Räty gallup

Yleinen lätinä jä kitinä

Räty gallup

Eroaa ennen näiden lumien sulamista
2
15%
Erotetaan ennen näiden lumien sulamista
3
23%
Eroaa lumien sulamisen jälkeen
1
8%
Erotetaan lumien sulamisen jälkeen
4
31%
Jatkaa tehtävässään tämän toimikauden loppuun
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Räty gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Hilkalle on näemmä hieman toti maistunut

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/raju- ... 00169.html
"Viestintäpäällikkö oli selvän humalatilan vallassa ja kovaääninen. HA haukkui toimittajille kovaan ääneen liittoa ja eritoten puheenjohtaja Timo Rätyä"

25.11.2011 paikalla olleet toimittajat voivat varmasti vahvistaa tai kumota asian.

En ole työoikeuden asiantuntija, mutta mun mielestä työntekijää ei voi alkoholiongelman takia erottaa ilman hoitoonohjausta ja varoituksia.
Kyllä voi, mutta ei enää kuukausikaupalla tapahtuneen jälkeen eikä ilman näyttöä. Tässä haisee Rädyn epätoivo, jos läsnä olleet toimittajat ovat tapahtumista eri mieltä, Räty ja tämä Pasanen saavat syytteen till. Sorvalihan on jo kieltänyt moisen. Absolutisti-Rädyn mielestä tietysti varmaan lasi viiniäkin on humalatila.
Eli onko laillista sanoa työntekijä, jos hän on yhden kerran työpaikalla humalassa? Olen luullut toisin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Räty gallup

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Jos työnantaja on sitoutunut hoitoonohjaukseen, sitä pitää yleensä käyttää varoituksen ohella - paitsi jos siitä kieltäydytään. Mutta asiakkaiden tai sidosryhmien edessä kännissä perseily on eri asia kuin tulla konttorille edellisen illan hiivoissa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Chap
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 14.02.2011 23:00

Re: Räty gallup

Viesti Kirjoittaja Chap »

Räty hoiti hommat loppuun asti tyylillä:
http://www.hs.fi/politiikka/MTV3+AKTn+R ... 5562853620
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Räty gallup

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oisko tuo nainen kuitenkin ollut Rädyn suojatti? Mun käsittääkseni Räty teki hänen (ja hänen äitinsä!) kanssa elinikäisen vuokrasopimuksen juuri turvatakseen hänen selustansa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Räty gallup

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti:Oisko tuo nainen kuitenkin ollut Rädyn suojatti? Mun käsittääkseni Räty teki hänen (ja hänen äitinsä!) kanssa elinikäisen vuokrasopimuksen juuri turvatakseen hänen selustansa.
Joo. Räty on pannut noita molempia sekä Anneli Aueria ja Tiger Woodsia.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin