Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut mitta

Yleinen lätinä jä kitinä
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Freud sanoi kuulemma: "Ihmisen seksuaalinen käyttäytyminen on usein prototyyppi siitä, miten hän suhtautuu kaikkeen elämässä." Mielenkiintoinen ajatus, sillä sisäisen kellokortin avullahan minä myös pyöritän yrityksiä, kirjoitan romaanikäsikirjoituksia, kasvatan suurperhettä jne. Jos jahkailisin kaiken kanssa ja tunnustelisin fiiliksiäni aina ennen kuin alan toteuttaa asioita, olisi paljon jäänyt tekemättä. Yksi päätös riittää, ja sen jälkeen sisäinen kellokortti hoitaa homman loppuun.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kiukkutipu kirjoitti:Olen lakannut välittämästä Siitä Mitä Muut Ihmiset Ajattelevat minusta ja tekemisistäni.
Olen myös lopettanut asioiden tekemisen muiden mieliksi, jos en itse niitä halua tehdä.
Olen oppinut sanomaan EI.
Olen tajunnut, että raha on elämän tärkeiden asioiden listalla jossain ihan muualla kuin kärkikolmikossa.
+1

Lisäksi olen päässyt melko lailla sinuksi itseni kanssa muutenkin. En ole enää ovimatto enkä roskis, johon voi dumpata kaiken paskan.
Olen hyväksynyt sen, ettei minun tarvitse muuttaa itseäni esim. seurallisemmaksi tmv. vain siksi, että ihmisen (muka) pitäisi. Olen misantrooppi (ole hyvä ja tarkista, mitä se oikeasti tarkoittaa: kyseessä ei ole suoranainen ihmisviha - ainakaan kaikkia kohtaan) ja sekin on ok.
Noin muuten taidan olla melko samanlainen kuin ennen; tosin uskallan nyt tehdä enemmän kuin ennen. innostun ihan pienistäkin asioista kuin lapsi (paitsi paskoina kausina) ja olen adrenaliininarkkari. Kohdallani se ei tosin vaadi mitään base-hyppyä, vaan ihan vaikkapa autiotalon tutkiminen riittää. Jopa fillarilla hurjastelu. Haluan elää hiljaisen elämän - en kaipaa mitään spektaakkeleita enää.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 07.05.2015 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Motarilla rankkasateessa muutama auto ajoi ohi. Aiemmin kaatosateessa, sohjossa, lumisateessa vain harvoin joku meni ohi.

Kohta olen nenä tuulilasissa ajava pappa, joka köröttelee 30km alle nopeusrajoituksen!1

:apuva:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Et kai sentään bussikaistaa ole hyljännyt? :o
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tissit on muuten kasvaneet ja alkaneet hieman roikkua. Ikä tekee tehtäviänsä myös kropassa siis.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja elco »

Lisää tutkimustuloksia.

"Seksi ja alkoholi tekevät ihmisen onnelliseksi. Perhe ja uskonto eivät niinkään. Seksi on paras tapa myös saada ihmisen elämään sisältöä."
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Lisää tutkimustuloksia.

"Seksi ja alkoholi tekevät ihmisen onnelliseksi. Perhe ja uskonto eivät niinkään. Seksi on paras tapa myös saada ihmisen elämään sisältöä."
Alkuperäinen lähde kertoo tuloksista täsmällisemmin:
"Sex or making love and drinking alcohol or partying are two of the most enjoyable activities"

Huomioitavaa on myös se, että "Care-giving/ volunteering" on aika selvä kolmonen.

Onko onnellisen elämän kaava siis todellakin = Runkkaus + Karhu + Omaishoito?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niin että jos tässä alkais ihan hyvää hyvyyttään dokaamaan ja naimaan, olis hemmetin onnellinen? Ai mutta..!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Millä tavoin olet muuttunut, kun kilometrejä on tullut m

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Niin että jos tässä alkais ihan hyvää hyvyyttään dokaamaan ja naimaan, olis hemmetin onnellinen? Ai mutta..!
Who needs magic when we have science!
Vastaa Viestiin