Erinlainen joululahja

Yleinen lätinä jä kitinä
Tuohipää

Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Hänelle, jolla on jo kaikkea
Viisi sikaa tietokonepelin hinnalla. Kaikki ovat tyytyväisiä, paitsi se, joka olisi halunnut sen tietokonepelin.

Tänä jouluna voit antaa lahjaksi vaikka vuohen Ugandaan, siemeniä ja kuokan Sudaniin tai lapsen pyörätuolin Tshetsheniaan. Toisenlainen joululahja tuo kaksinkertaisen ilon – ensiksi rakkaille läheisillesi ja toiseksi kehitysmaiden ihmisille. Kirkon Ulkomaanapu vie lahjasi luotettavasti perille.

Ostin vuohen.
Patz

Re: Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kiitos tästä linkistä, selvitti muutaman kinkkisen joululahjan heti.
Exsat

Re: Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulla on ollut kans vuohi suunnitteella.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tuohipää kirjoitti: Ostin vuohen.
Mitä jos lähettäisikin vahingossa tietokonepelin ugandaan?
Mie olen köyhä opiskelija, mutta ideana hyvä. Ehkä sitten kun pääsen ansiotyöhön ni sit.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja slam »

Minä en Joulahjoja ostele
Tuohipää

Re: Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Mylwin kirjoitti: Mitä jos lähettäisikin vahingossa tietokonepelin ugandaan?
Mie olen köyhä opiskelija, mutta ideana hyvä. Ehkä sitten kun pääsen ansiotyöhön ni sit.
Jäisit kuitenkin kiinni väärän tavaran lähettämisestä ja sitten kirkon tädit hakkaisivat sinua Raamatulla ja pumpattavalla Jeesuksella.

ToivoMpa nyt sitten, että vuohi pääsee hyvään kotiin, vaan entäpä jos isäntä onkin huono ihminen, joka vaan vetää sitä perseeseen ja sen jälkeen syö sen? Noh, se riski on vain otettava. (otettu ja nyt odottelenkin, että pitäisi jonninlainen kortti tipahtaa postiluukusta jonk voin sitten lähettää lahjan saajalle.)
Bliss

Re: Erinlainen joululahja

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tuohipää kirjoitti: kirkon tädit hakkaisivat sinua Raamatulla ja pumpattavalla Jeesuksella
Älkää rakkaat ihmiset ruokkiko liian helposti villiintyvää visuaalista mielikuvitusta :rofl:
Vastaa Viestiin