6.12-marssi rähinä

Yleinen lätinä jä kitinä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Jo sillä, että nämä Leijonalaiset tms luovat positiivista painetta päättäjiin säilyttää yhteiskuntarauha jollakin konstilla on minusta arvoa.
Koko pihvi tässä on se, että tarkoitus ei saa pyhittää keinoja. Kyllä sivistyneeltä ihmiseltä tulee voida vaatia sivistyneitä tekoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä sivistyneeltä ihmiseltä tulee voida vaatia sivistyneitä tekoja.
Kerrohan mitenkä rauhanomainen marssiminen ei mielestäsi ole sivistynyttä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Jos sä joudut tässä yhteydessä kysymään tuota, sun sosiaalisen merkityskentän lukutaitosi on niin olematon, että sua ei oikein voi pitää yhteiskuntakelpoisena aikuisena.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eli nyt marssitaan hieman väärin?

Olisiko ok, jos marssittaisiin ilman leijonia hallituksen holtitonta ja kustannuksia aiheuttavaa maahanmuuttopolitiikkaa vastaan?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

IMHO Urpsu ottaa liian tiukan kannan. Kyllä kynttilät kädessä ilman poliittisia tunnuksia saa marssia. "Saa" ei tarkoita tässä lakia, vaan laajemmin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Tulkitsen tämän niin, että väärät ihmiset pitävät kynttilöitä käsissään. Vai onko agendakin täysin väärä?
Melkoosta.

http://itsenainensuomi2015.fi/wp-conten ... elma-2.png
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eikö tämä 612-idiotismi ole Timo Hännikäisen masinoima älynväläys? Kaveri on kai aikaisemmin profiloitunut lähinnä matalamielisellä naisvihalla ja avoimella flirttailulla kaikkein dorkimpien kotimaisten natsien kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tulkitsen tämän niin, että väärät ihmiset pitävät kynttilöitä käsissään. Vai onko agendakin täysin väärä?
Melkoosta.

http://itsenainensuomi2015.fi/wp-conten ... elma-2.png
:D Onko tuo aito?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eo. SoHardin linkittämän ohjelman perusteella tarkistan kantaani: kyllä ko. soihtukulkue mitä ilmeisimmin liittyy kiinteästi maahanmuuttovastaiseen rintamaan. Se on toki sallittua, mutta ko. kulkue ei siis ole poliittisesti sitoutumaton.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti:^ Jos sä joudut tässä yhteydessä kysymään tuota, sun sosiaalisen merkityskentän lukutaitosi on niin olematon, että sua ei oikein voi pitää yhteiskuntakelpoisena aikuisena.
Alan epäilem ään, että sun moraaninen kompassi on niin jumissa itään, ettei demokratian perusperiaatteilla ole enää merkitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

2015 ja soihtukulkue ovat erillisia tapahtumia....
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:^ Jos sä joudut tässä yhteydessä kysymään tuota, sun sosiaalisen merkityskentän lukutaitosi on niin olematon, että sua ei oikein voi pitää yhteiskuntakelpoisena aikuisena.
Alan epäilem ään, että sun moraaninen kompassi on niin jumissa itään, ettei demokratian perusperiaatteilla ole enää merkitystä.
Epäilysi kyllä korostaa sitä, miten totaalisen pihalla sä vaikutat olevan maailman menosta. Tässä on nyt siis marssi, jonka järjestäjistä ja "turvamiehistä" merkittävä osa on näitä Suomen vastarintaliikkeen aktiiveja (tosin tässä nyt ilman tunnuksia rekisteröitymättömän ja mukaneutraalin 612-yhdityksen jäseninä), joka puolestaan on Suomen merkittävin anti-demokraattinen, poliittista väkivaltaa ajava taho, ja sä kutsut näiden tyyppien ja hiedän tapahtumiensa sivitymättömänä pitämistä demokratian perusperiaatteiden vastaiseksi? Samaan sekoiluuso varmaan liitty tuo minun eettisen ajatteluni kytkeminen johonkin itäiseen perinteeseen; en usko, että moiselle löytyy esim. minun kitinäkirjoittelustani perusteen puolikastakaan. Sä olet aika sekaisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Kontrollikysymys Urpsu, mitä nämä angry birdsit sitten ovat? Harmittomia luusereita?
Onko tänään joku rakenna oma olkiukkosi -päivä?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mun puolesta saavat olla vaikka ruskeapukuisia. Kunhan marssivat kiltisti, eivät rähise, eivät mellakoi eivätkä syyllisty mihinkään rötöksiin marssin aikana niin heillä on mielestäni täysi oikeus marssia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä sivistyneeltä ihmiseltä tulee voida vaatia sivistyneitä tekoja.
Kerrohan mitenkä rauhanomainen marssiminen ei mielestäsi ole sivistynyttä?
Mä viittasin yleisesti leijonalaisiin ja heidän toimiinsa syksyn aikana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:2015 ja soihtukulkue ovat erillisia tapahtumia....
Tämä on mulle vähän epäselvää, eli kuinka oleellisesti em. tapahtuma (jonka ohjelman SH linkitti) liittyy soihtukulkueeseen? Jos suurin osa soihtukulkueen osallistujista tulee em. tapahtumasta, niin silloin niitä ei voine sanoa erillisiksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:No mun puolesta saavat olla vaikka ruskeapukuisia. Kunhan marssivat kiltisti, eivät rähise, eivät mellakoi eivätkä syyllisty mihinkään rötöksiin marssin aikana niin heillä on mielestäni täysi oikeus marssia.
Niin, ainakaan tässä ketjussa kukaan ei kai ole esittänyt mitään sen suuntaistakaan, että näiden urpojen kokoontumis- ja/tai mielipiteenvapautta pitäisi jotenkin rajoittaa. Sellainen on muutenkin enemmän näiden marssivien vastarintaliike-ääliöiden touhuja. Sen sijaan on koetettu selittää sinulle ja hengenheimolaisillesi, miksi tähän marsiin osallistuminen näyttää ajattelevan ihmisen mielestä sivistymättömältä ja ei-kannatettavalta, vaikka luulisi kenen tahansa aikuisen sen itsekin tajuavan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Tätä ihmettelen myös, että miksi jos kukaan ei loukkaannu ja pahinta mitä tapahtuu on, että joku esittää vääränlaisia mielipiteitä niin mikseivät saisi marssia?
Suvaitsevaisto ei suvaitse omista mielipiteistä poikkeavia ajatuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tätä ihmettelen myös, että miksi jos kukaan ei loukkaannu ja pahinta mitä tapahtuu on, että joku esittää vääränlaisia mielipiteitä niin mikseivät saisi marssia?
Suvaitsevaisto ei suvaitse omista mielipiteistä poikkeavia ajatuksia.
Mitä sä nyt horiset? Onko tämä nyt tätä persupiireissä suosittua itsesäälivää uhriutumista, kun aivopieruja kritisoidaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Ei. Ilmeisesti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väärät mielipiteet.

Kun olen niin juntti että olen ihan onnellinen röhnöttäessäni sohvalla, käydä ulkona rauhassa ja elää omaa elämääni.

En hirveästi välitä tästä sivistyneistön havittelemasta maailmasta, jossa argumentointi käydään polttopullojen välityksellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:En hirveästi välitä tästä sivistyneistön havittelemasta maailmasta, jossa argumentointi käydään polttopullojen välityksellä.
Mä en nyt kutsu tätä aivopieruksi, ettei Pera pahastu, mutta kiinnostaisikohan sua avata sitä, mitä ajattelua, perusteluja ja näyttöä tämän väläyksen takana liikkuu? Tämän ketjun yhtenä kantavana teemana kun on ollut, että sä et kykene näkemään, miten omaa sinisilmäisyyttään väkivaltaisen äärioikeiston hyödylliseksi idiootiksi ryhtyminen voisi olla jonkun mielestä typerää ja sivistymätöntä, niin äkkiseltään voisi ajatella, että sä olet taas niin metsässä kuin ihminen vain voi olla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No kuule, en yhtään kannata äärioikeistön väkivaltaan turvautuvia idiootteja. Kannatan demokraattisiin keinoihin turvautuvia tylsiä edustajia.

Mutta ihmisellä on oikeus ilmaista mielipiteensä, vaikka en niistä tykkäisikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Mutta ihmisellä on oikeus ilmaista mielipiteensä, vaikka en niistä tykkäisikään.
Niin. Tätähän tässä on koetettu sullekin tolkuttaa: tällainen oikeus on sen verran keskeinen osa länsimaista sivistysvaltiota, että on vähän huonoa makua osallistua poliittista terroria erimielisiä kohtaan suosivien tahojen marssiin silloinkin, kun he eivät kanna natsibanderolleja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: 6.12-marssi rähinä

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Zeimssin pojan 612 marssiin osallistumisen positiivisena puolena näen sen, ettei ole ritsoineeen anarkistien joukoissa panemassa(!!11) paikkoja paskaksi ja ampumassa ritsoilla muita ihmisiä, jotka eivät edusta heidän ajatusmaailmaansa.
Vaikka IMHO parempi olisi olla osallistumatta kumpaankaan edellä mainittuunn marssiin (josko anarkisteilla on marssia ollenkaan? Vaan tihutöitä?).
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin