Väkivalta

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko lyönyt?

Äänestys päättyi 05.09.2014 14:17

Olen
12
75%
En
4
25%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Itse olen viimeksi lyönyt ekalla luokalla. Nimenkin voin sanoa ääneen, koska kaiffari on kuollut omiin ongelmiinsa. Mua on lyöty monta kertaa - osaan olla paha suustani. Todellisessa riitatilanteessa laitan kädet selän taakse tiukkaan otteeseen ja otan vastaan mitä tulee.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen kyllä, muistaakseni, tapellut kerran-pari vielä sellaisena n. 11-vuotiaana. Sen jälkeen en ole lyönyt tai tullut lyödyksi. Ei kun onpas kerran lyöty: myöhäisteini-ikäisenä joku isänmaan toivo kumautti varoittamatta kadulla, kun ei pitänyt epäisänmaalliseksi katsomastaan pitkästä kuontalostani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:Ei kun onpas kerran lyöty: myöhäisteini-ikäisenä joku isänmaan toivo kumautti varoittamatta kadulla, kun ei pitänyt epäisänmaalliseksi katsomastaan pitkästä kuontalostani.
Olemukseni takia sain useamman tällin vain koska olin hilpeällä tuulella ja väärän näköinen. Lohja ja 80 -luku.
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Harrastustoimintaa ei vissiin lasketa...? :mrgreen:

Mutta joo. Olen lyönyt takaisin.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole aikuisiällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aikuisiällä mua on lyöneet vain naiset.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Aikuisiällä mua on lyöneet vain naiset.
sama
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En ole lyönyt. Kerran kyllä yritin, kun raivostuin niin silmittömästi siskoni puolesta, mutta kaksi raavasta miestä sai estettyä tämän väkivallanteon. Ymmärrän mitä tarkoittaa, kun vintti vaan pimenee etkä enää vastaa teoistasi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kerran 10+ vuotta sitten löin takaisin kun vintti pimeni tilanteen totaalisesta törkeydestä. Muuten onkin sitten lähinnä tullut otettua vastaan palauttamatta palveluksia aikuisiällä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Leila »

Lapsena tappelin paljon sisarusteni kanssa, aikuisena en ole enää nyrkkiä heiluttanut.
Äiti ei tiedä
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja saira »

Olen, ensimmäisessä suhteessani.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Väkivalta

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Naista en ole lyönyt, parisuhteessa tai sen ulkopuolella.

Miehiset välienselvittelyt olen pyrkinyt jättämään täysin välistä ja siinä aika hyvin onnistunutkin. Koulussa nyt tuli kerran kilahdettua kun pitkään, pitkään riivannu koulukaveri tarpeeksi kauan läpsi ja kävi sitten kunnolla iholle. Napsahduksen ansiosta itsepuolustus saattoi ehkä hiukan livetä lapasesta ja takuulla syyllistyin toistuvasti tarpeettomaan voimankäyttöön siinä ajassa että pari opettajaa kerkesi väliin. Mutta, tarinalla on iloinen loppu kertaa kaksi: tyyppi jätti minut rauhaan lopullisesti ja aikuisena meistä tuli hyviä kavereita jamaicalaisen reasoning-illan tuloksena.

Yksi sotilas kerran tarjoili kylän raitilla teininä kiertopotkua päähän, siitä tapauksesta tyydyin ottamaan rahat pois. Tykkimies Vesa, olit typerä, typerä ihminen. Toivottavasti kasvoit isoksi jossain vaiheessa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin