KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Yleinen lätinä jä kitinä
huima

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja huima »

KGrilli kirjoitti: yms ihania herkkuja)
.....
heistä on tuollaisia jumalattaria tullut.
Ja elämän tarkoitus oli kärsiä? Jumalattaren sijaan ensimmäinen ajatus mielessä on biisin sanoin "The girl's a super freak".

Mutta hienoa jos sinulla on tavoitteita ja tulet niiden kautta onnelliseksi. Good for you!
KGrilli

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

huima kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: yms ihania herkkuja)
.....
heistä on tuollaisia jumalattaria tullut.
Ja elämän tarkoitus oli kärsiä? Jumalattaren sijaan ensimmäinen ajatus mielessä on biisin sanoin "The girl's a super freak".

Mutta hienoa jos sinulla on tavoitteita ja tulet niiden kautta onnelliseksi. Good for you!
tavoitteita toki, mutta siinä mielessä realistisia, että tiedän mihin pystyn ja mihin en. aina kaikkia tavoitteitaan ei edes voi saavuttaa, mutta silti niiden tavoitteleminen on hyödyllistä. jos omalla kohdallani tuollaisen vartalon tavoitteleminen tai noiden kuvien käyttämien motvaattorina auttaa siihen, että onnistun pudottamaan vaikkapa 17 kg läskiä, niin silloin se on ollut sen kaiken väärti. jos en asettaisi tavoitteita, niin en varmasti jaksaisi pyristellä eteenpäin.

elco taisi mainita, että vasta hiljan kerroin olevani tyytyväinen itseeni. niin olenkin. omasta mielestäni olen myös pullukkana ihan viehättävä ja nätti. sen verran mitä nyt tällä naamalla voi olla. pidän itsestäni ja joskus ihmettelen sitä, miksi muut näkevät minut rumana tai lihavana. ehkä se on tervettä itsetuntoa, tai sitten vääristynyt minäkuva.

se miksi olen nyt 6 kk tehnyt kovasti töitä, asettanut itselleni tavoitteet ja muuttanut elämäni ei liity ulkonäköön vaan terveyteen. sairastuin viime talvena ja ainoa keino estää sairauden paheneminen on laihtua. en siis laihduta pelkästään ulkoisen olemuksen takia, vaan siksi että haluan pysyä hengissä ja elää. olisi myös kiva saada joskus lapsia. tällä hetkellä, tässä terveystilanteessa se ei olisi mahdollista.

toki, olisi aivan upeaa jos näyttäisin projektini edetessä joskus edes likimainkaan tuolta. kukapa ei tahtoisi olla kauniimpi tai viehättävämpi? mutta se ei kuitenkaan vaikuta omanarvontuntooni tai siihen minkälaisena ihmisenä itse itseäni pidän.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja nexie »

Omaan makumaailmaani liittyy kummankin sukupuolen edustajien kohdalla sopusuhtaisuus ja luonnollisuus, mitä kuvan naiset eivät edusta. Luonto on "tarkoittanut" naiselle esim. tietyn vähimmäisrasvaprosentin, jonka alituksesta seuraa hormonaalisia häiriöitä, kuten se, että kuukautiset jäävät pois.

Esimerkkinä omasta ihannevartalosta voisin mainita vaikka oman kuntosalini aerobic-ohjaajat*, jotka ovat terveellä tavalla kiinteitä ja lihaksikkaita.

*olen tosin lukenut aerobic-ohjaajien kärsivän keskimääräistä useammin syömishäiriöistä, mutta omaan otantaani ei ole ruikkuja osunut. Lilo, what say you?
Don't Panic!
KGrilli

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nexie kirjoitti:Omaan makumaailmaani liittyy kummankin sukupuolen edustajien kohdalla sopusuhtaisuus ja luonnollisuus, mitä kuvan naiset eivät edusta. Luonto on "tarkoittanut" naiselle esim. tietyn vähimmäisrasvaprosentin, jonka alituksesta seuraa hormonaalisia häiriöitä, kuten se, että kuukautiset jäävät pois.

Esimerkkinä omasta ihannevartalosta voisin mainita vaikka oman kuntosalini aerobic-ohjaajat*, jotka ovat terveellä tavalla kiinteitä ja lihaksikkaita.

*olen tosin lukenut aerobic-ohjaajien kärsivän keskimääräistä useammin syömishäiriöistä, mutta omaan otantaani ei ole ruikkuja osunut. Lilo, what say you?

tuolla aerobic-ohjaajamaailmassa on kova kilpailu ja kateellinen ilmapiiri. olen aikanaan itse elättänyt itseni jumppia ja spinningiä ohjaamalla ja muistan sen peilailun sieltä. se, että on syömishäiriö ei aina tarkoita että pitää olla ruikku. bulimia ei riittävän tarkasti tehtynä juurikaan vaikuta kehon painoon, ainakaan jos sen ei anna vaikuttaa. ja bulimiassahan oksentamisella on aivan muut merkitykset kuin laihtuminen tai lihomisen estäminen.

uskon kyllä että saatat olla oikeassa. *muistelee*
Lilo

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:

Esimerkkinä omasta ihannevartalosta voisin mainita vaikka oman kuntosalini aerobic-ohjaajat*, jotka ovat terveellä tavalla kiinteitä ja lihaksikkaita.

*olen tosin lukenut aerobic-ohjaajien kärsivän keskimääräistä useammin syömishäiriöistä, mutta omaan otantaani ei ole ruikkuja osunut. Lilo, what say you?

:komp: <- Lilo komppaa.

Pitäähän sitä syödä että jaksaa. :wink: Komppaan tässä yhteydessä myös Huimaa; elämä on liian lyhyt että jaksaisin neuroottisesti vahdata sitä mitä suuhuni pistän.

En ymmärrä miksi asioissa pitää aina retkahtaa fanaattisuuden puolelle? Pilaa monta ihan kivaa juttua. Ja siis juu, mielestäni kuvien naiset edustavat juurikin tällaista maailmankuvaa. Mun mielestä kuka vaan joka vannoo vain yhden asian nimeen elämässään heittää paljon hukkaan.

Nexie ei siis vieläkään ole tarttunut tuumasta toimeen ja irtisanonut jäsenyyttä...? Tsaijai... :twisted:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
En ymmärrä miksi asioissa pitää aina retkahtaa fanaattisuuden puolelle? Pilaa monta ihan kivaa juttua. Ja siis juu, mielestäni kuvien naiset edustavat juurikin tällaista maailmankuvaa. Mun mielestä kuka vaan joka vannoo vain yhden asian nimeen elämässään heittää paljon hukkaan.

Nexie ei siis vieläkään ole tarttunut tuumasta toimeen ja irtisanonut jäsenyyttä...? Tsaijai... :twisted:
En ole, mä päinvastoin mietin pitäiskö laajentaa oikeudet EsBån puolelle :wink:

Ja komppaus tuon fanatismin osalta, se saa karvat pystyyn. Kaikki yhden asian miehet ja naiset joutaisivat mielestäni suvaitsevaisuuskurssille... Kun siihen omaan valaistumiseen tuppaa liittymään tarve markkinoida omaa juttua muille Ainoana Oikeana elämäntapana tms.

Niin, Lilo. Kyllä mä pidän lupaukseni ja tulen sinne joogaan. Jonain kauniina päivänä :wink:
Don't Panic!
huima

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:[Komppaan tässä yhteydessä myös Huimaa; elämä on liian lyhyt että jaksaisin neuroottisesti vahdata sitä mitä suuhuni pistän.
Tässä tulee enää vain mieleen kysymys, että onko se loppujenlopuksi pistämistä vai panemista. Pistää suuhun vai panen suuhun? Vai jopa laittamista?

Aito_Johanna!! Apua! Miten tuo sanotaan vähiten kaksimielisesti?
Hebuli

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

KGrilli kirjoitti:kommentoikaa. halutessanne olisi kiva tietysti nähdä täällä ketjussa kuvia teidän "ihannevartaloistanne".
Pyh. Mulla on galleriassani parempia.

http://kity.kicks-ass.net/album_personal.php?user_id=20
Exsat

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti: monet kisaavat naiset pitävät vuoden normikalorit tuolla reippaasti 2500-300 kcal tuntumassa. ruokavalio koostuu tietenkin sitten proteiineista ja hyvistä rasvoista. hiilareita unohtamatta, mutta niiden laatuun satsaamalla.
..mutta kuluttavat myös paljon. Sitäpaitsi postaamasi kuvat ovat niitä kisakuntokuvia kitudieetin jälkeen.
Aito_Johanna

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

huima kirjoitti:
Tässä tulee enää vain mieleen kysymys, että onko se loppujenlopuksi pistämistä vai panemista. Pistää suuhun vai panen suuhun? Vai jopa laittamista?

Aito_Johanna!! Apua! Miten tuo sanotaan vähiten kaksimielisesti?
Sitä en tiedä. Tiedän vain, miten se sanotaan kieliopillisesti oikein: se on suuhun panemista. Pistää = tökätä neulalla tai terävällä tikulla, laittaa = laittaa ruokaa tms.

:on: minustakin nuo KGrillin kuvien naiset ovat liian lihaksikkaita ja luonnottoman näköisiä. Sopusuhtaisuus on kaunista.
huima

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:suuhuni pistän.
Aito_Johannan ohjaamana siis korjaan.

Suuhun pitäisi panna, ei pistää.
Hebuli

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jep, varsinkin miehet tykkää siitä.
Lilo

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:suuhuni pistän.
Aito_Johannan ohjaamana siis korjaan.

Suuhun pitäisi panna, ei pistää.
No katsos, aina en jaksa myöskään vahtia mitä suustani päästän. :wink:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
Suuhun pitäisi panna, ei pistää.
Miten nainen panee suuhun?
Don't Panic!
santtu

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja santtu »

nexie kirjoitti:Miten nainen panee suuhun?
Tulehan nyt sieltä "harjaamasta" ja samantien sitten kontalles.
Vastaa Viestiin