Bodom

Yleinen lätinä jä kitinä
Storytuuli

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

sivustahuutaja kirjoitti:Olen äärimmäisen hämmästynyt, jos Nils tuomitaan. Odotin syyttäjällä olevan ihan oikeaakin näyttöä, mutta nyt on tarjolla vain joku 'vois olla näin'-skenaario.
Eilisten uutisten jälkeen ymmärrän tämän täysin. Jos NG nyt tuomitaan, voi Suomen poliisi hyvällä syyllä alkaa kutsua itseään jumalista seuraaviksi.
kyyppo

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

PerttiMakimaa kirjoitti:"Lehti on haastatellut 40-vuotiasta terveydenhoitoalalla työskentelevää ja Riihimäen suunnalla asuvaa Virpiä..."
Aika vakuuttavaa.. "Lehti on haastatellut 40-vuotiasta terveydenhoitoalalla työskentelevää ja Riihimäen suunnalla asuvaa Virpiä..."

Hahhah.

Enpä kyllä minäkään tuon Gustafssonin syyllisyyteen jaksa uskoa. Syytön kunnes toisin todistetaan, sano. Ja vaikka kaveri syyllinen olisikin niin hatunnoston arvoinen suoritus joka tapauksessa elellä 40 vuotta vapaalla jalalla ennen kiinnijäämistä, ja sen jälkeen vielä istua käräjillä suhteellisen pokerilla naamalla.
Dumari

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ann kirjoitti:"Tehty mikä tehty." Nisse on virallisesti Suomen Aurinkoisin. Harvalta irtoaa noinkin laadukasta läppää kuulustelutilanteessa ja aina hymy herkässä.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö nisse sanonut: "tehty mikä tehty, 15 vuotta tuli" kun hänet vietiin selliin. Näin olen ymmärtänyt, ei siis kuulustelutilanteessa. Vai räiskäyttikö hän uudestaan sen?
killkill

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ovatkohan "Virpi" ja "Kaarina" sukua toisilleen, ehkä jopa sama hölö? :D
Storytuuli

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Dumari kirjoitti: Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö nisse sanonut: "tehty mikä tehty, 15 vuotta tuli" kun hänet vietiin selliin. Näin olen ymmärtänyt, ei siis kuulustelutilanteessa. Vai räiskäyttikö hän uudestaan sen?
Ei kuulustelutilanteessa - ts. vain yhden hlön kertomaan perustuu tuokin läppä.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa olen sitä mieltä, että aivan sama, vaikka olisikin tehnyt teot, niin vapaalle saisi jäädä kuitenkin. Pelkkää poliisin profiilin edelleen kiillotusta koko paska. Let the dead rest.
Dumari

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Storytuuli kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö nisse sanonut: "tehty mikä tehty, 15 vuotta tuli" kun hänet vietiin selliin.
Ei kuulustelutilanteessa - ts. vain yhden hlön kertomaan perustuu tuokin läppä.
Ei kuitenkaan kiistänyt sanomaansa, vaan laittoi taas alzhaimerin piicciin.
Kummallisesti se muisti kyllä nissellä pätkii, ei voi muuta sanoa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dumari kirjoitti:
Ann kirjoitti:"Tehty mikä tehty." Nisse on virallisesti Suomen Aurinkoisin. Harvalta irtoaa noinkin laadukasta läppää kuulustelutilanteessa ja aina hymy herkässä.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö nisse sanonut: "tehty mikä tehty, 15 vuotta tuli" kun hänet vietiin selliin. Näin olen ymmärtänyt, ei siis kuulustelutilanteessa. Vai räiskäyttikö hän uudestaan sen?
Joo, tarkennetaan: sellissä tokaisi tämän "tehty mikä tehty"-läpän, mutta ei nyt sitten taas oikeudessa muistanut mistään mitään, eli siis oliko sanonut vai eikö, ja jos sanoi niin sanoiko tosissaan.. Oli varmaan taas lyönyt päänsä johonkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
tuulenpuiska

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Eipä näytä olevan riittävästi todisteita, suuntaan tai toiseen. Nilssin käytöskin on sekavaa, ei voi olla kaverilla kaiken tapahtuneen, pyörityksen yms. jälkeen kaikki kotona. Ihmekkös sitten jos lausunnotkin on mitä on.
Starflare

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tuulenpuiska kirjoitti:Eipä näytä olevan riittävästi todisteita, suuntaan tai toiseen. Nilssin käytöskin on sekavaa, ei voi olla kaverilla kaiken tapahtuneen, pyörityksen yms. jälkeen kaikki kotona. Ihmekkös sitten jos lausunnotkin on mitä on.
Niinpä, tuollaisen mediamyllytyksen jälkeen et ole kenenkään mielestä syytön, oli kyseessä mikä tahansa. Etkä pääse enään edes lapioimaan paskaa.
nypari

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja nypari »

Suvinen kirjoitti: Se on sitten taas ihan toinen asia, voiko sellaista käyttää todisteena.
Minusta ainakin nuo sanat sinetöivät syyllisyyden aika vahvasti.
Miksi kukaan heittäisi tuollaista "vitsiä" tullessaan pidätetyksi murhasta?!
Ei voi, ei ole esitutkintamateriaalia. Käytönnössä ei-niin-mitään painoarvoa.

On siis aivan eri asia maallikkona pohtia syyllisyyttä kuin oikeuden kokoonpanossa siitä päätettäessä. Sanoin tämän "ääneen" siksi, koska tuppaavat nämä asiat menevän monilla sekaisin ja niitä käytetään miten sattuu.

Edelleen: tuomio napsuu, vaikka vain tappo olisikin.
Storytuuli

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

nypari kirjoitti:
Ei voi, ei ole esitutkintamateriaalia. Käytönnössä ei-niin-mitään painoarvoa.

Edelleen: tuomio napsuu, vaikka vain tappo olisikin.
Siis mielestäsi tuomio tulee tässä tapauksessa varmasti vai mitä tarkoitit?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Ann »

Miksei tässä ole äänestystä Nissen syyllisyydestä? Haluan vaikuttaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Storytuuli

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Ann kirjoitti:Miksei tässä ole äänestystä Nissen syyllisyydestä? Haluan vaikuttaa.
:lol: Nii just!
nypari

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja nypari »

Storytuuli kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Ei voi, ei ole esitutkintamateriaalia. Käytönnössä ei-niin-mitään painoarvoa.

Edelleen: tuomio napsuu, vaikka vain tappo olisikin.
Siis mielestäsi tuomio tulee tässä tapauksessa varmasti vai mitä tarkoitit?
Pysyn kannassani. En harrasta takinkääntöä, etenkään kun siihen ei ole syytä. Mediahan on esimerkiksi julistanut jo ties kuinka monta ihmekäännettä ja taitaa takkikin jo toimittajilta moneen kertaan vaihtunut. Mutta sittenhän se nähdään kuka oli oikeassa...
Storytuuli

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

nypari kirjoitti: Pysyn kannassani. En harrasta takinkääntöä, etenkään kun siihen ei ole syytä. Mediahan on esimerkiksi julistanut jo ties kuinka monta ihmekäännettä ja taitaa takkikin jo toimittajilta moneen kertaan vaihtunut. Mutta sittenhän se nähdään kuka oli oikeassa...
Niin missä kannassa? Jaa, ilmeisesti se on luettavissa tästä aiempana tästä ketjusta? Sori, en ole perehtynyt, kun omakin kanta on selkeä. Sitä vaan kelasin, että MIKSI olet varma, että tuomio tulee taposta??
nypari

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja nypari »

Storytuuli kirjoitti:
nypari kirjoitti: Pysyn kannassani. En harrasta takinkääntöä, etenkään kun siihen ei ole syytä. Mediahan on esimerkiksi julistanut jo ties kuinka monta ihmekäännettä ja taitaa takkikin jo toimittajilta moneen kertaan vaihtunut. Mutta sittenhän se nähdään kuka oli oikeassa...
Niin missä kannassa? Jaa, ilmeisesti se on luettavissa tästä aiempana tästä ketjusta? Sori, en ole perehtynyt, kun omakin kanta on selkeä. Sitä vaan kelasin, että MIKSI olet varma, että tuomio tulee taposta??
Varma ja varma... Olen tainnut perustella kantani jo tässä ja etenkin 1. version ketjussa. Ei millään viitsisi uudelleen. Sen verran voin valoittaa, että kantani olen esittänyt enimmäkseen tarkoituksenani antaa uusia näkökulmia ja ajatuksia usein paljolti syyttömyyden puolesta puhuvien kirjoittajien yksipuolisille mielipiteille.
tuulenpuiska

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Suvinen kirjoitti: Eikä Nisse edes kiistä sanomaansa, joten minä pitäisin sitä hyvin vahvana todisteena ainakin siitä, että hän on todella näin sanonut.
Toisaalta jos Nils olisi syyllinen luulisi hänen tajuavan valehdella ja kiistää jyrkästi sanomisensa. Kumma äijä yhtkaikki.
SingleMalt

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tehty mikä tehty. 137 000 euroa tuli.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bodom

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SingleMalt kirjoitti:Tehty mikä tehty. 137 000 euroa tuli.
Ei ole tullut vielä mitään. Tuo 137 000 egee on niin yläkanttiin laitettu vaatimus että tuskin saa niin paljon. Veikkaan tulevan korvaussumman olevan 50 000 - 100 000 euroa. :2cents:

Vaikka heebo saattaa olla o i k e a s t i syyllinen. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin