Mesekamuksi!

Yleinen lätinä jä kitinä
tuulenpuiska

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kuinka ihmeessä PetriFB voi käyttää Messengeriä? Messengerhän on saatanasta *vink, vink*
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

tuulenpuiska kirjoitti:Kuinka ihmeessä PetriFB voi käyttää Messengeriä? Messengerhän on saatanasta *vink, vink*
Messerin kautta voi saarnata parannussaarnoja ... *vink, vink*
MarthaFocker

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

PetriFB kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Kuinka ihmeessä PetriFB voi käyttää Messengeriä? Messengerhän on saatanasta *vink, vink*
Messerin kautta voi saarnata parannussaarnoja ... *vink, vink*
:laatta:

Älkääkä vinkkailko toisillenne. Homous on saatanasta :paavi:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minusta meidän aaltopituus, arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet ovat niin erilaiset, että ei kiitos
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

MarthaFocker kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Kuinka ihmeessä PetriFB voi käyttää Messengeriä? Messengerhän on saatanasta *vink, vink*
Messerin kautta voi saarnata parannussaarnoja ... *vink, vink*
:laatta:

Älkääkä vinkkailko toisillenne. Homous on saatanasta :paavi:
Jotakin on näköjään mennyt perille ....... :)
Aito_Johanna

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olet Petri ehkä joskus vastannut tähän, mutta: mikä on motiivisi saarnata CITYssä tai KITYssä? Uskotko käännyttäväsi täällä jonkun?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Aito_Johanna kirjoitti:Olet Petri ehkä joskus vastannut tähän, mutta: mikä on motiivisi saarnata CITYssä tai KITYssä? Uskotko käännyttäväsi täällä jonkun?
Minut kutsutiin kityyn; eli tulin tänne kutsuttuna "kunniavieraana", joten täällä sitä nyt ollaan.

En minä pysty ketään käännyttämään, tuo käännytyshomma on Jumalan homma.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Lolita kirjoitti:Minusta meidän aaltopituus, arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet ovat niin erilaiset, että ei kiitos
Ok... :)
nypari

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aito_Johanna kirjoitti:Olet Petri ehkä joskus vastannut tähän, mutta: mikä on motiivisi saarnata CITYssä tai KITYssä? Uskotko käännyttäväsi täällä jonkun?
Pete älä suotta täällä mieltäsi raiskaa, tää ei oo sun juttu, mä en näe sussa idolia. Toi sun marttyyriutesi on täällä alennuksessa ja se haisee.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

nypari kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Olet Petri ehkä joskus vastannut tähän, mutta: mikä on motiivisi saarnata CITYssä tai KITYssä? Uskotko käännyttäväsi täällä jonkun?
Pete älä suotta täällä mieltäsi raiskaa, tää ei oo sun juttu, mä en näe sussa idolia. Toi sun marttyyriutesi on täällä alennuksessa ja se haisee.
Kiitos nypari...
nypari

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei kestä!
Mida

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Mida »

PetriFB kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Olet Petri ehkä joskus vastannut tähän, mutta: mikä on motiivisi saarnata CITYssä tai KITYssä? Uskotko käännyttäväsi täällä jonkun?
Minut kutsutiin kityyn; eli tulin tänne kutsuttuna "kunniavieraana", joten täällä sitä nyt ollaan.

En minä pysty ketään käännyttämään, tuo käännytyshomma on Jumalan homma.
Eli joku tampio meni kysäsemään ja sehän tarkottaa sitten, että sitä ollaan ihan kutsuttu kunniavieras. Jepujee.

Ja eikös koko saarnaushomma ole ihan turhaa täällä epäuskoisten keskuudessa, ku ei siitä itsesikään mukaan ole mitään hyötyä? Ei hyötyä siis, koska yläkerran ukko vastaa näistä jutuista. Antasit yläkerran ukon sitten rauhassa hoitaa käännytyshommansa. Hittoako sä sotket sen kuvioita karkottamalla väkeä kauemmas tosta uskosta.. Ei oo reiluu yläkerran ukkelia kohtaan.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Mida kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Olet Petri ehkä joskus vastannut tähän, mutta: mikä on motiivisi saarnata CITYssä tai KITYssä? Uskotko käännyttäväsi täällä jonkun?
Minut kutsutiin kityyn; eli tulin tänne kutsuttuna "kunniavieraana", joten täällä sitä nyt ollaan.

En minä pysty ketään käännyttämään, tuo käännytyshomma on Jumalan homma.
Eli joku tampio meni kysäsemään ja sehän tarkottaa sitten, että sitä ollaan ihan kutsuttu kunniavieras. Jepujee.

Ja eikös koko saarnaushomma ole ihan turhaa täällä epäuskoisten keskuudessa, ku ei siitä itsesikään mukaan ole mitään hyötyä? Ei hyötyä siis, koska yläkerran ukko vastaa näistä jutuista. Antasit yläkerran ukon sitten rauhassa hoitaa käännytyshommansa. Hittoako sä sotket sen kuvioita karkottamalla väkeä kauemmas tosta uskosta.. Ei oo reiluu yläkerran ukkelia kohtaan.

Jumala hoitelee käännytyksen, mutta Jeesuksen opetuslapsille annettiin käsky mennä julistamaan evankeliumia kaikkeen maailmaan.

Jeps, ihan kutsuttu "kunniavieras" ..... hehe .... :)
Aito_Johanna

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PetriFB kirjoitti:
Jeps, ihan kutsuttu "kunniavieras" ..... hehe .... :)
Sut kutsuttiin tänne samasta syystä kuin stand up -koomikko kutsutaan firman pikkujouluihin. Joku neropatti keskuudessamme on halunnut järjestää muille kityläisille vähän hauskaa.
Mida

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Mida »

PetriFB kirjoitti: Jumala hoitelee käännytyksen, mutta Jeesuksen opetuslapsille annettiin käsky mennä julistamaan evankeliumia kaikkeen maailmaan.

Jeps, ihan kutsuttu "kunniavieras" ..... hehe .... :)
Yep. Olipas taas tyhmä käsky sekin. Mikäs järki siinä on, että laitetaan opetuslapset tekemään aivan turhaa työtä. Ja onkos ne ihan pahvipäitä ku ne sellasta käskyä sitten tottelee. Luulis ny sen verta järkee olevan, että ymmärtäis säästää energiaansa johonki hyödyllisempään. Niinku esimerkiks muovikassien taittelemiseen. Se sentäs on järkevää ja hyödyllistä hommaa.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Aito_Johanna kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
Jeps, ihan kutsuttu "kunniavieras" ..... hehe .... :)
Sut kutsuttiin tänne samasta syystä kuin stand up -koomikko kutsutaan firman pikkujouluihin. Joku neropatti keskuudessamme on halunnut järjestää muille kityläisille vähän hauskaa.
Juhlat ilman stand up -koomikkoa ovat tylsät, mutta stand up -koomikko kruunaa juhlat .........

Onkohan tässä kityssa samoin?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Mida kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Jumala hoitelee käännytyksen, mutta Jeesuksen opetuslapsille annettiin käsky mennä julistamaan evankeliumia kaikkeen maailmaan.

Jeps, ihan kutsuttu "kunniavieras" ..... hehe .... :)
Yep. Olipas taas tyhmä käsky sekin. Mikäs järki siinä on, että laitetaan opetuslapset tekemään aivan turhaa työtä. Ja onkos ne ihan pahvipäitä ku ne sellasta käskyä sitten tottelee. Luulis ny sen verta järkee olevan, että ymmärtäis säästää energiaansa johonki hyödyllisempään. Niinku esimerkiks muovikassien taittelemiseen. Se sentäs on järkevää ja hyödyllistä hommaa.
Room 10:
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 ¶ Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Mida

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Mida »

Petri pieni. Mää voisin melkee väittää et joka ikine suomalaista peruskoulua käynyt lapsi on kädessänsä pidellyt raamattua tai ainaski kuullu siitä.

Vai vaikutetaanko me ny siltä, ettei me olla ikinä kuultukaa koko ukkelista ja sen sanasta? Jos sä haluat oikeesti toteuttaa sitä mitä tossa sanotaan, ni menepä kehitysmaihin. Älä tuhlaile energiaasi täällä.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Mida kirjoitti:Petri pieni. Mää voisin melkee väittää et joka ikine suomalaista peruskoulua käynyt lapsi on kädessänsä pidellyt raamattua tai ainaski kuullu siitä.

Vai vaikutetaanko me ny siltä, ettei me olla ikinä kuultukaa koko ukkelista ja sen sanasta? Jos sä haluat oikeesti toteuttaa sitä mitä tossa sanotaan, ni menepä kehitysmaihin. Älä tuhlaile energiaasi täällä.
Olen aikoinani käynyt säännöllisesti 5 vuotta Venäjällä ja suurimman osan siellä olin köyhässä Karjalassa.

Kehitysmaihin menen jos Hän minut sinne lähettää.
Mida

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Mida »

PetriFB kirjoitti: Olen aikoinani käynyt säännöllisesti 5 vuotta Venäjällä ja suurimman osan siellä olin köyhässä Karjalassa.

Kehitysmaihin menen jos Hän minut sinne lähettää.
Säästä siis toki voimiasi sinne, missä niitä ison kirjan mukaan oikeastaan tarvitaan.

Ei se ole raamatun sanan noudattamista, että jankutat väelle, joka jo on kuullut asiasta.
Na

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Na »

Mida kirjoitti: ihan kutsuttu kunniavieras. .
Mä olen myös Kityyn tullut kutsusta. Eli vähintäänkin yhtä kunniavieras kuin Ari-Pekka Nikkola tässä.
Mida

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja Mida »

Na kirjoitti:
Mida kirjoitti: ihan kutsuttu kunniavieras. .
Mä olen myös Kityyn tullut kutsusta. Eli vähintäänkin yhtä kunniavieras kuin Ari-Pekka Nikkola tässä.
Halleluja.
tuulenpuiska

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

PetriFB kirjoitti: Messerin kautta voi saarnata parannussaarnoja ... *vink, vink*
Juuri noin Pahuuden Voimat haluavat sinun ajattelevan! Aijai, etkö näe pahan naamion taakse? *tekee ristinmerkkejä*
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Mida kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Olen aikoinani käynyt säännöllisesti 5 vuotta Venäjällä ja suurimman osan siellä olin köyhässä Karjalassa.

Kehitysmaihin menen jos Hän minut sinne lähettää.
Säästä siis toki voimiasi sinne, missä niitä ison kirjan mukaan oikeastaan tarvitaan.

Ei se ole raamatun sanan noudattamista, että jankutat väelle, joka jo on kuullut asiasta.
Kertaus on opintojen äiti.... :)
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Mesekamuksi!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Na kirjoitti:
Mida kirjoitti: ihan kutsuttu kunniavieras. .
Mä olen myös Kityyn tullut kutsusta. Eli vähintäänkin yhtä kunniavieras kuin Ari-Pekka Nikkola tässä.
Hienoa!
Vastaa Viestiin