Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Voisitko äänestää toista ehdokasta?

-stön äänestäjä, voisin äänestää Haavistoakin
8
30%
-ton äänestäjä, voisin äänestää Niinistöäkin
11
41%
-stön äänestäjä, jättäisin mielummin äänestämättä
4
15%
-ton äänestäjä, jättäisin mielummin äänestämättä
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: Sinä puhut nyt teoriasta, minä puhun dynaamisen maailman käytännöstä. Pystytkö kertomaan yhtään ainutta esimerkkiä, jossa jossainpäin maapalloa olisi tietyllä paikkakunnalla saatu vain kymppejä ja kokeiden tekijät eivät vuosienkaan jälkeen olisi kalibroineet asteikkoa?
En oo eliittikouluihin tutustunut henkilökohtaisesti, mutta eikös parhaissa todistusten keskiarvot ole kaikilla päälle ysin, joten vois olettaa, että kokeissa tulee pääosin ysin ja kympin numeroita.

Ei tää nyt kuitenkaan voi olla niin vaikea asia, että tarvii alkaa saivartelemaan humoristisesta heitosta. En nimittäin missään vaiheessa ole väittänyt mitään esittämäsi kysymyksen suuntaista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Silläkin uhalla, että tämä on jo käsitelty niin: Mitenköhän suvaitsevainen urpiainen ja EW suhtautuisvat, jos Haavistolla ei olisi ecuadorilainen poikavaimo vaan Niinistöllä thaikkutyttö?
Ihan kiintoisa kysymys.

Mähän pyrin välttämään kategorisointeja, esim. semmoisia että suuri ikäero puolisoiden välillä olisi jotenkin automaattisesti pahasta, tai että kukaan sivari ei voisi menestyksekkäästi toimia armeijan ylipäällikkönä. Toisaalta tunnustan tästä huolimatta tilastollisia tai sellaisiksi luulemiani ilmiöitä, mm. sen, että (ennakkokäsitykseni mukaan) suomalaisten miesten thai-vaimot elävät suhteissaan keskimäärin alistettuina ja tyytymättöminä ainakin pidemmän päälle. Tunnistan ja tunnustan kuitenkin myös poikkeuksen, kun sellaisen näen. Esim. Lemon Grass -ravintolan omistajapariskunta on tällainen.

Kantani on, että ihmiset tehkööt mitä lystäävät, kunhan eivät oman etunsa nimissä vahingoita toisiaan. Niinpä jos Niinistön vaimo suhtautuisi mieheensä kuin mainittu thai-ravintoloitsijatar - tasavertaisena kumppanina - minua ei häiritsisi vaikka tämä olisi 18-vuotias pohjois-korealainen. Jennin ja Saulin suhteesta tullut kuva kyllä hieman häiritsi aluksi, mutta ei ikäeron vuoksi. Jenni vain vaikutti erittäin aralta ja alistuvaiselta naiselta, siinä missä Niinistön arvelen olevan dominoiva ja patriarkaalisen väheksyvästi naisiin suhtautuva tapaus. Jennin lopetettua kirjakielen puhuminen ja alettua hieman hymyillä haastatteluissa, kuva on muuttunut myönteisemmäksi. Nykyisin en häiriinny asiasta oikeastaan ollenkaan, koska pystyn jo uskomaan suhteen voivan olla molempien kannalta mielekäs - joskaan en Jennin persoonallisuudesta voi sanoa erityisemmin pitäväni.

Enpä toisaalta kauheasti pidä Antonionkaan persoonallisuudesta, tai siitä kuvasta minkä olen hänestä saanut. Tappeluun päätyminen ja humalassa-ajotuomiosta puolisolle kertomatta jättäminen eivät nosta ihmisen pisteitä silmissäni. Tästä makukysymyksestä huolimatta olen kuitenkin alusta asti heidän suhdettaan _suvainnut_, koska he vaikuttavat erilaisuudestaan huolimatta suhteessaan tasavertaisilta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Sitten mulla on vielä sellainen lievä sukupuoli-bias tässä, että pahoitan mieleni hieman helpommin naisen kuin miehen huonosta kohtelusta. Tämä ei mielestäni ole ok - en siis haluaisi ajatella näin - mutta itseäni tarkkailemalla olen kuitenkin havainnut että näin on. Tästä syystä en mm. ole lähtenyt naisten kanssa irtosuhteisiin, vaikka miesten kanssa niitäkin on tullut kokeiltua. En vain pystyisi ottamaan naisen suhteen sitä riskiä, että hän kokisi tulleensa hyväksikäytetyksi.

Koska ymmärrän, että tällainen kieroutunut asenne saattaa vaikuttaa myös niin, että lähtökohtaisesti paheksun tuontivaimoja hieman tuontimiehiä enemmän, muodostan kantani kuvittelemalla sukupuoliroolit päinvastaisiksi ennen kuin menen sanomaan asiasta mitään. Joskus jään kiinni itselleni, jolloin muokkaan kantaani neutraalimmaksi. Usein se myös auttaa, ja seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa kantani on jo valmiiksi neutraali.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Ja kun ottaa huomioon missä tilanteessa Niinistö otti Valtiovarainministerin pestin vastaan vuonna -96, ja millaiseen urakkaan hän alkoi läpäisten sen, voi olla varma että siitä miehestä ei puutu johtajuutta.
Mun on hirveän vaikea samaistua tällaiseen kaipuuseen tulla vahvan johtajan johtamaksi. Jotenkin ymmärtäisin, jos johtajuudella ymmärrettäisiin jotain sellaista modernia johtajuutta jota Haavisto edustaa, mutta että täsmälleen päinvastoin! Kuulostaa jotenkin tavattoman alistuvalta ja sellaiselta ok-sain-piiskaa-mutta-kyllä-sen-ansaitsinkin-ja hyväähän-se-vain-teki-kieriskelyltä. Ja kun sen yhdistää Riemumielen kukkivaan naisvihaan ja Masan ylikorostettuun homofobiaan ja jatkuvaan tosimiesidentieetin pakonomaiseen (itselleen)todisteluun, niin ei tähän oikein voi olla lukematta sellaista latentin homoeroottisuuden haiskahdusta.
:lollero:

Ps. toivottavasti eo. oli parodiaa dildopyllyteoriasta, koska olisi ikävää, jos olisit noin ennakkoluuloinen.

Ei homosta tarvitse pitää vain sen takia, että se on homo. Se olisi syrjintää. Homo voi olla hyvä tai huono presidenttiehdokas jonkun mielestä ihan niin kuin heterokin.
No oli tuo nyt kirjoitettu vähän sellaiseen sävyyn, että sen oli tosiaan tarkoituskin huvittaa ainakin minua itseäni. Mutta kyllä mä itse asiasta olen myös ihan tosissani: sähän väännät sen tuossa ylösalaisin. Mä edustan tässä kantaa, että homous ei lähtökohtaisesti ole relevantti ominaisuus suuntaan eikä toiseen pressaa valittaessa. Masan mukaan taas hän ei ole homofoobinen, mutta homosta ei nyt vain pitäisi tehdä presidenttiä, koska Masaa hämmentää ajatus homosta presidenttinä. Haavistoa voi oikein hyvin perustein olla äänestämättä, eikä koko kaverista tarvitse pitää, mutta jos jompaan kumpaan perusteena on Haaviston homous (kuten Masalla), niin on se nyt aika uskomatonta nykypäivänä - ja uskomattoman lisäksi homofobista syrjintää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:urpiaisellahan oli jo mussutettavaa Niinistön vaimon iästä.

Pointtini on, että homoilla on helpompaa, koska nykyisessä hyper-pc-ympäristössä heitä pitää ymmärtää.
Ei sulla mitään pointtia ole ollut enää aikoihin.

Kun sä ekan kerran toit tämän oivalluksesi esiin Kitinässä (tosin silloin kai vain Lipposeen kohdistuvana), miin mähän heti sanoin, että sisällöllisesti tämän puolison ikäjutun voisi toki kohdistaa Niinistön lisäksi yhtä hyvin Lipposeen tai Haavistoon, mutta että jutussa ei vain ole samaa potkua näihin kohdistuneena kuin johtavan konservatiivipuolueen vanhaan isäntään kohdistuessa, jonka edellisessä pressakampanjassa (tosin enemmän kannattajien kuin ehdokkaan suulla) kaikenlainen sovinnainen moralismi oli aika isossa roolissa. En näe syytä vaihtaa kantaani: sisällöllisesti sama mussutus sopii sekä Niinistöön että Haavistoon, mutta kohdistuessaan arvoliberaalipuolueen edustajaan mussutuksessa ei ole samaa herkullisuutta.
Viimeksi muokannut urpiainen, 27.01.2012 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä siis en äänestä Haavistoa, koska se on vihreä ja kun kokkari on tarjolla, äänestän mielummin kokkaria.

