään kuten Toteuttaja ennen ovat säälittäviä häviäjiä?

On kyllä vaikeuksia päättää, mitä haluan tehdä isona. Tiedän, ettei tätä, mutta keino kuinka päästä tästä eroon on the kysymys: Herrahissi, yrittäjyys vai personal degrowth. Kaikissa vaihtoehdoissa on päivänselvää, että jossain vaiheessa pitää taas lähteä maailmalle etsimään itseäni.

Satsaan herrahissiin ja toivon potkuja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Satsaan herrahissiin ja toivon potkuja.


Kuulostaa siltä, että toteuttajaa (tm) alkaa painaa keski-ikäisyys. Pian sä suunnittelet siirtolapuutarhatontin hommaamista!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
elco kirjoitti: Satsaan herrahissiin ja toivon potkuja.


Kuulostaa siltä, että toteuttajaa (tm) alkaa painaa keski-ikäisyys. Pian sä suunnittelet siirtolapuutarhatontin hommaamista!
Johonkinhan nämä säästöt on hummattava, mutta siirtolaispuutarha ei ihan mahdu top teniin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:
elco kirjoitti: Satsaan herrahissiin ja toivon potkuja.


Kuulostaa siltä, että toteuttajaa (tm) alkaa painaa keski-ikäisyys. Pian sä suunnittelet siirtolapuutarhatontin hommaamista!
Johonkinhan nämä säästöt on hummattava, mutta siirtolaispuutarha ei ihan mahdu top teniin.

Mun tiimissä on eräs db-admini, joka adminoi sen verran, että se voi kaiken vapaa-aikansa käyttää luoladyykkaamiseen ja kiipeilyyn yms adrenalin-lajeihin. Sille duuni on vaan pakkorako harrastusten rahoittamiseen.

Tavallaan kadehdittavaa.
Vastaa Viestiin