Oletko poliisin kirjoissa?

Yleinen lätinä jä kitinä

Onko sinulla rikosrekisteri?

On rikosrekisteri
2
15%
Ei ole rikosrekisteriä
11
85%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.04.2019 12:50 ^ käytkö yleensä omalla autolla?
Joo, ostin kuorma-auton sitä varten.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^^Jos homie tulee sisään, muista tilata pikatoimituksella kaksi lihistä ja yksi roiskeläppä-pitsa! Voin tuoda Teslalla tuulisähköllä!
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 25.04.2019 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.04.2019 12:47
Gat kirjoitti: 25.04.2019 10:26 Offtopic mutta olen ihmetellyt eikö kauppiaalle ole vaikeaa arvioida paljonko ruokatavaroita ostaa tukusta, koska viimeisen myyntipäivän jälkeen ne on poistettava.
Etkö tosiaan ole nähnyt kaupoissa alennustarroja ruuissa? Ei niitä tosin karhuissa ole.
Lidlissä ne laittaa noita 30 %-alennuslappuja mukavan aikaisin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 24.04.2019 18:46 ^ Sitten tuo 500k ei ollut omaa fyrkkaa. Metsävakuutusta ei tietenkään ollut? Ja osakesalkku ei tainnut olla kovin hajautettu?
Se 750 k ja muut sen jälkeen oli eri asia. Mutta totta kai se 500 k oli myös omaa fyrkkaa. Kauppaa ei kumottu eikä testamenttia kumottu. Kunhan jouduin maksamaan.

Kun aina vinoilette "perinnöstäni", niin se 500 k nimenomaan oli perintöni. eipä jäänyt mitään kun vasta KKO.ssa tuomittiin korvauksien maksuun sille tuntemattomalle serkulleni. Se ansa rakennettiin kauan ennen syntymääni.

Siinä meni mahdollsuudet investoida uuteen konekantaan.

Sukupolvenvaihdossysteemillä ostaminen taas ei ole perimistä. Sinäkin voisit ostaa joltakin sukulaispöndeltä niin

Ja joo, rahastosalkku oli ja on hajautettu ympäri maailmaa. Romahdus vain iski globaalisti..
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikös osakkeet ala olla yli romahdushintojen? SP500 esim. on tuplannut vuoden 2007 lopusta. OMXH25 on myös yli, samoin DAX.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Homeboy65 kirjoitti: 25.04.2019 10:36 Nälkäisille my ass. :roll:
Ei Suomessa ketään faktisesti näe nälkää ellei kyse ole jostain todella poikkeksellisesta elämänhallinnan puutteesta. Meillä on näitä turvaverkkoja:
1) Sos.turva. Universaali ja erittäin hyvä.
2) Turvautuminen perheeseen ja/tai sukuun. Ei ole juridista velvollisuutta (pl. lapset ja puoliso) mutta varmasti halua auttaa. Joku P. Linkola kai voisi puhua "ihmisen lajityypillisestä ominaisuudesta".
3) Ns. leipäjonot. Esim. Pelastusarmeija Helsingissä: 5 kertaa viikossa, Lisäksi Hurstin ym. Niissä jaetaan paljon muutakin kuin leipää joten semanttisesti vähän väärä nimi.
Esimerkkini tapauksessa on varmaan elämänhallinan ongelmiakian. Tyyppi oli koditon mutta selvin päin eikä vaikuttanut alkoholistilta. Lähin pomoni on entisessä elämässään ollut sosiaalipuolen hommissa: alkoholisteille on kuiva puoli ja märkä puoli tiloissa. Ehkä tuollainen syrjäytnyt tyyppi ei viihdy tuollaisissa tarjotuissa tiloissa.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 26.04.2019 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos elämänhallinta pettää, niin voihan sitä istua nälkäisenä täyden lautasen edessä. Hyysääminen tuskin auttaa tuohon.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.04.2019 15:26 ^ Eikös osakkeet ala olla yli romahdushintojen? SP500 esim. on tuplannut vuoden 2007 lopusta. OMXH25 on myös yli, samoin DAX.
Juu, kyllähän ATH:t ovat paukkuneet jo kauan aikaa sitten. Esim. tosiaan SP 500 on tuplat verrattuna ennen romahdusta ollutta huippua, kuten kirjoitat. Eli jos juuri ennen romahdusta huippuhintoihin osti hajautetun salkun ja sitten vain on istunut sen päällä tekemättä mitään, arvo on tuplaantunut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 25.04.2019 15:04

Kun aina vinoilette "perinnöstäni", niin se 500 k nimenomaan oli perintöni. eipä jäänyt mitään .
Eikös perinnöstä tuomittu puolet lehtolapselle, eli jäihän siitä silloin puolet?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.04.2019 8:34
Gat kirjoitti: 25.04.2019 15:04