Jos Niinistö olisi homo ja Haavisto hetero, se ei muuttaisi mun mielipidettä mitenkään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:^:?:
No sitä vaan, että kyllä toi oli mun mielestä urpiaiselta aika terävä luonnehdinta.

Jos Masa keskittyisi asiaan eikä homous/sivarius/jne -aspektiin, hän ei olisi ottanut noita asioita ensimmäiseksi esiin argumentoidessaan miksi ei Pekkaa. Ja ylipäänsä olisi varmaankin enemmän keskittynyt sinne miksi Sauli -sektorille.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:Tästä syystä en mm. ole lähtenyt naisten kanssa irtosuhteisiin, vaikka miesten kanssa niitäkin on tullut kokeiltua. En vain pystyisi ottamaan naisen suhteen sitä riskiä, että hän kokisi tulleensa hyväksikäytetyksi.
Sä oot kyllä melkoinen joogalentäjä.

Miksi ihmeessä tuollaiset tuplastandardit?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Kaikilla lienee tuplastandardeja; syyt voivat olla alitajuisia ja hyvinkin vaikeasti ymmärrettäviä.

En ole tutkiskellut tätä asiaa itsessäni niin huolellisesti, että olisin saanut kiinni mistään kovin mystisistä syistä, mutta näin visuaalisena ihmisenä yksi tekijä voisi olla ihan ulkonäköjutut. Naiset ovat pehmeämmän, herkemmän ja hauraamman näköisiä/oloisia/tuntuisia. Suojeluvaisto aktivoituu herkemmin.

Joku feministi toki vetäisee nyt megalomaanisen herneen nenään, mutta vetoan yllä kertomaani kalibrointitekniikkaan, jota harrastan ihan aktiivisesti estääkseni omaa kieroutuneisuuttani vaikuttamasta asioihin käytännössä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Tarkentaisin, että tee gallup niiden joukossa, jotka voivat valita. Kaikki tuntemani vaihtoehtoja omaavat puhuvat siitä, että huonoon kouluun ei kakaroita laiteta. Nyt puhutaan siis peruskoulusta. Lukion kohdalla kakarat halutaan sitten mahdollisimman hyvään kouluun.
Niin, ja huonot koulut syntyvät pitkälti siitä, että a) peruskoulun saa tosiaan valita, jolloin oppilasaineeltaan parhaisiin tulee kilpailua että pääseekö ja b) white flight ja humamaahanmuutto synnyttävät alueita, joiden koulut huonevat huonemistaan ja jonne kukaan ei halua opettamaan tai laittaa lapsiaan.

Ymmärrän hyvin, että vanhempi haluaa vaihtaa lapsen koulua jos opetus ei toimi - eikä se ole opettajien vika, vaan oppilasmateriaalin.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:. Naiset ovat pehmeämmän, herkemmän ja hauraamman näköisiä/oloisia/tuntuisia. Suojeluvaisto aktivoituu herkemmin.
It's a trap!!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Haaviston homous (kuten Masalla), niin on se nyt aika uskomatonta nykypäivänä - ja uskomattoman lisäksi homofobista syrjintää.
Minä haluan nähdä suomen presidenttinä perheellisen miehen. Sellaisen miehen johon minä ja arvoni voivat samaistua.

Mikä tuossa asiassa on teille niin käsittämättömän vaikea ymmärtää?
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti: Jos Masa keskittyisi asiaan eikä homous/sivarius/jne -aspektiin, hän ei olisi ottanut noita asioita ensimmäiseksi esiin argumentoidessaan miksi ei Pekkaa. Ja ylipäänsä olisi varmaankin enemmän keskittynyt sinne miksi Sauli -sektorille.

Jos te keskittyisitte asiaan eikä homofobia/rasisti/hitlerkorttileimasimen käyttöön, te voisitte siellä ylimielisen omahyväistyynne takana nähdä, että on oikeasti olemassa ihmisiä joila on tyystin erilaiset arvot kuin teidän fantasiamaailmassanne. Minulle perhe on tärkein juttu ja minä haluan myös että tuo perinteinen perheen malli edustaa Suomea minun puolestani.




Te olette oikeasti ihan kuvottavan kaksinaamaista sakkia suvaitsevaisuusvalheenne kanssa. Te korostatte omaa suvaitsevaisuuttanne joka puolella, mutta silti olette se sakki joka on aina ensimmäisenä ja suuriäänisempänä tuomitsemassa toisin ajattelevia.

Kolmanneksi, en ole sanallakaan ottanut kantaa sivariuteen. Eli taas tämäkin tuomitseminen on totaalisen ennakkoasenteista roskaa, kuten kaikki muukin suoltamanne paska teitä vastaanajattelevia kohtaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Mä en tuomitse sua, vaan kyseenalaistan, ja toisaalta pohdin motiivejasi, joita niitäkään en tuomitse. Jos tämä sinusta tuntuu tuomitsemiselta, niin en voi auttaa. Vai voinko?

Selvennetäänpä, jos tehoaisi: saat käydä äänestämässä vaikka omaa perssilmääsi näissä ja kaikissa tulevissakin vaaleissa, ja saat jopa olla kysymättä multa siihen lupaa. :h:

(Sivariasian muistin siis väärin ja kyseessä olikin Riemumieli?)
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä siis en äänestä Haavistoa, koska se on vihreä ja kun kokkari on tarjolla, äänestän mielummin kokkaria.

Jos Niinistö olisi homo ja Haavisto hetero, se ei muuttaisi mun mielipidettä mitenkään.
En ikinä, koskaan voisi äänestää vihervasemmistolaista kouluttamatonta ja minusta täysin mitäänsanomattoman CV:n omistamaa huuhaa-hahmoa. En vaikka vastassa olisi RKP:n, Keskustan, Demareiden tai muiden puolueiden edustaja.

Minulle vihervasemmistolaisuus edustaa sitä kaikkiea paskaa joka on aina ja ikusesti ollut maalaisia lyömässä, ruikuttanut metsästyksestä, vaatinut aserajoituksia jne. Natura-touhut ovat varmaankin se viimesin ja suurin kusetus jota Haavisto ja kumppanit ovat olleet tekemässä ja mitä enemmän siihen aiheeseen on perehtynyt, sitä varmempi olen että Haaviston valinta Suomen pressaksi on Suomen tuho.

Minä äänestä Niinistöä koska minulle Niinistö edustaa juuri niitä arvoja joita minä ihailen. Se on sitkeä periksi antamaton mies, joka ei turhia ruikuta, tee itsestään numeroa ja jonka meriitit Haavistoon verrattuna ovat rautaa. Lisäksi uskon että Niinistö on se hahmo joka vie suomen läpi kurjan ajan, kuten sei vei vuodesta 96 eteenpäin. Haavistosta ei siihen ole.


Äänestin Niinistöä 6 vuotta sitten ja äänestän taas.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:En ikinä, koskaan voisi äänestää vihervasemmistolaista kouluttamatonta ja minusta täysin mitäänsanomattoman CV:n omistamaa huuhaa-hahmoa.
Katsos kun tämän takia susta tulee homo(- tai joku muu, mikä?)kammoinen vaikutelma. Tosiasiassahan Haavisto on kaukana huuhaasta. Jos näet niin pahasti punaista että et voi kuvailla tyyppiä asiallisesti, ja esmes myöntää että hän on Niinistöä kokeneempi ulkopolitiikassa, tulet luoneeksi vahvan vaikutelman että olet aivan sekoamaisillasi omaan Haavisto-vastaisuuteesi. Ja kun kyseessä on kuitenkin harvinaisen kiltti ihminen, provosoimaton persoonallisuudeltaan jne., niin kyllä tuo vähän oudolta näyttää. Jokin hänessä provosoi sinua, mikä se on?

Tämä ei ollut tuomitsemista; kerron vaan mikä vaikutelma tulee (kuten olet myös itse tehnyt mun suuntaan).
masa

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:Jokin hänessä provosoi sinua, mikä se on?
Minusta Haavisto on samaa kaliiberia kuin Alpo Suhonen. Paskanpuhuja kun tarvitaan toteuttaja.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Haaviston äänestäjä, olisin voinu äänestää Niinistöäkin. Vaikkakaan en kauheen mielelläni ja ainoostaan siinä tapauksessa, että kakkoskierroksella vastassa ois ollu Lipponen.

Niinistö edustaa mulle rahaa ja valtaa, köyhät kyykkyyn- meininkiä, eli samaa kuin Kokoomus noin yleensä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

scarface kirjoitti:Haaviston äänestäjä, olisin voinu äänestää Niinistöäkin. Vaikkakaan en kauheen mielelläni ja ainoostaan siinä tapauksessa, että kakkoskierroksella vastassa ois ollu Lipponen.

Niinistö edustaa mulle rahaa ja valtaa, köyhät kyykkyyn- meininkiä, eli samaa kuin Kokoomus noin yleensä.
Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Haavistohan se haluaa degrothillaan köyhät tosi kyykkyyn ja Lipponen nyt kuitenkin on merkittävästi enemmän vasemmalla kuin Niinistö.

Kaikkein vaarallisinta porukkaa ovat kakunjakahat, jotka eivät halua kasvattaa kakkua vaan kutistaa sitä. Se johtaa vääjäämättä siihen, että kaikkien kakunpala pienenee.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti: Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa.
Mielikuvilla ja tunnereaktioilla on ihan selkeä logiikka! Se ei välttämättä liity juuri näihin vaaleihin tai näihin ehdokkaisiin, vaan niitä on rakenneltu paljon pidempään. Veikkaan että tässä on taustalla jotain samaa, kun muutaman sivun takaisessa väännössä siitä, miksi Kokoomus edustaa mulle jotain tarkemmin jäsentymätöntä pahuutta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tunteita ei tietenkään voi perustella järjellä, koska jos voisi, ne eivät olisi tunteita. Daah!

Mutta mun sievään pikku päähäni ei kyllä mahdu, miksi kokkarit jotenkin olisivat sitä sietämätöntä pahuutta ja köyhät kyykkyyn -mentaliteettia, kun kyseessä on mitä tavallisimpien palkansaajien puolue, joka kannattaa hyvää sosiaaliturvaa, kunnallista päivähoitoa, maksutonta kolutusta jne.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Haavistohan se haluaa degrothillaan köyhät tosi kyykkyyn ja Lipponen nyt kuitenkin on merkittävästi enemmän vasemmalla kuin Niinistö.

Ennen de-growthia:

- Elco tienaa 100k
- Elco maksaa 35k veroja

De-growthin jälkeen:
- Elco pitää 4kk lomaa aasiassa ja tienaa 75k
- Elco maksaa veroja 23k
- Lopputulos: Köyhille jäi 12k vähemmän kakkua jaettavaksi
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Tässä ei kyllä ole mitään logiikkaa. Haavistohan se haluaa degrothillaan köyhät tosi kyykkyyn ja Lipponen nyt kuitenkin on merkittävästi enemmän vasemmalla kuin Niinistö.

Ennen de-growthia:

- Elco tienaa 100k
- Elco maksaa 35k veroja

De-growthin jälkeen:
- Elco pitää 4kk lomaa aasiassa ja tienaa 75k
- Elco maksaa veroja 23k
- Lopputulos: Köyhille jäi 12k vähemmän kakkua jaettavaksi
Ja Vater-lapsi kuolee:

http://www.hs.fi/kotimaa/Mediuutiset+Vu ... 5554685313

Haavistola pitäisi kysyä, montako keskosta voidaan jättää hoitamatta degrowthin takia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Haavistola pitäisi kysyä, montako keskosta voidaan jättää hoitamatta degrowthin takia.
Haaviston vastaushan olisi, että degrowthin vuoksi vain puolue-eliitti voi matkustaa 4 kuukaudeksi Aasiaan, säästyneet matkarahat tulojaetaan Darth Vaterlapsille.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Voisitko äänestää toista ehdokasta?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Jaa-a. Ei välttämättä. Aika monen klo 6.30 heräävään, autoa kinoksesta kaivavan ja räkänokkia päiväkotiin raahaavan ja sen jälkeen töihin juoksevan naisen sisällä asuu edustusrouva, joka vain ei kohdannut sitä oikeaa. Näihin Jennin paidanselitys helmikaulakorussa saattaa upota kuin kirves voihin.
Joo kyllä mä ihan innoissani silittelisin paitoja, jos pääsis tästä oravanpyörästä eroon. Enkä edes herää 6.30, kaivele autoa kinoksesta saati kuskaa räkänökkia!

Salen jälkeen pienin paha olis Haavisto, joten ääni menisi sinne kirkkoveneen sijaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin