Koetko työsi kiinnostavaksi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Koetko työsi kiinnostavaksi?

EVVK
2
10%
Jossain määrin kiinnostavaa
8
40%
Varsin kiinnostavaa
5
25%
Erittäin kiinnostavaa
4
20%
En ole töissä
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Koetko työsi kiinnostavaksi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Erittäin kiinnostavaa tällä hetkellä. Olen verkkotoimittaja: teen kotisivuja, extranetiä, intranetiä, some-juttuja ja kaikenlaisia viestintään liittyviä hommia. Saan tehdä tosi itsenäisesti töitä ja kehittää työnkuvaani. Tällä hetkellä työn alla mm. kriisiviestintäsuunnitelma. Opiskelin talven digitaalista muotoilua sekä tiedottajan hommia, mistä sain paljon uutta potkua hommiin. Jonkun 2½ vuotta olen tässä duunissa ollut.
SociallyAwkward
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2012 16:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Koetko työsi kiinnostavaksi?

Viesti Kirjoittaja SociallyAwkward »

Varsin kiinnostavaa.
Olen kahdessa eri työpaikassa; toisessa olen ollut useamman pätkän toimistohommia tekemässä ja ihmiset mukavia, palkkaa tulee kohtuullisesti ja työajat ovat mukavat 10-18 paikkeille. Tosin koulutusta ei vastaa ja vakinaisuutta ei saa täältä mutta ihan jees.

Toinen hommani on sekatyöläistyyppisenä ratkaisuna metsäyhtiöllä jossa oli hauskaa mutta raskasta työtä ja sai olla ulkona aivan sydämensä kyllyydestä. Ja sai ajaa mönkijällä ja traktorilla ja muilla peleillä ja vehkeillä, mutta yhä, raskasta,ei niin hyvä palkka ja ei oman alan hommia. Näissä hommissa meni useampi vuosi ja lähinnä enemmän töitä kesäisin jolloin luonto parhaimmillaan. :) Nykyään jäänyt vähemmälle nämä hommat kun sai "siistejä sisätöitä".

Nimimerkillä jospa sitä joskus melkein omalle alalle menisi töihin. :pliis:
Vastaa Viestiin