Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mitta

Yleinen lätinä jä kitinä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Kyllähän sitä miettimiseen kyllästyy.
Meinaatko, että panemiseen ei kyllästy? Ylipäätään kyse ei ole kyllästymisestä, vaan siitä, että se paneminen ei keskimäärin ole niin huikean tavoiteltavaa niin lähes koko ajan. Sanoisin, että luonnollinen tasaantuminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Minustakin on hyvin omituista jos nelikymppisen olennaisin elämänsisältö on paneskelu.
No mä en kyllä missään tapauksessa keksi mitään hauskempaa mitä voi tehdä housut jalassa tai ilman housuja kuin hyvä seksi. En ole havainnut mitään muutosta iän myötä, paitsi korkeintaan seksin paranemisen.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Nimenomaan. Pitää sitä duunejakin miettiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei sun, tiksi, tarvitse mitään todistella, riität ihan sellaisena kuin olet. Muista kuitenkin, että liika runkkaaminen aiheuttaa ennenaikaista sokeutumista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikös Tix ole parisuhteessa ilman kakaroita?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Minustakin on hyvin omituista jos nelikymppisen olennaisin elämänsisältö on paneskelu.
Tiksiä pitää osata lukea. Se tarkoitti, että se paneskelee tullen mennen huippumalleja kaikissa asennoissa koko ajan. Muut ei siihen pysty, mutta tiksi pystyy. Tiksi on panomies, se pakinoi Playboyhin. Tiksi vaan tykkää panemisesta ihan simona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei sun, tiksi, tarvitse mitään todistella, riität ihan sellaisena kuin olet. Muista kuitenkin, että liika runkkaaminen aiheuttaa ennenaikaista sokeutumista.
Miten sä näet sitten lukea tätä palstaa?
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Suvinen kirjoitti:Seksi on silleen hassu asia että toisille se vaan on tärkeämpää kuin toisille. Jollekin parasta elämässä, iästä riippumatta, on hyvä kirja, lasi viiniä ja suklaaleivos, toiselle taas pitkä kiireetön iltapäivä kiimaista seksiä harrastaen.
Otan molemmat! Tosin hyvän kirjan tilalla voi olla myös hyvä leffa ja suklaaleivoksen tilalle vaikka raparperipiirakkaa.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Suvinen kirjoitti:Seksi on silleen hassu asia että toisille se vaan on tärkeämpää kuin toisille. Jollekin parasta elämässä, iästä riippumatta, on hyvä kirja, lasi viiniä ja suklaaleivos, toiselle taas pitkä kiireetön iltapäivä kiimaista seksiä harrastaen.
Kirja voi tosiaan himolukijalla olla pitempääkin settiä, mutta kyllähän suklaaleivos ja viinilasi sopivat hyvin paneskelun kanssa samaan iltaan. Banyulsia ja panemista.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: suklaaleivoksen tilalle vaikka raparperipiirakkaa.
Mihin viiniin parittaisit raparperipiirakan? Aika hankala?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti: suklaaleivoksen tilalle vaikka raparperipiirakkaa.
Mihin viiniin parittaisit raparperipiirakan? Aika hankala?
Varmaankin jos samaan aikaan on suussa. Proseccoon tai johonkin Brut cavaan.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Varmaankin jos samaan aikaan on suussa. Proseccoon tai johonkin Brut cavaan.
Vaimolla? Pitää kattoa noita cavoja.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Varmaankin jos samaan aikaan on suussa. Proseccoon tai johonkin Brut cavaan.
Vaimolla? Pitää kattoa noita cavoja.
En tuomitse, ihan sama kellä! Kun aloin miettiä boksin ulkopuolelta, niin tokihan piirakan seuraksi pitäisi ottaa jälkiruokaviini, mutta ei niitä ole koskaan kaapissa. Tuota join joskus mustikkapiirakan seurana, toimi.

http://www.alko.fi/tuotteet/568376/
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Korjataan, vielä omituisempaa on jos olennaisin elämänsisältö on paneskelu ja kitinöinti.
Samanaikaisesti? Se olisi kyllä jo omituista. Kai se "olennaisin elämänsisältö" on aika hankala määritellä. Jos päivästään käyttää 8 tuntia töihin, tunnin työmatkaan, 2 tuntia kotitöihin, 30 minuuttia hygieniaan, 45 minuuttia seksiin, tunnin telkkarille niin mikä siinä nyt on sitten se olennaisin elämänsisältö? Paha sanoa, mutta päivän paras hetki on hiton helppo määritellä.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Varmaankin jos samaan aikaan on suussa. Proseccoon tai johonkin Brut cavaan.
Vaimolla? Pitää kattoa noita cavoja.
En tuomitse, ihan sama kellä! Kun aloin miettiä boksin ulkopuolelta, niin tokihan piirakan seuraksi pitäisi ottaa jälkiruokaviini, mutta ei niitä ole koskaan kaapissa. Tuota join joskus mustikkapiirakan seurana, toimi.

http://www.alko.fi/tuotteet/568376/
Raparperin happamuuden kanssa ehkä pikemmin tämä:
http://viinilehti.fi/viini/viinista-vii ... lese-2012/

Perussetti tuohon jatkeeksi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Samanaikaisesti? Se olisi kyllä jo omituista. Kai se "olennaisin elämänsisältö" on aika hankala määritellä. Jos päivästään käyttää 8 tuntia töihin, tunnin työmatkaan, 2 tuntia kotitöihin, 30 minuuttia hygieniaan, 45 minuuttia seksiin, tunnin telkkarille niin mikä siinä nyt on sitten se olennaisin elämänsisältö? Paha sanoa, mutta päivän paras hetki on hiton helppo määritellä.
Myynnin poikien nöyryyttäminen ja käyryyttäminen!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Myynnin poikien nöyryyttäminen ja käyryyttäminen!
Sehän nyt on ihan rutiinisisältöä.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja elco »

Kottarainen kirjoitti:Korjataan, vielä omituisempaa on jos olennaisin elämänsisältö on paneskelu ja kitinöinti.
No on se nyt parempi kuin panemattomuus ja kitinöinti!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä en koe muuttuneeni kovinkaan paljoa. Elämä ympärilläni on kyllä muuttunut, olen elämäni aikana ehtinyt kokea hyvin monenlaisia tapoja elää, hyvin toisistaan eroavilla sisällöillä ja mielenkiinnon kohteilla. Olen elänyt työkeskeistä pariskuntaelämää kaupungissa, pyörittänyt kissamummotyyppistä pieneläintarhaa maalla, asunut yksiössä yh-äitinä, ja nykyään taas olen yrittäjä ja suurperheen äiti. Nykyinen elämäni sopii minulle selvästi parhaiten, mutta toisaalta nuorempana tämä nykyinen malli ei ehkä olisi sopinut, eli ehkä tähän oli kasvettava tuo kaikki läpikäyden. Ainakin olen aina laittanut itseni likoon täysillä, eikä se ole muuttunut iän tai lastenkaan myötä. Yritys täyttää syksyllä kaksi vuotta, ja vieläkin on varaa maksaa palkkoja työntekijöille, eli hyvältä näyttää. Sen kyllä edellisissä bileissä huomasi, kun puheenaiheeksi tuli miten kukakin käyttäisi lottovoiton, että suhteeni rahaan on muuttunut. Ensimmäinen ajatukseni oli, että kuinka monta henkeä uskaltaisin palkata niillä rahoilla. Sanoin ajatukseni ääneen ja muita nauratti, mutta olin täysin tosissani. En ole enää olemassa itseäni varten, vaan perhettä ja yritystä varten.

Niinpä jaksan käydä sekä juhannusyönä lasten kanssa taskulamppuavusteisella mäyrienetsintäretkellä, toteuttaa jenkkileffakliseitä miehen kanssa takan edessä lattialla (karhuntalja kyllä puuttui!) ja miettiä työasioita silloinkin kun en ole konkreettisesti niitä tekemässä. Tosin olisin varmaan onnellinen muunkinlaista elämää eläen, sillä onnellisuus taitaa enemmän olla ominaisuus kuin ympäröivien asioiden aiheuttamaa. Suurin osa ihmisistä varmaan vihaisi elämäänsä astuttuaan minun kenkiini, koska se ei pahemmin mahdollista kunnollista lepoa. Mutta ainakin saan nautintoa oudoista asioista, kuten siitä että saan ihan yksin kaikessa rauhassa ajaa autolla musiikkia kuunnellen asiakasta tapaamaan. Mitä pitempi matka sen parempi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja elco »

Kottarainen kirjoitti:Minustakin on hyvin omituista jos nelikymppisen olennaisin elämänsisältö on paneskelu.
Mä yritin miettiä tätä, muttei vaan tule sanoja, joilla voisin kuvailla miten kertakaikkisen väärässä te olettekaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ainakin seksi on hyvä tasapainottaja. Voi rauhallisin mielin olla vahvastikin eri mieltä töissä työasioista ja kotona lastenkasvatuksesta, kun tietää että aamu joka tapauksessa alkaa seksillä ja ilta päättyy siihen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

prosessi kirjoitti:, kun tietää että aamu joka tapauksessa alkaa seksillä ja ilta päättyy siihen.
Tuo kuulostaa sairaalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kottarainen kirjoitti:Kello soimassa aamuisin klo 05 ettei kukaan 4 (?) lapsesta ehdi herätä?
Itse asiassa on. Äärimmäisen kaukana spontaanista, mutta täyttää tarkoituksensa: ylläpitää hyväntuulisuutta väsymyksen keskellä ja varmistaa sen, että hereillä ollessa tulee muutenkin pussattua ja paijattua toisiaan. Parisuhteen toimivuus on niin välttämätöntä tässä elämäntilanteessa, ettei minkäänlaista vieraantumista vain saa tapahtua. Lapset ja yritys tarvitsevat molemmat saumatonta yhteistyökykyä ilman minkäänlaista draamaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Nussimisen perusedellytykset lapsiperheessä:
1. Molemmat aikuiset ovat läsnä (eivätkä esim. duunaa jotain tarjousta deadlinea vasten)
2. Lapset on jotenkin hoidettu pois kuviosta: nukkumassa, hoidossa, lukitun oven takana katsomassa piirrettyjä, tms.

Bonus:
3. Molemmat aikuiset ovat tehneet jotain sen eteen, että perusedellytysten täytyttyä ilmapiiri on suotuisa.

Mitä vähemmän noissa luottaa sattumaan, sitä enemmän tapahtuu.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ei. Ollaan eri rytmin ihmisiä ja tarhakuskausten takia herätään arkisin eri aikaan. Eikä meikäläiseltä välttämäti heruisikaan 2/365.

Pointtihan ei ole se kellonaika, vaan tavoite ylipäätään. Joillekin lounastunti voi olla paras.
Vastaa Viestiin