Seksihullun maailman syyn selvitys!

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Raamattu sanoo, että lopun ajan ihmiset rakastavat enemmän hekumaa kuin Jumalaa.

Se tarkoittaa sitä mitä Jeesus sanoi, että laittomuus (synnin) lisääntyy ennen kuin Hän tulee takaisin.

Myös ihmisten seksuaalisuus on vääristynyt, koska synti on sen turmellut. Niinpä monelle on käynyt niin, että seksuaalisuuden vääristymisen ja synnin tähden ei pystytä enää terveellä tavalla kokemaan tervettä seksin tuomaa mielihyvää, joka johtaa miehen ja naisen välillä seksuaaliseen tyydytykseen.

Siksi ovat nämä epäterveet seksin muodot yleistymässä kovaa vauhtia. Miehet on miesten kanssa kun ei naisten kanssa enää homma tunnu miltään, koska ei osata enää oikealla tavalla nauttia oikeasta seksistä.

Samoin siksi myös monet lesboilevat, koska eivät enää osaa eivätkä saa tervettä nautintoa siitä miesten kanssa.

Sitten tulee mukaan monilla ryhmäseksi, koska ei pysty enää saamaan nautintoa muuten.

Mutta tuo vääristymä aina vain vääristyy lisää ja niin monet heistä ajautuvat pedofiliaan ja etsivät sieltä himoilleen täyttymystä, mutta kun sekään ei enää toimi, niin sitten on vuorossa seksi eläinten kanssa ja sekin aikanaan alkaa tympimään. Ja lopulta ihminen on himonsa vanki, jota ei koskaan pysty tyydyttymään.

Elämme sairaassa ajassa, joka vain pahenee. Jeesus on ainoa, joka voi tehdä sinusta vapaan ja antaa sinulle iankaikkisen elämän.
HellBell

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Eli kaikkien tulisi kääntyä uskovaisiksi, koska ainoa totuus löytyy Jeesuksesta?
Tämä on juuri nyt sitä 'paremmuutta' mistä puhuttiin jo tossa aiemmassa ketjussa.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

HellBell kirjoitti:Eli kaikkien tulisi kääntyä uskovaisiksi, koska ainoa totuus löytyy Jeesuksesta?
Tämä on juuri nyt sitä 'paremmuutta' mistä puhuttiin jo tossa aiemmassa ketjussa.
Ei kun uskova suostuu huonoksi ja tarvitsee Jeesusta, uskomaton pitää itseään parempana, koska ei tarvitse Jeesusta.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Meik »

No löytyihän täältä jeesustelutekstiä, vaikka just kehuin sivuttaneeni ne tyylikkäästi.

Hitto sä oot sekaisin. Jos kuvittelet, että tällaiset kirjoitukset saa jonkun kääntymään herran tielle, niin suuntaviittasi sojottaa pahasti väärään suuntaan. Mulla meinaan alkaa tulla sellanen olo, että en halua kuulua sellaiseen uskontokuntaan, joka saa ihmisessä tällaista aikaan.

Nimimerkillä 130% hetero, joka on harrastanut _aina_ seksinsä kahden kesken ja 120,99% kerroista johtanut tyydytykseen. Tai no nyt tuli valehdeltua, olen mä sitä yksinkin harrastanut. Sano nyt vielä, että se tekee mut sokeaksi, niin homma on paketissa. Vai tekeekö se mut vaan kuuroksi, koska oon kuitenkin ajatellut silloin naista?

Eiköhän ne pahimmat sarjabedofilit ole paljastuneet juuri niistä piireistä, joissa henkeen ja vereen palvotaan herran nimeen? Meillä tavallisilla ihmisillä sellaisen paljastuminen johtaa auttamatta linnatuomioon (harmittavan lyhyeen kylläkin). Teillä hurahtaneilla joku ylempi pappi vähän nuhtelee ja se on siinä. Mitä muutakaan se voi tehdä, kun hän on kuitenkin itse ollut samassa jamassa.

Pistetään ihan vaan muodon vuoksi vähän piruja tähän loppuun :twisted: :twisted: :twisted:

Edit: noloa tulla alan miehenä korjailemaan rosentteja. 129,99%
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Meik kirjoitti:No löytyihän täältä jeesustelutekstiä, vaikka just kehuin sivuttaneeni ne tyylikkäästi.

Hitto sä oot sekaisin. Jos kuvittelet, että tällaiset kirjoitukset saa jonkun kääntymään herran tielle, niin suuntaviittasi sojottaa pahasti väärään suuntaan. Mulla meinaan alkaa tulla sellanen olo, että en halua kuulua sellaiseen uskontokuntaan, joka saa ihmisessä tällaista aikaan.

Nimimerkillä 130% hetero, joka on harrastanut _aina_ seksinsä kahden kesken ja 120,99% kerroista johtanut tyydytykseen. Tai no nyt tuli valehdeltua, olen mä sitä yksinkin harrastanut. Sano nyt vielä, että se tekee mut sokeaksi, niin homma on paketissa. Vai tekeekö se mut vaan kuuroksi, koska oon kuitenkin ajatellut silloin naista?

Eiköhän ne pahimmat sarjabedofilit ole paljastuneet juuri niistä piireistä, joissa henkeen ja vereen palvotaan herran nimeen? Meillä tavallisilla ihmisillä sellaisen paljastuminen johtaa auttamatta linnatuomioon (harmittavan lyhyeen kylläkin). Teillä hurahtaneilla joku ylempi pappi vähän nuhtelee ja se on siinä. Mitä muutakaan se voi tehdä, kun hän on kuitenkin itse ollut samassa jamassa.

Pistetään ihan vaan muodon vuoksi vähän piruja tähän loppuun :twisted: :twisted: :twisted:

Edit: noloa tulla alan miehenä korjailemaan rosentteja. 129,99%

Jeesuksen opetuslapsi ei harrasta pedofiliaa.

Esim. katolisen kirkon pappi sitä vastoin voi sitä harrastaa, sillä koko se kirkko järjestelmä on kuin pakanuuden museo eikä sillä ole mitään tekemistä Raamatullisen uskon kanssa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

PetriFB kirjoitti:
Jeesuksen opetuslapsi ei harrasta pedofiliaa.

Esim. katolisen kirkon pappi sitä vastoin voi sitä harrastaa, sillä koko se kirkko järjestelmä on kuin pakanuuden museo eikä sillä ole mitään tekemistä Raamatullisen uskon kanssa.
:roll: Nyt tuli aika painavaa tekstiä, perustelut?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Meik »

Camilla kirjoitti:
:roll: Nyt tuli aika painavaa tekstiä, perustelut?
Turha odotella mitään syvällistä perustelua. Aika fakiiri setä jos pystyy perustelemaan, ettei katolilaisuudella ole raamatun kanssa mitään tekemistä.
MarthaFocker

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Siis että väität ihan pokkana, että kun on eka saanut kikulia, ni sit on saatava myös piparia.
Ja ku se ei riitä, ni sit on saatava molempia yhtäaikaan. Ja tuokaa mulle maailman suurin dildo ni mä työnnän sen perseeseen.
Ja toinen sinne toiseen ja mielellään vielä kaikkiin muihinkin aukkoihin.
Ja kun se ei siitä, ni tuokaa mulle siittosonni jolla on aivan uskomattoman mielettömän uskomaton mela ja sit mä panen sitä.
Ja jos sekään ei riitä, ni tuokaa mulle kuukauden vanha vauva, ni mä panen sitäkin. Mä vaan panen ja panen ja panen ku synti on mut jo liannut.
Ja ku vauvanpaneminen tökkäsee ni mä tapan se ja panen sitä sitte. Ja mä panen myös kuollutta isoisääni.
Sit mä panen presidenttiä kainaloon ja raiskaan sen miehen ja pääsen uutisiin ja sit mä panen niitäkin.
Sit mä kaappaan rekkalastillisen venäläisiä lapsia, tapan ne, palottelen ja panen niitä luuytimeen ja mahalaukkuun ja kuvaan sen ja myyn iloista pikku kakkosta muille samaa haluaville, jotka on paskanpuhujia eikä toteuttajia.

Kuulostaa hyvältä? Mitäs sitten tehdään?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Camilla kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
Jeesuksen opetuslapsi ei harrasta pedofiliaa.

Esim. katolisen kirkon pappi sitä vastoin voi sitä harrastaa, sillä koko se kirkko järjestelmä on kuin pakanuuden museo eikä sillä ole mitään tekemistä Raamatullisen uskon kanssa.
:roll: Nyt tuli aika painavaa tekstiä, perustelut?
Etkö ole kuullut siitä, että katolisessa kirkossa papit ovat harrastaneet pedofiliaa?