Kun aina vinoilette "perinnöstäni", niin se 500 k nimenomaan oli perintöni. eipä jäänyt mitään .
Eikös perinnöstä tuomittu puolet lehtolapselle, eli jäihän siitä silloin puolet?
Kyse asiassa oli siitä oliko tilakauppa alihintaisena perintöä vai ei. Koska Gattacan setämies prokrastinoi sukuvikansa mukaisesti, kaupan alihintaisena katsottiin perinnöksi. Jos näin ei olisi, lehtolapsi olisi saanut vain 250K€.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.04.2019 8:34
Gat kirjoitti: 25.04.2019 15:04

Kun aina vinoilette "perinnöstäni", niin se 500 k nimenomaan oli perintöni. eipä jäänyt mitään .
Eikös perinnöstä tuomittu puolet lehtolapselle, eli jäihän siitä silloin puolet?
Minulla oli yleistestamentti KOKO enoni omaisuuteen, tärkeimpänä se maa-metsätila. Koska olin ainoa sukulainen joka oli siellä duunannut, ollut lapsesta asti ja ainoa, joka halusi paikan. Enoni pankkitili oli vain osa siitä.

Se tosiaan meni vasta Korkeimmasssa hävittyäni. Korvauksiin ja asiaanajokuluihin. Koko mestan olin toki ostanut aiemmin, joten kaikki ei mennyt. Testamenttia ei kumottu eikä kauppaa.

Erikoiseksi jutuksi sanoivat Hovioikeuden tuomarit, ja niin oli sanomalehdessäkin.

Jo se enoni isyysjuttu kyrsii. Minulla ei ole epäilystä, etteikö se mies ollut enontekiöni. Jota enoni ei koskaan tunnustanut. Mutta niin vanha isyysjuttu onnistui vain uuden lain porsaanreiän kautta. Non vana isyysjuttu voidaan käsitellä, jos "lapsi" ei olllut kuullutkaan asiasta. Kaikki muut tiesivät, minäkin vaikken nimeäään, mutta lapsiparka itse ei ollut tiennyt ennen lainmuutosta.

Siis tämä on niitä harvoja asioita, jotka eivät ole minun vikani. Minulla ei ole ollut meisseliä paljon miissän, eikä varsinkaaan toisen miehen vaimon vaginassa. Eipä ilahduttanut isäni naisjuttujen jälkeen, että kas, nyt kaikki sortuu, koska enoani sattui panettamaan toisen miehen vaimo.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Eikös Vanhantestamentin Jumala rankaise toiseen ja kolmanteen polveen, eli saattaa olla jotain jumalallista jutskaa enosi haureudesta?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eikös toi kolmas polvi nyt jää väliin? Ähäkutti!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti: 25.04.2019 12:51
sivustahuutaja kirjoitti: 25.04.2019 12:50 ^ käytkö yleensä omalla autolla?
Joo, ostin kuorma-auton sitä varten.
Minkähänlainen tyttö tai nainen tämä Vesper-neito on oikeasti! Olisi taas olla kiva kärpäsenä katossa. Minä en ole vieläkään varma, vaikka osaan analysoida asioita hyvin. Minusta tuntuu, että hän on varsin mukava ja tavallinen nainen, mutta liikaa kitinöitynyt/kipinöitynyt(?)
(Enkä tarkoita, että kärpäsenä katsoisin vain tissejä)

Kerro parahin Vesperi minulle hiukan itsestäsi. Hauku vaikka eka lauseessa minut niin ei tarvi pelätä muitten reaktioita miksi minulle kirjoitat :lol:

Minä olen maailman tavallisin värimies.

VAPUNAJAN VESPERARSKA
Väriterapeutti
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon just sellanen, joka miettii että leipoisko pullaa vai turpaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Sträppäriä kehiin, niin voit vetää turpaan ja perseeseen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oletko poliisin kirjoissa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti: 05.05.2019 19:32 Oon just sellanen, joka miettii että leipoisko pullaa vai turpaan.
Hehheh, aikas justiina tuo Vesperityttö varmasti!!
Uskaltaako tässä mitään jutella tai ehdottaa! No ei nyt kirkkoa heti, mutta kouluuntuisiko Vesperi mukavaksi jos minä mukavimpana kouluttaisin!!
Tykkääköhän Vesperi minusta kuitenkin jollakin sopukallaan? Uskon niin ja että hän sisältään on arskalaistar! :h:
Minä tykkään Vesperistä kyllä! Ihana pullantuoksuinen ja mukava! Minähän sellaisen ottaisin syliin ja pussaisin koko pakkauksen!


TOUKOVESPER
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin