Uniasunne?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tirkistelin taas Demin pissisten juttuja (ja tästä ei sitten tarvi kuittailla, en kommentoi vittuiluja, pysytään aiheessa) ja siellä oli ketju "Nukutteko alasti?" joka teinityttöjen kyseessä ollen toki minua kiinnosti.
http://www.demi.fi/keskustelut/1067773/nukutteko-alasti

Kitinässäkin on muistaakseni ollut "Nukutko alasti?" -kysely, mutta nyt kyselen laajemmin. Paitsi alasti nukkumisesta, myös millaisia uniasuja käytätte jos käytätte?

Minulla silloin kun en ollut ihan rappiolla, oli oikea pyjama. Riisuin siis alkkaritkin ja nukuin pyjamassa. Jota tosin monesti korvasi tavallinen pitkä kerrasto tai ainakin t-paita ja pitkät kalsarit. Paskarantusissa päiväBoksereissa en lakanoihin mennyt.

Nyt kun olen saavuttanut pultsariasteen, olen vuosia nukkunut itse asiassa ihan päivävaatteet päällä! En minä niitä jaksa riisua ennen sammumista, ja aamullakin kätevää, kun ei tarvitse pukeutua. Kengät yleensä riisun, mutten aina niitäkään. Alusvaatteita, sukkia ja päällyspaitoja vaihdan silloin harvoin kun kylven, mutta hokasin just, että minulla on ollut saunomista lukuunottamatta samat farkut kolme kuukautta yötäpäivää päällä! Aika kipeetä?

Mutta mitä te normaalimmat pidätte yöllä päällä, jos pidätte? (Naiset toivottavasti ei). Niin ja tarvitsen vaimon!
Viimeksi muokannut Gat, 29.03.2012 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos on pitkien kalsareiden keli, niin nukun mamikset jalassa. Jos lyhyiden kalsarien keli, niin sitten niillä. Ylävartalo paljaana. Sukat jalassa välillä, vaikuttaa aika randomilta, otanko pois.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos on pitkien kalsareiden keli, niin nukun mamikset jalassa. Jos lyhyiden kalsarien keli, niin sitten niillä. Ylävartalo paljaana. Sukat jalassa välillä, vaikuttaa aika randomilta, otanko pois.
Mutta vaihdatko erilliset nukkukalsarit? Jos vielä olisin siisti, en menisi päivän munahikoilluissa, kustuissa ja paskotuissa alkkareissa niitä puhtaampiin lakanoihin.
masa

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: minulla on ollut saunomista lukuunottamatta samat farkut kolme kuukautta yötäpäivää päällä!
Ne taitaa seisoa lattialla jo itsestään?

Voin vain kuvitella miltä sä dunkkaat.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: minulla on ollut saunomista lukuunottamatta samat farkut kolme kuukautta yötäpäivää päällä!
Ne taitaa seisoa lattialla jo itsestään?

Voin vain kuvitella miltä sä dunkkaat.
On niissä kummia tahroja, soppaa, kahvia. kaljaa, röökinpolttamia reikiä, peräpukamaverta perseessä ja vasemman lahkeen puolelta kuluneet hieromisesta. Mutta kyllä ne lopulta lakkaa haisemasta, kuten sukatkin.
Viimeksi muokannut Gat, 29.03.2012 13:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Johnny Winter

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos on pitkien kalsareiden keli, niin nukun mamikset jalassa. Jos lyhyiden kalsarien keli, niin sitten niillä. Ylävartalo paljaana. Sukat jalassa välillä, vaikuttaa aika randomilta, otanko pois.
Mutta vaihdatko erilliset nukkukalsarit? Jos vielä olisin siisti, en menisi päivän munahikoilluissa, kustuissa ja paskotuissa alkkareissa niitä puhtaampiin lakanoihin.
Sitäkösä mietit? Mä mietin, että jos Davella on todella niin paljon fyrkkaa kun se tänne raportoi, niin silti se joutuu nukkumaan mamikset jalassa talvella. Paska tsägä. Tossa kohtaa hommaisin jo lämmityksen taloon.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Normisti boxerit jalassa ja joku kirkopolttoryhmittymän t-paita päällä. Nämä siksi koska harvemmin nukun peiton alla, köllin tyytyväisenä päällä. Viileässä parempi nukkua ja emo tykkää että on lämmin nukkua.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos on pitkien kalsareiden keli, niin nukun mamikset jalassa. Jos lyhyiden kalsarien keli, niin sitten niillä. Ylävartalo paljaana. Sukat jalassa välillä, vaikuttaa aika randomilta, otanko pois.
Mutta vaihdatko erilliset nukkukalsarit? Jos vielä olisin siisti, en menisi päivän munahikoilluissa, kustuissa ja paskotuissa alkkareissa niitä puhtaampiin lakanoihin.
Sitäkösä mietit? Mä mietin, että jos Davella on todella niin paljon fyrkkaa kun se tänne raportoi, niin silti se joutuu nukkumaan mamikset jalassa talvella. Paska tsägä. Tossa kohtaa hommaisin jo lämmityksen taloon.
Höh. Turhaa hifistelyä vekslata kalsareita edestakaisin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Mutta kyllä ne lopulta lakkaa haisemasta, kuten sukatkin.
Haluatko varmasti lukita tämän vastauksen? Oliko sulla noi samat farkut jalassa, kun kävit parturissakin? Sen tuolinhan joutuu polttamaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:. Niin ja tarvitsen vaimon!
Sun hygienisyydestä se tuleva vaimo varmaan ihastuu.

En käytä normaalioloissa mitään uniasua.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
masa

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja masa »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:. Niin ja tarvitsen vaimon!
Sun hygienisyydestä se tuleva vaimo varmaan ihastuu.

Kun speksit täsmää niin edessä on unelmaliitto!

http://www.utvet.com/images/homelessWoman.jpg
Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta kyllä ne lopulta lakkaa haisemasta, kuten sukatkin.
Haluatko varmasti lukita tämän vastauksen? Oliko sulla noi samat farkut jalassa, kun kävit parturissakin? Sen tuolinhan joutuu polttamaan.
Ai vittu. En muistanut tuota. Ennen parturia peseydyin ja vaihdoin farkutkin! Ei siitä taida olla edes kuukautta. Annoin väärää informaatiota. Muta siitä lähtien nää samat halpisfarkut taas yötäpäivää.

Niin ja vaimo olisi tarpeen, koska se motivoisi tai ainakin pakottaisi minut hygieenisemmäksi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: olen vuosia nukkunut itse asiassa ihan päivävaatteet päällä!
Niin minäkin. :kontrolli: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Johnny Winter

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vittu kun en tiedä koska mua vedätetään ihan 6-0 ja koska mennään ihan vaan pintahuumorilla.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Johnny Winter kirjoitti:Vittu kun en tiedä koska mua vedätetään ihan 6-0 ja koska mennään ihan vaan pintahuumorilla.
Allekirjoittanut ei ainakaan vedätä. Kengät toki riisun, ne riisun aina sisään tullessa.

Huomautettakoon että joskus voi mennä viikkokin ilman suihkussa käyntiä. :suihku:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NUkun vartalo paljaana, ohuissa sukissa, nukun yleensä huonosti, aina kun olen punkannut naisen kanssa(n. 16v) niin silloin nukun paremmin..

"The only thing that looks good on me it's.."



Suihku 1-2 kertaa päivässä ja sauna 1-3 kertaa viikossa..
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Tämä on kuvottava ketju.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pikkareissa tai nakkena, vieraissa sitten jossain mekossa/paidassa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kiukkutipu kirjoitti:Tämä on kuvottava ketju.
No anteeksi, valehtelin.
On mulla toisinaan ihan normi t-paita päällä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Pelkissä boksereissa. Tämä ei tosin taida kiihottaa ketjun perustajaa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Käyn illalla suihkussa ja vaihdan puhtaat alusvaatteet, joilla nukun. Joskus lisäksi t-paita tai silkkiyömekko. meen aina nukkumaan ilman sukkia mut jos varpaat ei lämpene peiton alla käyn lisäämässä sukat.
Avatar
Ride
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 10.04.2012 14:12

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Ride »

-
Viimeksi muokannut Ride, 20.06.2012 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Mä nukun bokserit jalassani, enkä ole laisinkaan tylsä - paitsi nukkuessani.
Avatar
riot
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 25.03.2012 14:29

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja riot »

Yöpaita/tpaita sekä alushousut niin uni tulee.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Uniasunne?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Dressmanin boksereissa <3
Vastaa Viestiin