Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Yleinen lätinä jä kitinä

Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

takia on parantunut
2
20%
heikentynyt kitinän takia
2
20%
EOS edelleenkään
6
60%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska terve ei meistä ole kukaan, voidaan kysyä? Onko vaivasi tai mielenterveyshäriösi pahentunut, helpottunut vai oletko edelleen kykenemätön määrittämään asiaa?
Pyyhin Netikettiin..
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Niba.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

EOS 500
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

EOS. :roll: :think:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BMI 25
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Gat »

EOS.
Alunperin, kun tulin Cityyn ja pitkään Kitinässä ja vieläkin kaikki se järkytti ja vaurioitti lisää. Vei liikaa aikaa ja vaivaa ihan turhaan. Tukee pieneltä osaltaan alkoholisoitumista vieläkin.

Toisaalta nyttemmin tämä lisää tervettä realismia.
Ei siellä ulkona ketään tai mitään ole. Ja että minulle on oikea ratkaisu eristäytyä ihmisistä IRL ja täälläkin säästellä viitsinkö vastailla. Pitäkää Nussiva Yliolentojen Maailma tunkkinne. Minä yritän pysytellä hengissä kuin rotat ja hiiret.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mulla on terve tunto itsestäni koska olen moisen suuri ja siitä aina kaikille kertomassa.
Manaaja

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aivan sama, täältä löytyy aina hullumpia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oeln hulu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:EOS.
Alunperin, kun tulin Cityyn ja pitkään Kitinässä ja vieläkin kaikki se järkytti ja vaurioitti lisää. Vei liikaa aikaa ja vaivaa ihan turhaan. Tukee pieneltä osaltaan alkoholisoitumista vieläkin.

Toisaalta nyttemmin tämä lisää tervettä realismia.
Ei siellä ulkona ketään tai mitään ole. Ja että minulle on oikea ratkaisu eristäytyä ihmisistä IRL ja täälläkin säästellä viitsinkö vastailla. Pitäkää Nussiva Yliolentojen Maailma tunkkinne. Minä yritän pysytellä hengissä kuin rotat ja hiiret.
Järkytti, vaurioitti ? Kyllä aika pahalla tolalla asiat täytyy olla, että tämmöiset paltakirjoitukset vaurioittaa.

Taitaa taas Karhu puhua kun on katkeraa tekstiä. Etkö sä millään opi, että koska maailma ei muutu niin ainoa mahdollisuus on sinun muuttaa asenettasi?

Toisaalta tuskinpa siitä pahemmiin kellekkään haittaa on jos jatkat nykyisellä tyylillä ja kannustusta myös ansiokkaalla polullasi Petrin houreita kohtaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oeln hulu.
Tykkäätkö puurosta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllähän pelkästään se, että kirjoittelee tänne on sen verran irrationaalinen juttu, että sen voi mielenterveyshäiriönäkin nähdä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Tykkäätkö puurosta?
Tuli mieleen yksi sukulaispoika. Sellainen harvinaisen lihava tapaus. Setänsä vitsaili mulle, että pojan ensimmäiset sanat näkivät päivän valonsa ruokapöyödässä puuroa eteen tuodessa: "Hmmm, hyvää, hmmm lisää!"

...ei tuo ollut edes hauska :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Eilisessä Boardwalk Empiressä oli hyvin kuvallisesti ilmennetty se, miten teidän syntinne pitäisi pestä pois.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Kitinäkirjoitteluni on ehdottomasti parantunut mielenhäiriöni takia.
Pröötprööt
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

pierupylly kirjoitti:Kitinäkirjoitteluni on ehdottomasti parantunut mielenhäiriöni takia.
Ja toisessa päässä ei olekaan mitään vikaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:EOS.
Alunperin, kun tulin Cityyn ja pitkään Kitinässä ja vieläkin kaikki se järkytti ja vaurioitti lisää. Vei liikaa aikaa ja vaivaa ihan turhaan. Tukee pieneltä osaltaan alkoholisoitumista vieläkin.

Toisaalta nyttemmin tämä lisää tervettä realismia.
Ei siellä ulkona ketään tai mitään ole. Ja että minulle on oikea ratkaisu eristäytyä ihmisistä IRL ja täälläkin säästellä viitsinkö vastailla. Pitäkää Nussiva Yliolentojen Maailma tunkkinne. Minä yritän pysytellä hengissä kuin rotat ja hiiret.
Järkytti, vaurioitti ? Kyllä aika pahalla tolalla asiat täytyy olla, että tämmöiset paltakirjoitukset vaurioittaa.

Taitaa taas Karhu puhua kun on katkeraa tekstiä. Etkö sä millään opi, että koska maailma ei muutu niin ainoa mahdollisuus on sinun muuttaa asenettasi?

Toisaalta tuskinpa siitä pahemmiin kellekkään haittaa on jos jatkat nykyisellä tyylillä ja kannustusta myös ansiokkaalla polullasi Petrin houreita kohtaan.
Karhu puhui, mutta noin se menee muutenkin.
On rauhallisempaa ja itsevarmempaakin olla jatkuvasti kohtaamatta muiden ihmisten asenteita. Ollen toki tietoinen niistä teoriatasolla ja myös omien arvojen suhteellisuudesta, mutta ilman että se muiden päänsisältö on näin selkeästi in-your-face kuin tämäntapaisella foorumilla. Elää privaatimmin omassa maailmassaan tai pienessä piirissä. Jonkä käsitykset eivät ole silti illusorisia, ne ovat maailmassa olemassa ja jopa arvostettuina vaikkakin sirpaleina. Usko sellaisen olemassaoloon ja oikeutukseen olisi minulle tärkeää jotta jaksasin ja uskaltaisin elää ja toimia maailmassa.

Kun sitten tulin Cityyn ja Kitinään, kohtasin maailman, joka vaikuttaa olevan tyypillisten keskimääräistä fiksumpien nuorten (kohta keski-ikäisten) aikuisten suomalaisten maailma. Ja se oli minulle kovin vieras ja tympäisevä. Arvoiltaan, harrastuksiltaan, mielipiteiltään, poliittisilta kannoiltaan, tapakulttuuriltaan. Mikä heille on tärkeää, yleensä tympäisee minua. Mikä minulle on tärkeää, on heille merkityksetöntä tai naurettavaa. Maailma muuttuu kun eri ihminen puhuu, kaikki onkin ihan toisin päin. Samalla he ovat niin kyvykkäitä ja osaavia.

Se minunkin maailmani on olemassa, mutta jos Kitinä on indikaattori nykysuomalaisista yleensä, en tule koskaan IRL kohtaamaan ihmisiä, joissa olisi edes sirpaleina samaa. Kuin ovesta ulos astuessani huomaisin, että muut ihmiset ovatkin jättiläisiä oudossa alienkulttuurissa. Johon sori vaan en osaa enkä haluakaan mukautua.

Tuosta seurasi alkuun ahdistusta, oman minä hukkumisen tunnetta teidän yliolentojen mereen. Mutta nyt olen rauhoittunut alistumaan siihen, että tämä on maailmaa. Ei siellä ulkona ketään ole. Ei minulle olisi edes yleisöä jolle puhua tai jonka kanssa toimia, saati vaimoväkeä. Turvallisinta ja vähiten satuttavaa on pysyä erillään ihmisistä, nyt kun minulla on siihen mahdollisuus. Tuo realismi on edistystä aiempaan haloo-eikö-siellä-tosiaan-ole-ketään -raivooni.

Siitä huolimatta mielelläni käytän Kitinää matalatasoisten vessakirjoitusten seinänä ja kysyn tarvittaessa tietoa näiltä kaikkien alojen asiantuntijoilta. Vältän enää rasittumasta pitkillä väittelyillä. Ne eivät johda mihinkään ja vain lisäävät vieraantumisen tunnetta. Vievät liikaa vaivaa ja johtavat minulta aggressiivisiin ylilyönteihin ihan turhautuneisuuttani.

Petri on sitten eri maailmaa kuin muu Kitinä, jopa enemmän perseestä ja hänenkin kanssaan välillä keittää melodramaattisesti yli, kuten viimeisestä saattaa havaita :D
Viimeksi muokannut Gat, 26.03.2012 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gat kirjoitti: Kun sitten tulin Cityyn ja Kitinään, kohtasin maailman, joka vaikuttaa olevan tyypillisten keskimääräistä fiksumpien nuorten (kohta keski-ikäisten) aikuisten suomalaisten maailma.
Aaawww! Tyyppi hempeilee! :dream:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti:
Gat kirjoitti: Kun sitten tulin Cityyn ja Kitinään, kohtasin maailman, joka vaikuttaa olevan tyypillisten keskimääräistä fiksumpien nuorten (kohta keski-ikäisten) aikuisten suomalaisten maailma.
Aaawww! Tyyppi hempeilee! :dream:
Kitinä ja ajoittain joku muukin saitti on minulle myös sosiaalisten kontaktien korvike, ja joskus jopa miellyttävä. Kunhan en ketään teistä IRL tapaa, ne tilanteet miiteissä ja muuten ovat aina olleet katastrofeja tai ainakin rasittavia. Ja en kumminkaan saa pillua!!
Manaaja

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:ne tilanteet miiteissä ja muuten ovat aina olleet katastrofeja
Eikä aina ihan vähiten sun vuoksesi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelun?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:ne tilanteet miiteissä ja muuten ovat aina olleet katastrofeja
Eikä aina ihan vähiten sun vuoksesi.
:roll: Nii no... eiku eiku ei aina... tai no, olkoon...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

On parantunut mielenterveys ja moni muukin vaiva tänne kirjoitellessa!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:On parantunut mielenterveys ja moni muukin vaiva tänne kirjoitellessa!
Täytyy lisätä, että kyllä virtuaalipiNppi aina RL-piNpin voittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tsättiin kirjoittelu ainakin aiheuttaa krapulaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Onko vaivasi tai mielenterveyshäiriösi kitinäkirjoittelu

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tuo kuulostaa jonkun tusinavihreän tekemän nettitutkimuksen johtopäätökseltä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin