KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Yleinen lätinä jä kitinä
KGrilli

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

hermine kirjoitti:Tolla punamekkoisellahan on ihan pömppämahakin... (joo, terve asenne. ei sillä että itse olisin mikään kedon kaunein kukkanen)

Sä oot kyllä vähän liian lihaksikas mun uniin. Pitäisi olla pikkusen enemmän pullamössöä ja kunnon läskimakkarat.
hahahah..... voi ku näkisit. tän vois laittaa tonne toiseen ketjuun, mutta exän kanssa käytiin keskustelu...

Minä: kato mun sikspäkkiä!
Hän: missä?
Minä: tässä (osoitan masuani)
Hän: enemmän toi muistuttaa kahta puolentoistalitran pulloa

kaiken se kestää :)
ninnithequeen

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yhdyn Suviseen.
Ei vois vähempää kiinnostaa ylitreenatut miesten tai naisten kuvat. Mutta kuten sanottua, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Hormoonihirviöt sucks.
Mihinkähän se Eddie Guerrero kuoli, ellei hormooneihin?
Starflare

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Yhdyn Suviseen.
Ei vois vähempää kiinnostaa ylitreenatut miesten tai naisten kuvat. Mutta kuten sanottua, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Hormoonihirviöt sucks.
Mihinkähän se Eddie Guerrero kuoli, ellei hormooneihin?
Siihenpä hyvinkin, sekä pillereiden ja viinan sekakäyttöön. Minusta Eddie Guerrerolla on juuri sellainen kroppa jonka mieluusti haluaisin itselleni, ei liikaa lihasta eikä läskiä minun mielestäni, ja voimaahan pitää löytyä ;).

:off: Komppaan Dumaria noiden kuvien suhteen, aivan kamalia. Minä pidän neitosilla ihan sellaisista sopusuhtaisista kropista, pehmeistä... Hmm...
killkill

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja killkill »

KG hyvä,
Sinun lähtökohdistasi tuollaisen kehon saavuttaminen on toki mahdollista, mutta se vaatii jär-kyt-tä-vän määrän työtä. Tolkuttoman.

Kannattaa kysyä myös itseltäsi, onko kuukausien dieetin aiheuttama jatkuva hermostuneisuus ja paleleminen vaivan arvoista.

Itse olin nuorempana kohtuullisen hurahtanut punttihommiin, mutta raja tuli vastaan kun huomasin suunnittelevani KOKO elämäni treenin ja palautumisen ympärille. Toki sekin vaikutti ettei ukko kasvanut kovaa vauhtia ;)
KGrilli

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

killkill kirjoitti:KG hyvä,
Sinun lähtökohdistasi tuollaisen kehon saavuttaminen on toki mahdollista, mutta se vaatii jär-kyt-tä-vän määrän työtä. Tolkuttoman.

Kannattaa kysyä myös itseltäsi, onko kuukausien dieetin aiheuttama jatkuva hermostuneisuus ja paleleminen vaivan arvoista.

tuollaisen vartalon saaminen vaatii keneltä tahansa vuosien järkyttävän määrän työtä. kaikkien kohdalla pitää olla sitkeyden ja järkkymättömyyden lisäksi henkilökohtainen valmentaja ja geneettinen lahjakkuus. lisäksi se tulee erittäin kalliiksi ja suurimman osan kohdalla tarvitaan myös jonkin verran yksityisten apteekkien apua.

silti katson, että uskallaan sellaisen tavoitteeksi asettaa. olen elämässäni tottunut siihen, että rima on oltava korkealla. sitten jos saavuttaa siitä edes puolet, voi olla tyytyväinen. lähtökohtaisesti ajattelen aina asiasta kuin asiasta, että mikään ei ole mahdotonta. se on se mistä ammennan voimaa ja positiviisuutta arkeen.

sanoit minulle 3,5 kk sitten että ajatukseni juomattomuudesta oli ... noh, erikoinen. no niinhän se olikin, nyt on kuitenkin menny jo 15 vkoa ilman viinaa ja peruin tällä viikolla osallistumiseni myös muihin kuin kityn pikkujouluihin. uskon, että riittävällä määrällä tahdonvoimaa ja tavoitteellisuutta elämän suuretkin unelmat ovat saavutettavissa.

p.s nuo kuvien naisethan ei ole tuossa kunnossa ympäri vuoden. tuo on vain hetkellinen huippu, jota varten dieetataan kuin juutalainen keskileirillä. siihen tuskin koskaan lähden, mutta silti haluan pitää heitä kauniina ja innostavina myös omassa prosessissani.
killkill

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja killkill »

KGrilli kirjoitti:jota varten dieetataan kuin juutalainen keskileirillä
Tää on aivan järkyttävää katsoa sivusta. Uskalla päivää sanoa, kun tulee pataan.

Ei siinä mitään, kukin tavallaan. Itte huomasin vuosia sitten, että kehonmuokkaus äärimmäisyyksiin vietynä ei todellakaan ole mun juttuni. Muutenkin iän lisääntyessä huomaan, että äärimmäisyyksiin on koko ajan vähemmän tarvetta venyä. Keskitielläkin on näköjään ihan kivaa!
slam

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja slam »

pyöreä pysty takamus ja daissikset... se on siinä!
WanhaPervo

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Osa Gallerian naisista on ilmiselvästi käyttänyt anaboleja.

Edit: toki clenbuterolia myös, lisäksi diureetteja ennen kuvien ottoa.

Silikonia tietysti löytyy myös.
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 17.11.2005 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Osa Gallerian naisista on ilmiselvästi käyttänyt anaboleja.
Suurin osa gallerian "naisista" muistuttaa enenmmän miestä, kuin naista. Shemaleja veikkailisin.
WanhaPervo

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

SingleMalt kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Osa Gallerian naisista on ilmiselvästi käyttänyt anaboleja.
Suurin osa gallerian "naisista" muistuttaa enenmmän miestä, kuin naista. Shemaleja veikkailisin.
Kasvuhormoni tekee kasvot miesmäisiksi.
gullible

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja gullible »

KGrilli kirjoitti: silti katson, että uskallaan sellaisen tavoitteeksi asettaa.
Tämänhän on oltava provo, mutta menköön.

Ihan siitä vaan. Miten tämä projekti meihin liittyy? Mutta pari huomiota nyt, kun kerran tulit kysyneeksi.

Eikö kannattaisi edetä ikään kuin baby steps-tyyliin, kuten Richard Dreyfussin esittämä kallonkutistaja Entäs Bob?-leffassa hoidokilleen opasti? Tämä tuntuu vähän siltä, kuin avaruusohjelman tavoitteeksi asetettaisi suoraan Saturnuksen asuttaminen Marsissa käymisen sijaan?

Toisekseen: eikös siitä ole vain muutama kuukausi kun paasasit täällä, kuinka tyytyväinen olet silloiseen ymmärtääkseni ei-niin-piukkaan fysiikkaasi ja kuinka sinut olet asian kanssa? Eli eiköhän tämä tuuliviiri taas käänny *vähän* ennen kun meillä on palstallamme uusi Miss Fitness. Semminkin kun sinulle eivät pruukaa olemaan harvinaisia totaaliset mielenmuutokset ihan arkipäiväisemmissäkin asioissa. Vai tuletko pikkujouluihin? Vai katoatko taaas palstalta vain liittyäksesi uudelleen?
Feiz

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Feiz »

KGrilli kirjoitti:eli nyt on KGrillin galleriassa muutama kaunis kuva upeasta naisvartalosta. sellaisesta jota itse ihailen eniten ja jota unissani joskus uskallan tavoitella.

kommentoikaa. halutessanne olisi kiva tietysti nähdä täällä ketjussa kuvia teidän "ihannevartaloistanne". sopii sekä siis naisille, että miehille.

Noi kuvat edustaa JUST sitä miltä naisen minun mielestä pitääkin näyttää. Vähän lihasta, sopivan kireä ja jumalauta kuinka kauniita. Juuri näin :P
slam

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
No joo, ei ne kropatkaa makuuni ja mieleeni ollu...
Mielestäni naisessa kuuluu olla jotain, mistä ottaa kiinni... :h:
Jotenkin nautinto tutkia levikkeitä. Ei nyt mitään massiivia, mutta sellainen sopiva levikesarja... Ylä, että alapäässä. si ku ymmältää olla vielä hiljaa ;D 8)
SingleMalt

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Kasvuhormoni tekee kasvot miesmäisiksi.
Kasvoista viis, mutta Mr. Universumin tasoiset vatsalihakset saavat aikaan miesmäisyyden. Naisellisuutta noissa ei kenessäkään ole mualla, kuin rinnoissa ja hiuksissa. Muuten täysiä miehiä.
Viinikumi

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Viinikumi »

En oikein pidä mistään mikä näyttää luonnottomalta. Normaalia tervettä elämään elävä ihminen ei näytä tuolta. Mielummin vaikka pikkuisen pyöreä kuin tuollainen elokuvatehosteelta näyttävä muovinainen.
bedlam

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eipä moiset vartalomallit kyllä sytytä. Näkyvä sixpack ja täysin rasvaton lihaksikas hauis naisella on melkoinen turn-off. Sopivasti lihaksikkaat reidet ja pohkeet ovat kyllä jees, mutta pehmeyttä kaarissa pitää ehdottomasti olla. Arvostan toki silti omistautumistaan ja itsekuriaan.
nypari

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja nypari »

WanhaPervo kirjoitti:Osa Gallerian naisista on ilmiselvästi käyttänyt anaboleja.

Edit: toki clenbuterolia myös, lisäksi diureetteja ennen kuvien ottoa.

Silikonia tietysti löytyy myös.
Olin pari vuotta sitten Hartwall Areenassa katsomassa voimamieskisoja, joiden ohessa kilpailtiin olikohan se Suomen Miss Galaxy tittelistä. 2/3 kilpailijoista ääni oli kuin miesten, tämä selvisi haastattelutilanteessa. Siis hyi saatana! Aivan järkyttävät äänet - total turn off! Huipputasolla kilpailevista naisista käyttää aineita arvioisin 9/10. Puhun siis fitness ja muista vastaavista lajeista. Bodauksessahan tuo luku hipoo 100:a.
WanhaPervo

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Anaboleja, clenbuterolia,kasvuhormonia, direettia edit:silikonia:
Kuva
gullible

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti:Anaboleja, clenbuterolia,kasvuhormonia, direettia:
Tuosta kuvasta tulee mieleen Dolph "If he dies, he dies" Lundgren.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja martza »

Suvinen kirjoitti: Ei jaksa millään lailla innostaa tuollainen kehonkuva, johon pääsemiseksi pitää kaikki aikansa ( ja rahansa ) uhrata,
ja joka ei loppujenlopuksi ole edes kaunis, no, paitsi kantajastaan ja muutamasta muusta hurahtaneesta.
Yhdyn täysin myös Suviseen. :wink:
Olkoon aktiivi mies- tai naisbodari niin kummallakin nuo bodausvartalot ovat todella YÖK!!!
Olen sitä mieltä että näillä ihmisllä ajatukset pyörivät vain oman kehonsa ja napansa ympärillä. Luulevat todellakin, että ovat kauniita ja himoittavia. Kaukana siitä. Kyllä normaalivartaloiset naiselliset naiset. ilman bodauksella hankittuja hauiksia, reisiä jne. ovat paljon haluttavampia kuin tuollaiset lihaskimput.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kyllä treenatut ja terveet naiset hyvältä näyttävät, mutta jossain kohtaa alkaa se tulla raja vastaan. Ja lisäksi mua tiätty tissimiehenä harmittaa että treeni pienentää tissejä.

Paitsi tämän piirtäjän fantasioissa.
killkill

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Noi kuvat edustaa JUST sitä miltä naisen minun mielestä pitääkin näyttää. Vähän lihasta, sopivan kireä ja jumalauta kuinka kauniita. Juuri näin :P
Ihan uteliaisuuttani:
Sinä kun liikut raudanvääntäjäpiireissä, oletko kuullut KENENKÄÄN pitävän raskaan sarjan hc-naisbodareita kauniina tai seksikkäinä?

Esimerkki yksi
Esimerkki kaksi
Feiz

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Noi kuvat edustaa JUST sitä miltä naisen minun mielestä pitääkin näyttää. Vähän lihasta, sopivan kireä ja jumalauta kuinka kauniita. Juuri näin :P
Ihan uteliaisuuttani:
Sinä kun liikut raudanvääntäjäpiireissä, oletko kuullut KENENKÄÄN pitävän raskaan sarjan hc-naisbodareita kauniina tai seksikkäinä?

Esimerkki yksi
Esimerkki kaksi
Itseasiassa olen huomannut sellaisen mielenkiintoisen piirteen, että suurinosa ei pidä noita naisBODAREITA muutakuin rumina, mutta ne jotka niistä pitävät ovat itse aikamoisia körmyjä. Eli mitä suurempi äijä niin sitä suurempi mahis, että se pitää naisBODAREISTA. Esim. Massamonsteri Marcus Ruhl on naimisissa aika karun näköisen neidon kanssa. Nuo kgrillin kuvathan eivät ole mitään bodareita vaan lähinnä tätä fitness tasoa missä tytöillä on vähän lihasta ja paljon kireyttä.

Itse en noita HC bodareita pidä minkään näköisinä. Siis puhtaasti kehonrakennusmielessä he ovat saavuttaneet paljon kasaamalla naisen kroppaan sellaisen määrän lihasta , mutta ei ne kauniita ole. Monilla taitaa housuissa olla jo isompi parru kuin 95%:lla tämän palstan miehistä :lol:
Patz

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja Patz »

Miksi otsikossa pitää HUUTAA?

:on: Kuvien naiset on varmasti jonkun mielestä kauniita, minua ne eivät sytytä. Samaa kaliiberia olevat miehetkään ei sytytä, mielummin muutaman ylikilo kun liian tiukkaa lihaa...
WanhaPervo

Re: KAUNIS NAISVARTALO MUODISTA POIKETEN

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Noi kuvat edustaa JUST sitä miltä naisen minun mielestä pitääkin näyttää. Vähän lihasta, sopivan kireä ja jumalauta kuinka kauniita. Juuri näin :P
Ihan uteliaisuuttani:
Sinä kun liikut raudanvääntäjäpiireissä, oletko kuullut KENENKÄÄN pitävän raskaan sarjan hc-naisbodareita kauniina tai seksikkäinä?

Esimerkki yksi
Esimerkki kaksi
Kyllähän maailmaan mahtuu monenlaista sukankuluttajaa ja varmasti joku noidenkin kuvien naisia pitää håtteina. Uskoakseni kylläkin hyvin pieni vähemmistö minkään sukupuolen edustajista.
Vastaa Viestiin