Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Yleinen lätinä jä kitinä
KGrilli

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Herra Manala kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa

*back to lovely ignore*
Joka leikkiin ryhtyy, se ignoresta valehdelkoon. Voithan sinä yrittää, muttet osaa.

Mitäs me puhuttiinkaan sellaisten ihmisten älykkyydestä, jotka lainaavat kilometrin verran tekstiä ja kirjoittavat alle "blaa blaa blaa"?

mitä mitä! kuulenko mä täältä jotain epätoivoista vikinää?

ei kai sentäs...
killkill

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:...
Joku viisas on joskus sanonut "Living well is the best revenge". Allekirjoitan tämän.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:...
Joku viisas on joskus sanonut "Living well is the best revenge". Allekirjoitan tämän.
Vittu ei siinä Revenget auta jos oikeasti on ihme mutantti.
Minun oman tyylini "Living Well" taas olisi Sanojille merkityksetöntä arvoa, ja siten ei minulle siinä Revengearvoa, vaikka itsellä olisi kivaa elämässä.
Sanojille Revengeksi toimisi vain turpiin veto, mutta en minä naisia tai lapsia halua lyödä enkä sattuneesta syystä karatesenseitäkään :D
Yönmustaritari

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti:"Living well is the best revenge". Allekirjoitan tämän.
:komp:

Tätä meinasin mainostaa jo siinä gongfutse-läpän kohdalla mutta meinasin, että olisi ollut liian latteaa.

Noh.
killkill

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Vittu ei siinä Revenget auta jos oikeasti on ihme mutantti
No, kunhan totesin..

Ihme mutanteista puheenollen: miltähän planeetalta Pasi Rautiainen on alunperin kotoisin?
nypari

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja nypari »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Vittu ei siinä Revenget auta jos oikeasti on ihme mutantti
No, kunhan totesin..
Tämä maaperä on niin karu ja sivutuuli niin pureva, ettei yksikään tiputettu siemen koskaan kasviksi kasva, eikä kukinto kuki.
hermine

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tästähän on kasvanut kunnon koulukiusausketju, tuli paha mieli lukiessa ja tekisi mieli halata kaikkia. Aloin miettiä, pitäisikö joistain noistakin asioista kertoa esim. tulevalle poikaystävälle, voisi olla vähän helpompi käsittää miksi olen niin järkyttävän ujo joihinkin asioihin liittyen ja sitten taas seksijuttuihin en osaa suhtautua mitenkään normaalisti, mutta toisaalta tuntuu typerältä kaivella vanhoja ja ehkä liian pahaltakin jos joutuisi muuttamaan ne taas konkreettisiksi sanojen muotoon pukemalla.

Yksi kaunis asia vaan tuli viikonloppuna, näin pitkästä aikaa vanhaa ystävää joka oli ollut vaikeasti masentunut ja kertoi esitellessään uudemmille kavereilleen kuinka minusta oli ollut hänelle niin paljon tukea, ettei tiedä olisiko enää hengissäkään ilman apuani. Arvostin todella koska se aika ei tosiaan ollut kovin helppoa itsellenikään (mm. itsemurhayritysten seurauksena jatkuva huoli / hälytysvalmius). Tulen nykyään niin iloiseksi, kun näen hänet aidosti, tasapainoisesti onnellisena (aiempien ohimenevien maniakausien sijaan), se ihana ihminen josta näkyi ennen vain aavistuksia on päässyt esiin sairauden alta, ihan sama minun vai kenen ansiosta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nypari kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Vittu ei siinä Revenget auta jos oikeasti on ihme mutantti
No, kunhan totesin..
Tämä maaperä on niin karu ja sivutuuli niin pureva, ettei yksikään tiputettu siemen koskaan kasviksi kasva, eikä kukinto kuki.
Joojoo.
KillKillin periaate elää omaa elämäänsä hyvin on oikea. Ottaisin onkeeni ellen olisi jo valmiiksi samaa mieltä. Puutuin vain tuohon Revenge-sanaan, koska edellisessä viestissä pointtinani oli, että pääasia minulle ei ole sosiaalinen närkästys että joku loukkaa minua. Vaan että niiden totuuksien sisältämä tieto nujertaa minut.

Silti sellaisia ei minusta pitäisi toiselle sanoa, vaikka miten totta olisi.
Sanktioita ulkonäön kommentoijille toki haluaisin antaa. Estottomat totuudenlaukojat pitäisi pudottaa omasta erinomaisuudestaan edes hetkeksi samaan kipuun esim. turpaanvedolla. Ei ne sittenkään minua kauniina pitäisi ja oikeasti ruma olisin edelleen, mutta heihinkin sattuisi.
HellBell

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hermine kirjoitti:.. Aloin miettiä, pitäisikö joistain noistakin asioista kertoa esim. tulevalle poikaystävälle, voisi olla vähän helpompi käsittää miksi olen niin järkyttävän ujo joihinkin asioihin liittyen ja sitten taas seksijuttuihin en osaa suhtautua mitenkään normaalisti, mutta toisaalta tuntuu typerältä kaivella vanhoja ja ehkä liian pahaltakin jos joutuisi muuttamaan ne taas konkreettisiksi sanojen muotoon pukemalla.
..
Hyvä pointti tuo "kertominen saattaisi valottaa", samaa asiaa olen joskus pohtinut, mutta tullut siihen tulokseen ettei se kannata kuin sellaisen ihmisen kanssa (jos silloinkaan ja juuri niistä syistä jotka jo mainitsit), johon todella voi luottaa ja joka liikkuu semmoisilla aallonpituuksilla ~~ että tajuaa.
HoundDog

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Jos tähän vastaisi että ’minä rakastan sinua’ ja taas vastakohtaisesti ’minä en rakasta sinua’. Tai vaikka korottaisi jälkimmäistä muotoon ’minä en rakasta sinua enää’. Niin pitäisikö nämä sanat saman ihmisen sanomina tulkita ensin kauneimmiksi sanotuiksi ja sitten kauheimmiksi sanotuiksi? Ehkä ei. Ehkä se kertoo enemmänkin sanojan kyvyttömyydestä ymmärtää mitä on rakkaus. Mitä rakkaus ikinä onkaan, sitä en tiedä. Silti voimakkaan oloisia sanoja sanotuiksi heppoisin perustein.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja brona »

Kauheimmat: "Musta tuntuu, että mä en rakasta sua enää niin paljon kuin pitäisi." Miten viiltää vieläkin, vaikka vuosia on jo kulunut. Samalla sekä surullinen että vihainen, ei mua täydy rakastaa, joko rakastat tai et.
...
Hebuli

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Yönmustaritari kirjoitti:Taisin joskus kertoakin tarinan, jossa sattumalta tapasin samoilla alaluokilla olevan naishenkilön. Semmonen mitään sanomaton hissukka. Tyhjännauraja ja nykyisin vissiin joku mukataiteilija. Uskovainen ja pastorin vaimo kait. No nappasi hihasta jossain pippaloissa ja alkoi tilittämään kuinka olin jotain painajaisia sille aiheuttanut.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että jos olisit ollut häntä kohtaan mukavampi aikoinaan alaluokilla, olisi hän tuon tilittämisen sijaan saattanut olla tarjoamassa sinulle lämmintä piparia päiväkahvien kera, hmmm?

Pelottava ajatus kertakaikkiaan, eikö?
Herra Manala

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="KGrilli"][/quote]
mitä mitä! näenkö mä täällä jotain epätoivoista rakoilua ignoressa?

ei kai sentäs...
huima

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja huima »

Ikivanhaa ketjua ylöspäin.

Ihana neiti josta olisi tullut loistava valmentaja kaikenmaailman nassikoille motivoi syömään vähemmän Ben & Jerry-jäätelöä kutsumalla laardiperseeksi.

Laardiperse :h: :h: :h:
segma

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja segma »

huima kirjoitti:Ikivanhaa ketjua ylöspäin.

Ihana neiti josta olisi tullut loistava valmentaja kaikenmaailman nassikoille motivoi syömään vähemmän Ben & Jerry-jäätelöä kutsumalla laardiperseeksi.

Laardiperse :h: :h: :h:
Kaveriani oli solvattu vielä raaemmin, kun luokkakaveri oli jossain lukiossa haukkunut vellihousuksi.

--

Minulle ei ole koskaan sanottu mitään kamalan kaunista. Eikä kauheaakaan. Mutta mielestäni sanoin itse eilen kauniisti, kun sanoin ihan sponttaanisti isälleni kahden kesken, että se on hyvä isä. Pitäisi vielä sanoa äidillekin jotain samansuuntaista. Ehkä se hyvä kiertää joskus takaisin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

segma kirjoitti:
huima kirjoitti:Ikivanhaa ketjua ylöspäin.

Ihana neiti josta olisi tullut loistava valmentaja kaikenmaailman nassikoille motivoi syömään vähemmän Ben & Jerry-jäätelöä kutsumalla laardiperseeksi.

Laardiperse :h: :h: :h:
Kaveriani oli solvattu vielä raaemmin, kun luokkakaveri oli jossain lukiossa haukkunut vellihousuksi.

--
Solvattu? :shock:

Tuo oli siis _ihaninta_ mitä Huimalle on sanottu. :h:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
segma

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja segma »

Lilo kirjoitti:Solvattu? :shock:

Tuo oli siis _ihaninta_ mitä Huimalle on sanottu. :h:
Sikäli, kun viestissäni ollut "solvattu" -sana tarkoitti sarkastisella piiloirveellä varustettuna jotain ihan päinvastaista, oletan huiman viestin sisällön tarkoittaneen sitä ihan samoin perustein. Tuloksena on itseään rajattomasti väistelevä hyperpoloitunut väiteparadoksi, jolla on fraktaalimainen rakenne. Lopputulos on, että sillä ei ole niin kissan vasemman kiveksen verran väliä, mitä uskoin tuota kirjoittaessani, koska tärkeintä on, mitä kirjoitin - ei mitä ajattelin.

Capice?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

segma kirjoitti:


Capice?
Aika monimutkasta näin heti aamusta. Selitätkö vielä kerran?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
segma

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja segma »

Lilo kirjoitti:Aika monimutkasta näin heti aamusta. Selitätkö vielä kerran?
Ok. Tarkoitti huiman kirjoitus sitä mitä siinä lukikin (Laardiperse = ihq) tai ei (Laardiperse = solvaus), sillä ei ole mitään merkitystä. Koska minun viestissänikin on kaksi mahdollista tulkintaa (solvaus = solvaus tai solvaus = ihqsti sanottu).

Sarkasmi, gotta luv ya.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

segma kirjoitti:
Sarkasmi, gotta luv ya.
Tuntui toimivan... 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
segma

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja segma »

Lilo kirjoitti:
segma kirjoitti:
Sarkasmi, gotta luv ya.
Tuntui toimivan... 8)
Ainahan se.
MarthaFocker

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

"Olen aina ollut sitä mieltä, että otsatukka on pahinta mitä naiselle voi tapahtua, mutta sulla hyväksyn sen."

Tää on must vähän mixed signals.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

MarthaFocker kirjoitti:"Olen aina ollut sitä mieltä, että otsatukka on pahinta mitä naiselle voi tapahtua, mutta sulla hyväksyn sen."

Tää on must vähän mixed signals.
Veikkaisin tämän kommunikaatiovammaisen yrittäneen sanoa jotain kaunista.
slam

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja slam »

Parasta: oot kiva tai vastaavaa sen suuntaista.

pahinta: jos painuisit muualle tai vastaavaa...
MarthaFocker

Re: Kauneinta/kauheinta mitä Sinulle on sanottu

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Vadim kirjoitti:
Veikkaisin tämän kommunikaatiovammaisen yrittäneen sanoa jotain kaunista.
Niin kai.
Vastasin siihen, että aion pitää otsatukkani, koska pidän siitä.
Sanoi pitävänsä juuri tuosta ominaisuudesta minussa.
Niijust. Ikuinen jääräpää ja omasta mielestään täydellinen xD no ei vais.
Vastaa Viestiin