Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mitta

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mitta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mittariin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Varmaan paljonkin, mutta eihän sitä itse huomaan. Itse huomaan seuraavia muutoksia:
-En enää innostu niin paljon kaikesta uudesta softassa. Aiemmin tuli mikä tahansa softapäivitys koluttua läpi, että mitä uutta.
-En niin paljoa innostu teknisistä härpäkkeistä
-En saa niin hyvää fiilistä saa alkon juomisesta mutta eipä toisaalta tuu niin kova pakko saada lisääkään
-En ole niin kiinnostunut kirjojen lukemisesta
-Seksi ei niin paljoa kiinnosta

Tulipas negatiivinen lista. Varmasti jotain hyvääkin on tapahtunut, en vaan keksi mitä :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen muuttunut mukavammaksi ja hövelimmäksi Mieheksi aikuistuttuani noin 35-vuotiaana. Lähtötaso oli tosin jotain sietämätöntä. Enää ei purista niin paljon, jos hommat menevät vituiksi niin töissä kuin tosielämässäkin. On paljon enemmän pokkaa: jos nyt paukkaan treffeille niin ei jännitä yhtään, kun 15 vuotta sitten hikoilutti ja kuumotti. Duuniin on tullut jotain intohimoa ja teen duunia merkittävästi enemmän Tosissaan kuin aiemmin.

Juon fiksummin: olen aina osannut juoda, mutta nyt tulee juotua vähän vähemmän: etenkin ne loppuillan vikat korvautuu usein vedellä.

En pidä itseäni huippälykkäänä ja erikoislaatuisena: aiemmin olin mielestäni yksi tuhannesta kun nyt yksi viidestäkymmenestä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aiemmin oli Laissez faire kapitalisti. Nyt en enää ihan niin. Uskon, että jonkinlaista yhteiskunnan turvaverkkoakin tarvitaan.

En ole enää niin varma omasta erinomaisuudestani.

Vituttaa vähemmän kuin aiemmin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pessimismi ja katkeruus lisääntyneet, kiinnostus asioihin vähentynyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen sisäisesti seesteisempi, itsevarmempi ja tiedän luulevani paremmin mitä haluan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minusta on tullut pragmaattisempi ja kyynisempi. Monenlaiset ideaalit on karissut ja mustavalkoiset harmaantuneet. Ammatillinen itsevarmuus on tapissaan, mutta toisaalta duuni kiinnostaa vähemmän kuin koskaan. Yleisesti ottaen jaksaminen ja energiataso on muutenkin alempana, kun ei ole yhtä hyvässä kunnossa kuin nuorempana.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen ilman muuta tullut mukavuudenhaluisemmaksi sellaisissa vähän epä-älyllisissä mukavuuksissa. Vielä kymmenen vuotta sitten en esimerkiksi välittänyt ollenkaan, minkälainen tulotaso töistäni kertyi, kunhan sillä tuli toimeen. Nyt olen useastikin valinnut sisällöllisesti mielenkiinnottomampia hommia, joista kuitenkin maksetaan paremmin (siis paremmin jonkinlaisella humanistimittapuulla, joka ei lainkaan sovellu insinööreillelääkäreillejuristeilleekonomeille, jotka eivät näillä liksoilla sängystä aamulla nousisi). Vähän ehkä tähän liittyen koen tietyssä mielessä tyhmistyneeni aika lailla viime vuosina: nyt työajastani menee, siis kitinöinnin ohella, valtaosa kaikenlaiseen banaaliin byrokraattiseen puuhasteluun, kun aiemmin käytin aikaani intellektuaalisesti kehittävämpiin harrasteisiin.

Koska haluan kuitenkin pitää kiinni ylimielisestä ja itserakkaasta palstakuvastani, haluan myös korostaa, että tämä kiistaton tyhmistymiseni ei kuitenkaan ole saanut minua epäilemään omaa kognitiivista kapasiteettiani suhteessa ympäröivään maailmaan. Vaikka olenkin entistä tietoisempi omista rajoitteistani enkä elättele fantasioita omasta neroudestani, olen kuitenkin työhommien banaalistuessa siirtynyt myös erilaiseen (työ)yhteisöön ja ymmärtänyt, että erityisesti opintojeni loppupuolella hengailin piireissä, joissa väki oli kuitenkin äärimmäisen valikoitunutta, ja tämä vääristi oletuksiani ihmisten yleisestä älyllisestä ketteryydestä. Suurin osa ihmisistä möllöttelee kuitenkin intellektuaalisesti yllättävän staattisessa pöhnässä.

Luontainen laiskuuteni saanee minut kuitenkin uppoamaan päivä päivältä yhä syvemmälle tähän samaan möllöttelyyn. Työtehtäväni eivät siis pääsääntöisesti ole kovin henkeviä, ja siinä missä ennen jaksoin sitten omalla ajalla vaikkapa iltaisin harrastaa korkeakulttuuria eri muodoissa, nykyisin valitsen kovin usein kotona pysymisen amerikkalaisen tv-sarjan tai pohjoismaisen dekkarin parissa. Ei siinä näkökulmat avarru ja älyn säihke terävöidy.

Ruumiillisuuskin tulee vähän uuteen rooliin iän karttuessa. En koskaan ole ollut erityisen urheilullisesti tai herraties harjoittelullisesti orientoitunut, mutta tähän asti on kuitenkin voinut luottaa, että kroppa pysyy vähälläkin huolenpidolla ja huomiolla tarkoituksiini riittävässä toimintakunnossa. Näin ei taida enää olla. Kylmiltään rykäisty uudenlainen urheilumuoto, esimerkiksi, on kovin hankalaa ja johtaa herkästi erilaisiin kiputiloihin ja kremppoihin. Painoakin uhkaa kertyä, jos asiaan ei kiinnitä huomiota.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Fiona »

- olen kiinnostuneempi terveellisistä elämäntavoista
- suhtaudun muihin ihmisiin kyynisemmin ja varautuneemmin
- en jaksa stressata asioista enää niin paljon
- ajattelen palkan olevan korvausta menetetystä vapaa-ajasta
- alkoholin juominen ei kiinnosta yhtä paljon kuin ennen
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: Kylmiltään rykäisty uudenlainen urheilumuoto, esimerkiksi, on kovin hankalaa ja johtaa herkästi erilaisiin kiputiloihin ja kremppoihin. Painoakin uhkaa kertyä, jos asiaan ei kiinnitä huomiota.
+1 Tämä on muuten itselläni kovin konkreettista eli roppa ei ole juuri koskaan luontaisesti hereillä tai valmis, vaan sitä pitää herätellä ihan mitättömiin fyysisiin ponnistuksiinkin. Kaikenlaisia uusia viheliäitä vaivoja ja kipuja ilmaantuu mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä. Toisaalta ansiokseni luettakoon, että suoritustasoni on vähintäänkin yhtä hyvä kuin parikymppisenä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mustavalkoisuus on harmaantunut, olen tullut paljon tietoisemmaksi siitä, mikä oikeasti on tärkeää, olen oppinut pitämään turpaani kiinni, olen oppinut armollisemmaksi itseäni ja muita kohtaan, en enää määritä itseäni työroolini kautta ja ennen kaikkea olen huomannut, että elämä kantaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Mä olen ilman muuta tullut mukavuudenhaluisemmaksi...
Mukavuudenhalu tuntuu tosiaan lisääntyvän tasaisesti iän myötä. Minulla tosin ihan kaikissa asioissa. Harva asia on enää niin tärkeää, että sen takia viitsisi kärsiä epämukavuudesta tai tinkiä elintasosta. Nuorena tuli oltua karu jätkä eikä olosuhteet (niin sää, sosiaaliset kuin taloudelliset) olleet harrastusten esteenä.

Kroppa vanhenee mikä on kovin ikävää. Ei tosiaan kestä enää samalla tavalla urheilua kuin nuorena ja vanhat vammat kolottaa.

Oma suhtautumiseni uskontoon tuntuu jyrkkenevän hiljalleen. En vaan oikein jaksa mitään tapauskoivaispelleilyä enää. Liittynee siihen, että välitän kokoajan vähemmän siitä mitä muut minusta ajattelee. Toisaalta joissain asioissa kantani liberalisoituu entisestään. Ennen en oikein innostunut homoparien adoptio-oikeudesta, koska epäilin lapsia kiusattavan vanhempiensa takia koulussa. Ko. peruste ei nykyään enää välttämättä ole samalla tavalla validi, mutta suurempi tekijä linjanmuutokseen lienee, ettei minua oikeestaan enää yhtään kiinnosta mitä muut tekee, kunhan eivät puutu mun elämään, joten adoptoikoon mun puolesta ihan homona, jos haluavat.

Luottamus omaan erinomaisuuteeni lisääntyy iän myötä. Nuorena poikana mä en vielä täysin tajunnut miten erinomainen kokonaisuus mä olen. Nyt kun vertaa omaan ikäluokkaan, niin ei voi välttyä huomaamasta kuuluvansa elämässä hyvin menestyneiden joukkoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä toivoisin tulevani armollisemmaksi itseäni kohtaan. Vielä en ole sellaista havainnut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Olen lakannut välittämästä Siitä Mitä Muut Ihmiset Ajattelevat minusta ja tekemisistäni.
Olen myös lopettanut asioiden tekemisen muiden mieliksi, jos en itse niitö halua tehdä.
Olen oppinut sanomaan EI.
Olen tajunnut, että raha on elämän tärkeiden asioiden listalla jossain ihan muualla kuin kärkikolmikossa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Käsitinkö oikein, että jätit Vaga aiemmin hautajaisetkin väliin koska uskonto?
Käsitit, mutta ei siitä ole kuin muutama vuosi aikaa, joten asenteeni tapauskovaisuutta kohtaan oli ehtinyt kiristyä jo ennen sitä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Ehkä siis poisjäämisesi ei näyttäytynytkään uskonnonvastaisena protestina vaan ihan vaan siinä, että et halunnut kunniottaa poismennyttä.
Ihan sama mitä ajattelevat. Kyse on henkilökohtaisen vakaumukseni seuraamisesta ja uskonvapaudesta. Ei mistään uskonnonvastaisesta protestista. Menee vähän off topic:n puolelle...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Rippikoulut, kirkkohäät ja suvivirret ovat juuri perinteitä joilla haetaan tiettyä jatkuvuutta alati muuttuvassa maailmassa.
Sinä ehkä haet, mutta maailma muuttuu ja kaikki eivät enää jaa samoja arvoja. Olisi kohteliasta, jos et yleistäisi omia arvojasi miksikään oletusarvoiksi. Kiitos.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Rippikoulut, kirkkohäät ja suvivirret ovat juuri perinteitä joilla haetaan tiettyä jatkuvuutta alati muuttuvassa maailmassa.
Sinä ehkä haet, mutta maailma muuttuu ja kaikki eivät enää jaa samoja arvoja. Olisi kohteliasta, jos et yleistäisi omia arvojasi miksikään oletusarvoiksi. Kiitos.
Tapaluterilaisuus on kyllä ehkä hölmöintä ikinä. Tehdään asioita kankeasti ja pönäkästi vain siksi, että on tapana, ei siksi että uskottaisiin siihen mitä tehdään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Enemmänkin ymmärrystä miksi tämä on näin iso asia.
Koska "Uskonnonvapaus on oikeus tunnustaa ja harjoittaa haluamaansa uskontoa tai olla tunnustamatta mitään uskontoa."

Se että sinä tulet kertomaan minulle, että minun pitäisi osallistua uskonnollisiin perinteisiin, koska [ihan mikä tahansa syy], tai moitit osallistumattomuutta, koska [ihan mikä tahansa syy], loukkaa minun oikeuttani uskonnonvapauteen. On ihan OK kysyä miksi en osallistu, mutta perustelujeni paheksumista en hyväksy.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:tiistai: :-(

Ei se ymmärrä. Ei vaikka koittaa kauniisti selittää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:_Minusta_ tässä ylhäällä kuvatut yhteiskunnan perinteiset rituaalit käsitellessä ihmisen elämänvaihteita (syntymää, kasvamista, parisuhteita ja kuolemaa) ovat vaan juuri niitä. Jokaisessa yhteiskunnassa riippumatta yhteiskunnan uskomuksien tasosta on näitä rutiininomaisia rituaaleja ja kiinnostavaa onkin vimmainen halu kieltäytyä niistä.
Höpön löpö nyt taas. Se mitä tapakristityt tekevät silloin kun tekevät ei ole miltään osin yhteiskuntatason juttu, vaikka tapakristittyjä olisi millainen enemmistö. Pointti on juuri siinä, että uskonnolliset rituaalit eivät saa olla rutiininomaisia. Niiden pitää olla de facto vapaaehtoisia. Ehkä paras esimerkki tästä oli kun erään tuttuni isä haudattiin. Hän oli koko ikänsä vannoutunut ateisti ja vihasi kirkkoa, mutta kun ei ollut huomannut asiasta testamenttia tekemään, niin typerä suku laittoi kirkkomaahan jumalanpalvelusmenoin. Irvokas farssi niin vainajan, kirkon kuin osallistujienkin kannalta. Juuri tämmöisiä tapahtuu kun oman elämänsä pertit ovat sitä mieltä, että suomalaisen ihmisen elämän kuuluu mennä rataa kaste - rippi - kirkkohäät - kirkkohauta. Tuo on vain luterilaisen pösilön sykli. (Kaikki yliluonnollisiin olentoihin uskovat ovat pösilöitä.) Kastetta lukuunottamatta omalta kohdaltani noista ei tule mikään toteutumaan ja kasteenkin osalta vanhempani myönsivät homman virheeksi - jonka onneksi sai korjattua eroamalla kirkosta.

Vaikka pertti haluaisi kuinka asian niin esittää, vaihtoehtona ei ole se että on joko tapakristityt perinteet tai kohta on kaikilla naisilla burka päällä.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Tapaluterilaisuus on kyllä ehkä hölmöintä ikinä. Tehdään asioita kankeasti ja pönäkästi vain siksi, että on tapana, ei siksi että uskottaisiin siihen mitä tehdään.
Nimeäminen, aikuistumisriitti, häät ja hautajaiset ovat pikemminkin yleismaailmallisia riittejä kuin luterilaisuuden osoitus. Itse en kirkkoon kuulu, mutta ymmärrän hyvin, että esim. häät voivat tuntua näppäriltä järjestettäviksi jonkin vakiintuneen helposti käsillä olevan kaavan mukaan. Miljöö on myös ihan pähee verrattuna johonkin maistraattiin ja kaiketi halvempi kuin vastaava palatsi markkinoilta vuokrattuna. Luterilaisiin riitteihin osallistuminen voi siis olla ihan rationaalista hommaa, varsinkin jos ei maksa kirkollisveroa.

Vapaaehtoista homman toki pitää olla. Samoin valtion ei pitäisi tukea kirkkoa enempää kuin Jämijärven Kalastajat RY:täkään.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:_Minusta_ tässä ylhäällä kuvatut yhteiskunnan perinteiset rituaalit käsitellessä ihmisen elämänvaihteita (syntymää, kasvamista, parisuhteita ja kuolemaa) ovat vaan juuri niitä. Jokaisessa yhteiskunnassa riippumatta yhteiskunnan uskomuksien tasosta on näitä rutiininomaisia rituaaleja ja kiinnostavaa onkin vimmainen halu kieltäytyä niistä.
Höpön löpö nyt taas. Se mitä tapakristityt tekevät silloin kun tekevät ei ole miltään osin yhteiskuntatason juttu, vaikka tapakristittyjä olisi millainen enemmistö. Pointti on juuri siinä, että uskonnolliset rituaalit eivät saa olla rutiininomaisia. Niiden pitää olla de facto vapaaehtoisia.
Lainaan, kun et muuten näe.

Sä tunnut koko ajan tarkastelevan tekemisiäni oman arvomaailmasi kautta minkä takia sinun on vaikea ymmärtää niitä. Arvostamasi rituaalit on minulle sisällöltään merkityksettömiä, tylsiä, pitkäveteisiä ja järjenvastaisia. Ongelma ei ole, että tälläisiä tilaisuuksia järjestetään, vaan ongelmaksi asian tekee ihmiset, joiden mielestä olisi äärimmäisen tärkeää, että osallistun tälläiseen tilaisuuteen. IRL mä haluan vaan, että mä saan skipata tilaisuudet, eikä siitä tehdä numeroa. Netissä mieluusti tuon näkökulmaa hieman voimakkaammin esille, jotta joku muukin saisi halutessaan jättää moiset tilaisuudet väliin, eikä siitä tehtäisi numeroa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Siellä taustalla oleva uskontoko noissa tilaisuuksissa on se ongelma sinulle? Osallistuisit mieluummin pakanahautajaisiin, joissa laulettaisiin ei-uskonnollisia lauluja, kuunneltaisiin puheita ja luettaisiin muistokirjoituksia?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^^ "Tässä tapauksessa "sä" taitaa olla pertti.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin