Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Yleinen lätinä jä kitinä
nypari

Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja nypari »

Näin viikon ainoan vapaapäiväni kunniaksi päätin aloittaa uuden ketjun. Okei, eihän tässä mitään kunniakasta ole, kysehän on ajan tappamisesta. Mutta siis... muistuuko mieleesi tilannetta, joka on stanssaantunut aivojesi taustalevyyn, jotain unohtumatonta?

Voisin kuvitella, että monella asia liittyy rakkaudentunnustukseen tai vastaavaan. Toisaalta yhtä lailla kauhein lause voi olla, että: "En rakasta sinua enää."

Tarkoituksenani ei ole urkkia niitä kaikkein synkimpiä muistojanne ja repiä haavojanne auki, vaan ajattelin toimia lähinnä keskustelun herättäjänä.

Mä muistan hetken, jolloin pääsin ylioppilaaksi, kun perusjuro ja turhia kehuja välttävä isäni puheensa lopuksi painotti, että: "Jxxxx, olen ylpeä sinusta." Muistan tuolloin liikuttuneeni. Oliko se kauniisti sanottu? Juuri tuossa tilanteessa ja isältäni kuultuna kyllä.

Yhtä ainutta kauheinta lausetta en heti muista, kerron sen ehkä myöhemmin.
Mida

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Exä erehtyi sanomaan minua muutaman kerran hömpäksi. Se on yksi hirveimmistä asioista, mitä minulle voi sanoa. Saa käyttää saman asian synonyymejä ja vaikka mitä, mutta en perkele ole mikään hömppä. Ja toinen inhottava maininta on kutsua minua lempinimeni muunnoksella, siis vaihtaa siihen yksi kirjain. Yöks. AMK:ssa yksi opettaja teki niin ja hitto todellakin oikaisin samantien, että minä olen ***i, enkä mikään ***u. Grr...

Ja se hienoin juttu. Eilen. Eikä se ollut puhetta sitten kuitenkaan, mutta liikuttavampaa kuin mikään muu vielä. Enkä kerro.
Exsat

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mitään yksittäistä kauneinta ei tule mieleen, varmasti tullut joltain ystävältä tai seurustelukumppanilta. Aina on mukava kuulla, että onnistuu vaikuttamaan jonkun elämään positiivisella tavalla.

Kauheimmat ovat peräisin omilta sukulaisilta. Pohjanoteeraus tuli ehkä tädiltäni, joka syytti minua ( ollessani 8-vuotias) siitä, että äitini oli saanut aivoverenvuodon ja melkein kuollut siihen. Näin sitä lapsen itsetuntoa rakennetaan!
bedlam

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mida kirjoitti:Exä erehtyi sanomaan minua muutaman kerran hömpäksi.
Olet kuitenkin elossa ja terve kaikkien näiden koettelemusten jälkeen!
Dumari

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
Mida kirjoitti:Exä erehtyi sanomaan minua muutaman kerran hömpäksi.
Olet kuitenkin elossa ja terve kaikkien näiden koettelemusten jälkeen!
Mä kutsun mielelläni naista hömpäksi, mun mielestä pieni koheltaminen on just...hmph... tuota, no söpöä. Muakin saa kutsua hömpäksi(mut ei söpöksi :twisted: ). Toki jos siitä kilarit ottaa, niin voi sen kutsumisen jättää poiskin.
Bliss

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kauheinta varmaankin se, kun äitini kommentoi hiellä ja kyyneleillä hankittua opiskelupaikkaani sanoilla "No ethän sä ikinä muutenkaan ole tehnyt niinkuin oltais toivottu".
Omia toiveitani mä siinä kyllä toteutinkin, enkä vanhempieni.
Kauneimpia asioita on niin monia, tilanteesta riippuen eri sanomiset voivat olla näennäisestä arkipäiväisyydestä riippuen hyvinkin kauniita.
killkill

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aikuisiässä vittumaisimmin on onnistunut sanomaan oma faija. Armeijan jälkeen ei ollut muita duuneja tarjolla, kuin dj-hommia. Palattuani eräänäkin aamulla rättiväsyneenä, ihan hajonneena, paskalta keikalta tämä lohkaisee aamulehtensä takaa "koskas ajattelit oikeita töitä ruveta tekemään?" Silloin teki mieli lyödä.
Exsat

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:Palattuani eräänäkin aamulla rättiväsyneenä, ihan hajonneena, paskalta keikalta tämä lohkaisee aamulehtensä takaa "koskas ajattelit oikeita töitä ruveta tekemään?" Silloin teki mieli lyödä.
Mulle on sanottu samaa mun nykyisestä työstä, johon olen sentään ihan hankkinut koulutuksen ja kaikki. Ainoita oikeita töitä ovat poliitikko ja toimittaja, ja ehkä hätätilassa lääkäri.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:
Mida kirjoitti:Exä erehtyi sanomaan minua muutaman kerran hömpäksi.
Olet kuitenkin elossa ja terve kaikkien näiden koettelemusten jälkeen!
Mutta onko exä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Ainoita oikeita töitä ovat poliitikko ja toimittaja, ja ehkä hätätilassa lääkäri.
Sanopa tämän väläyksen päästäneelle terveiseni, että Kallion kulmilla päivystävät huoratkin tekevät rehellisempää työtä kuin poliitikot!
Lääkäri olisi kyllä hyvä ammatti, etenkin jos jaksaa erikoistua ja hakeutua yksityissektorille. Toimittajan työssä ainoat edut pressikortti ja ilmainen viina.
Exsat

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Ainoita oikeita töitä ovat poliitikko ja toimittaja, ja ehkä hätätilassa lääkäri.
Sanopa tämän väläyksen päästäneelle terveiseni, että Kallion kulmilla päivystävät huoratkin tekevät rehellisempää työtä kuin poliitikot!
Lääkäri olisi kyllä hyvä ammatti, etenkin jos jaksaa erikoistua ja hakeutua yksityissektorille. Toimittajan työssä ainoat edut pressikortti ja ilmainen viina.
Ei rehellisyydestä ollut mitään puhetta. Oikea työ on sellainen, jossa pitää matkustella ympäriinsä, käyttää jakkupukua ja tienata paljon rahaa. Lisättäköön vielä, että näiden "totuuksien" takana on teknisenä piirtäjänä uransa tehnyt 70-vuotias naisihminen, joka hienovaraisesti vihjaillen haluaisi minun elävän omaa unelmaansa.
Patz

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kauneinta: Minä rakastan sinua
Kauheinta: Minä rakastan sinua
Tiikeriankka

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Eipä ne sanat sinänsä vaan miten ne sanotaan. Kyllähän se kirpaisee yleensä, kun itse sitoutuu johonkin asiaan ja sitten annetaan ymmärtää, että on epäkelpo tai tekee paskaa työtä.
Filovirus

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Kauniita sanomisia ja muistettavia sellaisia on tullut mieheni, ystävieni ja sukulaisten suusta. Ne jääköön salaisuudeksi.

Kauhein ja muistettavin taitaa olla minun kuolemani toivominen tilanteessa, jossa se ehkä mahdollista olisi ollut, silloin rakkaan ihmisen suusta.
Leilah

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Olen kuullut olevani vittumainen akka, ylimielinen, pelottava, tyhmä, minun kanssa on vaikea tulla toimeen jne. onhan näitä. Kaikkea tuollaista varmasti olenkin.

Minulle ei ole varmaan koskaan sanottu mitään kaunista. Ulkonäköä on kehuttu, mutta en tiedä miksi. Ai niin, veli sanoi pienenä ollessaan, että Leila on maailman paras herkkujen tekijä!
killkill

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:teknisenä piirtäjänä uransa tehnyt 70-vuotias naisihminen, joka hienovaraisesti vihjaillen haluaisi minun elävän omaa unelmaansa.
Jätä se sika... tarkoitan emakko!!
pajazzo

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Aikanaan eräs exäni sanoi minua sohvaperunaksi. Meinasin saada slaagin. Minä, joka juoksen työkseni ja laukkaan vähintään kolmasti päivässä koiran kanssa ulkona. Lisäksi kaikenmaailman Ay-touhut päälle. En tiedä miten otinkin sen niin henkilökohtaisesti, mutta en ole sitä osannut ikinä unohtaa. :p:
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Kauneinta mitä mulle on sanottu... Tää on varmaan jostain leffasta napattu (ja aika korni) kohta, mutta se kolahti mukavasti.

Koska minua jostain syystä pidetään hyvin hankalana ihmisenä, sanoi eräs vastakkaisen sukupuolen edustaja että:
Olet kuin avoin kirja, joka on kirjoitettu hieroglyfeillä. Ymmärtämisesi ei ole mahdotonta, mikäli on valmis omistamaan koko elämänsä sinulle.
Be a good animal, true to your animal instincts.
kyyppo

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Kaksi eri miespuolista kaveriani on kumpikin erikseen ja eri aikaan kertonut minulle, että jos he olisivat naisia, he eivät nussisi kanssani. Minua ei ole koskaan loukattu yhtä verisesti.

Toisaalta, yksi kaveri on sanonut juurikin päinvastoin, mutta hän on melkein sokea eikä näin ollen aina tiedä mistä puhuu.
MGandhi

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mulle kukaan mitään sano...
Patz

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Mulle kukaan mitään sano...
No määpäs sanon: Panisin.

Ai vähäx oli ihQ!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kauneimmat sanat pidän itselläni.
Minä otan aina kaiken kritiikin henkilökohtaisesti, mutta kamalimmalta tuntui aikanaan, kun herkimmällä hetkellä eli paitaani riisuessaan eräs mies sanoi aidosti kauhistuneena "Missä sun rinnat on?!" Sanomattakin on selvää, että tunnelma latistui, herra jäi ilman ja suhde kaatui siihen.

Nyt jo jaksaa naurattaa. Vähän.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Minä otan aina kaiken kritiikin henkilökohtaisesti, mutta kamalimmalta tuntui aikanaan, kun herkimmällä hetkellä eli paitaani riisuessaan eräs mies sanoi aidosti kauhistuneena "Missä sun rinnat on?!" Sanomattakin on selvää, että tunnelma latistui, herra jäi ilman ja suhde kaatui siihen.

Nyt jo jaksaa naurattaa. Vähän.

Voi vittu sentään.

Ei tämä nyt kauheinta ole, mutta kerran yksi hienotunteinen ja -varainen saksalainen sanoi minulle sängyssä, että ääntelyni kuulostaa teeskentelyltä. Sen jälkeen se varmaan sitä olikin.
Kikkelis kokkelis.
Mida

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Bedlam: Oi kyllä, onneksi, mut olikyl tosi läheltä piti-tapauksia.

Aasi: Juu, on se vissiin mun tiätääkseni.

Dumari: Juu, tokihan mua saa sanoa höhläksi ja hupsuksi ja höösääjäksi jne. mutta se hömppä on ainoastaan pannassa. Mä kun miellän sen sanan kuvaamaan yhden meen luokkalaisen naisen kaltaisia hömppiä ja mä en oo vielä mitään sen rinnalla. Siksi en yhtään tykkää ettäkö mäki muka sellanen, pahpyh.
Enthu

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kauneinta: very hot and loving (fiiliksistä kesä 2001 nurmijärvi nainen)
Kauheinta:vähän sä oot yksinkertainen
Vastaa Viestiin