Kirpputorit

Yleinen lätinä jä kitinä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirpputorit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Esim. mun mielestä sängylle, jossa ei ole päiväpeittoa, ei voi mennä makoilemaan päivävaatteet päällä, koska esim. farkunlahkeet on voinut laahata jossain koirankakassa. Sänky on pyhä! :wink:
:komp:
Mä en ikinä petaa sänkyä. Luin kaiken lisäksi, että sänkyyn vaan kaikki pölypunkit pesiytyy kahta kauheemmin jos sen petaa ;)
Ai niin, ja hammasharja pitäisi säilyttää kahta metriä kauempana pöntöstä, muuten bakteerit leviää sinnekin :D
Mä taas annan sängyn tuulettua ennen kuin petaan. Siis jos petaan. Päiväpeiton laitan, jos tulee kavereita tai haluan olla erityisen siisti.

Joo, luin tuon hamppiharjan jutun joskus Valituista Paloista.. Vedän vessan niin että kansi on alhaalla, mutta en tietenkään voi vakuuttua, että kaikki vessassani käyvät ihmiset toimivat samoin. Valvontakamera auttanee. 8)
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kirpputorit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:Hankalaa tuo olisi esim. 1,5m x 1,5m -kokoisessa kylpyhuoneessani - tosin pöntön kannesta on kattoon 210cm, joten ei mahdotontakaan. Muutenkin esineitten sijoittelua hankaloitaa tuohon valtavaan tilaan sijoitettu 1m pituinen amme (-kele, en mahtunut edes istumaan "wc-istuimelle" :perse: ennen kuin ruuvasin kyseisen kaukalon kyljet pois.)
Tässä vaiheessa menen palvomaan tolupurkin kanssa kymmenen neliön kokoista kylpyhuonettani, ja sen jälkeen vielä pikkuvessaa :twisted:

Kylpyammeen mie kyl haluaisin. Se mahtuis tuonne hyvin....
Vastaa Viestiin