Miesvartalo ja ulkomuoto?

Yleinen lätinä jä kitinä
Mida

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Tärkeintä miesvartalossa on se, että sen kantaja on siihen tyytyväinen ja sinut ulkoisen olemuksensa kanssa.

Tosin sitten taas liika lihavuus ja lihaksikkuus on yöks.

Nii.. Ei sitä osaa sanoiks pukea.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Miesvartalon tulee olla harteikas (=turvallinen), pitkä (ehdottomasti yli 180 cm, mielellään lähempänä 190 cm) ja sopivasti lihaksikas käsivarsista ja selästä. Vatsalihakset ei sytytä, massua saa olla, mutta sitäkin vain vähän... Voimakkaat kasvonpiirteet kuuluu asiaan, eli vahva leuka, hieman vihaiset kulmat jne.

Niin ja pitkä tukka. :)
Be a good animal, true to your animal instincts.
Kid

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä oon aina tykänny semmosista nallekarhumaisista.. Hieman ehkä pidemmistä ko minä, lyhyt tukka/kalju, mahaakin saa olla.
Semmonen et tunnen oloni turvalliseks.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:En pidä liian isoista miehistä, tarkoittaen siis lihaksikkaita "kaappeja". Jotenkin ne vähän pelottaa. Suunnilleen oman mittaiset ja -kokoiset miehet ovat aika OK.

Noin yleisellä tasolla katselen mieluiten hoikkia ja kapeita miehiä, mutta kyllä lihaa pitää luiden päällä olla.

Mieltymykset muuttuvat; ennen en voinut sitää karvaisia miehiä, mutta nyt rapsuttelen ihan innolla kumppanin koko ajan tuuhentuvaa rintakarvapeitettä.
Onhan se Oma Kulta ja kaikki siinä on ihanaa :h:
Voi että joo, just näin kaikki!

Paitsi että oon niin lyhyt, että saa sitä pituutta nyt vähän enemmän olla.. Myöskin poikamaisuus ja söpöys on plussaa (varsinkin yhdistettynä pahismaisuuteen :) )
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Exsat kirjoitti:Miehellä pitää olla isot, vahvat kädet
Sepällä oli isot kourat..

Mies olkoot minua pienitisuisempi, pieniperseisempi ja sileäselkäinen. Kaikki muut viat annettakoon anteeksi, paisti luonne-sellaiset.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Väsymiseen saakka olen kailottanut ettei vartalonmuoto tai muu ulkonäkö ole se ratkaiseva seikka joka miehestä tekee puoleensavetävän. Muotoilen asian toisin aiemman voimakkaan vastarinnan vuoksi, toivoakseni ymmärrettävämmin.

Miehessä vetoaa itsestään huolehtiminen, fyysisesti sekä henkisesti. Ei liian paljoa mitään (liikuntaa, uskontoa, syömistä, juomista, itsensä kehittämistä, työtä, seksiä) vaan tasapainoinen ja kohtuullinen suhtautuminen itseensä ja nautintoihin. Terveyteen voi vaikuttaa niin paljon itse, että katson tyhmyydeksi ellei sitä saadusta tiedosta huolimatta suostu pitämään yhtenä tavoitteena. Edelläolevasta seuraa useimmissa tapauksissa terve(-päinen), normaalipainoinen, iloinen, seurallinen ja positiivinen mies, joka on maksimaalisinta ulkoista viehätystä jonka tiedän.
Elämä kantaa, jos sen antaa
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

Nimitz kirjoitti:
killkill kirjoitti:Kiinni käyminen naiseen ja vaatteiden repiminen päältä on MIEHEKÄSTÄ! Vässyköihin metroseksuaalimiehimyksiin kyllästyneet daamit osaavat kyllä arvostaa takametsien miestä, joka turhia puhumatta, katse palaen karkaa kimppuun ja hujauksessa poistaa Pradat ja Bulgarit päältä pulisematta turhia. Ah tuota karkeaa alkuvoimaa!

Jos haisee hielle ja parta ajelematta, aina parempi. Alusvaatteiden vaihtaminen on muuten täysin turhaa, silläkin rahalla voi ostaa vaikka vitusti kaljaa!

Luolamiesmäisyys tulee olemaan SE seuraava juttu. Ole edelläkävijä ja aloita jo tänään!

<PS: Sarkasmia>
:rofl:
no, niin. Naisen (ei jokaisen, mut yleensä) olemus on sevverran houkuteleva, että panettamisen ollessa vielä 50% voimakkaampi, kävisin kiinni ja heti... saattaisin sitten olla jo rekkaraiskari. :P Parempi näin, että järki pysyy, vaikka kiihottava varattu nainen olisi 1m päässä. Raiskarina ei saisi mitään, joten kunnolla on oltava, ja syötävä kädestä ;)
HellBell

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Näkiessä toisen kyllä tietää, vetoaako tämä ulkoisesti itseen vai ei.

Hoikka tai sopusuhtainen, pitempi ja painavampi kuin minä - siinä semmoinen yleislähtökohta, muu riippuu aivan persoonasta (kokonaisuudesta, kemioista) itsestään.
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:Näkiessä toisen kyllä tietää, vetoaako tämä ulkoisesti itseen vai ei.
Minuun vetoaa hieman sellainen minimalistinen bad-grill systeemi... vai miten sen nyt sanoisi. Hempeä tietysti, mutta ei ihan sellainen täysin heiteltävissä oleva... "vie sie mie vikisen". 5% räykeä ja hieman ehkä pureva nainen. :lol: Eli haluuaa joskus palleista ottaa vähän kiinni, eikä mitään täyttä kiltteyttä XD

joo, meen töihin.
Hebuli

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

No kun kerran naiset vastaavat niin innokkaasti tuolla naisvartalopuolella...

Kari-Pekka Toivonen on tosi ihQ. Sen näköisiä miehiä kun olisi enemmän Suomen katukuvassa. Eiks jeh Nowaysis?

Ai niin ja trendiparrat ovat naurettavia.
Viimeksi muokannut Hebuli, 17.11.2005 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:Isästä en tiedä, mutta muutenhan tuo oli niinkuin peiliin olisi katsonut :mrgreen:
Haluisitsie tunnustaa jotain?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Hebuli

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

kid kirjoitti:Mä oon aina tykänny semmosista nallekarhumaisista.. Hieman ehkä pidemmistä ko minä, lyhyt tukka/kalju, mahaakin saa olla.
Semmonen et tunnen oloni turvalliseks.
Niin aiotko sä muuten tuoda sen pikkujouluihin? Mikä on ettei nimiä näy listoilla?
HellBell

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti: Minuun vetoaa hieman sellainen minimalistinen bad-grill systeemi... vai miten sen nyt sanoisi. Hempeä tietysti, mutta ei ihan sellainen täysin heiteltävissä oleva... "vie sie mie vikisen". 5% räykeä ja hieman ehkä pureva nainen. :lol: Eli haluuaa joskus palleista ottaa vähän kiinni, eikä mitään täyttä kiltteyttä XD
..
No worries, Slam.. Kyllähän niitä löytyy, harvemmin kukaan nainen mikään enkeli on. :twisted:
hermine

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tykkään semmottisista Jonne Aaron -kopioista. Tärkeysjärjestyksessä: nätti naama, pitkähköt hiukset, hoikka ja ei liikaa minua pidempi tai lyhyempi. Ei haittaa vaikka tykkäis meikkaamisesta ja vaatehömpötyksistä, kunhan ei vaadi samaa minulta.

Vaik kyllä läski ja lihaksetkin sopivat oikein nätisti joillekin, joten eipä niiden omaaminen välttämättä kenestäkään tee rumaa ja toisaalta mun rinnalla nyt kuka tahansa kukkakeppi näyttää lihaskimpulta. Mulle tulee vaan kovin isoista miehistä ittelle välillä vähän semmoinen kummallinen "pedofiilin uhri" - olo.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja brona »

Suvinen kirjoitti:Noin yleisellä tasolla katselen mieluiten hoikkia ja kapeita miehiä, mutta kyllä lihaa pitää luiden päällä olla.
Mieltymykset muuttuvat; ennen en voinut sitää karvaisia miehiä...
Näin täälläkin.
...
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:
No worries, Slam.. Kyllähän niitä löytyy, harvemmin kukaan nainen mikään enkeli on. :twisted:
oki. 8) Ihte olen aika villiintynyt versio ihmisestä. :) Yllättäen luistaa juttu kaikkein parhaiten 40-50v. äijien kanssa... XD... Mölistiin kokonainen 8 ja puoli tuntia tuossa...
Kid

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hebuli kirjoitti: Niin aiotko sä muuten tuoda sen pikkujouluihin? Mikä on ettei nimiä näy listoilla?
Off topic: Ei uskalla luvata, ko nuo työkiireet nuo työkiireet... Syömään ei tulla mut ehkäpä sitten sen jälkeen ilmaannutaan paikalle. Amarilloonko se ny oli...
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:Tykkään semmottisista Jonne Aaron -kopioista. Tärkeysjärjestyksessä: nätti naama, pitkähköt hiukset, hoikka ja ei liikaa minua pidempi tai lyhyempi. Ei haittaa vaikka tykkäis meikkaamisesta ja vaatehömpötyksistä, kunhan ei vaadi samaa minulta.
Ridge forresterin tyyppiselle meikkaajalle pitäisi antaa kunnon "selkäsauna". :lol:

"I use make up, more than most woman, I know..." Oli ridgen kommentti mtv3 uutisissa... naur*
killkill

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sannu kirjoitti:Jostain syystä nautiskelijaihmiset osaavat myös tehdä seksiä paremmin
Tämä on muuten aivan totta, vaikka vierastankin ilmaisua "tehdä seksiä". Eihän se saisi mitään suorittamista olla, josta sängyn laidalla istuva tuomaristo jakaa pisteitä. "Jaha, nyt on valmista. Kilpailijat hengähtävät. 9.5, 9.4, oho vain 9.1 saksalaiselta tuomarilta.."
Gina

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kyllä mä voisin listata tähän vaikka kuin pitkästi minkälaisia piirteitä mun ihannemiehellä on. Tosielämässä kuitenkin ihastun ihmiseen, oli hänellä noita piirteitä tai ei. Joidenkin kanssa vain syttyy sellaista kemiaa. Minua huomattavasti lyhyempi tai vahvasti ylipainoinen mies kuitenkin jättäisi sytyttämättä. Ja niihin pitkiin kaljuihin tulee kiinnitettyä ensimmäiseksi huomiota :oops:
Filovirus

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Se on se kokonaisuus, miten ihminen itsensä kantaa. Voi olla ns. kynäniska taikka hiukan lihaksikas (mutta ei liian), tykkään pehmeydestä. Pituus ei niin tärkeää kunhan edes saman pituinen kuin minä itse. Tunnetusti pidän sänkikalloista, mutta ei sekään välttämättömyys (onhan tuo tukka helppo pois ajella :)).
Kokonaisuus, kolahtaa jos kolahtaa ilman "vaatimuksia" taikka niiden kanssa.

Kaiken kaikkiaan paras pakkaus löytyy jo kotoota, että mitäs sitä listailemaan sen enempää.
Tiikeriankka

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Baaah. Paljon mieltymyksiä. Minä kelpaan ainakin itselleni.
MOONWOLF70

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja MOONWOLF70 »

Oonkohan mä joku sekasikiö kun melkein joka naisen ihanne miehistä musta löytyy yks piirre..Vai liian täydellinen?? :D
Vastaa Viestiin