Katolisen kirkon perimästä pakanuudesta löydät infoa täältä:

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Katol ... ran_juuret
Viimeksi muokannut PetriFB, 09.12.2005 0:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

MarthaFocker kirjoitti:Siis että väität ihan pokkana, että kun on eka saanut kikulia, ni sit on saatava myös piparia.
Ja ku se ei riitä, ni sit on saatava molempia yhtäaikaan. Ja tuokaa mulle maailman suurin dildo ni mä työnnän sen perseeseen.
Ja toinen sinne toiseen ja mielellään vielä kaikkiin muihinkin aukkoihin.
Ja kun se ei siitä, ni tuokaa mulle siittosonni jolla on aivan uskomattoman mielettömän uskomaton mela ja sit mä panen sitä.
Ja jos sekään ei riitä, ni tuokaa mulle kuukauden vanha vauva, ni mä panen sitäkin. Mä vaan panen ja panen ja panen ku synti on mut jo liannut.
Ja ku vauvanpaneminen tökkäsee ni mä tapan se ja panen sitä sitte. Ja mä panen myös kuollutta isoisääni.
Sit mä panen presidenttiä kainaloon ja raiskaan sen miehen ja pääsen uutisiin ja sit mä panen niitäkin.
Sit mä kaappaan rekkalastillisen venäläisiä lapsia, tapan ne, palottelen ja panen niitä luuytimeen ja mahalaukkuun ja kuvaan sen ja myyn iloista pikku kakkosta muille samaa haluaville, jotka on paskanpuhujia eikä toteuttajia.

Kuulostaa hyvältä? Mitäs sitten tehdään?
Paranus on parasta ja viisainta.

Aika missä elämme todistaa tämän mielettömän seksuaalisuuden vääristymän todeksi.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Meik »

MarthaFocker kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä? Mitäs sitten tehdään?
No sun aikasemmissa oltiin lähinnä antavana osapuolena (ainakin lopussa). Pitää siis kokea myös saamisen puolella extremeä. Kittysin galtsussa on siitä kuvamateriaalia.
Chap

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Chap »

PetriFB kirjoitti:Etkö ole kuullut siitä, että katolisessa kirkossa papit ovat harrastaneet pedofiliaa?

Katolisen kirkon perimästä pakanuudesta löydät infoa täältä:

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Katol ... ran_juuret
Tälläkin palstalla on noita pedofiili-katolilaisia. Varokaa katolilaisia!!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Meik »

Sä muuten kuulostat tässä paasauksessasi jotenkin niin kyyniseltä, että sulla on varmaan kulunut enemmän aikaa edellisestä seksikokemuksesta, kun raamatun kannesta kanteen lukemisesta. Tässä puhutaan normaalin ihmisen raamatunlukutankkauksesta, eikä minkään ulkoa osaavan hörhön.

Tunnut tietävän aika hyvin tällaiset extremejutut. Millon viimeks sait dildoa pyllyyn?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Meik kirjoitti:Sä muuten kuulostat tässä paasauksessasi jotenkin niin kyyniseltä, että sulla on varmaan kulunut enemmän aikaa edellisestä seksikokemuksesta, kun raamatun kannesta kanteen lukemisesta. Tässä puhutaan normaalin ihmisen raamatunlukutankkauksesta, eikä minkään ulkoa osaavan hörhön.

Tunnut tietävän aika hyvin tällaiset extremejutut. Millon viimeks sait dildoa pyllyyn?
Olen avioliitossa oleva 41v mies.

En ole kiinnostunut dildoista pyllyssä. Pyllyn tarkoituksena on toimia ulostuksen kanavana, eli sieltä tulee tavaraa ulos, eikä sinne ole tarkoitus työntää mitään sisään.
MarthaFocker

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Meik kirjoitti:Millon viimeks sait dildoa pyllyyn?
Lausutaanko nyt kaikki yhteen ääneen ne taikasanat?

Strap-on
SingleMalt

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MarthaFocker kirjoitti:
Meik kirjoitti:Millon viimeks sait dildoa pyllyyn?
PetriFB kirjoitti:Olen avioliitossa oleva 41v mies.
Lausutaanko nyt kaikki yhteen ääneen ne taikasanat?

Strap-on
Ihmekkös perttiä niin kiristää, kun eukko ei muuta seksiä enää haluakaan. Pertti parka.
MarthaFocker

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

SingleMalt kirjoitti:
Ihmekkös perttiä niin kiristää, kun eukko ei muuta seksiä enää haluakaan. Pertti parka.
Niinpä. Vartuppa ku ne siirtyy niihin vuohiin. (kts. kuvagalleria)

Bäääääää
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Meik »

SingleMalt kirjoitti:
Ihmekkös perttiä niin kiristää, kun eukko ei muuta seksiä enää haluakaan. Pertti parka.
Joo, ja mä luulen että tässä on vieläkin enemmän takana. P ei varmaan enää saa siltä enää tavisseksiä ja P & herra ovat nyt _päissään_ miettineet syyn siihen. Se on maailman vika.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

SingleMalt kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
Meik kirjoitti:Millon viimeks sait dildoa pyllyyn?
PetriFB kirjoitti:Olen avioliitossa oleva 41v mies.
Lausutaanko nyt kaikki yhteen ääneen ne taikasanat?

Strap-on
Ihmekkös perttiä niin kiristää, kun eukko ei muuta seksiä enää haluakaan. Pertti parka.
Vasta uskossa pääsee sisälle syvälliseen seksielämään oman avioparin kanssa.

Synti estää ihmistä myös seksin alueella, ettei ihminen pääse elämään niin kuin Jumala on sen tarkoittanut.

Synti tuo himon orjuuden, jossa ei ole tervettä täyttymystä, on vain oma itsekäs himo, joka ohjaa ihmistä.
Turbohaltija

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

PetriFB kirjoitti:

Olen avioliitossa oleva 41v mies.

En ole kiinnostunut dildoista pyllyssä. Pyllyn tarkoituksena on toimia ulostuksen kanavana, eli sieltä tulee tavaraa ulos, eikä sinne ole tarkoitus työntää mitään sisään.
Oletetaan hetkeksi, että olet tosissasi. Kysymys kuuluu: Miksi kirjoitat tälle foorumille, jolla on mahdollisimman paljon kanssasi erimielisiä ihmisiä? Yritätkö auttaa heitä? Koetko saavasi vahvistusta omalle uskollesi väittelystä? Mun uskoni Jumalaan ei ainakaan tarvitse väittelyä näiden ihmisten kanssa.

Post scriptum: Se, että uskon Jumalaan, ei tarkoita että kannattaisin kaikkia Petrin väittämiä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Meik kirjoitti: P & herra ovat nyt _päissään_ miettineet syyn siihen. Se on maailman vika.
P ei taida paljoa miettiä. P:n mielipiteet on jo valmiiksi mietittyjä ja paperille painettuja H:n toimesta. Mutta jospa H ilmaantuisi P:n makkariin ja käskisi harjoittaa dildopyllyseksiä mites P siihen suhtautuisi?

Elämän suuria kysymyksiä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mut hei. Mä en tykkää dildopylly-seksistä. Olenko mä nyt sitten epänormaali tai kauhia uskis ainakin?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Turbohaltija kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:

Olen avioliitossa oleva 41v mies.

En ole kiinnostunut dildoista pyllyssä. Pyllyn tarkoituksena on toimia ulostuksen kanavana, eli sieltä tulee tavaraa ulos, eikä sinne ole tarkoitus työntää mitään sisään.
Oletetaan hetkeksi, että olet tosissasi. Kysymys kuuluu: Miksi kirjoitat tälle foorumille, jolla on mahdollisimman paljon kanssasi erimielisiä ihmisiä? Yritätkö auttaa heitä? Koetko saavasi vahvistusta omalle uskollesi väittelystä? Mun uskoni Jumalaan ei ainakaan tarvitse väittelyä näiden ihmisten kanssa.

Post scriptum: Se, että uskon Jumalaan, ei tarkoita että kannattaisin kaikkia Petrin väittämiä.
Miksi sinä kirjoitat tälle foorumille siksikö, että kaikki ovat kanssasi samaa mieltä?

Jos se on kriteerisi, niin silloin sinulla ei ole paljoakaan ymmärtämystä muille ihmisille.

Minä tulin kutsusta kun pyydettiin.

Ja näyttää siltä, että uskonasiat kiinnostavat kovasti ihmisiä, siitä todistavat tiettyjen aiheiden lukumäärät.

Se jota ei kiinnosta ei hän välitä vähäänkään siitä mitä, joku uskovainen kirjoittaa.

Se taas on kovinkin kiinnostunut joka niihin ketjuihin kirjoittaa.

Ei ole kysymys väittelystä, vaan keskustelusta.
Chap

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:Mut hei. Mä en tykkää dildopylly-seksistä. Olenko mä nyt sitten epänormaali tai kauhia uskis ainakin?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Todennäköisesti katolilainen.
ninnithequeen

Re: Seksihullun maailman syyn selvitys!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mut hei. Mä en tykkää dildopylly-seksistä. Olenko mä nyt sitten epänormaali tai kauhia uskis ainakin?
Todennäköisesti katolilainen.
No enhän ole. En mä ole pedofiili.
Vastaa Viestiin